Jeśli próbowałeś (i nie udało ci się) blogować, nie czuj się źle.
Nie jesteś sam. Tworzenie treści, szczególnie dobrych, to ciężka praca. To zajmuje dużo czasu. Przez większość czasu nie widzisz natychmiastowych nagród.
Więc jak niektórzy ludzie piszą trzy, pięć, a nawet dziesięć artykułów tygodniowo?
Można by pomyśleć, że pracują 80 godzin tygodniami, są obdarzeni jakimś genialnym genem lub mają armię asystentów na każde skinienie.
Rzeczywistość jest płodna pisarze są normalnymi ludźmi. Różnica polega na ich nawykach-nawykach, które pozwoliły im powtarzać wzór sukcesu każdego dnia.
Chcesz napisać pięć lub więcej artykułów tygodniowo? Badania pokazują, że istnieją massive korzyści marketingowe w tym zakresie.
Spójrz na te dane z Hubspot. Ich badania wykazały, że firmy, które blogowały 11 lub więcej razy miesięcznie, miały największą ilość ruchu przychodzącego.
Źródło
Ale to nie tylko korki, które zyskali. Ruch może być metryką próżności. Te firmy mają więcej leads też!
Źródło
Treść jest jak dar, który ciągle daje.
Jeśli naciskasz na tworzenie treści teraz, będziecie zbierać nagrody przez miesiące i lata.
Spójrz na kolejny kawałek badań Hubspot. Odkryli, że generują więcej kontaktów ze starych postów niż z nowych.
Źródło
Drogą do sukcesu content marketingowego jest trwałe, powtarzające się generowanie treści.
Aby osiągnąć trwałe, powtarzające się generowanie treści, musisz nauczyć się pisać więcej.
To prowadzi mnie do sedna tego artykułu. Chcę pokazać ci niektóre z metod, których użyłem do stworzenia tysięcy artykułów na blogu przez lata.
Potraktuj to jako swoją osobistą ściągawkę. Korzystając z jednej, dwóch lub wszystkich tych wskazówek, będziesz w stanie wyprodukować znacznie więcej treści niż w tej chwili.
A najlepsze jest to, że się nie wypalisz.
Burnout to ogromny przyczyna awarii. Pamiętaj, content marketing to długoterminowe zaangażowanie. Rozpalanie się po kilku tygodniach intensywności rozgrzania do czerwoności nie da potrzebnych rezultatów.
Przejdźmy więc do taktyki. Oto jak ty może napisać pięć lub więcej szalenie dobrych artykułów co tydzień i trzymaj się tego na dłuższą metę.
Stwórz cel i znajdź na niego czas
Zacznijmy od oczywistości. Musisz wyznaczyć sobie cel.
Może nie będziesz celował w pięć postów tygodniowo. Może najpierw strzelisz za trzy. W porządku.
Ważne jest, aby wyznaczyć cel.
- Według ekspertów goal, powinniśmy najpierw ustalić wizję tego, co chcemy osiągnąć. W tym przypadku wizja to pięć artykułów tygodniowo.
- Po drugie, wyjaśniamy ten cel w naszych umysłach.
- Po trzecie, określamy, czego potrzebujemy do aby osiągnąć ten cel.
- W końcu musimy poświęcić czas na ten cel.
Źródło
Zauważ, że krytycznym punktem w kręgu sukcesu celu jest ” spędzanie czasu na ważnych zadaniach.”
Dla Ciebie ważnym zadaniem jest pisanie. Aby osiągnąć swój cel, musisz podjąć czas.
To samo dotyczy każdego celu. Musisz “zabrać się do pracy” i “trzymać się jej”, co wymaga czasu.
Poświęć czas na codzienne pisanie
Może nie brzmi to tak ekscytująco, ale działa. Trwałość. Im częściej coś robisz, tym lepiej się w tym stajesz.
Według Angeli Duckworth, psychologa, który specjalizuje się w temacie osobistego wysiłku i samokontroli,
“Nie musisz mieć talentu, aby odnieść sukces. Musisz mieć wytrwałość.“
Utrzymując się każdego dnia w swoim zobowiązaniu do pisania, w końcu osiągniesz punkt, w którym łatwo wysyłasz pięć artykułów tygodniowo lub więcej.
