Jeśli dotarłeś tak daleko, prawdopodobnie jesteś zainteresowany tworzeniem i budowaniem swojej osobistej marki, dzięki czemu możesz wykonać jedną (lub więcej niż jedną) z następujących czynności:
- Znajdź lepszą pracę, dzięki czemu możesz zarobić więcej pieniędzy i cieszyć się codzienną pracą
- Zdobądź więcej klientów dla swojej firmy, aby zwiększyć sprzedaż i zwiększyć swoje zarobki
- Pozyskaj lepszych klientów dla swojej firmy, aby Twoja firma była bardziej wydajna
- Rozwijaj swoją sieć zawodową, aby otworzyć więcej możliwości zawodowych
- Budowanie społeczności internetowych w celu dalszego zwiększania możliwości zawodowych
- Kłaść podwaliny pod przyszły sukces; jakkolwiek go zdefiniujesz
Twoja osobista marka jest tym, co odróżnia cię od wszystkich innych na świecie.
Pierwszym krokiem do stworzenia marki osobistej jest uporządkowanie myśli i stworzenie osobistej wizji marki. To jest sposób, w jaki chcesz być postrzegany przez innych, a także jak chcesz żyć swoim życiem zawodowym i osobistym.
Lisa Cruz (@lisaredshoespr)nie chciała być kolejnym Mdłym dyrektorem PR, więc wstrzyknęła osobowość w swoją osobistą wizję marki:
Być najlepszym w public relations podczas zabawy, kopania @ # $ i zawsze przesuwania koperty dla pracowników, klientów i siebie. Używać komunikacji, aby uczynić świat lepszym miejscem.
W tym rozdziale przeprowadzimy Cię przez etapy tworzenia wizji Twojej marki.
Kim Jesteś
Lida Citroen (@LIDA360):
Podstawą personal brandingu jest autentyczność: zdolność do wykorzystania prawdziwych, skromnych i indywidualnych cech ludzkich, z których wywodzi się Twoja tożsamość, osobowość i charakter.
Poniższe kroki dadzą Ci lepsze zrozumienie tego, kim jesteś dzisiaj, a stamtąd możesz łatwiej dowiedzieć się, gdzie chcesz być w przyszłości. Lida Citroen (@LIDA360):
Krok Pierwszy Ustaw Swoje Wartości
Twoje wartości są tym, co napędza twoje życie. Są one rdzeniem twojej istoty i odnosisz się do nich przy podejmowaniu decyzji. Może nie zawsze się do nich odwołujesz, każdy czasem podejmuje złe decyzje, ale ty, kiedy podejmujesz najlepsze decyzje w życiu, zwykle bierzesz pod uwagę swoje wartości.
Na przykład osoba może mieć następujący zestaw wartości:
- Rodzina
- Przyjaciele
- Społeczność
- Ambicja
- Inteligencja
Wartości te określają rzeczy, które są najważniejsze dla osoby. W obliczu decyzji, takiej jak podjęcie nowej pracy, osoba konsultowałaby się ze swoimi wartościami osobistymi. Zadają sobie pytanie, Jaki byłby najlepszy wybór, jeśli chodzi o rodzinę, przyjaciół i inne wartości na liście.
Nie ma ograniczeń co do wartości, które możesz uwzględnić na liście. To twoje wartości. Rozważ ludzi, uczucia i sytuacje w życiu, które sprawiają, że najbardziej szczęśliwy. To jest Zwykle miejsce, w którym znajdziesz swoje wartości.
Krok Drugi Ustal Priorytety Swoich Wartości
Według JVS Chicago (@Jvschicago) wartości są ważne dla firm:
Mądrze jest zatrudniać ludzi, których wartości są podobne do wartości firmy. kandydaci, którzy mają wartości podobne do wartości firmy zatrudniającej, są bardziej skłonni do zaspokojenia potrzeb firmy i mają tendencję do szybszego dostosowywania się do nowej roli.
Przechodząc przez rzeczy, które czynią cię szczęśliwym w życiu, zdasz sobie sprawę, że twoje wartości nie są równe. Lista w poprzednim kroku może być wymieniona w priorytecie na podstawie rzeczy, które osoba ceni najbardziej, zaczynając od rodziny.
W życiu pojawią się sytuacje, w których staniesz przed decyzjami, które podważą twoje wartości. Na przykład możesz rozważać nową pracę. Może to pasować do Twoich ambicji i wartości inteligencji, ale jeśli może wymagać więcej czasu z dala od rodziny, a praca może nie mieć tych samych wartości społecznych, które masz.
Celem budowania marki osobistej jest nie tylko uzyskanie lepszej pracy lub rozwój firmy. Chodzi o znalezienie szczęścia w życiu zawodowym. Decyzje, które podejmiesz, będą bardziej skłonne prowadzić do szczęścia i podążać za Twoimi wartościami.
Wielu z nas zna ludzi, którzy odnoszą sukcesy w swoim zawodzie, ale brakuje im szczęścia, ponieważ nie zdawali sobie sprawy, jak wysoko cenią swoje życie rodzinne. I działa też w drugą stronę. Są ludzie, którzy mają wspaniałą rodzinę, ale czują się niespełnieni, ponieważ brakuje im wyzwań zawodowych.
Ustal swoje wartości, a będziesz wiedział, jak podejść do osobistej wizji marki.
Krok Trzeci Zidentyfikuj Swoje Pasje
Twoje pasje to rzeczy, które lubisz robić ze swoim czasem. Niektóre z twoich pasji mogą pokrywać się z Twoimi wartościami, ale na ogół są różne.
