10 fajne linki dla blogerów i copywriterów

Ostatnio kiepsko się dogadujemy. Mógłbym dać Ci mnóstwo wymówek, ale to nie zmienia faktu, że moim zadaniem jako redaktora jest upewnienie się, że podążamy za własną filozofią, a łączenie się z innymi jest zdecydowanie częścią kultury Copybloggera.

Aby rozpocząć to, co, miejmy nadzieję, będzie powracającą regularną funkcją, oto dziesięć fajnych linków do darmowych rzeczy, które przyniosą korzyści zarówno blogerom, jak i copywriterom.

  1. A-List copywriter John Carlton rozdaje mnóstwo studiów przypadków copywritingu krok po kroku, plus Cztery szczegółowe raporty … wszystko za darmo. To część promocji prostego systemu pisania Carltona, o którym słyszałem fajne rzeczy bezpośrednio od Johna, kiedy spotkałem go tego lata. Mam nadzieję, że wkrótce będę miał dla Ciebie recenzję, ale na razie weź darmowe rzeczy.
  2. Darren świetnie przedstawia swoją strukturę mediów społecznościowych w Problogger z bazami domowymi i placówkami-jak korzystam z mediów społecznościowych w moim blogowaniu.
  3. Zapoznaj się z poradnikiem marketingu internetowego firmy SEOMoz… dużo się w to włożyło i jest niesamowicie przydatne.
  4. Dlaczego blogerzy autorytetów są najlepiej przygotowani do pogodnych burz ekonomicznych przez Chrisa Garretta. Chris i ja będziemy współpracować i rozwijać ten wielki post wkrótce.
  5. Utalentowany Jeff Sexton pyta, Czy Twoje nagłówki są obraźliwe. Daj spokój, wiesz, że musisz kliknąć na ten jeden.
  6. Michel Fortin mówi nam, dlaczego nie należy zapominać o P. S. w swojej kopii.
  7. Pięć rzeczy, których nie wiedziałeś o Szekspirze. W tych zabawnych faktoidach jest co najmniej pięć haczyków na bloga… lub po prostu traktuj to jako dywersję, która faktycznie czyni cię mądrzejszym.
  8. Czy twój Blog jest wart $ 10,000 stypendium? Dlaczego się nie dowiesz?

P. S. Jeśli przegapiłeś Webinar Clayton Makepeace o strategiach marketingowych, które działają w trudnych czasach ekonomicznych, możesz teraz obejrzeć go za darmo tutaj. Lub po prostu chwycić dźwięk, slajdy, lub wszystkie trzy (nie wymaga opt-in).

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes and Lateral Action. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts