Jak stworzyć ogłoszenie o pracę

Tworzenie ofert pracy jest niezbędnym elementem prowadzenia każdej firmy. Jednak jest to odpowiedzialność, którą niektórzy właściciele i menedżerowie uważają za trudną. Wiedza, jak podsumować swoją pozycję i przyciągnąć odpowiedni talent, może być wyzwaniem.

Zagłębiłem się w to, jak stworzyć solidne ogłoszenie o pracę i ułożyłem przewodnik, który przeprowadzi Cię przez ten proces. Przewodnik pokazuje, jak stworzyć wyjątkowe ogłoszenie o pracę, które zainspiruje najlepszych kandydatów do aplikowania.

Łatwe Części tworzenia ogłoszenia o pracę

Na początku tworzenie ogłoszenia o pracę może wydawać się bardzo stromą górą do wspinaczki. Musisz nie tylko skupić się na kluczowych elementach stanowiska, ale także rywalizować o najlepsze talenty na coraz bardziej konkurencyjnym rynku pracy.

Od czego w ogóle zaczynasz?

Dobrą wiadomością jest to, że tworzenie oferty pracy nie musi być trudne. Zacznij od podstaw i idź stamtąd. Krok pierwszy to rozważenie, gdzie opublikujesz swoje ogłoszenie o pracę.

Jest tak wiele sposobów, aby dotrzeć do potencjalnych kandydatów w tych dniach. Korzystanie z witryn takich jak LinkedIn i Indeed pomaga osiągnąć ogromną pulę talentów. I chociaż publikowanie ogłoszenia o pracę na każdej platformie jest jednym ze sposobów, aby to zrobić, istnieją inne sposoby usprawnienia zasięgu.

Dedykowane oprogramowanie rekrutacyjne to jedno rozwiązanie. Oprogramowanie rekrutacyjne to nowoczesny i łatwy sposób na zatrudnienie talentów na najwyższym poziomie. Oprogramowanie pomaga publikować otwarte stanowiska na wielu tablicach zadań za pomocą jednego kliknięcia przycisku.

Narzędzia te pomagają również zaplanować rozmowy kwalifikacyjne i zautomatyzować Inne części procesu rekrutacji i zatrudniania.

Niezależnie od tego, czy jesteś małym zespołem pełniącym jedną rolę, czy dużą firmą zatrudniającą wielu nowych pracowników każdego miesiąca, oprogramowanie rekrutacyjne może pomóc usprawnić Twoje wysiłki. Niektóre z najlepszych programów, takich jak Breezy HR, oferują nieograniczoną liczbę ofert pracy.

Ceny dla Breezy HR zaczynają się od $ 143 miesięcznie i rosną do $ 399 miesięcznie na najwyższym planie. Roczna cena obejmuje dwa miesiące za darmo.

Ale Breezy HR to tylko jedno rozwiązanie. Przejrzałem osiem najlepszych programów rekrutacyjnych, które możesz sprawdzić, aby odkryć inne doskonałe opcje oprogramowania HR, które mogą lepiej odpowiadać Twoim potrzebom.

Trudne części tworzenia ogłoszenia o pracę

Decyzja, gdzie opublikować ogłoszenie o pracę, jest łatwa. Trudniej jest stworzyć rzeczywistą reklamę.

Co napisać, na których obszarach się skupić i jak je sprzedać kandydatom to kluczowe elementy tworzenia oferty pracy, która przyciąga najlepszych kandydatów.

Warto zauważyć, że im więcej pracy włożysz w stworzenie ogłoszenia o pracę, tym lepiej. Proces ten powinien być idealnie jednym z udoskonalania w miarę postępu rzeczy. Może trzeba dostosować reklamę kilka dni później, aby umieścić kilka bardziej kuszących szczegółów, na przykład.

To, jak trudno jest wypełnić rolę, zależy również od charakteru stanowiska. Niektóre role wymagają ogłoszenia o pracę, które musi ciężko pracować, aby zaangażować ludzi. Inne pozycje mogą być naturalnie popularne.

Większość czasu poświęcisz na to, aby Twoja oferta pracy przyciągała najlepszych kandydatów.

Krok 1: Przedstaw Swoją Firmę I Pracę

Jednym z głównych celów dobrej oferty pracy jest przedstawienie firmy i stanowiska w przekonujący sposób. Zaczyna się to od jasnego i dokładnego stanowiska oraz podsumowania historii Twojej firmy.

Podczas gdy stanowisko pracy jest ważne, historia firmy jest kluczowa. Mówimy o wszystkim, od osiągnięć firmy po kulturę i etos.

Chcesz, aby kandydaci zrozumieli Twój przekaz i wizję, ponieważ pomaga to budować chęć bycia częścią twojej firmy. W końcu większość ludzi chce wierzyć w miejsce, w którym pracują.

Oto więcej o tych dwóch istotnych elementach:

Użyj odpowiedniego tytułu pracy

W przypadku stanowiska, które reklamujesz, musisz upewnić się, że masz tytuł pracy, który faktycznie wyjaśnia pracę.

Nie powinieneś wymyślać dziwacznych lub niezwykłych tytułów. Częstym błędem tytułów i stanowisk jest to, jak daleko od rzeczywistości mogą być.

Dobrym przykładem jest stanowisko pracy: “Ambient Replenishment Controller”, czyli układarki półek sklepowych. Lub ” Technical Horticultural Maintenance Officers.”Inaczej nazywani ogrodnikami. Trzymaj się z dala od “Rockstar” lub “potentata sprzedaży” lub wszystkiego, co zbyt mocno stara się być wyjątkowe.

Zamiast tego dążyć do stanowiska, które jest realistyczne i zwięzłe. Dołącz nazwę stanowiska, a następnie zaznacz trzy najważniejsze rzeczy, które sprawiają, że praca jest atrakcyjna.

Oprogramowanie rekrutacyjne może przyspieszyć proces.

Dzięki oprogramowaniu Breezy HR możesz zacząć tworzyć swoje ogłoszenie o pracę w miejscu, w którym jest napisane Pozycje / Pule jak pokazano tutaj:

Tytuł, którego używasz, jest automatycznie używany przez wszystkie tablice ogłoszeń, na których publikujesz, więc pamiętaj, aby to zrobić dobrze.

Stamtąd stwórz pasjonujące i ekscytujące wprowadzenie, które sprawi, że ludzie będą chcieli kontynuować czytanie.

Opowiedz historię swojej firmy

Musisz przypiąć historię swojej firmy.

Innymi słowy, podaj informacje o swojej firmie, które kandydaci chcą wiedzieć. Na przykład, jak długo pracownicy tam pracują, ile lat pracujesz w biznesie, twoja wizja i dlaczego ta pozycja jest ważna dla firmy jako całości.

Wspomnij o dużych projektach, które osiągnąłeś, klientach i kulturze pracy.

Co reprezentuje firma? Jaka osoba będzie tam pracować? Odpowiadanie na takie pytania pomoże wnioskodawcy dowiedzieć się, czy będą one dobre dopasowanie.

W idealnym świecie zarówno pracodawca, jak i wnioskodawca skorzystają na tym, co skutkuje wspólną i produktywną relacją roboczą.

Krok 2: Napisz Opis stanowiska

Omówiłem tytuł pracy i elementy historii firmy, ale drugim kluczowym elementem jest sam opis stanowiska.

Wiele ogłoszeń zawiera zbyt długie listy, które wyszczególniają wszystkie wymagania dotyczące pracy, ale nie wspominają o takich rzeczach, jak możliwości edukacyjne i korzyści—rzeczy, które kandydaci chcą wiedzieć i wpływać na podejmowanie decyzji.

Dobry opis pracy zwięźle wyszczególni wymagania, oczywiście, ale opisze również inne obszary zainteresowania.

Jedną z fantastycznych zalet korzystania z oprogramowania rekrutacyjnego, takiego jak Breezy HR, jest to, że zawiera szablony opisów zadań, aby mieć punkt wyjścia, a nawet użyć niektórych wstępnie wypełnionych informacji lub całkowicie zmienić kopię, aby dopasować ją do swoich potrzeb.

Oto kilka obszarów, na których należy się skupić w opisie stanowiska:

Lokalizacja Ma Znaczenie

Jeśli Twoje biura znajdują się w wyjątkowej lokalizacji, poinformuj o tym potencjalnych kandydatów.

Możesz podać im szczegóły dotyczące lokalnych szkół, rzeczy do zrobienia, wskaźników przestępczości i nie tylko—wspomnij o godzinach dojazdu i połączeniach transportowych.

Alternatywnie, czy jest to praca zdalna z elastycznymi warunkami pracy? Pamiętaj, aby to uwzględnić i wspomnieć, w jaki sposób wpływa to na kulturę firmy. Praca zdalna jest wielką atrakcją i otwiera Cię na znacznie większą pulę talentów.

Szczegóły procesu aplikacyjnego

Nikt nie chce być w ciemności podczas procesu aplikacji. Użyj opisu stanowiska pracy, aby szczegółowo opisać proces zatrudniania i etapy związane z zatrudnieniem.

Jak wygląda proces rozmowy kwalifikacyjnej? Czy to jeden wywiad i tyle? Czy są cztery kroki, aby zostać zatrudnionym? Ponadto, wspomnieć, jeśli istnieje określony przedział czasowy, że szukasz kogoś, aby rozpocząć.

Informuj ich.

Breezy HR wykorzystuje zautomatyzowane działania etapowe, które uruchamiają się, gdy kandydat przechodzi do nowego etapu. Możesz je skonfigurować samodzielnie pod Skonfigurowane Akcje Stage like so:

Przekaż kandydatom mapę drogową, aby wiedzieli, jak długo trwa proces rekrutacji. Przejrzystość pomaga budować zaufanie i powinieneś być otwarty na ten proces od samego początku.

Powiedz Im, Dlaczego Powinni Się Ubiegać

Pod koniec opisu stanowiska napisz szybkie podsumowanie kluczowych powodów, dla których kandydat powinien ubiegać się o stanowisko.

Wystarczy lista pięciu rzeczy.

Najlepiej, aby była to jedna z ostatnich rzeczy, na które patrzą przed naciśnięciem przycisku Zastosuj na dole strony.

Pamiętaj, aby uwzględnić wszelkie specyficzne wymagania dotyczące aplikacji, takie jak pisanie próbek, CV w formacie PDF, portfolio lub cokolwiek, co chcesz zobaczyć, aby podjąć decyzję.

Krok 3: Udoskonal Swoją Wiadomość

Napisałeś idealne ogłoszenie o pracę. Teraz musisz upewnić się, że zawiera wszystko, co chcesz.

Musisz również upewnić się, że dobrze się czyta, nie zawiera niepotrzebnego żargonu i nie jest tak suchy, że kandydaci się wycofują.

Nie chodzi tylko o pisanie ogłoszenia o pracę i publikowanie go. Zamiast tego powinieneś go edytować i ulepszać.

Niektóre podstawowe rzeczy, które możesz zrobić, to udostępnić reklamę innym, przeczytać ją wiele razy i poprawić odpowiedzi na e-maile.

Udostępnij Ogłoszenie wewnętrznie

Udostępnij swoją reklamę innym w firmie po jej zakończeniu. Wybierz kilka osób z różnych szczebli w firmie, w tym kierownictwo i osoby niebędące menedżerami, aby uzyskać dokładne informacje zwrotne z wielu perspektyw.

Wiele osób czytających Twoją reklamę pozwoli ci uzyskać szczerą opinię na temat tego, co działa, a co wymaga wyjaśnienia lub opracowania.

To również świetny sposób na zaangażowanie całego zespołu w proces rekrutacji. W końcu to oni prawdopodobnie będą pracować z nowym pracownikiem.

Niektórzy pracodawcy napiszą swoje ogłoszenie o pracę i opublikują je w izolacji. Może to oznaczać, że kluczowe elementy lub przydatne informacje zostaną pominięte.

Sprawdź Odpowiedzi Na E-Mail

Musisz sprawdzać i ulepszać swoje odpowiedzi na e—maile na każdym etapie procesu rekrutacji-jest to część wysyłanej wiadomości i reprezentuje Twoją firmę.

Niewiele rzeczy wyłącza kandydatów bardziej niż Odpowiedź e-mail, która jest niejasna i oderwana. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest to, aby obiecujący kandydat zrezygnował w pierwszym etapie po złożeniu wniosku o pracę.

Oprogramowanie rekrutacyjne jest tutaj pomocne i może pomóc w śledzeniu wysyłanych e-maili na każdym etapie.

Na przykład Recruiterflow, który stworzył moją listę najlepszych wyborów, pozwala synchronizować wiadomości e-mail z dziennikiem aktywności. Zaczyna się od $69 za użytkownika miesięcznie.

Możesz nawet wysyłać e-maile bezpośrednio z oprogramowania, klikając Wyślij E-Mail:

Innymi słowy, można nagrać wszystkie wiadomości i działania podjęte dla każdego kandydata w jednym miejscu, prawie jak CRM.

Krok 4: Opublikuj Ogłoszenie O Pracę

Możesz mieć jasny pomysł, gdzie opublikować swoje ogłoszenie o pracę, ale i tak opłaca się przeprowadzić tutaj pewne badania.

Istnieje wiele miejsc, w których możesz to zrobić: internetowe tablice pracy, takie jak Indeed lub Monster.com, strona Twojej firmy, a nawet Craigslist.

Oto kilka sugestii.

Reklamuj się w firmie

Reklama w Twojej firmie może nie brzmieć jak typowe miejsce, ale może prowadzić do silnych kandydatów.

Możesz spróbować opublikować ogłoszenie o pracę na zarządach wewnątrz firmy, umożliwiając pracownikom rekrutację przyjaciół i wykwalifikowanych współpracowników zainteresowanych firmą. Otwiera to również pozycję dla kandydatów wewnętrznych, którzy chcą rozwijać swoją karierę.

Reklama w ten sposób zapewnia bezpłatną metodę dotarcia do nowych kandydatów, a zwrot może być lepszy niż można sobie wyobrazić.

Oczywiście nie będzie to idealne rozwiązanie dla każdej firmy. Jeśli jesteś małym zespołem z zaledwie garstką pracowników, twój wewnętrzny zasięg może być bardziej minimalny, ale warto pamiętać o opcji i może prowadzić do świetnych poleceń pracowników z już zaufanych źródeł.

Dodaj do forum ofert pracy Online

Publikowanie na internetowych tablicach pracy jest bardzo popularną, a zatem bardzo konkurencyjną opcją. Niemniej jednak, pozostają one najlepszym wyborem dla wszystkich firm każdej wielkości.

Internetowe tablice ogłoszeń, takie jak Indeed, LinkedIn, Monster, CareerBuilder i inne, są cennymi witrynami, które mogą dotrzeć do najlepszych talentów, jeśli Twoja reklama trafi w odpowiednie notatki.

Najlepsze oprogramowanie rekrutacyjne może uprościć ten proces. Recruiterflow automatycznie publikuje Twoje ogłoszenie o pracę na LinkedIn, Indeed i innych forach pracy za darmo.

Strony takie jak Craigslist są również opcją, ale należy pamiętać, że może przyciągnąć niewykwalifikowanych kandydatów w niektórych scenariuszach, a także spam.

