Twoja strona o stronie jest najważniejszą stroną w Twojej witrynie.
Może nie jest to pierwsza strona, którą ludzie odwiedzają, ale jest to strona, na której zdecydują, czy cię polubią, zaufają ci i czy wrócą ponownie.
A jednak większość firm still miej strony, które są nudne, pozbawione osobowości i nie oferują odwiedzającym żadnej wartości.
Ludzie lubią kupować od ludzielubią, a Twoja strona o stronie to najlepsza strona w Twojej witrynie, aby połączyć się z publicznością i pokazać im, jak jesteś miły.
W tym przewodniku omówimy, jak stworzyć działającą stronę O nas, czego unikać i przyjrzymy się witrynom, które robią to dobrze.
Łatwe Części tworzenia strony O nas
Najłatwiejszą częścią tworzenia strony o nas jest dzielenie się historią marki.
Jeśli jesteś dumny ze swojego biznesu, naturalnie chcesz podzielić się tym ze światem. Na stronie o tobie możesz opowiedzieć o swojej drodze do sukcesu, o tym, jak wielki jest Twój biznes i pochwalić się wszystkimi pochwałami od innych.
Kolejną częścią strony o nas, która jest łatwa do przybicia, jest dzielenie się dowodem społecznym. Gdy masz świecącą opinię lub recenzję, możesz po prostu dodać ją do swojej strony o mnie. To nie wymaga wiele pracy, ale to Wola Zwiększ swoje współczynniki konwersji.
Jest to szczególnie łatwe, jeśli zautomatyzujesz swoje referencje, więc nawet nie musisz ich przesyłać ani znajdować.
Korzystanie z wtyczki, takiej jak Thrive Ovation, która może pobierać referencje bezpośrednio z formularzy internetowych lub mediów społecznościowych, ułatwia automatyzację dowodów społecznych i referencji. Możesz nimi zarządzać z jednego pulpitu nawigacyjnego w WordPress i regularnie aktualizować swoją stronę o nowe referencje.
Trudne części tworzenia stron o
Mimo, że dzielenie się swoją historią i sukcesem jest zabawne, musisz trzymać swoje ego w ryzach.
Jedną z najtrudniejszych części tworzenia strony o nas nie jest robienie jej o Tobie.
Brzmi to sprzeczne z intuicją-na pewno strona o firmie jest po to, aby opowiedzieć ludziom o Twojej firmie, misji, Twojej marce? Niezupełnie.
Twoja strona Informacje istnieje, aby poinformować ludzi o tym, co możesz dla nich zrobić. Co do zasady, ludzie dbają tylko o siebie. Co będę z tego miał? Jakie to dla mnie korzyści?
Znalezienie równowagi między ustanowieniem marki a skupieniem się na kliencie jest prawdziwym sekretem udanej strony o nas, ale nie jest to łatwe.
Przyjrzyjmy się, jakie kroki możesz podjąć, aby upewnić się, że Twoja strona about konwertuje odwiedzających, zwiększa Twoją wiarygodność i pomaga wyróżnić się na tle konkurencji.
Krok 1: Poznaj Swoich Odbiorców
Powinieneś mieć szczegółową i jasną demografię w głowie, gdy piszesz cokolwiek w swojej witrynie, a to obejmuje Twoją stronę O nas.
Nawiązanie kontaktu z publicznością i uczynienie jej zaufaniem wymaga głębokiego, głębokiego zrozumienia tego, czego chcą. Aby zrozumieć, czego chcą twoi odbiorcy, musisz przeprowadzić małe badanie rynku.
Aby móc pokazać swoim odbiorcom, że możesz rozwiązać ich problemy, musisz:
- Dokładnie wiedzieć, kim są, czego chcą i co lubią
- Znajdź dane voice of customer (VOC), które pomogą Ci podczas tworzenia kopii
- Uzyskaj krystalicznie czyste informacje o swojej unikalnej propozycji sprzedaży (USP) i ofercie
Przyjrzyjmy się, jak możesz dostać się do głowy odbiorców:
Zbadaj swoją grupę docelową
Zacznij od uzyskania jasnego zrozumienia, kim są Twoje obecne lub przyszłe perspektywy. Czy to kobieta czy mężczyzna? Stary czy młody? Pracująca czy bezrobotna?
Im bardziej rozumiesz, kim są Twoi odbiorcy i jak myślą, tym łatwiej będzie Ci napisać stronę o tym, która łączy się z nimi i sprawia, że rezonują z Twoją marką.
Poświęć trochę czasu na sprawdzenie, gdzie spędzają czas w Internecie, jakiego rodzaju pracę mogą wykonywać i z jakich platform społecznościowych korzystają. Zajrzyj na fora i grupy na Facebooku, aby zobaczyć, jakie problemy mają i jakie pytania zadają.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o analizie grupy docelowej, ten przewodnik jest świetnym źródłem informacji.
Użyj danych VOC do sporządzenia kopii
Dane voc Voice Of Customer (VOC) to sekret sukcesu copywritingu.
Dane VOC to informacje, które Twoja grupa docelowa daje Ci o tym, czego chcą i jak je przekonwertować.
Dane dotyczące LZO można znaleźć za pośrednictwem recenzji, forów, mediów społecznościowych i badań nad słowami kluczowymi. Celem korzystania z tego rodzaju danych jest znalezienie wzorców, które pokazują punkty bólu klientów i wykorzystanie ich, aby pokazać odbiorcom, że je rozumiesz i możesz rozwiązać ich problemy.
Możesz również użyć VOC do uporządkowania kopii, powtarzając skargi klientów z powrotem do nich, aby zbudować połączenie.
Oto jak Proactiv robi to na ich stronie o:
Używają słów takich jak” cykl trądzikowy „i” świetnie wyglądająca skóra”, ponieważ wiedzą, że z tym borykają się ich klienci.
Uzyskaj krystalicznie czyste informacje o swoim USP i ofercie
Twoja strona informacje to idealne miejsce, aby pokazać odwiedzającym, jak się różnisz – czym jest twoja unikalna propozycja usług (USP). Co możesz im zaoferować, czego nikt inny nie jest? Jaką lukę na rynku chcesz wypełnić?
Informacje o stronach nie służą tylko do dzielenia się swoją historią–służą do dzielenia się ofertą bez zbytniego sprzedawania. Spójrz na ten przykład z Kiki na blondynkę za granicą:
Nisza blogów podróżniczych jest dość konkurencyjna, więc Kiki wyróżnia się, koncentrując się na samotnych kobiecych podróżach.
Jasne jest, dla kogo jest blog i pomaga jej przyciągnąć odpowiednich odbiorców i wyróżnić się z tłumu.
Krok 2: pisanie kopii
Kolejnym krokiem tworzenia strony o nas jest napisanie kopii.
Kopia na twojej stronie Informacje ma kluczowe znaczenie dla brandingu. W ten sposób Twoi odbiorcy wiedzą, czy cię lubią, czy nie i czy ci ufają.
Jeśli jesteś małą marką lub osobą, taką jak bloger, jest to Twoja szansa na nawiązanie kontaktu z odbiorcami na poziomie osobistym. Jeśli jesteś dużym biznesem, to jest Twoja szansa, aby uczłowieczyć swoją markę.
To może być trochę trudne, próbując dowiedzieć się, od czego zacząć. Istnieje jednak kilka wypróbowanych i przetestowanych formuł, które pomogą Ci uporządkować stronę w sposób, który konwertuje.
Ogólnie rzecz biorąc, all about pages ma następujące komponenty:
- Nagłówek
- Intro
- Historia / Misja
- Organ / Dowód
- Wezwanie do działania (CTA)
Oto, jak możesz uporządkować stronę informacje, aby przekonwertować odwiedzających i zwiększyć zaangażowanie:
Dodaj Swój Nagłówek
Legenda copywritingu David Ogilvy powiedział kiedyś, że 80% ludzi czyta tylko nagłówek. Oznacza to, że masz jedno zdanie, aby zaprezentować swoją markę 80% ludzi.
Rzućmy okiem na temat nagłówka strony Google:
Nagłówek zaznacza trzy ważne pola; jasność, cecha i korzyści.
Wiemy, co robi Google (porządkuje informacje) i wiemy, jak pomaga użytkownikom (sprawia, że informacje są dostępne i użyteczne)
Twój nagłówek musi być zwięzły, jasny i pokazać korzyści lub markę. Masz jedno zdanie, aby przekonać odbiorców do czytania, więc zrób to dobrze!
Dodaj Swoje Intro
Jeśli twój nagłówek przyciąga uwagę czytelnika, Twoje intro jest zaprojektowane tak, aby go utrzymać. Musisz powiedzieć potencjalnym klientom, co robisz, dlaczego jesteś inny i dlaczego powinni zostać-wszystko w kilku zdaniach.
Twoje wprowadzenie powinno obejmować twoją misję, to, co robisz, i twój USP – a wszystko to, pokazując swoją osobowość. To także szansa na włączenie ważnych informacji, które nie pasowały do nagłówka.
Rzućmy okiem na stronę O Copywriterze Alexa Canttoni:
W nagłówku pokazała swoją osobowość i powiedziała, że jest przedsiębiorcą i pisarką.
Ale w swoim wstępie dała nam swoją misję, wyjaśniła dokładnie, co robi i jakie korzyści przynosi jej klientom („wiadomości, które mają znaczenie”).
Twoje intro i nagłówek muszą być krótkie i słodkie, aby, podobnie jak Alex, zmieściły się nad fałdą (częścią strony internetowej, która jest widoczna bez przewijania).
Większość ludzi ma czas skupienia wynoszący 8,5 sekundy, więc upewnij się, że udostępniasz najważniejsze informacje w wstępie i nagłówku.
Napisz Swoją Historię
Twoja historia jest jedynym miejscem na stronie o Tobie, gdzie jest dobrze. mówić o sobie.
Jednak w przypadku strony o, która się konwertuje, musisz mówić o sobie strategicznie. Oznacza to, że Twoja historia musi rezonować z publicznością i pokazać im, jak możesz im pomóc.
Spójrz na Briana Deana z Backlinko:
Brian wykorzystuje swoją historię, aby pokazać autorytet, podzielić się swoją misją i połączyć się z publicznością.
Mówi nam nie tylko o swoim sukcesie, ale także o swoich porażkach. To pokazuje jego publiczność, że jest taki jak oni.. Rozumie ich zmagania, co oznacza, że rozumie, jak im pomóc.
Oto kolejny przykład Jordena z Creative Revolt:
Jorden wykorzystuje swoją historię, aby pokazać swoją osobowość i ugruntować swoją markę.
W przeciwieństwie do Briana, który utrzymuje to dość formalne, używa humoru, slangu i staje się osobista ze swoją historią. To sprawia, że jest relatywna i realna dla publiczności i ułatwia im zaufanie i polubienie jej.
Kiedy piszesz swoją historię, wykorzystaj dane dotyczące LZO i badania rynku, aby pokazać swoim odbiorcom, że byłeś na ich miejscu i wiesz, jak im pomóc.
Jeśli jesteś większym przedsiębiorstwem, zatrudniającym wielu pracowników, może być trudniej podzielić się osobistą historią. Zamiast tego możesz skupić się na swojej misji.
Nadal możesz mówić o tym, co zainspirowało firmę i jak się zaczęła, ale twoje połączenie z publicznością wynika bardziej ze wspólnej ideologii niż ze wspólnego doświadczenia.
Beyond mięso robi wielką robotę to na ich stronie o:
Dodaj Swój Autorytet / Dowód
Ta część twojej strony o mnie jest miejscem, w którym w końcu możesz chwalić się tym, jak wielki jesteś.
Pokazanie autorytetu marki-czy to poprzez Referencje, Referencje, partnerstwa lub dane dotyczące sprzedaży – jest najlepszym sposobem na przekształcenie odwiedzających w Klientów.
Położyłeś podwaliny pod to, by Ci zaufali i połączyli się z Tobą, a to jest miejsce, w którym udowadniasz im, że jesteś prawdziwą okazją.
Rodzaj autorytetu, który zaprezentujesz, zależy od wielkości i struktury Twojej firmy, ale te typy zawsze osiągają świetne wyniki:
- Referencje
- Recenzje / social proof
- Artykuły, w których się znajdujesz
- Referencje i kwalifikacje
- Nagrody
- Statystyki lub dane dotyczące sprzedaży
- Miejscowości partnerskie
Oto przykład ze strony Copyhackers about:
Korzystając z referencji wielkich nazwisk branżowych, Copyhackers pokazuje perspektywy, że są autorytetem w swojej niszy. Prezentują również referencje, które mówią o wynikach i liczbach, co jest potężnym sposobem na budowanie solidnego zaufania.
Referencje są jednym z najpotężniejszych sposobów na budowanie autorytetu dla swojej marki – a im nowsze, tym lepiej. 44% konsumentów twierdzi, że recenzje są mniej istotne po miesiącu, więc ważne jest, aby aktualizować swoje referencje.
Ręczne aktualizowanie strony informacje jest jednak czasochłonne, więc automatyzacja dowodu społecznego to świetny sposób na zwiększenie szans na konwersję odwiedzających bez utraty czasu.
Korzystanie z wtyczki, takiej jak Thrive Ovation, która pomaga zarządzać wszystkimi referencjami i recenzjami z jednego scentralizowanego Pulpitu nawigacyjnego, ułatwia aktualizowanie referencji i optymalizację projektu.
Jest częścią pakietu Thrive, który zapewnia dostęp do innych funkcji, takich jak zbieranie potencjalnych klientów i budowanie list e-mail. Możesz spróbować za $19 / miesiąc.
Dodaj potężny CTA
Ostatnim krokiem na każdej stronie witryny powinno być wezwanie do działania (CTA), a strona o stronie nie jest wyjątkiem.
Powinieneś wyraźnie pokazać czytelnikom, jakie są ich kolejne kroki i ułatwić im to, dodając przycisk.
Elegant Themes ma wyraźne, potężne CTA na końcu swojej strony o:
CTA nie tylko jest jasne („Zarejestruj się dzisiaj”), ale towarzyszy mu kolejny dowód społeczny, aby skłonić czytelnika do podjęcia działań.
Oto kolejny przykład innowacyjnego atramentu Elny Cain:
Elna stawia na przejrzystość, mając jeden prosty CTA, który wyróżnia się kolorowym przyciskiem.
Dodaj sekcję zespołu
Nie będzie to miało zastosowania, jeśli jesteś osobą fizyczną, ale jeśli Twoja marka ma duży zespół, dodaj sekcję i przedstaw ją.
Nie tylko pomaga to humanizować markę i łączyć się z publicznością, ale także sprawia, że jesteś bardziej sympatyczny. Ludzie chcą firm, które cenią członków zespołu, a pokazywanie ich twarzy pokazuje, że mają znaczenie dla Twojej firmy.
Cosmopolitan ma świetny przykład strony about, która skupia się na członkach zespołu:
Obejmują cały zespół na swojej stronie O nas, co pomaga wprowadzić ich osobistą i zabawną tożsamość marki. Jeśli chcesz, możesz nawet podać indywidualne informacje o Profilu dla każdego członka zespołu.
