15 sposoby korzystania Snapchat dla Twojej firmy

Dni Snapchata używane wyłącznie do wysyłania zdjęć między przyjaciółmi się skończyły.

Ta platforma mediów społecznościowych ewoluowała. Twoja firma nie może sobie pozwolić na ignorowanie wpływu tego kanału marketingowego na Twoją firmę.

To absolutna konieczność, jeśli skupiasz się na Generacja Z jako rynek docelowy. To dlatego, że 71% Gen Z użyj Snapchat jako część ich codziennej rutyny. Plus, 51% z tej grupy używa Snapchata około 11 razy dziennie.

Podczas gdy Snapchat jest znany ze swojej popularności wśród nastolatków, jego penetracja rynku zaczyna uderzać w młodych dorosłych i starsze pokolenia.

image1 4

Snapchat jest realnym kanałem marketingowym, jeśli obecny rynek docelowy spadnie w dowolnym miejscu w wieku od 12 do 34. Miej jednak oko na te trendy, ponieważ starsze pokolenia mogą nadal dostosowywać się do tej platformy.

Na IV kwartał 2017 r., Snapchat hit 187 milion aktywnych użytkowników dziennie. Platforma odnotowała ponad 18% wzrost pod względem dziennych użytkowników w ciągu ostatniego roku.

Nie ma oznak spowolnienia i spodziewam się tych trendy marketingowe kontynuować w przyszłości.


Chcesz więcej ruchu w mediach społecznościowych?

Aby uzyskać pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów, wypełnij swoje dane.


Co to dokładnie oznacza dla Twojej firmy?

To świetna wiadomość. Masz teraz kolejny realny kanał marketingowy do nawiąż kontakt z klientami.

Ale może to być zastraszające lub mylące, jeśli nigdy wcześniej nie korzystałeś ze Snapchata i nie wiesz, jak go zastosować w swojej firmie.

Na szczęście masz szczęście. Pokażę Ci najlepsze sposoby 15 na korzystanie ze Snapchata dla Twojej firmy.

1. Post do swojej historii często

Po utworzeniu konta Snapchat upewnij się, że jest ono aktywne. Najlepszym sposobem na podejście do tego jest codzienne dodawanie treści do historii.

Wszystko, co opublikujesz na Snapchacie, zniknie po 24 godzinach. Publikowanie treści często sprawi, że Twoja marka będzie świeża w umysłach Twoich obserwujących.

Tylko nie przesadzaj. Delegowanie 20 razy w ciągu jednego dnia nie jest skuteczne.

To dlatego, że ludzie pominą Twoje posty. W zależności od tego, ile osób śledzi użytkownik na Snapchacie, będą mieli wiele historii do oglądania każdego dnia.

Ale to nie znaczy, że będą oglądać każdy pojedynczy post w całości.

Według a badanie przeprowadzone przez Snaplytics, zaangażowanie spada o 36%, gdy użytkownicy osiągną czwarty krok historii. Odkryli również, że około 80% Twoich obserwujących zobaczy twój post Około 4 lub 5 godzin po dodaniu go do twojej historii.

Co to oznacza dla ciebie?

Opierając się na tych liczbach, polecam aktualizowanie historii Snapchata trzy razy dziennie, co cztery lub pięć godzin.

Pomoże to utrzymać wysokie zaangażowanie i zapobiegnie pominięciu treści przez obserwujących.

2. Promuj swoje konto Snapchat w innych kanałach marketingowych

Aby Twoja strategia Snapchat odniosła sukces, potrzebujesz obserwujących.

Zamiast próbować wyczarować obserwujących znikąd, staraj się kierować reklamy na użytkowników śledzących konta firmowe na innych platformach.

Zobacz jak People Magazine wykorzystuje tę strategię w swoim bio Instagram:

image5 4

Jest to bardzo ważne dla Ciebie, zwłaszcza jeśli właśnie utworzyłeś konto Snapchat dla swojej firmy. Nikt nie będzie wiedział, że masz konto, jeśli im nie powiesz.

Oprócz Facebook Instagram, można promować go na swoich kontach Facebook i Twitter. Możesz nawet pracować z tą promocją w swoich filmach z YouTube.

Powiedz swoim subskrybentom e-maili, aby śledzili Cię na Snapchacie i umieścili go również na swojej stronie internetowej.

Im więcej kanałów go promujesz,tym większa szansa na zdobycie większej liczby obserwujących.

Zapisz swoje pomysły Snapchat w jednym miejscu we wszystkich używanych aplikacjach do dokumentów.

3. Stwórz soczewkę sponsorowaną

Ludzie uwielbiają używać filtrów i soczewek Snapchat.

