Ludzie zawsze pytają mnie, jak mogą regularnie budować więcej linków zwrotnych. Dlatego poświęciłem czas na stworzenie obszernych przewodników na temat różnych strategii budowania linków.
Ale te strategie są bezużyteczne bez powiązanych aktywów.
Krótko mówiąc, aktywa do linkowania to strony w Twojej witrynie, które zawsze możesz wykorzystać do linków. Aby te strony odniosły sukces, muszą mieć wyjątkową treść.
Poświęć chwilę, aby pomyśleć o tym z innej perspektywy. Jako właściciel strony internetowej, czy link do strony na innej stronie internetowej, która była po prostu Przeciętna, przeciętna lub subpar? Wątpię.
To nie doda żadnej wartości Twojej witrynie i nie robi żadnej sprawiedliwości dla odwiedzających. Należy o tym pamiętać podczas tworzenia połączonych zasobów. Inni właściciele witryn oceniają Twoje treści w ten sam sposób.
Najlepszym sposobem na podejście do tego jest stworzenie dokładnych przewodników na konkretne tematy, które są niczym niesamowitym. Po prawidłowym wykonaniu ludzie będą naturalnie łączyć się z tymi przewodnikami bez zbyt dużej dodatkowej pracy na Twoim końcu. Oto, co musisz zrobić.
Znajdź odpowiednie tematy
Najważniejszą częścią aktywów powiązanych jest znalezienie odpowiedniego tematu do napisania.
Możesz być ekspertem w określonej przestrzeni, ale jeśli ten temat nie jest istotny lub trendy w twojej niszy, jest mało prawdopodobne, że ludzie będą do niego linkować.
Skąd wiesz, jakie tematy są popularne? Lubię zacząć od Google Trends.
Oto spojrzenie na niektóre z trendów z dzisiaj, podczas gdy pracuję nad tym przewodnikiem. Dziś jest Maraton bostoński, więc nie jest zaskoczeniem, że na liście. Wczoraj Tiger Woods wygrał Masters, dlatego ponad 10 milionów ludzi szukało jego nazwiska. Nowy sezon Gry o Tron miał wczoraj swoją premierę w HBO. to wyjaśnia, dlaczego HBO GO cieszy się popularnością.
Czy to oznacza, że powinieneś napisać przewodnik na jeden z tych tematów? Jeśli Twoja marka nie znajduje się w branży sportowej lub rozrywkowej, odpowiedź brzmi nie.
Musisz wykorzystać Google Trends, aby znaleźć odpowiednie tematy w swojej niszy. Pozwólcie, że podam wam przykład, który pokaże wam, co mam na myśli.
Jeśli Chciałbym stworzyć link do zasobu tutaj w Quick Sprout, mogę wyszukać temat taki jak “content marketing”w Google Trends.
Pierwszą rzeczą, którą zauważysz, jest zainteresowanie słowem kluczowym w czasie, w oparciu o jego liczbę wyszukiwań.
Domyślnie Google pokaże Ci zainteresowanie w ciągu ostatnich 12 miesięcy, ale lubię to zmienić na “cały czas”, aby uzyskać większy obraz wyszukiwanego terminu.
Jak widać na wykresie, termin wyszukiwania dla Content Marketingu osiągnął szczyt w październiku 2017 roku. Od tego czasu zdecydowanie nastąpił niewielki spadek. Istnieje kilka różnych podejść, które możesz podjąć, w zależności od trendu niektórych tematów.
Cała idea linkable aktywów jest stworzenie ostatecznego lub” go-to ” przewodnik na temat. Więc jeśli temat nadal rośnie w górę, jesteś bardziej prawdopodobne, aby odnieść sukces. Jeśli temat już osiągnął szczyt, jak w powyższym przykładzie content marketingu, stworzenie przewodnika” przejdź do ” może być nieco trudniejsze, ponieważ inni prawdopodobnie już pokonali Cię do uderzenia.
Ale biorąc to pod uwagę, ten scenariusz również daje przewagę. Będzie Ci łatwiej tworzyć treści z najlepszych przewodników podczas tworzenia własnych, ponieważ istnieje już mnóstwo informacji na ten temat.
Ten proces tworzenia treści omówimy bardziej szczegółowo później.
W większości przypadków jest to idealne rozwiązanie, jeśli możesz znaleźć przedmioty, które są wciąż nowe i popularne w Twojej branży. Więc baw się ramami czasowymi dla szukanego terminu.
Jest możliwe, że stary temat, który osiągnął szczyt w przeszłości, mógł zauważyć wzrost zainteresowania w ciągu ostatnich 30 lub 90 dni. W tym przypadku byłby to świetny czas na stworzenie przewodnika.
