Instagram ogłosił niedawno, że osiągnął 700 milionów użytkowników!
Z tych użytkowników, 100 milionów zapisało się w ostatnim cztery miesięcy, co oznacza najszybszy w historii wzrost platformy.
Jeśli zastanawiasz się, jak wypada w porównaniu z innymi dużymi sieciami, przekonaj się sam:
Obecnie jest to trzeci najpopularniejszy portal społecznościowy i ma przewagę nad Twitterem.
Oto kolejna wizualizacja tych danych:
To, oczywiście, oznacza, że istnieje poważna szansa, aby zbudować następujące.
A piękne jest to, że Instagram nie dyskryminuje.
Jeśli wiesz, co robisz, publikuj epickie treści i naprawdę zabawiaj odbiorców, Twoi obserwatorzy będą rosnąć.
Ale w celu Przyspiesz ten wzrost, Uważam za pomocne ustanowienie pułku, rutyny.
Musisz być praktyczny i taktyczny w swoim podejściu.
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij
Jestem wielkim fanem rutyny– codzienne procesy, które można śledzić, aby osiągnąć ogromne rezultaty.
Niedawno opracowałem skoncentrowaną strategię, aby pomóc jednemu z moich klientów-marce e-commerce B2C-w pozyskaniu ogromnej liczby obserwujących (dokładnie 25 590).
Oto sekwencja kroków do wykonania codziennie, które pomogą Ci zbudować 25,590-członek następujące.
(Aby uzyskać więcej informacji na temat szybkiego budowania Instagram, koniecznie zapoznaj się z innym artykułem, który napisałem na ten temat.)
Odpowiadaj na komentarze i pytania obserwujących
Zacznijmy od początku.
Nie chcę cię zanudzać błahostkami, ale pierwsze dwa kroki są istotną częścią rutyny.
Pierwszym zadaniem jest spędzić kilka minut angażując się ze swoimi obserwatorami.
Zidentyfikuj wszystkie cenne komentarze i pytania i odpowiadaj na nie indywidualnie.
Jeśli dopiero zaczynasz, a obecnie masz minimalną liczbę obserwujących, możesz to zrobić w mgnieniu oka.
Zostaw co najmniej trzy komentarze
Lubię być w ataku, gdy buduję obserwujących.
Jeśli nie masz już wbudowanej publiczności, to do ciebie należy wykonanie pierwszego ruchu.
Przejrzyj zdjęcia osób, które obserwujesz, wybierz trzy zdjęcia i dodaj komentarze.
Trzymaj się z dala od ogólnych komentarzy, takich jak ” nice pic!”i powiedzieć coś, co wyróżnia się i pokazuje, że włożyłeś w to trochę myśli.
To będzie umieścić cię na radarach ludzi i w końcu doprowadzi do powrotu zaręczyn.
Publikuj co najmniej raz dziennie
Jedną z największych debat w mediach społecznościowych jest jak często należy publikować.
To oczywiście zależy od konkretnej sieci, o której mowa, ale średnie konto na Instagramie publikuje raz dziennie.
Jednak profile z większymi obserwacjami Zwykle publikują częściej.
Zorganizuj swoje pomysły na posty na Instagramie w jednym miejscu we wszystkich używanych aplikacjach do dokumentów.
A 2015 badanie z Quintly znaleziono korelację między wyższą częstotliwością wysyłania postów a wyższą liczbą obserwujących:
Zauważ, że profile z fanami 10k-100k publikują 41 razy w miesiącu lub 1,32 razy dziennie.
Jednak ci, którzy mają ponad 10 milionów fanów, publikują 95 razy w miesiącu lub 3,06 razy dziennie.
Analizując te ustalenia, można stwierdzić, że należy umieścić co najmniej raz dziennie.
Ale jeśli możesz pisać trzy razy dziennie, będziesz w jeszcze lepszej formie.
Najważniejsze jest to, że potrzebujesz stałego przepływu treści.
Nie pozwól sobie na samozadowolenie i mieć duże luki między postami.
Badania dowodzą, że marki, które publikują, często mają większe zainteresowania.
Możesz nawet chcieć wsaduj swój post przez automatyczne planowanie na platformie takiej jak Hootsuite, aby zaoszczędzić czas.