Szacuje się, że sponsorowane filtry są postrzegane przez 16 milionów użytkowników każdego dnia. Filtry te są sposobem na kreatywne zdjęcia.

Snapchat ma wiele z nich wbudowanych bezpośrednio w ich platformę. Zamiast publikować podstawowe selfie, użytkownicy mogą sprawić, że obraz będzie czarno-biały, zastosować filtr, aby ich oczy były nienormalnie duże, lub sprawić, że ich nos zniknie.

Niektóre filtry do zdjęć wideo mogą nawet zmienić wysokość głosu.

Wszystkie zostały stworzone, aby użytkownicy mieli więcej zabawy. Wyślą zdjęcie swoim znajomym za pomocą jednego z tych filtrów, ponieważ jest to zabawne i często zabawne.

Ale teraz firmy mogą również tworzyć sponsorowany filtr. Gatorade wykorzystałem tę strategię podczas Super Bowl 50, i przekształcił się w jedną z najbardziej udanych kampanii Snapchat w historii.

Jeśli kiedykolwiek oglądałeś Super Bowl, wiesz, że to tradycja dla zwycięskiego trenera, aby Gatorade rzucił mu na głowę przez zawodników. Tak więc Gatorade stworzył sponsorowany filtr podczas gry, który symulował, że Gatorade zostaje wyrzucony na głowę użytkownika.

Filtr miał ponad 165 milionów odsłon i zwiększył zamiar zakupu o 8%.

Oto kolejny przykład z Taco Bell aby pokazać, jak wyglądają te filtry:

image6 4

Jak widać, filtry same w sobie są głupie, ale tworzą świadomość marki i pomagają tworzyć zaangażowanie.

Jedynym problemem z tą strategią jest to, że jest droga. Jeśli chcesz stworzyć filtr podczas wakacji lub specjalnego wydarzenia, takiego jak Super Bowl, musisz być gotowy do Dania między 100 000 zł i 750 000 zł.

Ten koszt utrzyma aktywny filtr przez 24 godziny. Ale jeśli możesz sobie na to pozwolić, zwrot z inwestycji może być ogromny.

Powyższy filtr Taco Bell był oglądany 224 miliony razy. Przeciętny użytkownik spędził 24 sekundy bawiąc się obiektywem, zanim udostępnił go znajomym.

4. Pozwól influencerom społecznościowym przejąć twoje konto

Innym świetnym sposobem na zdobycie większej liczby obserwujących i zwiększenie zaangażowania jest dowód społeczny.

Gwiazdy i inne wpływowe osoby mają już stałą obserwację w mediach społecznościowych. Wykorzystaj to.

Jeśli pozwolisz komuś innemu przejąć twoje konto Snapchat, możesz udostępnić swoją markę znacznie szerszemu gronu odbiorców. Niektórzy z tych ludzi mogą nawet nie wiedzieć, że Twoja firma istnieje, dopóki nie zobaczyli influencera, który o tym mówi.

Być może będziesz musiał zapłacić wpływowemu, aby to zrobić, chyba że masz jakąś inną wzajemną zgodę lub wspólny interes w tym, co promujesz.

Oto świetny przykład tego, o czym mówię z iHeartRadio:

image8 2

Pozwolili piosenkarce Hailee Steinfeld przejąć ich konto. W rezultacie promowała to przejęcie wśród swoich fanów w mediach społecznościowych.

Hailee ma ponad 933 tys. obserwujących na Twitterze i ponad 8 mln obserwujących na Instagramie. Jest to świetna ekspozycja marki dla iHeartRadio, zwłaszcza że jest bezpośrednio związana z ich branżą.

To ważne, żebyś o tym pamiętał. Możesz znaleźć profesjonalnego koszykarza z 10 milionami obserwujących na Instagramie, ale jeśli Sport nie jest związany z Twoją branżą, ich Obserwujący mogą nie być odpowiedni dla Twojej firmy.

5. Funkcja treści generowanych przez użytkowników

Poproś swoich obserwujących, aby przesłali Ci zdjęcia i filmy z ich interakcji z Twoją marką lub korzystania z Twoich produktów.

Możesz odświeżyć tę zawartość w swojej historii Snapchat.

Świetnym sposobem na zachęcenie do tworzenia treści przez użytkowników jest organizowanie konkursów i podobnych promocji.

GrubHub wykorzystałem tę strategię na Snapchacie kilka lat temu. Ich kampania okazała się ogromnym sukcesem.

Przeprowadzili konkurs o nazwie “SnapHunt”, który trwał przez tydzień. Każdego dnia publikowali nowe wyzwanie. Zwycięzca został wybrany do każdego wyzwania i wygrał kartę podarunkową o wartości 50 USD.

