Dlaczego nikogo nie obchodzi co myślisz (i jak przestać być tak cholernie nudnym)

Czas na odrobinę twardej miłości.

Te wszystkie rzeczy, które publikujesz … te wszystkie posty na blogu, filmy, podcasty i białe księgi … nic ci to nie da, prawda?

Myślałeś, że tak będzie. Ludzie told jesteś zajęty w Internecie, mówisz to, co myślisz, publikujesz dużo treści, ponieważ jeśli to zrobisz, ludzie cię znajdą, pokochają i wesprą, a wszystko będzie idealne, na zawsze i na zawsze.

Ale to było kłamstwo. Nie do końca, nie, ponieważ publikowanie wspaniałych treści is kluczowe. Ale brakowało kilku krytycznych elementów.

  1. Że nikogo nie obchodzi co myślisz
  2. Że bycie nudnym jest grzechem karanym śmiercią
  3. Że musisz połączyć się z czytelnikami, zanim zaczniesz ich uczyć

Co? Nikt ci tego nie powiedział?

Pech. Bo tak naprawdę są to trzy najważniejsze rzeczy, które musisz wiedzieć o tworzeniu treści, które działają online.

Równie dobrze mogę o tym teraz porozmawiać i usunąć to z drogi.

Zaczynamy.:

Twoi czytelnicy to zaabsorbowane sobą małe gnojki

Nie chcą być, ale są.

Są zajęci i zestresowani i szukają w sieci sposobów, aby po prostu Ucieczka. Nie chcą ucz się wszystko, gdy są w trybie ucieczki. Chcą po prostu poczuć coś innego niż nuda, strach czy nieadekwatność.

Więc te wszystkie treści, które stworzyłeś, żeby ich czegoś nauczyć?

Tak, patrzą na to przez kilka sekund, odkrywają, że wymaga to rzeczywistego myśl (horror!), i rozpocząć polowanie na przycisk Wstecz.

Ta recenzja Partnerska dla produktu supercool naprawdę do wierzyć i chętnie sprzedać bez prowizji?

Fuj. Jesteś kolejnym z tych złych oszustów, którzy próbują oszukać ich z pieniędzy.

Wiem, to niesprawiedliwe. Zasługujesz na coś lepszego.

Ale to prawda.

Im szybciej to zaakceptujesz, tym szybciej będziesz mógł o tym zapomnieć. Ponieważ ukrywając się pod całym tym zaabsorbowanym sobą punkishizmem, jest osoba, która desperacko cię potrzebuje i będzie cię kochać aż do dnia, w którym umrze — jeśli naprawdę możesz im pomóc.

A Ty możesz im pomóc. Musisz tylko wiedzieć, jak przyciągnąć ich uwagę. Porozmawiajmy o tym.

Nie bądź nudny

To bardzo ważna kwestia, więc pozwólcie, że powtórzę to jeszcze raz wielkimi literami:

NIE BĄDŹ NUDNY.

To zasada nr 1. Naruszyć go, a nie przejść Go, nie zebrać 200 dolarów, przejść bezpośrednio do więzienia i gnić tam na wieczność.

Czy to przesada?

Tak.

To obraz?

Pewnie, może trochę.

Czy mógłbym znaleźć bardziej uprzejmy i dokładny sposób, aby to powiedzieć?

Tak, oczywiście.

Ale to bez znaczenia. Oto dlaczego:

TO NIE JEST CHOLERNIE NUDNE.

Możesz popełnić prawie każdy błąd, a ludzie ci wybaczą, jeśli jesteś interesujący. Tak, dostaniesz okazjonalnego członka sprawiedliwej mniejszości dla moralnego autorytetu, który nienawidzi wszystkich i wszystkiego, ale możesz bezpiecznie ignorować tych ludzi.

Wszyscy inni podziękują ci za to, że ich obudziłeś.

Czy obrażanie ludzi jest jedynym sposobem na bycie interesującym?

Nie.

To tylko jeden sposób, wśród wielu. Możesz znaleźć całą kolekcję sposobów tutaj.

Osobiście uważam hiperbolę i brutalną szczerość za skuteczny sposób dotarcia do ludzi. Jeśli mi Nie wierzysz, oglądaj praktycznie każdego komika.

Ale to nie jest wymóg w żaden sposób.

Tutaj w Copyblogger większość popularnych postów w ogóle nie jest obraźliwa. (Tylko moje. ;)) Przewiń tę listę po prawej stronie, a zobaczysz, że praktycznie wszystkie najpopularniejsze posty obejmują tematy, na które nasi czytelnicy mają totalną obsesję. (Tematy takie jak kreatywność i gramatyka i porady pisania.) Posty na te tematy mają dużą przewagę nad popularnością.

