Ostatnio kiepsko się dogadujemy. Mógłbym dać Ci mnóstwo wymówek, ale to nie zmienia faktu, że moim zadaniem jako redaktora jest upewnienie się, że podążamy za własną filozofią, a łączenie się z innymi jest zdecydowanie częścią kultury Copybloggera.
Aby rozpocząć to, co, miejmy nadzieję, będzie powracającą regularną funkcją, oto dziesięć fajnych linków do darmowych rzeczy, które przyniosą korzyści zarówno blogerom, jak i copywriterom.
- A-List copywriter John Carlton rozdaje mnóstwo studiów przypadków copywritingu krok po kroku, plus Cztery szczegółowe raporty … wszystko za darmo. To część promocji prostego systemu pisania Carltona, o którym słyszałem fajne rzeczy bezpośrednio od Johna, kiedy spotkałem go tego lata. Mam nadzieję, że wkrótce będę miał dla Ciebie recenzję, ale na razie weź darmowe rzeczy.
- Darren świetnie przedstawia swoją strukturę mediów społecznościowych w Problogger z bazami domowymi i placówkami-jak korzystam z mediów społecznościowych w moim blogowaniu.
- Zapoznaj się z poradnikiem marketingu internetowego firmy SEOMoz… dużo się w to włożyło i jest niesamowicie przydatne.
- Dlaczego blogerzy autorytetów są najlepiej przygotowani do pogodnych burz ekonomicznych przez Chrisa Garretta. Chris i ja będziemy współpracować i rozwijać ten wielki post wkrótce.
- Utalentowany Jeff Sexton pyta, Czy Twoje nagłówki są obraźliwe. Daj spokój, wiesz, że musisz kliknąć na ten jeden.
- Michel Fortin mówi nam, dlaczego nie należy zapominać o P. S. w swojej kopii.
- Pięć rzeczy, których nie wiedziałeś o Szekspirze. W tych zabawnych faktoidach jest co najmniej pięć haczyków na bloga… lub po prostu traktuj to jako dywersję, która faktycznie czyni cię mądrzejszym.
- Czy twój Blog jest wart $ 10,000 stypendium? Dlaczego się nie dowiesz?
P. S. Jeśli przegapiłeś Webinar Clayton Makepeace o strategiach marketingowych, które działają w trudnych czasach ekonomicznych, możesz teraz obejrzeć go za darmo tutaj. Lub po prostu chwycić dźwięk, slajdy, lub wszystkie trzy (nie wymaga opt-in).
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes and Lateral Action. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.