Podczas tego konkursu zwolennicy Grubhuba wzrosła o 20%. Ponadto w konkursie wzięło udział 30% jego zwolenników.

Można powiedzieć, że zaręczyny były wysokie.

6. Oferuj rabaty i kody promocyjne

Nie wiesz, co opublikować w swojej historii?

W razie wątpliwości daj swoim obserwatorom coś, z czego mogą faktycznie korzystać. Wysyłaj rabaty i inne oferty promocyjne za pośrednictwem Snapchata.

Ta strategia pomoże Ci również zwiększyć sprzedaż i zwiększyć konwersje. Rodzaj wykorzystałem tę strategię, aby zaoferować swoim obserwatorom Snapchat 15% zniżki na zakup.

image4 4

Kiedy publikujesz na Snapchacie, pamiętaj o ogólnym celu swojej firmy. Nie rozpraszaj się innymi dzwonkami i gwizdkami.

Chcesz Sprzedaży.

Oferowanie rabatów to świetny sposób, aby to osiągnąć.

7. Przejmij inne konto

Wcześniej rozmawialiśmy o pozwoleniu komuś innemu przejąć twoje konto Snapchat. Ale inną skuteczną strategią jest przejęcie innego konta.

Gdy ktoś inny przejmuje Twoje konto, polegasz na obserwatorach tej osoby, aby dodać Cię do Snapchata, aby wyświetlić zawartość.

Ale kiedy przejmiesz konto, publiczność nie będzie musiała nic robić. Twoim zadaniem będzie przekonać ich, że powinni podążać za Twoją marką.

Upewnij się, że treści są angażujące.

Nawet jeśli nie dodadzą Twojego konta Snapchat, nadal będziesz mógł tworzyć świadomość marki z nowymi odbiorcami.

8. Promuj nowy produkt

Bądź na bieżąco ze wszystkimi ekscytującymi wiadomościami od Twojej marki. Na pewno warto wspomnieć o wprowadzeniu nowego produktu na rynek.

Nawet jeśli twój produkt nie został jeszcze wprowadzony na rynek, możesz zbudować szum i oczekiwanie—konsumenci będą na to gotowi, gdy twój produkt w końcu zostanie wydany.

Oto coś, co należy wziąć pod uwagę. Jak często ludzie odwiedzają Twoją stronę? Jestem gotów założyć się, że przeciętny konsument nie sprawdza Twojej witryny codziennie pod kątem jakichkolwiek aktualizacji.

Ale sprawdzają Snapchat każdego dnia.

To, że promujesz nowy produkt na swojej stronie internetowej, nie oznacza, że ludzie go zobaczą. Dlatego musisz skorzystać z innych kanałów marketingowych.

Oto przykład nowej promocji produktu za pośrednictwem Snapchata z McDonald ‘ s:

image7 4

Spróbuj podążać za nimi następnym razem, gdy chcesz poinformować swoich obserwujących o nowym produkcie lub usłudze.

9. Zapewnij wyłączny dostęp

Oczywiście nierozsądne jest pozwolić swoim obserwatorom mediów społecznościowych wejść prosto do Twojego biura i sprawdzić rzeczy.

Ale dzięki Snapchat możesz dać im to samo ekskluzywne uczucie, dostarczając im treści za kulisami. Pokaż swoim obserwatorom, jak to jest w biurze lub zakładzie produkcyjnym.

Jeśli jesteś na imprezie, Zrób zdjęcia z akcji za kulisami.

Ten rodzaj treści utrzyma zaangażowanie Twoich obserwujących, ponieważ sprawia, że czują się tak, jakby byli traktowani VIP.

10. Odpowiedz swoim obserwującym

Większość strategii Snapchata powinna koncentrować się na przesyłaniu treści do historii. Jednak nie jest to jedyny sposób na zaangażowanie się w publiczność.

Obserwujący mogą odpowiadać na Twoją historię i wysyłać Ci również bezpośrednie wiadomości.

Na Facebooku, Instagramie lub Twitterze każdy może zobaczyć, czy odpowiadasz na obserwujących, czy nie.

Ale na Snapchacie tylko Ty i osoba wysyłająca wiadomość wiecie, czy odpowiadacie. Firmy łatwo ignorują komentarze na Snapchacie.

Ale nadal powinieneś podjąć wysiłek, aby odpowiedzieć swoim obserwatorom.

Uzyskanie osobistej odpowiedzi od marki sprawi, że użytkownik poczuje się wyjątkowo. Ignorowanie ich wiadomości pokazuje im, że nie obchodzi cię, co mają do powiedzenia.

68% klientów powiedzmy, że powodem, dla którego przestają używać konkretnej marki, jest to, że nie myślą, że firma o nich dba.

