Materia spotyka antymaterię, koty sypiają z psami, a prezydent Obama weźmie sojową latte z Rushem Limbaughem.
A w innych wiadomościach na końcu świata, zamierzam porozmawiać z najbardziej krnąbrnym marketingowym Guru wszechczasów…
Dan Kennedy.
Właściwie to nie rozmawiam z samym Kennedym, ale z jego wspólnikiem Billem Glazerem. Bill i ja spędziliśmy około godziny przez telefon w zeszłym miesiącu, nagrywając wywiad dla członkostwa dana Kennedy ‘ ego “Gold” CD. Powinno być w mailu do subskrybentów Kennedy ‘ ego w przyszłym tygodniu lub dwóch.
Jeśli znasz moje prace i Dana Kennedy ‘ ego, to wygląda trochę dziwnie. Trudno byłoby wymyślić dwóch marketerów, którzy mają więcej różnych stylów niż ja i Kennedy.
Znany jest z surowości, czasem przekraczając granicę brutalności. (Jego ostatnia książka o zarządzaniu pracownikami została hojnie spleciona z cytatami strażników więziennych San Quentin. Jestem szczęśliwą pianką pokoju i miłości.
Nie ufa Internetowi i nie ma z niego żadnego pożytku. Tworzenie treści online i e-mail dla inteligentnych ludzi to sposób, w jaki zarabiam na życie.
A co do polityki . . . nie zaczynajmy.
Co marketing w stylu Kennedy ‘ ego może pokazać blogerom
Dlaczego więc czytam książki Kennedy ‘ ego i zapisuję się do jego comiesięcznego newslettera?
Bo nikt inny nie określa podstaw marketingu bezpośredniego jak Dan Kennedy. Nazwał swój tępy, prosty styl “bez BS”, i faktycznie tak jest.
W świecie Kennedy ‘ ego żyjesz lub umierasz dzięki swojej unikalnej propozycji sprzedaży. Nie ma cierpliwości do twojego otwarcia Galerii Sztuki w Taos, bo zawsze chciałeś to zrobić. Jego nieustępliwy płacz to co z tego? a jak usprawiedliwiasz swoje istnienie?
Kennedy jest również wieloletnim zwolennikiem marketingu opartego na osobowości. Jego największym grzechem marketingowym jest nudność (i powinien być również Twój).
Może nie wygląda na bezpośredniego potomka lat 60-tych, z naciskiem na wyrażanie siebie i indywidualność, ale w tym jednym (i jedynym) sensie Dan jest tak wielkim hipisem jak ja.
(Na pewno wyśle wynajętych zabójców do mojego domu za to, że to powiedział.)
Co Blogowanie może pokazać Dan Kennedy
Poznałem Billa, gdy wygłaszałem wykład na temat blogowania na ostatniej podziemnej konferencji Yanik Silver. (Ten dziwny i fascynujący weekend zasadził nasiona pomysłu dwóch plemion.)
Glazer jest znany z tego, że jest twardym, bezsensownym facetem. Przed naszą rozmową oczekiwałem twardego podejścia, które sprawiłoby, że spędziłbym dużo czasu usprawiedliwiając to ciepłe i rozmyte blogowanie.
Byłem trochę zaskoczony, gdy Bill powiedział mi, że podstawą jego filozofii biznesowej jest to ,że ” nie możesz dać dobrze. daleko. Ciągle do ciebie wraca.”
Okazało się, że Bill i ja byliśmy po tej samej stronie. Oboje wierzymy w hojność jako podstawową wartość biznesową. Oboje wierzymy, że relacje z klientami są podstawą sukcesu. Oboje wiemy, że swobodne dawanie to mądra inwestycja.
Jeśli chcesz to sprawdzić
Ludzie Glazer-Kennedy oferują przyjemny darmowy okres próbny dla swojego biuletynu i produktu CD. (Skromnie nazwali to największym darmowym darem w historii. Nikt nigdy nie oskarżył tych gości o fałszywą skromność.)
Dostajesz dwa miesiące za darmo z ich kombinacji newsletter-and-CD. Co miesiąc obejmują one techniki bezpośredniej reakcji z wieloma przykładami, przykładowymi kawałkami marketingowymi i historiami. Dodatkowo Dan nazywa parę osób mięczakami, słabeuszkami lub idiotami. Wysyłają ci również naprawdę gigantyczne pudełko z rzeczami, które pozwolą Ci zdecydować, czy ich rzeczy są właśnie dla ciebie.
Może nie. Ton i głos, którego używają, są tak daleko, jak można dostać się z wszechświata blogowania. Nie ma w tym nic modnego, kontrkulturowego czy web 2.0. Możesz znaleźć, tak jak ja, że możesz spędzić godziny tłumacząc ich pomysły na przestrzeń web 2.0.
To właśnie sprawia, że treści są ostre, angażujące i przyciągają uwagę. I, o tak, pod koniec dnia, treści, które mogą coś sprzedać.
Domyślam się, że jeśli chcesz uzyskać bezpłatny okres próbny na czas, aby usłyszeć mój wywiad, powinieneś zarejestrować się dość szybko. To był wywiad, który miał kilka zwrotów akcji, które mnie zaskoczyły i myślę, że wiele z tego wyciągniesz.
Kliknij tutaj, aby to sprawdzić. (Link otwiera się na wideo z Billem Glazerem wyjaśniającym ofertę, więc wyłącz głośniki, jeśli trzeba.)
O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji.