Jak upewnić się, że Twoje treści nigdy nie zostaną nagie

Każda dziewczyna szaleje na punkcie elegancko ubranego mężczyzny.

Tak śpiewa ZZ Top, słynny zespół brodaty z Teksasu. A jeśli tak, to co teraz nosisz?

Rozważmy Twoje treści jako nagiego przyjaciela. Dostał zaproszenie. Wychodzi i potrzebuje twojej pomocy, by wybrać strój. Nie możesz wysłać zawartości w premii. Biedak jest nagi i przemarznięty.

Jesteś odpowiedzialny za upewnienie się, że Twoja Naga, drżąca treść tworzy idealny wygląd. To zależy od ciebie, aby ubrać go odpowiednio do występu.

Czas zajrzeć do szafy ubrań, przyjacielu.

Dokąd zmierzają Twoje treści?

Spójrz na zaproszenie. Co to za wydarzenie? Kto będzie na przyjęciu? Czy Twoje treści trafią do biura klienta w celu zawarcia umowy o pracę? Czy Twoje treści są gościnnym prelegentem na eleganckim seminarium? Co powiesz na swobodny wygląd na swoim blogu?

Nie ubierałbyś się tak samo na rodzinne spotkanie z ciocią Marthą w 50. rocznicę ślubu, jak na rave party z lokalnym klubem motocyklistów, prawda?

Twoje treści też nie.

Odpowiednio Ubierz swoje treści. Poznaj swoją grupę docelową. To podstawowe informacje, ale tak wiele osób źle rozumie tę część – nawet doświadczeni profesjonaliści-więc warto to powtórzyć. Nie pytaj tylko o dane demograficzne, zanim napiszesz. Zapytaj o profil osobowości odbiorców treści.

Nie zapomnij o spodniach

Każdy, kto dobrze wygląda i wie o tym, emanuje pewnością siebie. Podaj treści bieliznę-dobrą strukturę zdań, krótkie akapity i właściwą interpunkcję – ryzykujesz, że będzie to wyglądać niezręcznie, gdy próbuje zrekompensować brak komfortu.

Szuflada na bieliznę w szafie treści zawiera również kluczowe ubrania, takie jak struktura, kontur i przepływ. Zanim jeszcze rozważysz, jaki będzie ostateczny wygląd Twojej treści, musisz wiedzieć, o co chodzi w Twojej treści.

Dla wielu z was czytających to, przewracacie oczami-i prawdopodobnie to Wy musicie zrozumieć ten punkt najbardziej. Myślisz, że wszyscy jesteśmy ponad przypomnieniem, aby dobrze uporządkować treść?

Pomyśl jeszcze raz. Nowi pisarze to chyba ci, którzy dostają strukturę najwięcej-bo poświęcają temu tyle uwagi. Bardziej doświadczeni pisarze zapominają. Wyrzucają zawartość, wkładają kurtkę i wysyłają ją za drzwi.

Bez spodni.

Zapisz koncepcję lub wiadomość, którą chcesz omówić. To jest garnitur treści, jego główne przesłanie. Teraz dodaj podpunkty, aby pomóc w obsłudze głównej wiadomości. Pomyśl o nich jak o spodniach, koszuli i kurtce, które składają się na garnitur. Czy są komplementarne? Są spokrewnieni? Jak?

Nie jesteś pewien? Spróbuj tej sztuczki: Zmień kolejność swoich podpunktów. Czy treść nadal będzie miała sens, jeśli napiszesz je w tej kolejności? Tak? Świetnie. Nie? Rozkaz nie ma sensu? Nie możesz dopasować tych spodni do koszuli? Albo z kurtką? Więc ty, mój przyjacielu, masz kłopoty z modą.

Zastąp podpunkt innym, bardziej komplementarnym. Spodnie pasują do koszuli? Czy koszula pasuje do kurtki? Więc jesteś gotowy do pracy.

Ostatnie Szlify

Garnitur wygląda ładnie, ale wykończenie robi różnicę między ładnym a dopracowanym. Hem spodnie na długość, dodać spinki do mankietów dla stylu i dokonać odpowiednich regulacji dla idealnego dopasowania.

Nadaj swoim treściom przyciągający uwagę nagłówek, świetne wprowadzenie i solidne podsumowanie, które napędza twój punkt widzenia. Posypać kilka linków. Twoje treści również muszą wyglądać ładnie z drugiego końca pokoju, więc upewnij się, że mają na sobie kilka punktorów lub nagłówków.

Każdy element tworzy lepiej ubrany kawałek pracy. W końcu twoje treści wyglądają ostro. W zależności od tego, które wykończenie wybierzesz, możesz osiągnąć różne cele i dotrzeć do różnych typów ludzi.

To znaczy, jeśli ma dobre wyczucie stylu.

Talent osobowości

Bielizna, ładny garnitur, obszyte spodnie, spinki do mankietów… Ah, ale jeśli twoja zręcznie wyglądająca treść powiesi głowę lub mamrocze, nie będzie miała dużego wpływu na publiczność. Sztywny monolog przyciąga tylko ziewanie.

Więc nadaj swojej treści trochę osobowości. Odkurz jego styl. Wzmocnij go dobrym tonem, aby dobrze czytał i skutecznie przekazywał swój przekaz. To zaskakujące, jak wiele wspaniałych treści psuje monotonny styl. Dobrze jest bawić się, będąc pouczającym.

Sprawdź jeszcze raz to zaproszenie. Spotkanie networkingowe? Użyj pewnego, eksperckiego stylu, który przekazuje swoją wiedzę. Osobisty blog? Spróbuj przyjazny, niefrasobliwy ton, który sprawia, że goście czują się komfortowo i zrelaksowany. Ważna wiadomość? Wybierz silny, emocjonalnie atrakcyjny ton, aby uzyskać trwałe wrażenie.

Pokaż odbiorcom, że Twoje treści są eleganckie, kompetentne i zabawne. Duszno-mdłe nie działa. Tylko styl i styl sprawia, że Twoje treści są zauważane.

Zrób oświadczenie treści. bądź punktem kulminacyjnym programu.

Chodzi o to, żeby ludzie mówili: “Wow. Widziałeś go?”

Odpowiednie dostosowanie treści ma duże znaczenie w wynikach. Dżinsy i trampki nie mają właściwego wpływu na występ gościnny. Ogony i cylinder nie wypadają dobrze przy dorywczym delegowaniu.

Wiedz, po co jest zaproszenie, wiedz, kto i dlaczego będzie na imprezie i wie, czego wszyscy oczekują. Zrozum temat chwili. Spraw, aby Twoje treści wyglądały dobrze, aby osiągnąć pożądany efekt.

Kto wie? Twoje treści mogą stać się życiem strony.

Total
0
Shares
Related Posts