Czego Nauczyło Mnie Wydawanie 66 372,09 Zł Na Płatną Reklamę

scotch magic ad

Jakieś trzy miesiące temu uruchomiłem landing page na mojej osobistej stronie, NeilPatel.com. nigdy tak naprawdę nie ukończyłem strony docelowej, ponieważ trochę się leniłem i nie skończyłem studiów przypadków na niej.

Niemniej jednak, jest w porządku. Przelicza się na 3,7 proc., co oznacza, że 37 na 1000 osób wypełnia formularz. Przetestowałem również krótszą wersję strony. Konwersje przekroczyły 5%, ale jakość leadów drastycznie spadła. Z tego powodu wróciłem do długiego formatu listu sprzedaży.

Sposób, w jaki obecnie kieruję ruch na tę stronę docelową, pochodzi z Quick Sprout. Od Hellobara na górze do linku “konsulting” w górnej nawigacji do dwóch banerów reklamowych na pasku bocznym, byłem w stanie prowadzić co najmniej 6000 odwiedzających miesięcznie do NeilPatel.com tylko z Quick Sprout.

Ponieważ nie byłem zadowolony z natężenia ruchu na NeilPatel.com postanowiłem przetestować kilka różnych źródeł reklamy: LinkedIn, Google AdWords, Retargeter,Perfect Audience i Stumbleupon Ads. Oto czego się nauczyłem:

LinkedIn

W porównaniu z innymi płatnymi źródłami ruchu, LinkedIn miał drugi najniższy współczynnik konwersji na poziomie 1,6%. Z drugiej strony zapewniał najwyższą jakość leadów. Przetestowałem go w przeszłości z kilkoma innymi kampaniami i szybko dowiedziałem się, że reklamy LinkedIn mają tendencję do najlepszych dla firm B2B.

Dużym problemem, jaki miałem z LinkedIn, jest to, że nie napędza ton objętości, zwłaszcza jeśli porównasz go z niektórymi innymi płatnymi kanałami reklamowymi. Aby uzyskać największy ruch z LinkedIn, płaciłem Około $4.76 za kliknięcie, co jest naprawdę drogie.

Wyłączyłbym reklamy LinkedIn, ale ze względu na jakość leadów zostawiłem je włączone.

Lekcja wyciągnięta: LinkedIn może prowadzić wysokiej jakości przewody dla firmy B2B, ale będzie to kosztować rękę i nogę. Poza tym nie powinieneś oczekiwać od niego Tony objętości.

Google AdWords

Jak już wiesz, Google AdWords może generować mnóstwo ruchu, który ma tendencję do konwersji. Średnio wydałem $5.62 za kliknięcie, a mój Współczynnik konwersji na leada wynosił 6.55%.

Głośność nie była problemem w przypadku Google, ale jakość ołowiu z LinkedIn była dosłownie 15 do 20 razy lepsza. Moje reklamy zostały prawidłowo skonfigurowane; celowałem tylko w idealnego klienta; ale z jakiegoś powodu jakość ołowiu nie była tak dobra.

Z tego powodu wyłączyłem Google AdWords, ponieważ koszt za leada był zbyt wysoki, ponieważ większość z nich nie była kwalifikowana.

Lekcja wyciągnięta: Google jest zazwyczaj świetnym kanałem do reklamowania się zarówno dla firm B2B, jak i B2C. To po prostu nie działa dobrze dla mnie, jak byłem pitching usługi, która była w 6-cyfrowy przedziale cenowym.

Retargeter

Użyłem Retargetera, aby ponownie zwrócić się do moich czytelników Quick Sprout i skłonić ich do udania się do NeilPatel.com. koszt za to był bardzo niski dla natężenia ruchu, który otrzymałem, a także liczby leadów.

Płaciłem pod $ 2 CPMs, aby moje banery reklamowe były wyświetlane w Internecie każdemu, kto był w przeszłości w Quick Sprout. Moje współczynniki klikalności na reklamach były wokół .2%, a odwiedzający zamienili się w leady w tempie 5,05%.