Chcę cię wyzwać do napisania każdego dnia. Pisanie każdego dnia to trening mentalny. Im więcej tego zrobisz, tym będziesz silniejszy i potężniejszy.
Brian Clark z Copyblogger ma prosty i niezapomniany “10 Kroków do zostania lepszym pisarzem.”Oto jego rada:
Całkiem proste, prawda?
To wszystko.
Pisz codziennie, a wkrótce osiągniesz swój cel pięciu artykułów tygodniowo.
Stwórz termin dla siebie
Wielu z nas pracuje lepiej, jeśli mamy datę i godzinę, do której musimy skończyć.
Powiedzmy, że twój szef przyszedł do Ciebie i powiedział: “możesz stworzyć raport, proszę?”
Mówisz: “jasne, Na kiedy to potrzebujesz?”
Twój szef odpowiada: “och, kiedykolwiek.”
Kiedy zrobisz raport?
Może jutro. Może za tydzień. Może za miesiąc.
Nie masz terminu, więc Prośba twojego szefa może zostać odrzucona na rzecz pilniejszych zadań.
Ale co, jeśli twój szef powiedział: “potrzebuję raport do wtorku o 15: 00”? I co potem?
Mam nadzieję, że dostarczysz go szefowi do wtorku o 15: 00.
Ten sam moc ustalająca termin dotyczy pisania artykułów.
Podziel swój cel z pięciu artykułów na łatwe do opanowania kawałki-być może 1 godzinę pisania każdego dnia. Umieść tę godzinę pisania w swoim harmonogramie. Do 15: 00 każdego dnia powinieneś napisać, powiedzmy, 500 słów.
Dość łatwo, prawda?
Terminy nie są tyrańskimi metodami okrutnej i niezwykłej kary. Są narzędziem, które pomaga nam osiągnąć nasze cele.
Wyłącz wszystkie rozpraszacze podczas pisania
Pisanie bez rozpraszania uwagi to sposób na szybkie tworzenie treści.
Pojedyncze rozproszenie może kosztować cię w dowolnym miejscu od 27 sekund do 25 minut!
Jeśli rozpraszasz uwagę podczas pisania nigdy nie będziesz w stanie tworzyć spójnych i skutecznych treści.
Jakie rzeczy mogą cię rozpraszać? Oto badanie tego, co często rozprasza pracowników w pracy.
Źródło
Niektóre rozrywki są konieczne i użyteczne. Ale wszystkie zakłócenia będą upośledzać zdolność do pisania treści.
Zamiast pracować, wielu pracowników unika pracy, angażując się w nieszkodliwe, ale pochłaniające czas działania.
Źródło
Rozpraszanie uwagi może zagrozić naszemu życiu (w przypadku jazdy.)
Źródło
Ale także rozprasza zagrozić naszej produktywności.
Badanie Atlassian twierdzi, że 80% przerw w pracy jest trywialne, a tylko 60% naszego czasu spędzamy w sposób produktywny.
Jakie jest rozwiązanie?
- Zamknij drzwi.
- Wyłącz telefon.
- Zamknij swój e-mail.
- Zablokuj swój grafik.
- Powiedz ludziom, żeby Ci nie przeszkadzali.
Unikanie rozpraszania uwagi poprawi twoje pisanie i pozwoli Ci osiągnąć swój cel.
Pisz codziennie o tej samej porze
Twój mózg przyzwyczaja się do robienia tego samego o tej samej porze każdego dnia.
Jeśli codziennie trenujesz swój mózg, aby przygotować się do pisania akcji i zaangażowania, zaczniesz pisać lepiej i szybciej.
Zasada ta jest znana jako pamięć mięśniowa. Możesz użyć tej mentalnej sztuczki, aby lepiej wykonywać zadanie—nawet pisać.
Kluczem do tego jest codzienne powtarzanie tej samej czynności w tym samym czasie.
William Faulkner, znany amerykański pisarz, mówi się, że,
“Piszę tylko wtedy, gdy uderza Inspiracja. Na szczęście uderza o dziewiątej każdego ranka.”