Najważniejsze słowo w powyższym akapicie: Obsessive.

Jeśli chcesz, aby ludzie mieli gdzieś Twoje treści, najpierw musisz zrozumieć ich obsesje.

To jest sekret.

Ale jest to również rzecz, w której większość blogerów jest do bani bardziej niż cokolwiek innego. Tak, ty też.

Aby ci to udowodnić, oto mały eksperyment:

Eksperyment crybaby

Znasz te bekasy, które cały czas jęczą, wysysają z Ciebie całą energię i sprawiają, że tracisz wiarę w ludzką rasę?

Pewnie znasz kilka. Jak my wszyscy.

Oto eksperyment.:

Następnym razem, gdy będą na Ciebie narzekać, zmuś się, by nie reagować.

Nie osądzaj ich. Nie myśl o tym, co mówią. Nie fantazjuj o uderzeniu ich w twarz. (Wiem, że jesteś kuszony.)

Zamiast, słuchaj uważnie, a następnie odpowiedzieć w ten sposób:

Masz na myśli (Wstaw parafrazę ich skargi)?

Jeśli zrobisz to poprawnie, powiedzą: “Tak! Dokładnie!”Jakakolwiek inna odpowiedź, a zawiedziesz eksperyment.

Tak więc na przykład:

Crybaby: piszę to wszystko, ale nikt nie komentuje, nikt nie tweetuje, nikt nie łączy się ze mną. Robię wszystko, co mi każe, ale nic z tego nie działa i nie mogę zrozumieć dlaczego!

Ja: czyli czujesz się niewidzialny?

Tak! Dokładnie!

Rozumiesz?

Oto, jak eksperyment odnosi się do tworzenia niesamowitych treści …

Sekret przyciągania czyjejś uwagi

Wysłuchaj skarg publiczności, a następnie powtórz skargi z powrotem do nich w zwięzły sposób, który dowodzi, że doskonale je rozumiesz.

Koniec.

Żadnych historii. (Jeszcze.) Nie próbuje rozwiązać swoich problemów. (Jeszcze.) Żadnego wkładu od Ciebie.

Czysta empatia … przynajmniej na początku.

Gdy opanujesz tę technikę, możesz w końcu wpleść ją w historie, porady i opinie, nie zdając sobie sprawy z tego, co robisz. Ale na razie, po prostu przekształć się w nieco bardziej sprytną wersję gadającej papugi. Nic więcej.

Jeśli zrobisz to dobrze i dostaniesz ” tak! Dokładnie!”odpowiedź, będziesz miał natychmiastowe połączenie z osobą. Będą się do ciebie zbliżać, jak nikt inny. Oto dlaczego:

Wszyscy szukamy kogoś, kto nas “złapie”. Jeśli natkniemy się na jednego z tych cennych ludzi, zwracamy na niego większą uwagę niż ktokolwiek inny w naszym życiu.

Niestety, jest również odwrotnie.

Jeśli ludzie nie czują, że ich “łapiesz”, nie dbają o to, co myślisz. Nie ma znaczenia, jak błyskotliwy, elokwentny czy pracowity jesteś. Nawet świetny nagłówek cię nie uratuje. Nie słuchają.

Więc udowodnij to. Udowodnij, że rozumiesz ich lepiej niż oni rozumieją siebie.

Oraz wtedy naucz ich, przekonaj, zwab ich, czy cokolwiek chcesz zrobić.

Nigdy wcześniej.

Jak tworzyć treści, które ludzie kochają

To proste, naprawdę:

Mówią o rzeczach, na których mają obsesję.

Zauważ, że nie powiedziałem “zainteresowany.”Jeśli chcesz, aby publiczność omdlała na Twoje treści i natychmiast zaczęła wymyślać małe wiersze miłosne o Tobie, samo bycie interesującym już nie wystarczy.

Musisz być nie do odparcia. Jak siedmiowarstwowe ciasto krówkowe dla czekoladoholika.

A najłatwiej to osiągnąć?

Połącz się z ich istniejące obsesje. Korzystając z umiejętności SuperDuper empathy opracowanych w ostatnim ćwiczeniu, stwórz listę rzeczy, na których twoja publiczność ma obsesję. Więc postanów pisać o niczym innym.

Zrób to, a nie będziesz musiał walczyć o uwagę.

Zrób to, a na pewno nigdy nie będziesz nudny.

Zrób to, a w końcu zaczniesz otrzymywać wyniki, o których wszyscy mówili.

Rozumiesz?

Dobrze.

Może jednak jest dla ciebie nadzieja. 😉

Zdjęcie: Francesc Pozo

Total
0
Shares
Related Posts