Na przykład największą wartością może być twoja rodzina, a jedną z twoich pasji może być kolacja z małżonkiem lub zabawa z dziećmi. Wartość i pasja przecinają się, ale jest niewielka różnica. W tym kroku Twoim zadaniem jest zidentyfikowanie swoich pasji, abyś mógł dowiedzieć się, jakie działania dają Ci największą nagrodę w życiu. Kluczem do stworzenia skutecznej marki osobistej jest zidentyfikowanie swoich pasji i uczynienie ich celem w życiu zawodowym.
Pasja to coś, co Cię interesuje. Namiętności intrygują cię i sprawiają, że chcesz zbadać. Sprawiają, że chcesz być lepszy z powodów osobistych. Pasja to coś, co byś zrobił, nawet gdyby Ci nie płacono, a nawet coś, co byś zapłacił za siebie, gdybyś musiał.
Pasje mogą być zarówno osobiste, jak i zawodowe. W tym ćwiczeniu należy zidentyfikować zarówno pasje osobiste, jak i zawodowe. To daje wyobrażenie o rzeczach, które napędzają twoje życie zawodowe, ale także rzeczy, które chcesz robić, gdy nie pracujesz.
Na przykład osoba może mieć następujące pasje zawodowe:
- Projekt
- Smartfony
- Technologia
- Osobiste pasje tej osoby mogą być:
- Rodzina
- Podróże
- Outdoor
Te pasje wraz z wartościami danej osoby zapewniają jaśniejszą wizję tego, gdzie dana osoba chce być za dwa, pięć, a nawet dwadzieścia lat. Kiedy już zidentyfikujesz swoje pasje, staje się jasne, do jakiego zawodu jesteś najlepiej dopasowany i który przyniesie Ci szczęście.
W powyższym przykładzie można powiedzieć, że osoba prawdopodobnie byłaby szczęśliwa w zawodzie, który obejmował projektowanie technologii smartfonów dla branży turystycznej lub outdoorowej,ale zawód musiałby zostawić czas na spędzanie czasu z rodziną i prawdopodobnie na rodzinne wakacje.
Krok Czwarty Określ Swoje Idealne Cechy
Następnym krokiem jest zidentyfikowanie swoich cech. Są to unikalne aspekty twojej osobowości, które pomagają kształtować osobę, którą jesteś. Cechy to rzeczy, które dają innym klucz w twoim mózgu.
Istnieje kilka różnych teorii na temat cech osobowości. Jedną z nich jest Wielka Piątka cech osobowości.
Wielka Piątka obejmuje następujące cechy:
- Otwartość na doświadczenie
- Sumienność
- Ekstrawersja
- Agreeableness
- Neurotyzm
Każda z cech jest mierzona lub oceniana w skali. Każda osoba spada gdzieś na różnych skalach i to składa się na Twoją osobowość. Możesz bezpłatnie przystąpić do testu na temat cech osobowości Wielkiej Piątki, gdzie zostaniesz poproszony o udzielenie odpowiedzi na pytania w oparciu o skalę zgodności.
Ten test da ci wgląd w twoją osobowość i cechy. Trudno nie zgodzić się z wynikami i prawdopodobnie byłeś stosunkowo taki sam przez całe życie. Jeśli jednak chcesz zmienić swoją osobowość, możesz zidentyfikować idealne cechy, które złożą się na twoją osobistą markę.
Na przykład, jeśli jesteś stosunkowo zamknięty na nowe doświadczenia, może to być dla ciebie korzystne, aby pracować nad otwartością na możliwość próbowania nowych rzeczy, jeśli jest to osoba, którą chcesz być, budując swoją profesjonalną markę. Test może również pokazać, że nie masz wysokiego poziomu organizacji. To może być kolejny obszar, na którym należy się skupić z marką osobistą.
Ponownie, nie ma dobrych lub złych odpowiedzi, jeśli chodzi o cechy. Po prostu identyfikujesz, na czym teraz stoisz i jak chcesz rozwijać swoją osobistą markę. Zawsze możesz się zmienić, ale dobrze jest wiedzieć, gdzie jesteś teraz, więc możesz zaplanować zmiany, jeśli uważasz, że musisz się zmienić.
Krok Piąty Porozmawiaj O Tym, Kim Jesteś Z Rodziną, Przyjaciółmi I Rówieśnikami
Na koniec przedyskutuj swoje ustalenia z najbliższymi-rodziną, przyjaciółmi i rówieśnikami. Istnieją własne oceny tego, kim jesteś i te są ważne, ale dobrze jest również dowiedzieć się, kim jesteś od innych.
Zapytaj ludzi, jakie są ich postrzeganie Ciebie. Zapytaj ich o to, jakie są Twoje wartości, jakie są Twoje pasje i jakie są Twoje cechy. Percepcja zewnętrzna może różnić się od twojej percepcji lub może być ściśle dopasowana.
Tak czy inaczej, będziesz mieć więcej informacji o osobie, którą jesteś i będziesz w stanie lepiej zrozumieć, gdzie możesz wprowadzić zmiany, aby przejść tam, gdzie chcesz być w swoim życiu zawodowym i osobistym.
Ten przewodnik dotyczy budowania Twojej osobistej marki, abyś mógł znaleźć lepszą pracę, Zdobyć więcej klientów dla swojej firmy i żyć szczęśliwszym, bardziej satysfakcjonującym życiem. Możesz myśleć, że Twoje własne postrzeganie siebie jest tym, co się liczy, ale budowanie Twojej osobistej marki polega na tym, jak inni będą cię postrzegać i co reprezentujesz.
Dlatego ważne jest, aby uzyskać informacje zwrotne od rodziny, przyjaciół i rówieśników, aby zrozumieć, jak dostosować swoją markę do swoich celów.
Gdzie Chcesz Być
Teraz, gdy już zrozumieliście, kim jesteście, możecie przejść do etapu zastanawiania się, gdzie chcecie być. Dotyczy to zarówno Twojego życia zawodowego, jak i osobistego. Na przykład z poprzedniej sekcji możesz sobie uświadomić, że projektowanie jest ważnym elementem tego, kim jesteś. To zrozumienie może zacząć kłaść podwaliny pod to, gdzie chcesz być, co może być liderem projektowym dla firmy zajmującej się projektowaniem i programowaniem aplikacji na smartfony.
Ale musimy iść naprzód. Istnieje szereg kroków, które należy podjąć, aby dowiedzieć się, gdzie chcesz być i jak zaplanować ścieżkę, aby się tam dostać. W tej sekcji przeprowadzimy Cię przez te kroki, a na koniec powinno być jaśniej na temat rodzaju kariery i życia, które dadzą ci największą przyjemność i satysfakcję zarówno zawodowo, jak i osobiście.
Krok Pierwszy Określ Aspekty Swojego Życia, Które Były Satysfakcjonujące
Możesz nie lubić swojej obecnej pracy. Może Ci się nie podobać praca, którą miałeś w przeszłości. Istnieje jednak duża szansa, że były w twoim życiu punkty, które Cię uszczęśliwiły. Przeprowadziliśmy cię już przez kroki, aby zidentyfikować rzeczy, które sprawiają, że jesteś szczęśliwy i które dają Ci pasję w życiu. Użyj tych wspomnień, aby znaleźć aspekty swojego życia, które były satysfakcjonujące.
Na przykład możesz pracować w Dziale Obsługi Klienta. Radzenie sobie ze złymi klientami może być wyzwaniem i być może nie podobał Ci się ten aspekt. W zasadzie, może bardzo ci się to nie podobało. Być może jednak byłeś dumny ze znalezienia rozwiązania dla klientów, które sprawiło, że byli zadowoleni i które było korzystne dla firmy. Może nie chcesz być przedstawicielem obsługi klienta w przyszłości, ale może ścieżka kariery w sprzedaży z ewentualnym celem staje się wykonawczej sprzedaży lub najwyższej rangi wykonawczej w biznesie jest pożądana ścieżka.
Podobnie, chodzi o coś więcej niż twoje życie zawodowe. Oceń aspekty swojego życia osobistego, które były najbardziej satysfakcjonujące. Wykorzystaj te doświadczenia, aby określić rodzaj życia osobistego, które chcesz mieć w przyszłości.
Utwórz listę tych aspektów. Nie ograniczaj listy. To jak ćwiczenie burzy mózgów. Wymień wszystkie rzeczy w życiu, które mają pozytywny wpływ, dopóki nie przejdziesz przez każdy etap swojego życia.
Krok Drugi Zawężenie Aspektów Do Potencjalnej Wizji
Przejrzyj całą listę pozytywnych aspektów i umieść je w kategoriach. Następnie zawęź kategorie innym razem i innym, aż dojdziesz do zaledwie kilku kategorii. W tym momencie zaczniesz dostrzegać potencjalny zawód, który sprawi, że będziesz zadowolony z życia zawodowego.
Krok Trzeci Stwórz Idealne Zakończenie Kariery
Teraz, gdy zawęziłeś listę do kilku kategorii, zaczniesz widzieć rodzaj zawodu, który sprawi, że będziesz szczęśliwy. Celem poprzednich kroków było zawężenie ostrości z niejasnego pomysłu do czegoś bardziej konkretnego.
Na przykład możesz mieć pomysł, że chcesz być dyrektorem marketingu na początku tego rozdziału, ale teraz będziesz miał zrozumienie siebie, że chcesz być dyrektorem marketingu dla firmy technologicznej, a konkretnie firmy, która działa w technologii mobilnej.
Stwórz opis zakończenia swojej kariery. To jest to, co będziesz robić w dniu przejścia na emeryturę lub kiedy zaczniesz likwidować swoją karierę w dół lub nawet pod koniec życia, jeśli planujesz pracować do dnia, w którym. Bądź jak najbardziej konkretny. Tak, rzeczy prawdopodobnie nie pójdą dokładnie tak, jak je zapisujesz, ale zapisując je, dasz sobie jasną wizję tego, co sprawi, że będziesz szczęśliwy i zadowolony w życiu.
Krok Czwarty Krok Wstecz Od Zakończenia Kariery Do Teraźniejszości
Po ustaleniu, gdzie chcesz skończyć w życiu, możesz zacząć cofać kroki. Być może chcesz skończyć jako kierownik marketingu w firmie zajmującej się technologią mobilną, ale prawdopodobnie nie dotrzesz tam jutro. Prawdopodobnie będzie wiele kroków w drodze, aby się tam dostać.
Zacznij od daty końcowej i wymień następny krok, który przychodzi przed nim. Może być tak, że zanim zostaniesz dyrektorem marketingu, jesteś dyrektorem sprzedaży. Wcześniej możesz być liderem zespołu sprzedaży. Wcześniej możesz być najwyższym przedstawicielem handlowym w określonym regionie, a wcześniej średnim przedstawicielem sprzedaży, a wcześniej podstawowym przedstawicielem sprzedaży.
Może być wiele ścieżek do ostatecznego zakończenia. Możesz wytyczyć różne ścieżki, ale uszereguj je według tej, która najprawdopodobniej przyniesie twoje idealne zakończenie i tej, która najbardziej Ci się spodoba, ponieważ spędzisz większość swojego życia pracując na tych stanowiskach.
