Jest to kolejny dodatek do naszej trwającej serii samouczków i studiów przypadków na temat stron docelowych, które działają.
Oprogramowanie Daniela Heumana pomaga pisarzom, redaktorom, tłumaczom i korektorom przygotowywać bezbłędne dokumenty z większą łatwością i szybkością. Próbował i porzucił reklamy PPC (pay-per-click), ponieważ odkrył, że ludzie, którzy kliknęli, nie byli jego najlepszymi perspektywami. (Jest to technika, która prawie na pewno zasługuje na więcej myśli i uwagi innym razem.)
Daniel jest teraz marketing bezpośrednio do potencjalnych klientów za pośrednictwem poczty e-mail i pokazuje pewne sukcesy, ale uważa, że więcej można zrobić.
Zobaczmy, co da się zrobić.
- Gol: Wygeneruj wystarczającą ilość bezpłatnych pobrań próbnych, aby sprzedać 3 licencje dziennie.
- Problem: Jeśli ludzie pobierają bezpłatną wersję próbną i nie konwertują, jest to problem produkt vs. wartość. Jeśli problem rośnie liczba potencjalnych klientów do skorzystania z bezpłatnego okresu próbnego, jest to problem z ruchem drogowym. Jeśli zainteresowani potencjalni klienci odwiedzają witrynę lub stronę docelową i nie angażują się w Wiadomość, jest to problem z konwersją.
- Bieżąca strona docelowa (Strona główna): http://intelligentediting.com
- Wartość: $90.00
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
10-punktowa krytyka Mavena
Mój osobisty pogląd jest taki, że Daniel musi generować wystarczający ruch-za pośrednictwem kanałów organicznych, SEM i mediów społecznościowych – aby rozwijać własną listę mailingową, do której może kontynuować marketing do treści swojego serca. Silniejsza, bardziej skuteczna Strona domowa zapewniłaby ogólny impuls do jego bieżących działań marketingowych.
#1-Zrób swoją sprawę na pierwszym ekranie z silnym, prowokacyjnym nagłówkiem.
Dlaczego profesjonalny pisarz lub redaktor miałby płacić $ 90 za dodatkową funkcjonalność korekty?
Racjonalny powód: czystsze, wolne od błędów dokumenty.
Powód emocjonalny: lepiej wyglądać w oczach szefa / klienta/klientów.
Niechlujna praca źle odbija się na pisarzu i reprezentowanej firmie. Czysta praca sprawia, że każdy czuje się dobrze i pewnie.
Tak więc obecny nagłówek: „Proofread Faster, Proofread Better” jest jasnym stwierdzeniem, zastanawiam się, jak możemy to trochę podkręcić? A może:
Tylko jedna literówka może okraść cię z wiarygodności i Gotówki
Właśnie przeszedłeś od „rozsądnego” do „nieodpartego” z prowokacyjnym nagłówkiem, który rezonuje emocjonalnie z gościem.
#2-Dodaj więcej oomph do sloganu.
Ponownie, Twój tag jest bardzo jasny na najbardziej podstawowe korzyści: Czystsze, Mądrzejsze, Lepsze Dokumenty
To dobry początek, ale potem myślę … dlaczego i po co?
Świetnym ćwiczeniem dla nagłówków i sloganów jest czerpanie podstawowych korzyści z funkcji lub powierzchni i „dlaczego? Ponieważ!”albo” i co z tego?”Twoja droga przez to, dopóki rdzeń emocjonalna prawda nie zostanie ujawniona.
Spróbuj użyć tych słów (lub ich wariantów) do swojego sloganu:
- polerowane
- prezentacja
- odbicie
#3-zaproś odwiedzających do wzięcia wycieczki Wideo od samego początku.
Masz już ładny mały film, ale w zasadzie Ukryłeś go przed widokiem. Wrzuć to na swoją stronę główną i zrób lektor. Oglądanie materiału bez głosu przewodniego było dla mnie niepokojące.
Twój lektor pozwoli Ci rozwinąć akcję w filmie I wyróżnić te obszary, które są bardziej interesujące.
Nie ukrywaj dobrych rzeczy. Rozgrzej to i podziel się.
#4-Być z góry o tym, kto ten produkt jest i nie jest dla.
