Jak twoje emocje dławią życie z Twojej kopii

Walczysz z podstępnym wrogiem za każdym razem, gdy siadasz do pisania, i zwykle wygrywa.

To wyciska wpływ z twoich pomysłów, pozostawiając wiotkie i martwe tuszy kopii spoczywają w edytorze tekstu.

To Twój filtr potrzeb emocjonalnych i wysysa wiadomość z twojej wiadomości.

Co to jest filtr potrzeb emocjonalnych? To filtr, przez który przepuszczasz swoje pomysły, kiedy piszesz.

Za każdym razem, gdy czujesz, że podejmujesz ryzyko, wyzwalana jest reakcja emocjonalna. Twoje potrzeby emocjonalne czują się zagrożone. Filtr jest włączony, a twoja odważna Kopia zamienia się w wielką kałużę nudy.

Dobra wiadomość jest taka, że ten filtr wygrywa tylko dlatego, że na to pozwalasz. W rzeczywistości jest możliwe, aby po prostu zdecydować się nie robić tego więcej, w którym momencie można rzeczywiście użycie wypróbowane i prawdziwe techniki, które już znasz (zamiast po prostu o nich wiedzieć) i napisz świetną treść.

Oto jak upewnić się, że Twoje treści nie zostaną uduszone, zanim dotrą do odbiorców.

Fakty

Masz pomysły. Pomysły, które przychodzą do ciebie znikąd, elektryzując Cię inspiracją. Wiesz, o których mówię.

Istnieje wiele osób tam tylko czeka, aby natknąć się na swoje pomysły, ponieważ zapewniają one doskonałe rozwiązania własnych problemów.

Ci ludzie ślinią się, gotowi na twoje pomysły jak żarłacz biały do lwa morskiego. Wszystko, co musisz zrobić, to skutecznie dostarczyć te pomysły do nich.

Ale problem w tym, że te pomysły nie przechodzą z mózgu do gotowej kopii. Twój filtr potrzeb emocjonalnych zabija je, zanim będziesz mógł kliknąć ” publikuj.”I nikt nie rozwiązuje problemów.

W grę wchodzą trzy komponenty:

  1. Chcesz zgody
  2. Chcesz kontroli
  3. Chcesz bezpieczeństwa

Te emocjonalne reakcje przekonują cię do duszenia swoich pomysłów.

Blast przez te blokady i rzeczywiście będzie rozwiąż problemy twojej publiczności, zamiast handlować nimi.

Będziesz define nisza zamiast gonić.

Będziesz Przyciągaj plemię zamiast wyobrażać sobie jedno.

Przestań chcieć aprobaty

Chcesz, żeby wszyscy Cię lubili.

Poprawiasz, edytujesz, zmieniasz sformułowania i pomijasz ważne części swoich pomysłów oparte wyłącznie na tym. Twoje pragnienie akceptacji wszystkich zabija Twoje treści, co z kolei sprawia, że gubisz się w tłumie.

Pragnienie akceptacji wszystkich jest bezcelowe z dwóch głównych powodów:

  1. To się nigdy nie stanie
  2. To nie jest przydatne dla Ciebie lub Twoich odbiorców

Faktem jest, że nie Twoim zadaniem jest uzyskanie zgody. Twoim zadaniem jest umieścić swoje unikalne i kreatywne pomysły w formie, która skutecznie je komunikuje.

Jeśli utrzymasz swoją wiadomość wierną źródłu, tam Wola bądźcie ludźmi, którzy to kochają. Będą też ludzie, którzy go nienawidzą. To gwarancja.

A ty właściwie chcesz tędy. Jeśli wszyscy są neutralni dla Twoich treści, ponieważ podlewasz je jak tanie piwo, nikomu to nie pomaga.

Przestań chcieć kontroli

Chcesz wszystko kontrolować.

Chcesz kontrolować, jak wszyscy reagują na Twoje treści, co o nich mówią i co z nimi robią.

A to dopiero początek. Chcecie też kontrolować, jak oni was postrzegają, co o Was mówią i co dla was robią. I to jest still to dopiero początek.

Oczywiście pisanie, aby wpłynąć na odbiorców, aby podjęli określone działania, jest pomocne i zalecane. Ale posuwasz się do skrajności.

Puścić chęć kontrolowania wszystko Wasze pomysły trafią do umysłów waszych odbiorców.

Tak, niektórym się to nie spodoba, ale Twój plemię to pokocha!

Przestań chcieć bezpieczeństwa

Chcesz przetrwać.

Postrzegasz innych pisarzy jako konkurencję, a to wydaje się groźne. Jest tak wielu, którzy walczą o twoją publiczność. Musisz się upewnić, że nie obrazisz żadnych czytelników. Musisz się upewnić, że nie robisz nic, aby odwrócić czytelników. Społecznie udomowienie treści wydaje się idealnym rozwiązaniem!

Przestań to robić.

Pragnienie bezpieczeństwa powoduje, że publikujesz mdłe, banalne lub po prostu nieskazitelne treści, które faktycznie działają przeciw Twoje cele końcowe.

Przyciągnięcie publiczności, która szaleje za Twoimi pomysłami, ma kluczowe znaczenie dla Twojego bezpieczeństwa. Możesz to zrobić, utrzymując swoją wiadomość wierną źródłu.

Zauważ, kiedy zaczyna się filtr potrzeb emocjonalnych

Kiedy piszesz, pozwól swojej kreatywności płynąć w całej okazałości. Powiedz to, co naprawdę chcesz powiedzieć. Wszystko na dół.

Kiedy poprawiasz i edytujesz, upewnij się, że jest to potrzebne: interpunkcja, zwięzłość, spójność itp. Podążaj za sprawdzonymi i prawdziwymi mechaniczne oraz strategiczne wytyczne.

Ale kiedy dokonujesz zmian, upewnij się, że nie angażujesz filtra potrzeb emocjonalnych. Przejdź przez poniższą listę kontrolną, gdy znajdziesz się uderzając klawisz backspace:

  • Czy dokonuję tej zmiany, bo chcę everyone ‘ s zgoda?
  • Czy dokonuję tej zmiany, ponieważ chcę kontrolować wszystko?
  • Czy dokonuję tej zmiany, ponieważ jestem obsesja przez ochronę?

Jeśli odpowiedź na wszystkie trzy brzmi “nie”, jesteś w dobrej formie.

Ale jeśli odpowiesz ” tak ” na którekolwiek z nich, odsuń się od klawiatury.

Nie Duś życia ze swojej wartościowej wiadomości. Wyrzuć filtr potrzeb emocjonalnych do śmieci. I tak nigdy ci to nie pomogło.

Total
0
Shares
Related Posts