Krok Piąty Porównaj Wizję Ze Swoimi Wartościami
Teraz, gdy masz już określone kroki dla swojej kariery, musisz porównać je ze swoimi wartościami. Prawdopodobnie będziesz podekscytowany perspektywami swojej kariery, ale musisz sprawdzić swoje wartości przed rozpoczęciem.
Na przykład możesz chcieć zostać dyrektorem ds. marketingu, ale jeśli wymaga to spędzania ogromnej ilości czasu z dala od rodziny lub jeśli zabiera to czas na zaangażowanie społeczności i są to dwie ważne wartości, będziesz musiał ponownie ocenić swoją drogę do zakończenia kariery.
Zazwyczaj istnieje równowaga w twojej karierze, która może przynieść zarówno sukces, jak i satysfakcję, ponieważ odnosi się do Twoich aspiracji i wartości. Sprawdź swoją ścieżkę kariery w stosunku do swoich wartości i znajdź równowagę i ścieżkę, która da ci największą satysfakcję we wszystkich dziedzinach życia.
Inne Warte Naśladowania
Myślisz, że musisz zacząć od zera? Pomyśl jeszcze raz.
Pamiętam, jak spędzałem dużo czasu na oglądaniu i uczeniu się, a potem naśladując to, co robią inni. Naturalne było kopiowanie tego, co wydawało się działać. Ale z czasem rozgałęziasz się, robisz swoje, eksperymentujesz i wyłania się Twoja własna osobowość, Marka, wartość.do subskrybentów e-mail i potencjalnych klientów.
Ben Yoskovitz (@byosko)
Przez cały ten proces prawdopodobnie miałeś w umyśle ludzi, którzy dostarczyli inspiracji. To mógł być rodzic, który dał ci dobry przykład i który jest kimś, kogo w życiu podziwiasz. Może to inny krewny lub ktoś, kogo podziwiasz z daleka w branży, którą pasjonujesz.
Krok Pierwszy Wymień Osoby, Które Podziwiasz
Jak już powiedzieliśmy, prawdopodobnie masz w głowie ludzi, których podziwiasz. Zastanawiałeś się nad ich karierą, budując wizję swojego życia. Ale teraz nadszedł czas, aby przenieść te myśli na głębszy poziom; poziom, na którym możesz podjąć działania w oparciu o posiadaną wiedzę o tych ludziach i ich karierze.
Więc weź każdą z osób, o których myślałeś i stwórz listę. Obok każdego z imion dodaj opisy o ludziach i tym, co robią w swoim życiu. Dołącz także powody, dla których podziwiasz tę osobę.
Krok Drugi Przyjrzyj Się Bliżej Ich Życiu
Gdy już wymienisz ludzi na swojej liście, nadszedł czas, aby przyjrzeć się głębiej. Wielu z nas patrzy na życie innych ludzi i widzi tylko to, co chcemy zobaczyć. Albo możemy zobaczyć tylko to, co oni chcą, żebyśmy zobaczyli. Tak czy inaczej, łatwo jest skupić się na pozytywach w czyimś życiu i zapomnieć, że mają problemy i frustracje, jak wszyscy inni.
Ten krok polega na głębszym przyjrzeniu się każdej osobie z listy, aby dowiedzieć się, czy przegapiłeś coś oczywistego, co nie pasowałoby do twojej osobistej wizji marki. Często przekonasz się, że ktoś, kogo podziwiasz, odnosi sukcesy w swojej karierze zawodowej, ale może nie mieć rodziny, a może miał problemy w życiu osobistym z tym czy innym aspektem.
Krok Trzeci Uszereguj Osoby O Łukach Kariery Podobnych Do Twoich Aspiracji
Po głębszym przyjrzeniu się każdej osobie z listy poznasz osoby, które najlepiej pasują do łuku kariery podobnego do tego, który rozwijałeś do tej pory. Prawdopodobnie znajdziesz kilka niespodzianek w swoich badaniach. Te niespodzianki będą ludzie, którzy mieli aspekty życia, które być może chciałeś naśladować, ale po dalszej kontroli zdałeś sobie sprawę, że może ich życie nie jest życiem dla ciebie.
Uszereguj osoby na swojej liście w oparciu o rozwijającą się wizję marki. Znajdź te, które bardzo przypominają Twoje. Trudno będzie znaleźć takie, które idealnie pasują do twojej wizji i to jest w porządku.
Krok Czwarty Dowiedz Się, Jakie Kroki Podjęli Ci Ludzie
Gdy już masz ranking osób, które najbardziej podziwiasz i które najbardziej chciałbyś naśladować, nadszedł czas, aby zagłębić się w te, które zajmują najwyższą pozycję. W tym momencie masz zamiar spojrzeć na kroki, które Najlepsze osoby na liście podjęte, aby osiągnąć swoje wyniki.
Na przykład osoba na twojej liście może być prezesem bardzo udanej firmy. Podziwiasz osobę, którą teraz są, ale nikt nie osiąga wielkości z dnia na dzień. Mogą mieć przyspieszoną ścieżkę później, ale prawdopodobnie na początku procesu była powolna Budowa.
W tym momencie Twoim zadaniem jest przyjrzenie się krokom, które podjęli najlepsi ludzie na twojej liście, aby dotrzeć do ich obecnego miejsca w życiu. Daje to wgląd w to, jak inni to zrobili. Możesz porównać ją ze ścieżką, którą wcześniej wyznaczyłeś w tym rozdziale.
Krok Piąty Dokonaj Korekt, Aby Poprawić Swoje Ścieżki
Ostatnim krokiem w tym procesie jest dostosowanie ścieżek tych, których podziwiasz najbardziej. Na tym etapie powinieneś mieć na swojej liście kilka osób, które są warte naśladowania. Ale nie chcesz dokładnie podążać ich ścieżkami.
Innowacje działają najlepiej, gdy ludzie patrzą na to, co zrobili wcześniej i wprowadzają ulepszenia w stosunku do poprzednich osiągnięć. W tym momencie patrzycie na ścieżki ludzi, których chcecie naśladować i szukacie realistycznych sposobów poprawy ich ścieżek.
Rozwijanie Profesjonalnego Wizerunku
Myślisz, że twój profesjonalny wizerunek jest wystarczająco dobry?
Jedno z badań wykazało, że:Tylko 15 procent menedżerów zatrudniających twierdzi, że prawie wszyscy lub większość osób poszukujących pracy ma umiejętności i cechy, których szukają ich firmy w kandydatach.
Przez cały ten rozdział robiłeś trochę introspekcyjnego myślenia i pracy, aby określić, kim chcesz być i gdzie chcesz iść. W tym momencie powinieneś mieć bardzo dobry pomysł na te rzeczy i możesz zacząć podejmować działania w zakresie wykonywania kroków niezbędnych do osiągnięcia pożądanych celów życiowych.
W tym rozdziale przedstawimy Ci dokładnie narzędzia, których potrzebujesz, aby rozwijać swój profesjonalny wizerunek. Jest to kolejny krok w budowaniu wizji marki i realizacji wczesnych etapów budowania marki osobistej, abyś mógł odnieść sukces w życiu zawodowym.
Spójność
Futbol amerykański jest najpopularniejszym profesjonalnym wydarzeniem sportowym w Stanach Zjednoczonych. Każdej wiosny dyrektorzy każdej drużyny oceniają młodych zawodników do draftu NFL. Ci menedżerowie mają do czynienia z wszelkiego rodzaju decyzjami. Jednym z rodzajów decyzji, przed którymi staje każdego roku, jest kwestia talentu kontra konsekwencji.
W drafcie NFL 2014 jest dwóch graczy. Po pierwsze, Jadeveon Clowney jest postrzegany jako niezwykle utalentowany i utalentowany gracz. Inny, Khalil Mack jest również postrzegany jako utalentowany, ale nie na tym samym poziomie co Clowney. Jednak niektórzy dyrektorzy wolą Macka od Clowneya, ponieważ Mack jest postrzegany jako bardziej konsekwentny.
Podczas gdy Clowney ma niezrównany talent, kierownictwo często woli kogoś, na kogo może liczyć, aby zapewnić ten sam poziom wydajności w każdej grze. Clowney ma potencjał, aby pokazać błyski błyskotliwości, ale jest również podatny na więcej słabych punktów w grze, które pozostawiłyby drużyny w niekorzystnej sytuacji.
Ludzie na wielu arenach cenią sobie spójność, w tym biznes. Ludzie są zazwyczaj bardziej komfortowo pracować z kimś, na kogo mogą liczyć, aby wnieść ten sam poziom zaangażowania każdego dnia do biura.
Chcesz być kimś, na kogo ludzie mogą liczyć. Chcesz być konsekwentny. Oznacza to zobowiązując się do pracy procedur i trzymając się go przez cały czas, bez względu na wszystko. Wchodzenie do biura codziennie o tej samej porze i wychodzenie w tym samym czasie. Bycie zgodnym z czasem, który poświęcasz na odpowiadanie na e-maile i rozmowy telefoniczne.
Nawet robiąc coś takiego jak tworzenie własnego bloga i publikowanie regularnych postów na blogu. To samo dotyczy mediów społecznościowych. Bycie zgodnym z rodzajem treści, które przyjmujesz, ton aktualizacji i harmonogram publikacji, które zachowujesz, to wszystko, na co ludzie patrzą podczas oceny Twojej postaci.
Spraw, aby spójność była częścią twojej osobistej wizji marki i pilnie ją praktykuj. Będzie Ci dobrze służyć, niezależnie od tego, czy szukasz lepszej pracy, czy chcesz przyciągnąć nowych klientów.
Kreatywność
Kreatywność to kolejna jakość, której ludzie szukają w tych, z którymi chcą pracować i współpracować. Ludzie na ogół czują, że mają pewien poziom kreatywności. Ale większość wie, że kreatywność jest ograniczona. Większość ludzi, którzy posuwają się daleko w biznesie, zdała sobie sprawę z mocy czerpania z kreatywności innych. To tutaj możesz pokazać swoją kreatywność i wzbudzić ciekawość potencjalnych pracodawców i partnerów biznesowych.
Internet znacznie ułatwił zaprezentowanie swojej kreatywności na publicznej i dostępnej platformie. Osoby, które z powodzeniem budują swoje osobiste marki, uruchomią własne osobiste strony internetowe (więcej na ten temat później). Na tych stronach ludzie będą tworzyć portfolio prezentujące poprzednie prace. Strony internetowe często mają również blogi, na których właściciel może pisać spójne posty na temat różnych pomysłów w wybranej przez siebie branży. Jest to sposób na dzielenie się przemyśleniami i pomysłami z branżą, w tym tymi, z którymi dana osoba może pracować w przyszłości.
Dla tych, którzy chcą przenieść swoją karierę na nowy poziom, znalezienie pracy w portfolio może być trudne. Jest to szczególnie trudne, jeśli naprawdę nie lubisz swojej obecnej pracy. Znajdź to, co możesz ze swoich obecnych i poprzednich zadań. Zamień pracę w studia przypadków. Opowiedz historię projektu, w tym wyzwanie, które Tobie i zespołowi przedstawiono, i opisz drogę do przezwyciężenia wyzwania i znalezienia rozwiązania.
