Zazwyczaj zapisujemy wszystkie podstępne sztuczki i techniki do newslettera, ale dziś czuję się chaotyczny, więc postanowiłem odkorkować niektóre z dobrych rzeczy.
Nie czytaj dzisiejszego postu, chyba że chcesz się skontaktować i zgarnąć więcej niż twój sprawiedliwy udział klientów i sprzedaży. Jeśli już zarabiasz więcej niż chcesz, to ten nie jest dla ciebie.
Czy jesteś wystarczająco zły, by do nas dołączyć?
OK. Oto 7 nikczemnych, diabelskich i po prostu cholernych złych taktyk, aby zdobyć milion dolarów.
Lub więcej klientów. Nieważne.
Zła taktyka #1: poproś o zamówienie
Laboratoria kontroli umysłu Dr. Evil ustaliły, że możesz materialnie zwiększyć odpowiedź na wszystko, tylko wydając jasne, dobrze zdefiniowane wezwanie do działania.
To radykalnie zwiększa odpowiedź na twoje oferty, a jednocześnie nie wymaga żadnej dodatkowej pracy. Ewidentnie zły plan.
- Chcesz więcej subskrybentów bloga? Powiedz im, aby wprowadzili swój adres e-mail, aby uzyskać bezpłatne aktualizacje.
- Chcesz, żeby kliknęli? Powiedz im, aby kliknęli tutaj.
- Chcesz więcej klientów? Powiedz im, żeby już dodali produkt do swojego cholernego koszyka.
Chciałbym ci to bardziej skomplikować, ale okazuje się, że im prostsze i prostsze wezwanie do działania, tym lepiej to działa.
Zła taktyka #2: zaoferuj niesprawiedliwą gwarancję
Kiedy oferujesz szalenie silną gwarancję, podejmujesz ryzyko na siebie, a nie umieszczasz go na swoim kliencie.
Powoduje to głęboko zakorzenioną zmianę neurologiczną, która jest równoznaczna z kontrolą umysłu. Połącz to z wezwaniem do działania, a pozbędziesz się wolnej woli. Klient staje się Twoim oczarowanym sługusem.
Ty diabelski geniuszu.
Zła taktyka # 3: daj im powód do działania dzisiaj
Spójrzmy prawdzie w oczy, większość perspektyw to słabeusze bez kręgosłupa, którzy nie mają siły, by popełnić prawdziwe zło.
Ponadto zwlekają.
Daj im wystarczająco dużo czasu, a wycofają się ze sprzedaży szybciej niż Austin Powers uciekający przed niepotrzebnie powolnym mechanizmem zanurzania.
Aby zapobiec ucieczce ze szponów, daj perspektywom przekonujący powód do zakupu już dziś.
Zwykle można to zrobić, ograniczając swoją ofertę, ograniczając numer, który sprzedasz, lub dając im termin zakupu.
Jedno ostrzeżenie: nie kłam ani nie podawaj fałszywych informacji o swoich ograniczonych ofertach. Jeśli powiesz im, że masz tylko 100 limitowanych ruchomych lalek Frau Farbissina, nie możesz dać 101. Chociaż prawdą jest, że fałszywy niedostatek jest zły, jest również kulawy. Których staramy się unikać.
Zła taktyka # 4: mają wyższe standardy
Nie, Nie mówię o byciu perfekcjonistą. Nigdy nie będziesz rządził światem będąc perfekcjonistą.
Dążenie do prawdziwego zła wymaga jednak wysokich standardów.
Standardy są dobrze zdefiniowane. Ty decydujesz, co konkretnie, będziesz miał wysokie standardy o firmie.
Może to być jakość Twojego produktu. To może być twoja etyka biznesowa. To może być genialnie Diabelska złożoność twoich złych planów.
Normy są również wymierne, a ich nieprzestrzeganie pociąga za sobą konsekwencje.
“Oddzwonimy” to nie standard, to ideał.
“Odpowiemy na twój e-mail w ciągu jednego dnia roboczego lub zdetonujemy materiał wybuchowy, który zniszczy naszą sekretną kryjówkę wulkanu”to standard.
Zła taktyka # 5: Użyj tajnego języka, aby oczarować ich zgodnie z Twoją wolą
To sekret znany tylko garstce super złoczyńców, kilku tysiącom copywriterów odpowiedzi bezpośredniej i 133 631 subskrybentów tego bloga.
Istnieją dwa sekretne słowa wyzwalające, które mogą zmienić perspektywy w zniewolonych mutantów robotów, którzy żyją tylko po to, by wykonywać Twoje rozkazy.
Przeczytaj o nich tutaj, jeśli się odważysz.
Zła taktyka # 6: Użyj mocy liczb
Możemy ci powiedzieć o wszystkich psychologicznych powodach, że numerowana lista jest bardziej skuteczna niż zbiornik pełen rekinów z cholernymi wiązkami laserowymi przymocowanymi do ich głów.
Moglibyśmy ci powiedzieć, ale wtedy musielibyśmy cię zabić.
Tak, wszyscy już używają numerów w nagłówkach. Tak, masz ich dość. Weź się w garść. Chcesz założyć spodnie tatusia czy nie?
Zła taktyka # 7: wykorzystaj nieuczciwą ofertę
Oto ten, który oddziela znanego na całym świecie geniusza kryminalnego od Mini-mnie.
To jest ten, który sprawi, że Twoja konkurencja będzie płakać jak uczniowie z niską samooceną. Jest bardziej zabójczy niż” laser ” na Księżycu, i dziwniejszy niż Goldmember.
Jeśli złożysz ofertę na coś, czego twój rynek naprawdę, naprawdę chce, potrzeba prawie żadnej perswazji, aby Twoi potencjalni klienci to przyjęli.
Nie, wiem, jest prawie zbyt diaboliczny, by go używać.
Nie mów, że cię nie ostrzegałem.
Aby uzyskać najbardziej aktualne porady na temat marketingu firmy w Internecie, zapisz się do bezpłatnego newslettera Copyblogger, marketingu internetowego dla pieprzonych Mądrych Ludzi.
O autorze: Mało znanym faktem jest, że Sonia Simone jest ucieleśnieniem czystego zła. Dlatego naturalne jest, że jest starszym redaktorem Copybloggera.