Poza wskazówkami i technikami konwersji: Czy wierzysz w to, co sprzedajesz?

Poświęciliśmy dużo czasu na omówienie krajobrazu konwersji dzięki wielu dostępnym wskazówkom i technikom strony docelowej – i będziemy to robić w przyszłych postach. Ale teraz chcę zrobić krok wstecz i zbadać głębszą perspektywę.

Czy naprawdę wierzysz w to, co sprzedajesz lub promujesz? Czy Twoje zainteresowanie jest prawdziwe, czy tylko sposobem na zarobienie pieniędzy?

W numerze z 20 czerwca 2007 roku Copywriting Insider dwutygodnik American Writers and Artists Institute (AWAI), ekspert marketingu bezpośredniego i legenda fundraisingu, Mal Warwick, opowiada o czynnikach, które odróżniają kompetentne posługiwanie się słowami od naprawdę wybitnego copywritingu. Poniżej przedstawiono, co uważa za kluczowy czynnik:

Dla mnie kluczem do napisania silnej kopii było uwierzenie w to, co piszę. W tej agencji obowiązuje zasada, że nie będziemy pracować dla nikogo, z kim się nie zgadzamy. Wspieramy organizacje non-profit, które reprezentują wartości, które podzielamy z moimi kolegami. I to bardzo dobrze nas zastępuje, gdy piszemy, ponieważ słowa przychodzą bardziej swobodnie, bardziej naturalnie … i przychodzimy do stołu z pewnym wcześniejszym zrozumieniem.

Dodałbym do tego ostatniego stwierdzenia empatię i być może szacunek dla darczyńcy (w przypadku pozyskiwania funduszy) lub perspektywę komercyjną, do której dążymy.

Ja nie mam problemu z zarobkiem, ty też nie powinieneś. Copywriting / marketing to sposób, w jaki zarabiam na życie. Ale na początku mojej kariery było dla mnie jasne, że wykonałem swoją najlepszą pracę, kiedy byłem szczerze pasjonatem i entuzjastycznie nastawiony do produktu/usługi, którą promowałem, niezależnie od tego, czy był to mój własny – jak AdoptShoppe, mój sklep internetowy i laboratorium testowe ecommerce – czy dla klientów. Kopia zawsze płynęła szybciej i płynniej. Po prostu nie musiałem tak ciężko pracować, żeby to wszystko działało. Po wielu latach inwestycji, nadal jest to dla mnie tak samo prawdziwe, jak wtedy.

Odkładając wszystkie poprawki strony docelowej na bok — Twoje strony docelowe są zbudowane na kopii. Jeśli tego nie czujesz, twój potencjalny klient też nie.

Na pewno można oszukać je raz, ale jest mało prawdopodobne, będziesz oszukać je dwa razy lub na dłuższą metę. Inteligentny marketer wie, że nie można zbudować rentownego długoterminowego biznesu na jednorazowych klientach. Na pewno szybko dojdziesz do porażki. Ale kiedy rozpoznasz, że jeden gość nawrócony jest potencjalnym długotrwałym Związkiem zainicjowanym-cóż, teraz gotujesz.

Buduj te początkujące relacje na uczciwości i autentyczności od samego początku, a twoja kopia, strony docelowe, cały program marketingowy nie będą musiały tak ciężko pracować. Wkrótce zdobędziesz zadowoloną bazę klientów chętnych i otwartych na otrzymywanie wiadomości — a techniki strony docelowej, wszystkie rzeczy są równe, będą działać jeszcze lepiej.

Bez żartów:=)

Maven Landing Page Makeover Clinic Update

Ponieważ lubię wielkie otwory, mam kandydata do naszej pierwszej oficjalnej kliniki makijażu strony docelowej. Prawdopodobnie znasz jego imię i jego stronę, i jestem podekscytowany, że zgodził się być moim pierwszym Świnka morska gość. Wkrótce podam ostatnie szczegóły – a także tożsamość / adres URL naszego pierwszego gościa.

Alert Transparency: pracuję z AWAI jako mentor/trener copywritingu.

Total
0
Shares
Related Posts