Źródło
To, co zadziałało dla Faulknera, może zadziałać również dla Ciebie.
Zapisz myśli i inspiracje, gdy tylko je zdobędziesz
Dużo czasu na pisanie jest marnowane, próbując wymyślić pomysły.
Zamiast palić cenny czas pisania myśląc o pomysłach, Utwórz listę pomysłów wcześniej. Wtedy, kiedy przyjdzie czas na pisanie, będziesz dokładnie wiedział, co powinieneś zrobić.
Wielu pisarzy nabiera nawyku noszenia notatnika, aby zapisać pomysły, gdy do nich przychodzą. Spróbuj zrobić to samo. Możesz być zaskoczony wszystkimi dobrymi pomysłami, które wymyślasz, gdy nawet nie próbujesz.
Pisz tylko o interesujących Cię tematach
Jeśli próbujesz pisać o nudnych tematach, będziesz miał problem z zajściem bardzo daleko.
Będziesz uderzać głową o ścianę, jeśli spróbujesz produkować treści, które nie są pasjonatami.
Może nadszedł czas, aby zmienić ostrość lub wybrać tematy, które do zainteresuje cię.
Kiedy naprawdę interesujesz się tematem, będziesz mógł szybko i łatwo tworzyć treści.
Pisz rano (lub kiedy twój umysł jest najbardziej energiczny)
Naukowcy zajmujący się wydajnością wyjaśniają że powinniśmy skierować nasze energia aby osiągnąć więcej w krótszym czasie.
Poświęć trochę czasu na dowiedz się, kiedy jesteś najostrzejszy psychicznie. Wykorzystaj ten czas na pisanie. Będziesz mógł pisać lepsze treści, i zrobisz to z energią, aby oszczędzić.
Osiągniesz swoje cele i nie wypalisz się robiąc to.
Napisz na pusty żołądek
Neurolodzy z Yale twierdzą, że mózg działa lepiej kiedy czujesz się pusty, a nie Pełny.
Hormon głodu, znany jako grelina, może aktywować podwzgórze mózgu i hipokamp, co pozwala na badania lepiej, szybciej i skuteczniej.
Chociaż z pewnością powinieneś jeść wystarczająco dużo, aby utrzymać swoją energię, możesz opóźnić ten duży posiłek, aż po miałeś swoją sesję pisania.
Make up a writing ritual
Pisarze z historii używali pisanie rytuałów lub procedur aby ich mózgi mogły osiągnąć sukces pisarski.
Badacz nawyków Charles Duhigg ustalił, że pozytywne procedury mogą pomóc nam rozwinąć konstruktywne nawyki-nawet nawyk pisania.
Źródło
Dlaczego nie wymyślić własnego rytuału pisania? To nie musi być nic skomplikowanego ani poważnego. Może chodzi o kawę, prysznic, playlistę lub coś innego.
Robienie tego samego w ten sam sposób, w tym samym czasie, jak pamiętacie z góry, może przygotować mózg do powtarzającego się sukcesu.
Ustaw timer
Spróbuj sztuczki z timerem.
Ustaw timer na 45 minut na godzinę. Wykorzystaj ten czas, by nie robić nic poza pisz.
Kiedy zegar zgaśnie, możesz być zaskoczony, jak wiele osiągnąłeś.
Uzyskaj pomoc z zadaniami, których nie lubisz wykonywać
Spójrzmy prawdzie w oczy. Nie każde zadanie pisarskie jest przyjemne i satysfakcjonujące.
Jeśli zmuszasz się do wykonywania nieprzyjemnych zadań pisarskich, wypalenie będzie znacznie bardziej prawdopodobne.
Zamiast tego zleć te zadania komuś innemu. Możesz zatrudnić kogoś na Fiverr lub przypisać zadania do swojego asystenta.
Oto niektóre aspekty pisania, które możesz zlecić Na Zewnątrz:
- Copyediting/Korekta
- Formatowanie
- Wyszukiwanie obrazów
- Dodawanie zdjęć
- Projektowanie obrazów
- Sprawdzanie faktów
- Badania
- Zarysowanie
- Tworzenie tytułów
- Przesyłanie artykułów na bloga
Zainspiruj się możliwością publikowania gości
Zdobywanie gościnnego występu zapewni przypływ inspiracji i doda Twojej pasji pisarskiej.