Subtopics związane z badaniami
Możesz nadal korzystać z Google Trends, aby znaleźć tematy związane z Twoim głównym tematem.
Są to terminy wyszukiwania, które można uwzględnić jako potencjalne podrozdziały w przewodniku. W zależności od tego, jak dogłębne są te tematy, możesz nawet napisać osobne przewodniki, które obejmują bardziej szczegółowo subtopy.
Oto przykład tego, jak to wygląda w analizie trendów content marketingowych.
Google Trends daje dwie dodatkowe sekcje do obejrzenia.
- Tematy pokrewne
- Powiązane zapytania
Upewnij się, że oba ustawienia są ustawione na “wzrost”, a nie sortowane według “góry”.”Jeśli posortujesz tematy według “góry”, pokaże ci, co jest związane z wyszukiwanym terminem przez cały czas. Ale aby tworzyć powiązane treści, musisz wiedzieć, co nowego i trendy.
Jak na ironię, Google Trends jest w rzeczywistości jednym z trendów związanych ze słowem kluczowym content marketing. Jeśli więc piszesz najlepszy przewodnik po marketingu treści, chciałbyś dołączyć sekcję o trendach Google.
Powyższy zrzut ekranu pokazuje tylko pięć powiązanych tematów. Ale kiedy ciągle przewijałem, odkryłem popularne tematy, takie jak:
- Personalizacja
- Cloud computing
- Konkurs
- System zarządzania treścią WWW
- Oprogramowanie jako usługa
- Infografika
Wszystko to można wykorzystać jako potencjalne podrozdziały w ostatecznym przewodniku. Możesz też wziąć pokrewny temat, taki jak “system zarządzania treścią w sieci” i napisać na ten temat zupełnie osobny przewodnik.
Ponownie powiązane tematy i powiązane zapytania wyszukiwania zmienią się w zależności od tego, w jaki sposób zmienisz zakres dat. Oto tematy powiązane z content marketingiem z ostatnich 30 dni.
Jak widać, są one zupełnie inne od poprzedniego zrzutu ekranu. Więc użyj swojego najlepszego osądu, aby zobaczyć, jakie subtopiki są teraz najgorętsze.
Polecam wprowadzenie różnych zakresów dat, aby sprawdzić, czy nie ma żadnych nakładania się. Ale jeśli jesteś na płocie o tym, co należy uwzględnić, powiedziałbym iść z tym, co jest najnowsze.
Gdy masz już listę potencjalnych podpowiedzi, wprowadź je również do Trendów Google. Zobacz, jak wygląda zainteresowanie tymi hasłami wyszukiwania w czasie. To da ci lepszy pomysł, czy powinny być uważane za podrozdziały większego lub przewodnika, czy warto mieć własny przewodnik.
Oto przykład.
Salesforce Marketing Cloud był przełomowym tematem związanym z content marketingiem w ciągu ostatnich 30 dni. Oto, jak to wygląda, gdy sprawdzam odsetki tego terminu w czasie osobno.
Opierając się na trendach wykresu, zbliża się do wszechczasów z trajektorią w górę.
Jeśli pamiętasz, co powiedziałem wcześniej, ten rodzaj trendu jest idealny do tworzenia linkable aktywów. Więc zamiast tylko wspominać ten termin lub mieć podsekcję w przewodniku dotyczącym content marketingu, warto utworzyć osobny przewodnik dla Salesforce Marketing Cloud.
Zarządzaj swoimi zasobami
Po wybraniu tematów do napisania nadszedł czas, aby rozpocząć prowadzenie badań.
Napisałem setki szczegółowych poradników. Zawsze używam odmiany tego samego procesu i polecam zrobić to samo.
Nie musisz odkrywać koła na nowo. Skorzystaj z innych przewodników i zasobów w Internecie.
Lubię wykonywać całą swoją pracę w Google Docs. Ale zaczynając od pustego dokumentu, może być bardzo onieśmielający, niezależnie od tego, czy jest to Google, Microsoft Word, czy WordPress. Jest to szczególnie ważne, jeśli planujesz napisać coś tak długiego i szczegółowego.
Ale zamiast pisać od zera, Lubię kopiować i wklejać powiązane adresy URL, których mogę użyć jako odniesienia do mojego pustego dokumentu.
Używam najlepszych hitów w Google dla słowa kluczowego jako mojego punktu wyjścia, a następnie piszę sobie notatki obok każdego linku, więc wiem, Do czego ich użyć, gdy zacznę rysować i pisać.