Jedyne miejsce, w którym widzę „MS Word Dla Windows” jest w typie teeny pod ilustracją pudełka. Dałbym to więcej, aby użytkownicy komputerów Mac mogli narzekać i narzekać pod zbiorowym oddechem i szybko poruszać się gdzie indziej.
#5 – posypuj smakołyki, które sprawiają, że odwiedzający myślą :” to jest dla mnie!”
Podkreśl zdolność produktu do udowodnienia zarówno Brytyjskiego, jak i amerykańskiego angielskiego. Ta zdolność wydaje mi się ogromną korzyścią dla pisarzy/redaktorów pracujących na arenie międzynarodowej.
Masz również silną gwarancję. Zdobądź to na plakietce głównej i pochwal się tym.
I tworzysz niestandardowe wersje-kolejne wow, szczególnie dla tych, którzy pracują w dużych organizacjach.
#6-Przerobienie nawigacji dla większej przejrzystości.
Ukryłeś wiele gadżetów w drugorzędnej pozycji pod względem podstawowej nawigacji. Proponuję następujące zmiany:
Główna nawigacja
- Spis treści
- Cechy
- Historie Sukcesu (Referencje I Case Studies)
- Recenzje
- Zasoby
- Pobierz I Cennik
- Skontaktuj Się Z Nami
Nawigacja wtórna:
- O nas — FAQ i samouczki-Forum-Blog-wsparcie
#7-buduj swój ruch organicznie dzięki inteligentniejszemu SEO.
To jest Twój aktualny tag tytułowy do wyszukiwania:
< title>Inteligentna Edycja-czystsze, mądrzejsze, lepsze dokumenty< / title>
Chociaż slogan niekoniecznie jest dobrym tytułem meta-i jest to tag tytułowy plus zawartość, która zwiększa rozmiar Google i określa trafność twojego tematu i witryny.
Więc dostosujmy i uzyskajmy podstawowe frazy kluczowe z przodu tytułu, takie jak ten:
< title>oprogramowanie do korekty i edycji dokumentów MS Word:: Inteligentna Edycja</title>
Nie przeprowadziłem badań, aby ustalić, czy są to rzeczywiście najlepsze frazy kluczowe, ale masz pomysł. Załaduj Warunki, których używają Twoi potencjalni klienci, aby cię znaleźć … i dodaj nazwę produktu.
#8-Zbuduj swoją listę mailingową za pomocą Newslettera i bloga.
Ponieważ kampanie e-mailowe były dla ciebie dość skuteczne, oznacza to, że musisz dodać więcej nazw do swojej listy, aby móc kontynuować — i rozszerzać-to, co działa dla ciebie.
Dodaj subskrypcję newslettera i zaoferuj jeden lub więcej swoich aktualnych zasobów jako bonus za subskrypcję. Dodaj też bloga. To nie musi być wymyślne ani zaangażowane. Zobacz tumblr.com lub preposterous.com dla łatwych do wdrożenia pomysłów.
#9-Połącz się ze swoimi potencjalnymi klientami za pomocą mediów społecznościowych.
Zbuduj swój autorytet w tej niszowej przestrzeni na ten niszowy temat za pośrednictwem Twittera, Facebooka i LinkedIn. Jeśli istnieją miejsca mediów społecznościowych specyficzne dla pisarza/redaktora, upewnij się, że również tam jesteś.
Media społecznościowe to długoterminowa strategia budowania wiarygodności i bazy fanów, która ufa Tobie i ostatecznie Twoim produktom do zakupu
#10-Dostosuj swoją stronę główną jednym wielkim wezwaniem do działania.
Kliknij obraz, aby powiększyć widok
Poprawiłem bieżącą stronę główną, aby odzwierciedlić i zilustrować sugestie, które tutaj przedstawiłem. (Wiem, że nie chciałeś, ale szczerze, nie mogłem się powstrzymać. :)) Możesz łatwo odwrócić położenie sekcji wideo i nagłówka/bullet/call-to-action.
(Mea culpa za niepełne zdania, zwisające imiesłowy i inne małe idiosynkrazje, które sprawiają, że redaktorzy płaczą i zgrzytają zębami. Wszystko, co mogę powiedzieć na własną obronę, to: „jestem copywriterem.”)
Dziękuję Danielowi Heumanowi za cierpliwość i wsparcie dla Heifer International. Poszukaj mojej kolejnej metamorfozy za około 4 tygodnie.