Spójrzmy prawdzie w oczy. Większość treści online jest kiepska.
Jest zbyt skupiony na twórcy treści. Nie poprawia to życia czytelników, słuchaczy i widzów. Przepełniony rynek treści wypełniony różnorodnym tekstem online, dźwiękiem i wideo pozostawia niewiele miejsca na tolerancję dla tej samej starej reklamy marketingowej.
Znudzony SURFER po prostu naciśnij przycisk Wstecz i przejdź gdzie indziej, aby znaleźć interesujące treści.
Aby odnieść sukces, musisz zapewnić wartość, która wznosi się ponad hałas.
Jak ty to robisz? Aby twój content marketing był angażujący, musisz tymczasowo przestać myśleć (i pisać) jak marketer.
Zamiast tego myśl jak dziennikarz … a konkretnie jak dziennikarz branżowy.
Wbudowane podejście dziennikarskie pozwala zmienić bieg, aby skupić się na prawdziwej służbie czytelnikom.
Serwis jest słowem operacyjnym, pojęciem omawianym jako podstawowa strategia online w Witamy w piątej posiadłości.
Firmy i organizacje, które zobowiązują się do dostarczania swoim klientom świetnych treści — tak jak zobowiązują się do dostarczania wysokiej jakości produktu — wzbudzają zainteresowanie i budują lojalność. Oferują wartość, gdy inni po prostu oferują wiadomości PR słabo zawoalowane jako posty na blogu.
Czy coś z tego brzmi znajomo? Powinno-to strategia content marketingowa Copyblogger używa i uczy od 2006 roku. Zbuduj swój autorytet i zaangażowanie czytelników, tworząc treści naprawdę warte przeczytania, a korzyści będą następować.
Oto trzy aspekty dziennikarstwa handlowego, które należy rozważyć do przyjęcia dla swoich treści:
1) Utwórz misję redakcyjną
Większość czasopism branżowych i najlepszych blogów ma misje redakcyjne. Misja redakcyjna zapewnia kompas, zawsze prowadząc pisarzy w kierunku odpowiednich tematów.
Za czym stoisz? Co oferujecie klientom i czytelnikom?
Każda firma posiada unikalną wiedzę, którą może podzielić się z klientami. Zrozumienie pośrednika między firmą a klientem otwiera drzwi do tworzenia wartości.
W przypadku bardziej złożonych obszarów tematycznych opracuj konkretne obszary tematyczne. Ty lub twoi autorzy mogą tworzyć treści dla tych ” bitów.”
2) Zapewnij spójną jakość treści
Wszystkie publikacje branżowe mają kogoś, kto służy jako redaktor zarządzający.
Redaktor odnajduje intrygujące historie, kształtuje je i udoskonala, a także dba o to, aby wyszły na czas i spełniały standardy jakości publikacji.
Musisz zostać redaktorem naczelnym swojej witryny.
Oznacza to tworzenie regularnych treści. Częstotliwość i spójność budują rdzeń czytelnictwa.
Jakość angażuje głównych czytelników, buduje lojalność i może skutkować udostępnianiem treści. Tworzenie wysokiej jakości treści oznacza, że nie kroczysz na skróty. Oznacza to dostarczanie najlepszego postu każdego dnia.
Trener WNBA Houston Kevin Cook powiedział: “” Jesteś tylko tak dobry, jak twój ostatni mecz, a nasz ostatni mecz był cholernie dobry.”Powinieneś czuć się tak samo po każdym elemencie treści, który dostarczasz.
Jeśli nie masz talentu do tworzenia regularnych treści wysokiej jakości, Znajdź go. Wielu byłych dziennikarzy i blogerów ze znajomością domeny z przyjemnością pomoże ci za rozsądną opłatą.
3) nie przesadzaj z rynkiem
Oprócz opłat reklamowych i abonamentowych, większość publikacji branżowych sprzedaje treści o wartości dodanej, takie jak raporty specjalne, seminaria internetowe i konferencje.
Wersje online to oczywiście ebooki, witryny członkowskie i wirtualne konferencje.
Publikacje branżowe promują te usługi. Ale nie zapominają, co ich czytelnicy przychodzą do nich … ich chleb i masło wysokiej jakości treści.
Wszyscy musimy sprzedawać.
Kiedy masz nowy produkt lub usługę, którą klienci uznają za wartościową, musisz im o tym powiedzieć. Sensowne jest używanie wezwań do działania, aby motywować klientów do dalszego angażowania się i kupowania. Ale jest w tym równowaga, przypływ i odpływ.
Jeśli stworzyłeś ciągłą wartość, dostarczając stały strumień wyraźnych, interesujących treści, Twoja społeczność będzie bardziej otwarta na twój marketing … z otwartymi umysłami i portfelami.
Czy przyjąć nastawienie dziennikarstwa handlowego, aby zapewnić regularne, cenne informacje. To jest marketing internetowy, który działa.
Nudne i bezużyteczne? Nie bardzo.
O autorze: Geoff Livingston jest współzałożycielem Zoetica i autorem książki Welcome to the Fifth Estate: How to Create and Sustain a Winning Social Media Strategy.

Weź WordPress Dalej
Genesis Framework z naszego działu StudioPress umożliwia szybkie i łatwe tworzenie niesamowitych stron internetowych za pomocą WordPress.
Dzięki zoptymalizowanemu pod kątem wyszukiwania kodowi i funkcjom, 37 projektom “pod klucz” oraz nieograniczonemu wsparciu, aktualizacjom i witrynom internetowym możesz tworzyć, Mashable nazywa Genesis “najlepszym z najlepszych” wśród premium WordPress theme framework. Nic dziwnego, że nad 46 465 wydawców online zaufaj Genesis, aby zapewnić solidne podstawy dla swoich witryn.
Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy zaawansowanym programistą, Genesis zapewnia bezpieczną i zoptymalizowaną pod kątem wyszukiwarek podstawę, która zajmuje miejsca WordPress, o których nigdy nie myślałeś.
Dowiedz się więcej o StudioPress tutaj.