Możesz tego łatwo uniknąć, po prostu odpowiadając na te prywatne wiadomości.

11. Opublikuj odpowiednią treść

Twoje zdjęcia nie powinny być bezmyślnymi obrazami Twoich produktów. Możesz użyć tej platformy, aby pokazać odbiorcom, że Twoja marka jest świadoma różnych tematów.

Możesz mówić o organizacjach charytatywnych lub jakimkolwiek innym rodzaju społecznego zaangażowania Twojej firmy.

Oto przykład z Gołąb. Wykorzystali swoją platformę do dyskusji na temat kwestii poczucia własnej wartości:

image2 4

Ich historia Snapchat zawierała wywiady z kobietami 30 i różnymi psychologami. Chcieli mieć otwartą dyskusję na temat kwestii samooceny, aby pomóc kobietom poprawić swój wizerunek.

W rezultacie kampania miała ponad 130,000 views.

Upewnij się, że stąpasz ostrożnie, gdy zbliżasz się do czegoś takiego. Najlepiej dla firm trzymać się z dala od problemów związanych z rasą, religią, polityką i innymi kontrowersyjnymi tematami.

12. Promuj nadchodzące wydarzenie

Jeśli Twoja firma organizuje lub uczestniczy w jakimś spotkaniu lub wydarzeniu, powiedz o tym swoim odbiorcom.

W zależności od tego, jakiego rodzaju to wydarzenie jest, możesz nawet spróbować zachęcić swoich obserwujących do przyjścia i okazania wsparcia.

67% osób są bardziej skłonni do zakupu biletów na wydarzenie po obejrzeniu podobnego wydarzenia na transmisja wideo na żywo.

Podczas gdy Snapchat technicznie nie jest wideo na żywo, jest dość blisko. Można założyć, że odsetek osób zainteresowanych wydarzeniem będzie podobny.

13. Zwiększ ruch na swojej stronie

Snapchat niedawno wprowadził nową funkcję, która pozwala dodawać linki do swojej historii. Aby to zrobić, po prostu zrób zdjęcie lub film za pomocą aparatu, tak jak zwykle.

Wtedy kliknij ikonę Spinacza przed dodaniem go do swojej historii.

image3 4

Teraz możesz dodać link do swojego posta. Użytkownicy będą mieli dostęp do łącza, jeśli wykonają monit na dole twojej historii, aby “przesuń palcem w górę.”

Jest to świetny sposób na zwiększenie ruchu w witrynie.

14. Poinformuj swoich obserwujących o ważnym kroku milowym

Informuj odbiorców Snapchata o ważnych terminach dla Twojej firmy.

Czy to twoja 10 rocznica? Czy to urodziny Twojego prezesa?

Możesz nawet mówić o innych kamieniach milowych, takich jak zdobycie 10 000 obserwujących na pewnej platformie społecznościowej.

Wszystkie te są świetnymi wymówkami do publikowania na Snapchacie. To miła przerwa od tych samych nudnych postów, które są udostępniane codziennie.

15. Mix it up

To piggybacks na moim ostatnim punkcie. Nie chcesz, aby Twoje treści były nudne.

Wiele wskazówek, które omówiliśmy do tej pory, jest zdecydowanie przydatnych i należy je zastosować do strategii marketingowej Snapchat. Ale mając to na uwadze, nie wybieraj tylko jednego lub dwóch i używaj tych samych codziennie.

Musisz dbać o interes.

Jeśli Twoi obserwatorzy nie będą się bawić, przestaną cię śledzić. Kiedy to się stanie, nie będzie łatwo ponownie sprzedawać tych ludzi.

Możesz tego uniknąć, utrzymując świeżość treści.

Wniosek

Snapchat zyskuje na popularności. Jeśli Twoja firma nie ma konta Snapchat, musisz je utworzyć JAK NAJSZYBCIEJ.

Ale gdy Twoje konto jest aktywne, musisz zdobyć obserwujących i utrzymać ich zaangażowanie.

Ogólnie rzecz biorąc, chcesz upewnić się, że strategia marketingowa Snapchat poprawia twoją firmę. Oprócz budowania świadomości marki, chcesz również zwiększyć sprzedaż.

Niezależnie od tego, czy Snapchat jest dla Ciebie nowy, czy szukasz świeżego wglądu, aby urozmaicić istniejącą kampanię marketingową Snapchata, wskazówki, które opisałem powyżej, są doskonałym miejscem na rozpoczęcie.

Użyj tego przewodnika jako punktu odniesienia dla zwiększenia zaangażowania na Snapchacie.

Chcesz więcej ruchu?

Aby uzyskać pomoc w poprawie ruchu, potencjalnych klientów i przychodów, wypełnij swoje dane.

Total
0
Shares
Related Posts