Post w optymalnym czasie
Prawdopodobnie już wiesz, że czas publikacji jest głównym czynnikiem dyktującym, ile widoczności otrzymuje Twoja treść.
Według an artykuł z późniejszych,
Instagram ogłosił, że zastąpi chronologiczny kanał algorytmem, który daje większy priorytet postom o większym zaangażowaniu, co oznacza, że im więcej polubień i komentarzy otrzymuje twój post, tym więcej osób zobaczy twój post!
Oto zrzut ekranu z Blog na Instagramie to potwierdza to:
Jakie są implikacje tego algorytmu?
Oznacza to, że jeśli Twoje treści zyskują duże zaangażowanie wkrótce po opublikowaniu, oznacza to, że Instagram publikuje wysokiej jakości treści.
Z kolei twoja zawartość przeniesie się w górę kanałów obserwujących.
To oznacza jedno.
Musisz wymyślić optymalny czas na publikację.
Wiele zmiennych wpływa na określenie tego czynnika, w tym lokalizacja większości odbiorców, najbardziej aktywna aktywność na Instagramie itp.
Różne badania sugerują różne optymalne czasy delegowania.
Na przykład, jeden z HubSpot okazało się, że najlepszy czas na publikowanie na Instagramie jest w dowolnym momencie Od Poniedziałku do czwartku, z wyjątkiem między 15: 00 a 16: 00.
A 2015 badanie z Mavrck okazało się, że “północ, 15: 00 i 16: 00 były Najpopularniejszymi czasami do publikowania, a czwartek, piątek i środa były Najpopularniejszymi dniami.”
Powiedzieli również ,że ” publikowanie między godzinami 6 A 12 w godzinach wolnych, gdy publikowanie jest niskie, może działać na Twoją korzyść, ponieważ użytkownicy nadal przeglądają swoje kanały.”
Chodzi o to, że istnieją różne rodzaje logiki, których możesz użyć przy określaniu, kiedy opublikować.
Polecam zrobić kilka własnych eksperymentów, aby wskazać słodkie miejsce dla Twojej marki.
Na Później artykuł wspomniałem wcześniej oferuje kilka solidnych porad dotyczących wykonywania własnych testów.
Na przykład możesz zacząć od opublikowania w różnych godzinach od poniedziałku do piątku w pierwszym tygodniu i pomiaru zaangażowania.
Zapisz wyniki w arkuszu kalkulacyjnym. Arkusze Google działa świetnie do tego:
Tydzień drugi, powtórz proces, ale zmień godziny.
Ponownie, zapisz swoje wyniki:
Powtarzaj ten proces, aż będziesz mieć pewność, jaki jest optymalny czas publikowania.
Gdy już to rozgryziesz, spłucz i powtórz.
Twój poziom zaangażowania powinien nadal wzrastać, co pomoże Twoim treściom wznieść się na szczyt.
To ostatecznie przekłada się na większą liczbę obserwujących.
Użyj 11 + hashtagów
Hashtagi są duży umowa, zwłaszcza na Instagramie.
Niezliczone badania próbowały ustalić idealną liczbę hashtagów dla każdej sieci społecznościowej.
Podczas gdy niektórzy ludzie mogą używać średnio tylko jednego lub dwóch hashtagów, inni mogą używać nawet 30 (maksymalnie).
Oto post z mnóstwem hashtagów:
Chociaż użycie liczby hashtagów” X ” na post nie musi gwarantować Ci 25k+, z pewnością może dać ci przewagę.
Aby określić idealną liczbę hashtagów, spójrzmy na dane.
Według a badanie z TrackMaven, “interakcje są najwyższe na postach na Instagramie z hashtagami 11+.”
Oddzielny badania Maxa Woolfa wydaje się zgadzać.
Oto jak wygląda Dystrybucja polubień na 120 346 zdjęciach na Instagramie:
Oznacza to, że szanse na zaangażowanie rosną, gdy dodasz 11 lub więcej hashtagów do postu na Instagramie.
Więc nie martw się o ” zmęczenie hashtagiem.”
Po prostu upewnij się, że Twoje hashtagi są odpowiednie dla treści, a nie spamu, i powinieneś być gotowy do działania.
Hashtagi badawcze
Mój ostatni punkt pokazuje, że hashtagi są dobrą rzeczą na Instagramie.
Ale jak wybrać hashtagi do zapełniania postów?