Gdy już to zrobisz, poszukaj sposobów na zbudowanie swojego portfolio. Możesz to zrobić poza swoją obecną pracą. Możesz znaleźć płatną pracę w niepełnym wymiarze godzin na podstawie projektu. Na niektóre rzeczy Może Trzeba pracować za niewielkie pieniądze lub nie. Pomyśl o tym jako o inwestycji czasu w swoją przyszłość. Są takie rzeczy, jak doświadczenie w budowaniu portfolio i jest to rzeczywistość, którą musisz zaakceptować na wczesnych etapach swojej nowej kariery.
Zbuduj swoje portfolio z myślą o twojej wizji kariery i buduj je, gdy osiągniesz każdy kolejny krok.
Pamiętny
Łatwo powiedzieć, że trzeba”zapamiętywać”. Większość z nas chce być niezapomniana, ale zdajemy sobie również sprawę, że nie jest to tak łatwe do zrobienia, jak to się mówi. Faktem jest, że aby awansować w świecie i osiągnąć nowe cele zawodowe, będziesz musiał być niezapomniany, szczególnie dla ludzi, którzy odegrają rolę w Twoim wniebowstąpieniu.
Jest wiele sposobów, aby być niezapomnianym. Nie możesz zrobić ich wszystkich, więc najlepszym sposobem, aby być niezapomnianym dla ludzi, jest robienie rzeczy, które są niezwykłe w ramach regularnej rutyny. Te rzeczy będą dla ciebie regularne, ale postrzegane jako różne i dlatego zapadają w pamięć ludziom, których spotkasz.
W biznesie ludzie, którzy posuwają się nieco dalej, zapadają w pamięć. Pomyśl o typowym procesie aplikacji o pracę. 95% kandydatów prześle swoje CV, listy i wywiady. 5%, które są niezapomniane, to te, które dalej badają firmę i dostarczają propozycji, w jaki sposób mogą pomóc firmie zwiększyć sprzedaż i zysk. Są to również osoby, które wysyłają notatkę z podziękowaniami po wywiadzie.
Możesz również być niezapomniany, mając wyjątkowe hobby. Wcześniej przeszliśmy przez ćwiczenie identyfikacji twoich pasji, w tym rzeczy, które lubisz robić poza pracą. Dobrze jest mieć hobby i dobrze jest dzielić się historiami z tych hobby z ludźmi, których spotykasz. Zamiast po prostu inny kandydat do pracy będzie kandydat, który ma kwitnący ogród warzywny lub kandydat, który gra na fortepianie Jazzowym w lokalnych salonach w weekendy.
Aby być niezapomnianym, idź o krok dalej w swoich związkach niż inni Zwykle. To sprawi, że wyróżnisz się i będziesz pasjonatem swoich życiowych pasji. Nie musisz robić czegoś szalonego, ale rozmawiaj o swoich hobby z ludźmi, których spotykasz. Będą bardziej prawdopodobne, aby pamiętać więcej o tobie, jeśli rzeczywiście wiedzą więcej o Tobie.
Profesjonalne Zdjęcia
Zadaliśmy Kristi Hines z Kikolani to pytanie:
Jakie działanie, decyzja lub wybór wywarły największy wpływ na rozwój Twojej marki osobistej?
Jej odpowiedź:
Zauważyłem, że moja osobista marka znacznie się poprawiła, gdy zacząłem używać profesjonalnego headshota we wszystkich moich sieciach społecznościowych, BIOSie autorów i tak dalej. Kiedy po raz pierwszy dokonałem zamiany, otrzymałem wiele komplementów. A teraz dostaję wiele nowych zapytań klientów, które obejmują sposób, w jaki klient znalazł mnie na podstawie oglądania moich postów na blogach i aktualizacji statusu w Internecie. Jestem pewien, że posiadanie tego, profesjonalnego zdjęcia w głowę jest powodem, dla którego ludzie są w stanie łatwo mnie zidentyfikować.
Dalej wskazała swoje argumenty za profesjonalnymi headshotami z odpowiedzią na to pytanie:
Jeśli budujesz dziś obecność online od zera, jakie 3 rzeczy rozważyłbyś, aby zapewnić największy zwrot z inwestycji w twój czas i pieniądze?
Jej odpowiedź:
Gdybym zaczął od zera, zbudowałbym wszystkie moje profile i główny blog używając mojego prawdziwego imienia zamiast nazwy bloga. Użyłbym tego wspaniałego profesjonalnego headshota od samego początku, aby wszystkie moje wzmianki w Internecie zaczynały się od profesjonalnego wyglądu. I wymyśliłbym świetny Skok 160 znaków o sobie, który mógłbym wykorzystać na wszystkich moich profilach i BIOSie autora, aby się oznaczyć.
Nie jest zbyt często, że Twoje codzienne zdjęcia będą wyglądać na tyle profesjonalnie, aby zaimponować ludziom. Nawet jeśli jesteś całkiem dobry ze swoim smartfonem, to selfie nie zrobi profesjonalnego zdjęcia reprezentującego Twoją markę. Nawet zdjęcia, które twój współmałżonek, członek rodziny lub przyjaciel zrobi prawdopodobnie nie wyciąć. Warto zainwestować, aby profesjonalny fotograf ustawił sesję i zrobił kilka zdjęć w głowę. Chcesz, żeby zdjęcie pokazało, kim jesteś. Jeśli chcesz być menedżerem, będziesz chciał nosić garnitur lub odpowiedni strój biznesowy. Fotograf będzie wiedział, jak skonfigurować oświetlenie i jak edytować zdjęcie, aby wyglądać profesjonalnie.
