Jak Typografia Wpływa Na Konwersje

Kiedy myślisz o optymalizacji konwersji, co przychodzi ci na myśl? Testowanie kolorów, przycisków wezwania do działania, nagłówków i innych elementów, w tym tekstu, prawda?

Chociaż te elementy wpływają na konwersje, co z innymi aspektami projektowania, takimi jak typografia?

Wiem, co sobie myślisz. Jak do cholery typografia wpływa na konwersje? Cóż, niektóre typy czcionek wpływają na decyzje ludzi na różne sposoby. Na przykład, jeśli próbujesz skłonić użytkowników do wyrażenia zgody na fragment, są bardziej skłonni do tego, jeśli używasz czcionki typu Baskerville.

Jeśli martwisz się o czytelność, możesz nie wiedzieć, że dane pokazują, że Tahoma jest najbardziej czytelna w rozmiarze 10, Courier w 12, A Arial w 14.

Aby pokazać, jak można wykorzystać typografię do zwiększenia współczynnika konwersji, postanowiłem stworzyć infografikę:

How Typography Affects Conversions

Wniosek

Nie przeocz drobnych szczegółów, jeśli chodzi o optymalizację konwersji. Czasami to najprostsze rzeczy mają największy wpływ.

Na przykład mignięcie kursorem w polu wyszukiwania Quick Sprout zwiększyło konwersje o około 16%.

search box

Podczas testowania, jak typografia wpływa na współczynniki konwersji,Nie bierz powyższych danych jako wszystkiego i wszystkiego. Możesz użyć go jako punktu wyjścia, ale nadal powinieneś uruchomić testy A/B, aby upewnić się, że widzisz lift w Konwersjach.

Total
0
Shares
Related Posts