Oto przykład, aby pokazać, co mam na myśli. Wybrałem inny temat z warunków związanych z content marketingiem do użycia tutaj, a następnie po prostu uruchomiłem wyszukiwarkę Google dla “business to business content marketing.”
Teraz po prostu przejrzę każdy z tych linków po kolei i przejrzę je, aby sprawdzić, czy jest coś istotnego, czego mogę użyć do mojego własnego przewodnika.
Następnie skopiuję i wkleję link do pustego dokumentu Google i napiszę pod nim notatki.
Oto przykład jak te notatki będą wyglądać.
Dla uproszczenia, zrobiłem to szybko dla czterech linków. Ale nierzadko zdarza mi się mieć kilkanaście lub więcej linków referencyjnych z notatkami, które są znacznie bardziej szczegółowe niż to.
Kiedy większość ludzi pisze na jakiś temat, po prostu nie są dokładni. Zwykle piszą o jednej części tematu, a następnie starają się opublikować go tak szybko, jak to możliwe.
Twoje treści mogą być lepsze, obejmując każdy aspekt tematu.
Chodzi o to, aby wziąć najlepsze części każdego Zasobu i przekształcić go w najbardziej dokładny przewodnik, Jak to możliwe. Więc używając tych czterech linków powyżej, mogę poskładać podwaliny pod linkowalny atut.
Wykorzystałbym zaawansowane taktyki ze strony Neila Patela, w tym statystyki z Entrepreneur.com, weź wizualizacje z VITAL Design i użyj niektórych przykładów z HubSpot.
Teraz ktoś nie będzie musiał odwiedzać czterech różnych witryn, aby zobaczyć statystyki, wizualizacje, zaawansowane taktyki i przykłady. Wszystko to zostanie zawarte w moim przewodniku, co czyni go linkable atutem.
Twoje notatki mogą wyglądać inaczej niż moje. Rób, co ci się podoba.
Upewnij się tylko, że znajdziesz luki w treści, która już tam jest. Twój przewodnik musi wypełnić wszystkie te luki, aby stworzyć najlepszą możliwą treść.
Korzystaj Z Reklam Google
W zależności od twojej niszy czasami znalezienie popularnych tematów w Google Trends może być trudne.
Może Twoja branża jest nowa, albo konkurencja jest po prostu zbyt rozrzedzona. Lub jest możliwe, że wiele powiązanych tematów, które widziałeś, spadało.
W takim przypadku możesz potrzebować więcej wskazówek na temat tworzenia przewodnika dla powiązanych zasobów.
Jeśli napotkasz ten problem, przejdź do Google Ads i przejdź do Planera słów kluczowych.
Oto wyniki dla “szeroko powiązanych pomysłów” z content marketingiem w ciągu ostatniego roku, posortowane według średnich miesięcznych wyszukiwań.
Ale możesz zmienić te filtry i ustawienia, aby zobaczyć różne wyniki.
- Zmiana na “ściśle powiązane idee”
- Zmiana zakresu dat
- Organizowanie i sortowanie według konkurencji
Szukaj słów kluczowych, które są bardziej konkurencyjne. W tym przypadku nie licytujemy płatnych reklam w wyszukiwarce, więc możesz zignorować tę część. Powodem, dla którego chcesz zidentyfikować słowa kluczowe, które są bardzo konkurencyjne, jest to, czego szuka więcej osób.
Może to być świetne źródło do znajdowania tematów, a także subtopii dla Twoich powiązanych zasobów, zwłaszcza jeśli zmagasz się z wynikami Google Trends.
Po wybraniu słowa kluczowego lub tematu nadal będziesz przechodzić przez ten sam proces, który opisałem wcześniej. Zarządzaj zasobami z Google i uzupełniaj luki.
Wniosek
Moim zdaniem Przewodniki definitive lub ultimate są zawsze najlepszymi zaletami, które można połączyć.
To dlatego, że staniesz się barem, lub idź do źródła na temat. Inni nie będą mieli innego wyboru, jak odwołać się do Ciebie i połączyć się z Twoją witryną.
Zasadniczo stajesz się głównym źródłem przedmiotu, co pozwala ci stać się przynętą referencyjną. Ludzie będą o Tobie mówić w kółko, za każdym razem, gdy temat zostanie poruszony.
Kiedy magazyn Forbes ogłosił, że Kylie Jenner została najmłodszym miliarderem na świecie, stworzyli linkable atut. Wszyscy, którzy blogowali na ten temat, odwołali się do artykułu Forbesa.
Jeśli wykonasz kroki opisane powyżej, możesz również utworzyć łączone aktywa dla swojej branży. O tak-i nie zapomnij link do Quick Sprout jako odniesienie!