Jakieś trzy miesiące temu uruchomiłem landing page na mojej osobistej stronie, NeilPatel.com. nigdy tak naprawdę nie ukończyłem strony docelowej, ponieważ trochę się leniłem i nie skończyłem studiów przypadków na niej.
Niemniej jednak, jest w porządku. Przelicza się na 3,7 proc., co oznacza, że 37 na 1000 osób wypełnia formularz. Przetestowałem również krótszą wersję strony. Konwersje przekroczyły 5%, ale jakość leadów drastycznie spadła. Z tego powodu wróciłem do długiego formatu listu sprzedaży.
Sposób, w jaki obecnie kieruję ruch na tę stronę docelową, pochodzi z Quick Sprout. Od Hellobara na górze do linku “konsulting” w górnej nawigacji do dwóch banerów reklamowych na pasku bocznym, byłem w stanie prowadzić co najmniej 6000 odwiedzających miesięcznie do NeilPatel.com tylko z Quick Sprout.
Ponieważ nie byłem zadowolony z natężenia ruchu na NeilPatel.com postanowiłem przetestować kilka różnych źródeł reklamy: LinkedIn, Google AdWords, Retargeter,Perfect Audience i Stumbleupon Ads. Oto czego się nauczyłem:
W porównaniu z innymi płatnymi źródłami ruchu, LinkedIn miał drugi najniższy współczynnik konwersji na poziomie 1,6%. Z drugiej strony zapewniał najwyższą jakość leadów. Przetestowałem go w przeszłości z kilkoma innymi kampaniami i szybko dowiedziałem się, że reklamy LinkedIn mają tendencję do najlepszych dla firm B2B.
Dużym problemem, jaki miałem z LinkedIn, jest to, że nie napędza ton objętości, zwłaszcza jeśli porównasz go z niektórymi innymi płatnymi kanałami reklamowymi. Aby uzyskać największy ruch z LinkedIn, płaciłem Około $4.76 za kliknięcie, co jest naprawdę drogie.
Wyłączyłbym reklamy LinkedIn, ale ze względu na jakość leadów zostawiłem je włączone.
Lekcja wyciągnięta: LinkedIn może prowadzić wysokiej jakości przewody dla firmy B2B, ale będzie to kosztować rękę i nogę. Poza tym nie powinieneś oczekiwać od niego Tony objętości.
Google AdWords
Jak już wiesz, Google AdWords może generować mnóstwo ruchu, który ma tendencję do konwersji. Średnio wydałem $5.62 za kliknięcie, a mój Współczynnik konwersji na leada wynosił 6.55%.
Głośność nie była problemem w przypadku Google, ale jakość ołowiu z LinkedIn była dosłownie 15 do 20 razy lepsza. Moje reklamy zostały prawidłowo skonfigurowane; celowałem tylko w idealnego klienta; ale z jakiegoś powodu jakość ołowiu nie była tak dobra.
Z tego powodu wyłączyłem Google AdWords, ponieważ koszt za leada był zbyt wysoki, ponieważ większość z nich nie była kwalifikowana.
Lekcja wyciągnięta: Google jest zazwyczaj świetnym kanałem do reklamowania się zarówno dla firm B2B, jak i B2C. To po prostu nie działa dobrze dla mnie, jak byłem pitching usługi, która była w 6-cyfrowy przedziale cenowym.
Retargeter
Użyłem Retargetera, aby ponownie zwrócić się do moich czytelników Quick Sprout i skłonić ich do udania się do NeilPatel.com. koszt za to był bardzo niski dla natężenia ruchu, który otrzymałem, a także liczby leadów.
Płaciłem pod $ 2 CPMs, aby moje banery reklamowe były wyświetlane w Internecie każdemu, kto był w przeszłości w Quick Sprout. Moje współczynniki klikalności na reklamach były wokół .2%, a odwiedzający zamienili się w leady w tempie 5,05%.