Profesjonalna fotografia może być droga. Sesja zdjęciowa może kosztować sever sto dolarów. Zajmujesz czas fotografa, a jeśli chodzi o znalezienie lepszej pracy i awans w świecie, warto kilkaset dolarów, aby stworzyć zdjęcie, które pomoże Ci dotrzeć tam, gdzie chcesz.
Zapłać, jeśli cię na to stać. Jeśli jest poza twoim budżetem, znajdź fotografa, który będzie działał w handlu. Zaoferuj, że wykonają jakąś pracę, której potrzebują w zamian za swoją pracę. Może będziesz w stanie popracować nad księgowością. Może możesz napisać kilka postów na blogu na swoim blogu. Wykonuj prace ogrodowe wokół ich domu, jeśli musisz. Warto mieć profesjonalne zdjęcie, które możesz wykorzystać przez lata na wszystkich materiałach brandingowych, w tym dobrze zaprojektowanej stronie internetowej, profilach w mediach społecznościowych i innych.
Profesjonalna Strona Internetowa
Profile w mediach społecznościowych są ważne dla budowania profesjonalnej marki. Sieci społecznościowe mają duże społeczności i powinieneś być aktywny w tych, które są ważne dla profesjonalistów (LinkedIn, Google+, Twitter itp.), ale posiadanie własnej strony internetowej jest równie ważne lub ważniejsze.
Właśnie rozmawialiśmy o byciu niezapomnianym i pójściu o krok dalej niż wszyscy inni w Twojej branży. Posiadanie strony internetowej jest jednym z kroków, które można zrobić, że niektórzy ludzie nie są skłonni do podjęcia. Wiele ma strony internetowe, ale wiele nie i jest to obszar, którego potrzebujesz, jeśli chcesz mieć niezapomnianą markę osobistą.
W następnym rozdziale omówimy budowanie aktywów osobistych, w tym witryny internetowej, więc śledź więcej szczegółów, ale wiedz, że strona internetowa jest wymogiem do budowania Twojej osobistej marki. Strona internetowa będzie potrzebować profesjonalnego projektu i treści na stronie O nas, która skutecznie opisuje, kim jesteś i co masz do zaoferowania. Wykorzystasz również swoją stronę internetową, aby zaprezentować swoje portfolio prac, które omówiliśmy, i tam będziesz gospodarzem swojego bloga.
Oto nasze osobiste strony internetowe:
- NeilPatel.com
- AaronAgius.com
Porozmawiamy o tym więcej w następnym rozdziale, ale zauważysz, że każda strona jest profesjonalnie zaprojektowana. Każdy z nich posiada profesjonalne headshoty oraz profesjonalny branding i logo. Jeśli chcesz być rozpoznawalny jako marka, musisz zrobić całą markę dla siebie, w tym profesjonalny projekt.
Podpis E-Mail
Jaki masz podpis e-mail? Czy ma Twoje imię, tytuł, firmę i może słodki cytat o życiu każdego dnia w pełni lub o tym, jak sukces przychodzi tylko przed pracą w słowniku?
Te rzeczy są w porządku, ale albo są podstawami, albo są czymś, co każdy robi. Odpowiedni podpis e-mail musi mieć wszystkie poprawne informacje i musi być zaprojektowany tak, aby wyglądał profesjonalnie podczas szybkiego ładowania na dowolnym serwerze skrzynki odbiorczej.
Doskonałym narzędziem do budowania profesjonalnego podpisu e-mail jest Wisestamp.
Wisestamp ma wiele szablonów do tworzenia Twojego podpisu. Szablony są profesjonalnie zaprojektowane i zawierają wszystkie poprawne informacje i zasoby, aby komunikować się, kim jesteś i co reprezentujesz.
Elementy zawarte w WiseStamp signature obejmują:
- Zdjęcie
- Nazwa
- Tytuł
- Przedsiębiorstwo
- Telefon
- Strona internetowa
- Adres
- Profile społecznościowe w / ikony
To wszystko jest niezbędne dla prawidłowo markowego podpisu e-mail. Dzięki Wisestamp możesz łatwo zintegrować te podpisy z osobistymi i firmowymi wiadomościami e-mail. Teraz, gdy wysyłasz i odbierasz e-maile z ludźmi, będą mieli wszystkie informacje, których potrzebują, aby dowiedzieć się o Tobie i skontaktować się z tobą, jeśli są zainteresowani spotkaniem lub rozmową.
Buduj Wiarygodność
Wiarygodność może być tak prosta, jak odpowiedź na palące pytania ze świetnymi odpowiedziami.
Zadaliśmy Chrisowi Duckerowi następujące pytanie:
Jeśli budujesz dziś obecność online od zera, jakie 3 rzeczy rozważyłbyś, aby zapewnić największy zwrot z inwestycji w twój czas i pieniądze?
Jego odpowiedzią było:
Zainwestowałbym czas w tworzenie jak największej ilości treści wypełnionych wartością. Ludzie potrzebują odpowiedzi na pytania i rozwiązań problemów. Jeśli naprawdę chcesz zbudować markę i być postrzeganym jako prawdziwy ekspert i osoba w branży, musisz emanować wszystkim na temat branży w sposób godny polecenia i niezapomniany – tworzenie treści, które ludzie naprawdę chcą konsumować i, co ważniejsze, udostępniać swoim rówieśnikom, jest najważniejsze.