Nagle masz termin, kogoś, kto na Ciebie liczy, i nową publiczność, z którą możesz podzielić się swoją historią.
Zamiast po prostu czekać, aż ta inspiracja przyjdzie ci na drogę, aktywnie ją poszukaj.
Znajdź playlistę muzyki, która Cię zainteresuje
Muzyka może zwiększyć wydajność, jak kilka innych rzeczy może.
Kiedy nadejdzie czas pisania, chwyć słuchawki,Utwórz listę odtwarzania i ruszaj. Niektórzy pedagodzy odkryli, że właściwy rodzaj muzyki może “wyzwalaj kreatywność, świadomość, motywację i poezję.”
Sprawdź playlisty Spotify to może poprawić twoje pisanie.
Napisz swój zarys z wyprzedzeniem
Jednorazową przeszkodą w pisaniu jest stworzenie konturu.
Tak czasochłonne, jak to jest, kontur pomaga uporządkować pisanie i poprawić przepływ treści.
Spróbuj utworzyć swój kontur naprzód czasu i sprawdź, czy pomoże Ci szybciej pisać. Kiedy masz zarys na miejscu, twój mózg jest już zaznajomiony ze sposobem, w jaki powinieneś strukturyzować pomysły.
Kiedy przychodzi czas na napisanie treści, wszystko, co musisz zrobić, to dodać treść słowną do konturu.
To proste i szybkie, a to trzyma się od wypalenia.
Sprawdź szybkość pisania i ustal cel, aby poprawić go o 5 wpm każdego tygodnia
Szybkość pisania ma znaczenie.
Jeśli nie jesteś najlepszym maszynistą na świecie, nie musisz rozpaczać.
Postępuj zgodnie z tą prostą ścieżką do poprawy.
Najpierw wykonaj test prędkości pisania. Ten prosty test od Key Hero powinienem wykonać robotę.
- Zapisz swój wynik-nie chcesz go zapomnieć.
- Wyznacz nowy cel. Celuj do pięciu słów na minutę szybciej niż Twoja pierwotna prędkość.
- Podczas pisania przez cały tydzień, miej na uwadze swój cel. Spróbuj wpisać tylko a little trochę szybciej niż jesteś przyzwyczajony do pisania.
- Tydzień od pierwszego testu, zrób test ponownie.
- Jak ci poszło? Są szanse, że zauważyłeś pewną poprawę w pisaniu.
- Wyznaczaj swój cel wyżej co tydzień, aż osiągniesz prędkość 60-80 słów na minutę.
Oglądaj filmy z kotami
Czy filmy z kotami pomogą Ci lepiej pisać?
Najwyraźniej tak., według jednego z badań z University of Indiana. Naukowcy odkryli że po obejrzeniu filmów z uroczymi kotami pracownicy doświadczyli lepszych nastrojów, lepszej energii i bardziej pozytywnych emocji.
Efekt netto? Większa produktywność i wyższa jakość pracy.
Jeśli lubisz filmy z kotami, nie przejmuj się tym. Zamiast tego oglądaj te przytulanki, a następnie pisz świetne treści.
Oto lista odtwarzania cute cat na początek.
Wniosek
Możesz pisać lepiej. Możesz pisać szybciej. Możesz napisać pięć artykułów dziennie.
A kiedy tam dotrzesz, możesz nie być w stanie się zatrzymać!
Kiedy po raz pierwszy zacząłem blogować, byłem bardzo powolny. Pisanie było bolesne.
Dziś pisanie jest jak druga natura. Robiłem to tak często, że nie mogę pomóc, ale robię to codziennie. Ten artykuł, który ma ponad 2300 słów, zajął mi nieco ponad godzinę napisania.
Jest coś energetyzującego i satysfakcjonującego w tworzeniu treści, które pomagają ludziom się doskonalić. Ponadto korzyści dla Twojej firmy przekonają cię, że codzienne pisanie jest drogą do zrobienia.