Należy wybrać je losowo, czy jest w tym więcej nauki?
Cóż, oczywiście każdy pojedynczy post będzie wymagał pewnych hashtagów, aby poprawnie go opisać.
To zdrowy rozsądek.
Ale jeśli konsekwentnie publikujesz posty wokół głównego tematu, mądrze jest przeprowadzić małe badanie hashtagów, aby wykryć zwycięzców.
Stamtąd możesz sporządzić listę w celu szybkiego odniesienia.
Jednym z najprostszych sposobów generowania wysokiej jakości hashtagów jest wpisanie odpowiedniego słowa kluczowego w polu wyszukiwania na Instagramie i zobacz, co się pojawi.
Najpierw kliknij pole wyszukiwania:
Następnie zacznij wpisywać słowo kluczowe. Jako przykład użyję “content marketingu” :
Tak po prostu masz kilka pomysłów na hashtagi.
Możesz również sprawdzić, jak popularny jest hashtag, sprawdzając, ile postów go używa:
Innym podejściem jest użycie narzędzia o nazwie Hash At It.
Jest naprawdę prosty w użyciu.
Wpisz słowo kluczowe w polu wyszukiwania i kliknij”Szukaj”:
Oto co wyskakuje:
Przewiń w dół, a powinieneś być w stanie szybko wygenerować dobre pomysły na hashtagi.
Sugeruję, aby uczynić to częścią codziennej rutyny na Instagramie.
W ten sposób zawsze będziesz mieć solidną listę hashtagów gotowych do opublikowania za każdym razem, gdy publikujesz.
Aby zbadać hashtagi, sprawdź to narzędzie od Kicksta.
Zabij go swoimi podpisami
Jak na to patrzę, podpisy mogą zmienić świetne zdjęcie na Instagramie w epickie.
Niektórzy ludzie po prostu mają talent do pisania niesamowitych podpisów, które trafiają we wszystkie właściwe notatki.
Weźmy ten z Doug mops na przykład:
To bardzo śmieszne!
Proponuję poświęcić trochę czasu na przeglądanie list podpisów i nagrywanie niektórych, które możesz wykorzystać w przyszłości.
Oto kilka zasobów, które warto sprawdzić:
- ten jest od Tech Junkie
- ten jest z TechnoFizi
- a ten jest z BloggerPunit.
Oczywiście oryginalność jest ważna, więc staraj się dostosować je, jeśli to możliwe, aby pasowały do Twojej marki.
Śledź trzy konta
Na koniec upewnij się, że stale śledzisz nowe konta związane z marką.
Polecam poszukac co najmniej trzy lub więcej każdego dnia i po nich.
Idealnie, będą głównymi wpływowymi, ponieważ każde zaangażowanie od nich może szybko zwiększyć liczbę obserwujących.
Zapewni to, że pozostaniesz na radarach innych osób, co powinno przynieść dodatkową ekspozycję na twoje konto.
Tak długo, jak Twoje treści są wysokiej jakości i odpowiednie, spory odsetek osób powinien się odwdzięczyć i podążać za tobą.
Wniosek
Pozwól mi podsumować wszystko, o czym właśnie mówiłem, w sekwencji krok po kroku dla codziennej rutyny na Instagramie:
- Odpowiadaj na komentarze i pytania
- Zostaw co najmniej trzy komentarze
- Publikuj co najmniej raz dziennie (dwa lub trzy razy jest jeszcze lepiej)
- Post w optymalnym czasie (na podstawie własnych badań)
- Użyj co najmniej 11 hashtagów na każdym poście
- Poświęć kilka minut na badanie hashtagów (i dodaj do swojej listy)
- Studiuj i nagrywaj niesamowite podpisy
- Śledź trzy konta
Taka stała procedura powinna pomóc nawet najbardziej niejasnym kontom dość szybko zbudować 25 590 członków.
Jeśli zastosujesz się do tej procedury codziennie, zyskasz obserwujących stale i konsekwentnie.
Posiadanie większej liczby obserwujących na Instagramie zapewnia mnóstwo korzyści, w tym zwiększoną ekspozycję marki, ciągłe generowanie potencjalnych klientów, możliwości nawiązywania kontaktów i ostatecznie zwiększoną sprzedaż.
Chcesz Więcej Ruchu?
Uzyskaj pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów.
Rozpocznij