Uważam, że Retargeter działał tak dobrze, ponieważ:
- Quick Sprout otrzymuje ponad 100,000 unikalnych gości każdego miesiąca, co oznacza, że mam wystarczająco duży basen, aby ponownie odwiedzić.
- Ci odwiedzający prawdopodobnie się przekonwertują, ponieważ już zbudowałem z nimi zaufanie za pośrednictwem mojego bloga.
- Chociaż backend Retargetera nie był najbardziej użyteczny, optymalizowali reklamy na swoim końcu. Od kierowania geograficznego po wybieranie reklam do wyświetlenia na podstawie współczynników klikalności po dzień rozstania-zmniejszyły one koszty CPM i zwiększyły współczynniki klikalności.
Największą wadą, jaką widziałem, było to, że z czasem reklamy otrzymują znacznie mniej kliknięć, nawet jeśli są serwowane nowym osobom. Moje wskaźniki klikalności spadły znacznie poniżej połowy. Z tego powodu stale musisz tworzyć nowe projekty reklam i kopiować je do Retargetera.
Lekcja wyciągnięta: Retargeter może działać dobrze, jeśli masz wystarczająco dużą bazę użytkowników i nadal obracasz reklamy co tydzień. Dzięki temu Twoje współczynniki klikalności będą wysokie.
Perfect Audience
Podobnie jak w przypadku Retargetera, doskonałe remarkety odbiorców do twojej bazy użytkowników, ale różnica polega na tym, że specjalizują się w remarketingu na Facebooku. Facebook Retargeter może również remarketować, ale stawki CPM Perfect Audience zapewniają Facebookowi naprawdę przystępne.
Perfect Audience wynosił około 33 centów za CPM i miał wskaźnik klikalności .16%. Gość przeliczony na prowadzenie na poziomie 3,58%. Jakość leadów nie była tak dobra jak LinkedIn, ale były przyzwoite.
Największym spadkiem było to, że współczynniki klikalności na Twoich reklamach zmniejszają się z czasem, chyba że możesz je stale obracać, podobnie jak Retargeter.
Lekcja wyciągnięta: Jeśli chcesz remarket na Facebooku, Perfect Audience jest najtańszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem, jakie znalazłem. Musisz tylko być gotowy do tworzenia nowych reklam każdego tygodnia.
StumbleUpon Ads
Zdecydowanie reklamy StumbleUpon były najtańszą formą ruchu. Byłem w stanie przyciągnąć odwiedzających do mojej strony docelowej za 5 centów za odwiedzającego i byłem w stanie kupić tysiące odwiedzających dziennie.
Dużym problemem Stumbleupon jest to, że nie jest to wysokiej jakości źródło ruchu, a odwiedzający nie konwertują dobrze. Przeliczali w tempie05%, A przewody były najgorsze ze wszystkich źródeł ruchu.
Z tego powodu wyłączyłem StumbleUpon po miesiącu, ponieważ nie zapewniał pozytywnego zwrotu z inwestycji. W przeszłości odniosłem z tym sukces, ale działał lepiej dla treści niż dla strony docelowej, która coś sprzedawała.
Lekcja wyciągnięta: Nie używaj StumbleUpon Ads do kierowania ruchu do płatnego produktu lub usługi. Reklamy StumbleUpon powinny być używane do generowania ruchu w mediach społecznościowych do Twoich treści, a nie do płatnych produktów.
Wniosek
Zajmuję się płatną reklamą od ponad 7 lat i widzę, że niewiele się zmieniło, jeśli chodzi o kupowanie wysokiej jakości ruchu. Google AdWords, LinkedIn i formy remarketingu nadal wydają się być najlepszymi formami kupowania reklam.
Smutne jest to, że AdWords i LinkedIn nadal rosną z roku na rok, ale nadal warto z nich korzystać. Znalazłem również banery reklamowe, które działają dobrze w przeszłości. Po prostu nie miałem czasu przetestować go na NeilPatel.com ponieważ jest to czasochłonny proces.
Czy masz jakieś porady dotyczące kupowania reklam, którymi chciałbyś się podzielić?