Jak mózg twojego potencjalnego klienta staje się Twoim sekretnym partnerem perswazji

Co, jeśli możesz mieć tajnego sojusznika pracującego za kulisami, stale pracującego, aby przekonać idealnego klienta lub klienta, że jesteś absolutnie właściwą osobą do jej wyboru?

Możesz. Jednym z najsilniejszych sił marketingowych można użyć w przechwytywaniu, gospodarstwa, i wpływania na uwagę mózgu perspektywa jest moc spójności.

Możesz łatwo potknąć się bez sensu. Wielu blogerów znudzi się swoją wiadomością i uważa, że ich potencjalni klienci też. Może to prowadzić do myśli, że musisz stale odkrywać siebie, aby ożywić rzeczy. Myślisz, że powinieneś zacząć pisać nowe rzeczy, wydawać nowe opinie, trochę Potrząsać.

Nic bardziej mylnego.

Jeśli chodzi o Czas, w którym męczy cię bycie Guru od marynowania ryb, Twoje perspektywy dopiero się do tego przyzwyczajają. Dopiero zaczynają “łapać” i naprawdę słyszą, co mówisz. Nie chcą, abyś to zmieniał, zwłaszcza jeśli Twoja wiadomość jest odpowiednia dla Ciebie i dla nich. Zmień to, a ryzykujesz utratę uwagi i wpływu, który do tej pory zyskałeś.

Ryzykujesz także pomieszanie ich mózgów. A Ty chcesz, żeby ich mózgi były po twojej stronie.

Mózg zapamiętuje nieustannie powtarzające się wiadomości

Mózg nie może zwracać uwagi na wszystko i nie wpuszcza wszystkiego. Wszystko, co się ciągle powtarza, musi być ważne, więc trzyma się tej informacji.

Spójne, emocjonalnie napędzane wiadomości są również pamiętane, z tego samego powodu: twój mózg uważa, że te wiadomości muszą być ważne.

Reklamodawcy to wiedzą. Ilu z nas wciąż powtarza komercyjne slogany z dzieciństwa, kiedy nie pamiętamy już imienia naszego nauczyciela z czwartej klasy? To siła powtarzalności i konsekwencji.

Niektórzy eksperci twierdzą, że potrzeba co najmniej 7 do 9 wyświetleń, aby direct mail wywarł na ciebie wpływ, a reklama może pojawić się w Twojej świadomej świadomości nawet 56 razy. Tak więc nawet najbardziej sprytna, chwytliwa reklama musi być powtarzana tak często, że z pewnością większość z nas wydaje się, że staje się nudna.

Ale tak się nie stało.

Mózg lubi grupować rzeczy

Zakłada, że elementy mające coś wspólnego idą w parze. Twoja świadomość może zobaczyć grupę takich wiadomości:

image of disordered figures

W tym samym czasie twój mózg próbuje zorganizować informacje. Oszczędza czas i energię, przetwarzając rzeczy w grupach i kategoryzując wiadomości w ten sposób:

image of figures in order

Jest to naprawdę dobry powód, dla którego chcesz być konsekwentny — aby mózgi Twoich klientów mogły rozpoznać powtarzające się wiadomości i umieścić je w odpowiednim “pojemniku” grupy w ich mózgach.

Każda wiadomość, którą przekazujecie, natychmiast grupuje się w kategorii “Guru od marynowania ryb”, co oznacza, że mają stale rosnący zapas spójnych wiadomości, które pokazują, że to, co macie do powiedzenia, jest ważne.

Przez samą objętość, te wiadomości stają się bardziej wpływowe.

Mózg lubi łączyć rzeczy

Mózg łączy nowe informacje z istniejącą wiedzą, którą już zgromadził, od świadomości do podświadomości, więc szybciej zwróci uwagę na informacje, do których już przywykł.

Pomyśl o logo Nike. Po prostu przywołując obraz w twojej głowie, twój mózg myśli: Jest coś znajomego! Pozwolę, by to zwróciło moją uwagę i złożę to w moim i tak już dużym depozycie informacji Nike.

Dlatego tak wiele firm tak ciężko pracuje i wydaje tak dużo na swoją markę. Niespójny branding nie zachęci mózgu do łączenia jednej informacji z drugą. Te wiadomości kończą się w różnych kategoriach w mózgu i stają się mniej wpływowe.

Poznaj swoją osobistą markę i upewnij się, że Twoje wiadomości trzymają się jej, aby przyciągnąć uwagę umysłu potencjalnego klienta.

Mózg ceni spójność

Znajome rzeczy są dla nas pocieszające. Dlatego zawsze wracasz do tych samych restauracji, nawet jeśli nie jest to Twoje ulubione jedzenie. To dlatego, że wiesz, co dostaniesz – bez niespodzianek. Jeśli chodzi o twój mózg, znajome rzeczy są bezpieczne. Nie ma niebezpieczeństwa, nie ma obaw. I tego właśnie chce twój mózg.

Twoja konsekwencja rozwija zaufanie do Twoich odbiorców-ufamy ludziom, którzy konsekwentnie zachowują się tak, jak tego oczekujemy. Pewnie nie ufałeś wujkowi Eddiemu, jeśli odbierał cię po szkole, a nie po innych. Z drugiej strony, ufałeś bratu, nawet jeśli był totalnym szkodnikiem, bo wiedziałeś, czego się spodziewać.

Budowanie znaczącej spójności wymaga czasu, ale jest jedna rzecz, którą każdy może zrobić. Kiedy znudzi ci się wiadomość, kiedy czujesz potrzebę wstrząśnięcia czymś, tylko po to, aby zrobić coś innego, oprzyj się. Nie wyrzucaj go, gdy zaczyna działać.

Bycie konsekwentnym może być jednym z najpotężniejszych narzędzi do rozwoju firmy-wszystko przez zrobienie sojusznika z ludzkiego umysłu.

Total
0
Shares
Related Posts