Niektóre z tematów, o których rozmawialiśmy, są częścią twojej wiarygodności. Wszystkie oficjalne elementy, takie jak strona internetowa, profile społecznościowe, Profesjonalna Fotografia i odpowiedni podpis e-mail, dają wiarygodność Twojej osobistej marki.
Ale wiarygodność można również zbudować, łącząc się z innymi. Prawdopodobnie w Twojej branży są ludzie, z którymi możesz współpracować i współpracować, aby poprawić swoją wiarygodność. Jeśli możesz, możesz zaoferować pracę nad projektem z inną osobą. Przykładem może być projektant i programista pracujący razem nad projektem.
Ale nie musisz nawet z kimś pracować, żeby zbudować swoją wiarygodność.
Wspominaliśmy o blogowaniu kilka razy w tym rozdziale. Blogowanie lub publikowanie jakichkolwiek treści to świetny sposób na budowanie wiarygodności, zwłaszcza jeśli współautorujesz posty z kimś innym lub jeśli odwiedzasz posty na szanowanych blogach.
Prawdopodobnie widziałeś już logo na osobistych stronach internetowych, a nawet na stronach biznesowych. Te logotypy służą do pokazania firm, z którymi kojarzy się marka. Firmy robią to, aby pokazać swoim klientom, a osoby prywatne często robią to w przypadku publikacji, w których opublikowali artykuły.
Możesz zrobić to samo dla swojej marki. Oferta pisania postów gości na popularnych blogach. Będziesz musiał napisać swoją absolutną najlepszą pracę, aby znaleźć się na najlepszych blogach. To dużo wysiłku, ale po opublikowaniu artykułu zawsze będziesz mógł skojarzyć się z blogiem. To świetny sposób na zdobycie wiarygodności przez Stowarzyszenie.
Stąd możesz podjąć kroki, aby pracować z ludźmi i nadal kojarzyć się z innymi wiarygodnymi ludźmi w Twojej branży. Dzięki temu możesz nadal pracować w swojej pracy jako niezawodna osoba, na którą można liczyć w zakresie jakości pracy. Są to rzeczy, które budują wiarygodność i które są niezbędnym elementem świetnej marki osobistej.
W następnym rozdziale przedstawimy kroki potrzebne do zdefiniowania grupy docelowej.
Zanim jednak do tego dojdziemy, zadaliśmy niektórym z naszych przyjaciół z rozpoznawalnymi markami osobistymi następujące pytanie:
Dla tych, którzy chcą stworzyć silną markę online, których 3 influencerów online polecacie?
Oto odpowiedzi:
- Chris Ducker ChrisDucker.com
- Michael Hyatt – On jest liderem.
- Pat Flynn – Prowadzi mądrze.
- Richard Branson – Jest chodzącą, mówiącą marką osobistą uosabianą.
- Brian Dean Backlinko
- Marie Forleo– Prawdopodobnie najlepszy osobisty brander online w tej chwili. Subskrybenci e-maili 250k nie mogą się mylić.
- Pat Flynn– Genialny marketer i świetny facet. Większość jego czytelników czuje, że go znają, mimo że nigdy go nie spotkali(w tym ja!).
- Steve Kamb– Steve rozwinął swoją witrynę w jeden z najlepszych blogów fitness online z tyłu swojej silnej, nieustraszonej marki osobistej.
- Lewis Howes LewisHowes.com
- Marie Forleo
- Josh Shipp
- Tony Robbins
- Rand Fishkin Moz
- Dharmesh Shah– Hubspot
- Nathalie Nahai– (aka psycholog internetowy)
- Maria Popova– Redaktor Brainpickings
- Guy Kawasakither jest tylko jedna osoba polecam ludziom:
- PegFitzpatrick– Jest dziś najlepszym realizatorem w mediach społecznościowych. Wystawiłbym ją przeciwko całym agencjom cyfrowym. W prawym górnym rogu jej strony głównej znajdują się linki do jej kont w mediach społecznościowych. Ludzie powinni klikać linki na Facebooku, Twitterze, Pintereście i Google+, aby zobaczyć, jak działa.
- John Chow
- John Chow
- Neil Patel
- Jeremy Schoemaker
- Jon Morrow Zwiększ Ruch Na Blogu
- Neil Patel
- Jon Morrow
- Derek Halpern
- James Schramko Super Szybki Biznes
- Neil Patel– płodny content I audience builder
- Jakub Schramko– długoterminowa strategia zysku
- John Lee Dumas– masywna trakcja w krótkim czasie
- Pat Flynn Inteligentny Dochód Pasywny
- Derek Halpern
- Amy Porterfield
- Michael Hyatt
- Gagan Biyani Udemy
- Elon Musk– Wszyscy znają go jako niesamowitego dyrektora generalnego, ale zbudował również daleko idącą markę osobistą.
- Dan Martel– Dan jest osobistym przyjacielem i mentorem, więc naprawdę podobało mi się, jak budował swoją markę przez ostatnie kilka lat.
- Eric Ries– Najwyraźniej Eric jest złotym standardem, jeśli chodzi o Personal branding. Ruch lean startup jest fantastycznym przykładem dla marek osobistych napędzanych misją.
- Yaro Starak-Podróż.comI zaleci podążanie za przywódcami w Twojej przestrzeni. Ludzie, którzy założyli marki, rozmawiając z odbiorcami, do których chcesz dotrzeć, są najlepszymi przykładami sukcesu, jaki możesz znaleźć.
- Darren Rowse
- Pat Flynn
- Derek Halpern
- Yanik Silver założyciel Maverick1000 & autor ’34 Zasady dla przedsiębiorców Maverick’
- Tim Ferriss
- Marcus Sheridan
- Richard Branson