Uważam, że Retargeter działał tak dobrze, ponieważ:

  1. Quick Sprout otrzymuje ponad 100,000 unikalnych gości każdego miesiąca, co oznacza, że mam wystarczająco duży basen, aby ponownie odwiedzić.
  2. Ci odwiedzający prawdopodobnie się przekonwertują, ponieważ już zbudowałem z nimi zaufanie za pośrednictwem mojego bloga.
  3. Chociaż backend Retargetera nie był najbardziej użyteczny, optymalizowali reklamy na swoim końcu. Od kierowania geograficznego po wybieranie reklam do wyświetlenia na podstawie współczynników klikalności po dzień rozstania-zmniejszyły one koszty CPM i zwiększyły współczynniki klikalności.

Największą wadą, jaką widziałem, było to, że z czasem reklamy otrzymują znacznie mniej kliknięć, nawet jeśli są serwowane nowym osobom. Moje wskaźniki klikalności spadły znacznie poniżej połowy. Z tego powodu stale musisz tworzyć nowe projekty reklam i kopiować je do Retargetera.

Lekcja wyciągnięta: Retargeter może działać dobrze, jeśli masz wystarczająco dużą bazę użytkowników i nadal obracasz reklamy co tydzień. Dzięki temu Twoje współczynniki klikalności będą wysokie.

Perfect Audience

Podobnie jak w przypadku Retargetera, doskonałe remarkety odbiorców do twojej bazy użytkowników, ale różnica polega na tym, że specjalizują się w remarketingu na Facebooku. Facebook Retargeter może również remarketować, ale stawki CPM Perfect Audience zapewniają Facebookowi naprawdę przystępne.

Perfect Audience wynosił około 33 centów za CPM i miał wskaźnik klikalności .16%. Gość przeliczony na prowadzenie na poziomie 3,58%. Jakość leadów nie była tak dobra jak LinkedIn, ale były przyzwoite.

Największym spadkiem było to, że współczynniki klikalności na Twoich reklamach zmniejszają się z czasem, chyba że możesz je stale obracać, podobnie jak Retargeter.

Lekcja wyciągnięta: Jeśli chcesz remarket na Facebooku, Perfect Audience jest najtańszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem, jakie znalazłem. Musisz tylko być gotowy do tworzenia nowych reklam każdego tygodnia.

StumbleUpon Ads

Zdecydowanie reklamy StumbleUpon były najtańszą formą ruchu. Byłem w stanie przyciągnąć odwiedzających do mojej strony docelowej za 5 centów za odwiedzającego i byłem w stanie kupić tysiące odwiedzających dziennie.

Dużym problemem Stumbleupon jest to, że nie jest to wysokiej jakości źródło ruchu, a odwiedzający nie konwertują dobrze. Przeliczali w tempie05%, A przewody były najgorsze ze wszystkich źródeł ruchu.

Z tego powodu wyłączyłem StumbleUpon po miesiącu, ponieważ nie zapewniał pozytywnego zwrotu z inwestycji. W przeszłości odniosłem z tym sukces, ale działał lepiej dla treści niż dla strony docelowej, która coś sprzedawała.

Lekcja wyciągnięta: Nie używaj StumbleUpon Ads do kierowania ruchu do płatnego produktu lub usługi. Reklamy StumbleUpon powinny być używane do generowania ruchu w mediach społecznościowych do Twoich treści, a nie do płatnych produktów.

Wniosek

Zajmuję się płatną reklamą od ponad 7 lat i widzę, że niewiele się zmieniło, jeśli chodzi o kupowanie wysokiej jakości ruchu. Google AdWords, LinkedIn i formy remarketingu nadal wydają się być najlepszymi formami kupowania reklam.

Smutne jest to, że AdWords i LinkedIn nadal rosną z roku na rok, ale nadal warto z nich korzystać. Znalazłem również banery reklamowe, które działają dobrze w przeszłości. Po prostu nie miałem czasu przetestować go na NeilPatel.com ponieważ jest to czasochłonny proces.

Czy masz jakieś porady dotyczące kupowania reklam, którymi chciałbyś się podzielić?

Total
0
Shares
Related Posts