Masz problemy z wymyśleniem kreatywnych kątów dla swoich treści?
Uderzając głową o ścianę próbujesz wymyślić świeże pomysły, które przenoszą twój marketing internetowy z dobrego do wielkiego?
Może powinieneś się zdrzemnąć.
Albo odpłynąć w sen na jawie.
A jeśli jesteś jak większość ludzi, zdecydowanie nie wysypiasz się w nocy.
Wszystko to wydaje się być sprzeczne z tym, czego oczekujemy. To hard-charging, grind-it-out przedsiębiorca, który wygrywa grę, prawda?
Niekoniecznie.
Sprawdź ten artykuł, który napisałem dla działania bocznego o zwiększaniu kreatywności ze snem i marzeniami na jawie. Spanie lub oddawanie się marzeniom na jawie może być najbardziej produktywną rzeczą, jaką robisz przez cały dzień.
O autorze: Brian Clark jest redaktorem naczelnym Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes, twórca innowacyjnego Theme Thesis dla WordPress. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.