Krok 5: Promuj Swoje Stanowisko Pracy

Tworzenie i publikowanie ogłoszeń o pracę to tylko część procesu.

Dobrą praktyką jest promowanie reklamy tak szeroko, jak to możliwe. Każda dodatkowa uwaga, którą przyciąga Twoja reklama, tym lepiej jest dla ciebie. Więcej kandydatów aplikujących oznacza większą różnorodność talentów.

Co więcej, łatwiej niż myślisz, aby Twoja reklama została zakopana pod niezliczonymi innymi od konkurentów.

To jest cel dnia.

Oto kilka miejsc, w których możesz promować swoje ogłoszenie o pracę:

Udostępnij Go W Mediach Społecznościowych

Jeśli Twoja firma ma przyzwoitych obserwujących w mediach społecznościowych, czy to na Twitterze, czy Facebooku, nie bój się z niego korzystać.

Powiedz swoim obserwatorom, że zatrudniasz! Najlepszą praktyką jest, aby post w mediach społecznościowych był dziwaczny i zabawny:

Jeśli post zrobi wystarczająco dobrze, tysiące potencjalnych kandydatów może to zobaczyć.

Facebook, Instagram i Twitter mogą również sponsorować posty, aby uzyskać dodatkową premię.

Blogi Branżowe

Niezależnie od branży, zastosowanie doświadczonych Kandydatów może zaoszczędzić wiele czasu. Ci wnioskodawcy już rozumieją specyficzne dziwactwa branży.

Publikowanie nowego ogłoszenia o pracę na blogu branżowym może oznaczać przyciągnięcie kandydatów, których szukasz, z odpowiednim doświadczeniem i wiedzą.

Możesz negocjować cenę z właścicielem bloga za uruchomienie Reklamy lub zaoferować link partnerski. Większość z nich będzie bardziej niż szczęśliwa, mając kolejny strumień przychodów. Innym sposobem jest zrobienie postu gościa na blogach branżowych, gdzie możesz omówić swoją firmę i rolę w krótkim formacie bloga, a nie tylko samą reklamę.

Skontaktuj Się Z Poprzednimi Kandydatami

Często zdarza się, że przeszli kandydaci, którzy przeszli przez większość procesu rekrutacji, upadli na ostatnią przeszkodę i nigdy więcej się z nimi nie kontaktują. To marnotrawstwo.

Jeśli kandydat ma potencjał, Zachowaj swoje dane. Podobali ci się na tyle dobrze, że przeszli przez większość procesu rekrutacji, i może nie pasowali do tego konkretnego stanowiska–ale mogli być na następne.

Powinieneś skontaktować się z nimi i dać im znać, że dostępne jest nowe stanowisko, które może dla nich pracować, i udostępnić link do swojego nowego ogłoszenia o pracę.

Nie tylko będą wdzięczni, ale także potencjalnie będziesz miał świetnego kandydata, o którym już wiesz, że jest blisko dopasowany do Twojej firmy.

Myśli Końcowe

Napisanie solidnego ogłoszenia o pracę jest kluczową częścią zatrudniania najlepszych talentów. Chociaż nie jest to prosty proces, jest on niezbędny.

Chociaż możesz robić wszystko ręcznie, oprogramowanie rekrutacyjne automatyzuje większość pracy i usprawnia cały proces.

Bez względu na to, w jaki sposób Twoja firma decyduje się na rekrutację nowych pracowników, opanowanie podstaw tworzenia atrakcyjnych ofert pracy jest zawsze miejscem do rozpoczęcia.

Total
0
Shares
Related Posts

Przegląd Szklarni

Applicant tracking software (ATS) oszczędza Twojemu zespołowi HR dużo czasu na sortowanie kandydatów i przeprowadzanie ich przez proces…

Wykonalny Przegląd

Jeśli jesteś rekruterem próbującym wypełnić otwarte stanowiska, zarządzanie dużą ilością danych, których wymagają te Wyszukiwania, często stanowi wyzwanie.…