Dear Social Media Maven,
Więc … pracujesz w mediach społecznościowych, pasjonujesz się mediami społecznościowymi, żyjesz i oddychasz mediami społecznościowymi, twoje życie kręci się wokół mediów społecznościowych, pomagasz swoim klientom w mediach społecznościowych, zmieniasz świat na media społecznościowe itp. itd….
Aby utrzymać te wszystkie media społecznościowe w ruchu, spędzasz 18 godzin dziennie przy komputerze, pracując nad tym szumem online, pracując nad tymi relacjami, zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów-Twitter, Facebook, Tumblr. To się nigdy nie kończy. Nieugięty.
I wiesz co? Są tysiące innych takich jak ty, wydobywających tę górę mediów społecznościowych za każde złoto, które mogą znaleźć.
Jak wszyscy w Twojej przestrzeni, jesteś wypalony. Przesadziłeś. Jesteś wyczerpany.
Wystarczy już
Jakiś czas temu przekonałem się, że nadążanie za mediami społecznościowymi, wyprzedzanie krzywej, było niemożliwe. Równie dobrze możesz spróbować opróżnić Ocean Atlantycki wiadrem.
Odkryłem, że” pomaganie klientom w mediach społecznościowych ” nie było zrównoważone. To po prostu zajmuje zbyt dużo czasu i jest zbyt wiele innych osób robi to — najbardziej o wiele młodszy i ładuje znacznie mniej niż ja.
Więc co zrobiłem?
Zadałem sobie pytanie, OK, więc co mogę zrobić, że jest wyjątkowy? Co mogę zrobić, czego nikt inny nie robi?
Odpowiedzią są oczywiście Kreskówki.
W sieci jest dużo rysowników, ale nikt nie robi tego tak, jak ja. Cube granaty: korporacyjnych i prywatnych zleceń, mój sposób. Jak mówiłem, wyjątkowa.
Jeśli chcesz granaty Sześcianowe, mogę ci pomóc. Jeśli chcesz po prostu tych samych rzeczy w mediach społecznościowych, które oferują wszyscy inni, cóż, szczerze mówiąc, lepiej zapytaj wszystkich innych. To właśnie zacząłem mówić ludziom.
I zadziałało
Jestem teraz Zakopane w komisjach rysunkowych. I tak jest już od jakiegoś czasu. Jest skupiona. I jestem szczęśliwy.
Dwa punkty do zakończenia:
- Jeśli masz zamiar robić media społecznościowe, to musi znajdź zupełnie nowy i unikalny kąt. Kreskówki były moją pasją, musisz znaleźć swoją. Inaczej skończycie źle opłacani i wypaleni. Projektanci stron internetowych i eksperci mediów społecznościowych i copywriterzy stali się towarem — chyba, że znajdziesz swój kąt.
- Kilka lat zajęło mi zrozumienie tego wszystkiego, jak zbudować reputację i model biznesowy, abym mógł zaoferować coś naprawdę wyjątkowego. Więc jeśli jeszcze tego nie rozgryzłeś, nie martw się. To wymaga czasu. Ale zrób to, mimo wszystko. Zrób to.
Jakieś pytania?
O autorze: Hugh MacLeod jest rysownikiem i ma popularny blog na gapingvoid.com zobacz, jak pracuje w komisji korporacyjnej. A jeśli chcesz znaleźć swój własny unikalny kąt, prawdopodobnie powinieneś przeczytać jego książki.
Uwaga: obraz użyty do tego posta to jeden z “granatów Sześcianowych” Hugh stworzony dla jego klienta, Rackspace. Zobacz je wszystkie tutaj.