Krok 3: zoptymalizuj kopię
Gdy już masz szkic swojej strony informacje, nadszedł czas, aby dostosować go tak, że jest gotowy do generowania potencjalnych klientów.
Ważne jest, aby pamiętać o odwiedzających, a także o rankingach i wyborach na świecie.
Aby wyrównać poziom swojej kopii, musisz:
Skup się na czytelniku
Przejrzyj swoją kopię i upewnij się, że każda linia jest korzystna dla odbiorców. Czy daje im to korzyści? Czy to współczuje ich bolącym punktom? Czy oferuje rozwiązanie?
Kiedy opowiadasz swoją historię, dobrze jest mówić o sobie. Ale co do reszty kopii, spraw, aby była skoncentrowana na korzyściach-jak rozwiązuje problemy czytelnika?
Dodaj słowa kluczowe SEO
Posiadanie odpowiednich słów kluczowych na stronie o stronie może pomóc ci w pozycji w Google, zwłaszcza gdy Twoja marka zyskuje rozgłos.
Kiedy spojrzymy na wyniki Google dla „Kim jest Seth Godin”, jego strona o jest trzecim wynikiem:
Oznacza to, że każdy, kto szuka Setha Godina, może go znaleźć za pośrednictwem jego strony o mnie (dlatego strony o mnie są tak ważne!)
Informacje o stronach to potężny sposób na zwiększenie ruchu organicznego, więc wybierz słowa kluczowe, które pomogą Ci pojawić się w wynikach wyszukiwania w swojej niszy.
Sprawdź jasność
Wyobraź sobie, że jesteś zupełnie nowy w swojej branży. Teraz Przeczytaj swoją kopię. Czy to ma sens? Czy istnieje jakiś żargon techniczny, który może nie być jasny?
Coś, co może być dla ciebie oczywiste, nie będzie dla kogoś innego. Upewnij się, że wszystko jest łatwe do zrozumienia. Zwłaszcza jeśli masz usługę lub produkt, który jest nowy na rynku, jak nowy plan diety lub produktu do włosów.
Krok 4: zoptymalizuj projekt
Badania wykazały, że masz tylko 0,05 sekundy, aby użytkownik mógł ocenić Twoją witrynę. I równie ważna jak treść, ta sama zasada dotyczy stron.
Jeśli twój projekt jest okropny, ludzie nie będą trzymać się, aby przeczytać treść. Musisz uczynić to tak łatwym, jak to możliwe, aby ludzie pozostali na twoich stronach-i tak ciężko, jak to możliwe, aby odejść!
Podobnie jak w przypadku postów na blogu lub stron głównych, upewnij się, że rozbijasz tekst, dodajesz obrazy i używasz punktorów lub list, aby były czytelne i angażujące.
Oto kilka sposobów na optymalizację projektu i wyróżnienie się z tłumu:
Dodaj Zdjęcia
Twoja strona o stronie jest po to, aby zbudować połączenie z czytelnikiem i uczłowieczyć Twoją markę. Posiadanie wizerunku Ciebie lub Twojego zespołu pomaga czytelnikom nawiązać to połączenie i odróżnić cię od innych marek.
Spróbuj wybrać zdjęcie, które pasuje do Twojej marki – jeśli jesteś blogerem podróżniczym, selfie przy plaży jest zabawne i przyjemne. Jeśli jesteś prawnikiem, zamiast tego wybierz profesjonalny headshot.
Strona o Janet Murray ma duże zdjęcie, które buduje natychmiastowy związek z odwiedzającymi:
Jeśli jesteś większą firmą lub marką, możesz zamiast tego użyć swojego logo, ale zdecydowanie staraj się dołączyć zdjęcia swojego zespołu.
Użyj koloru na swoją korzyść
Kolor może mieć duży wpływ na decyzje zakupowe ludzi. Tak bardzo, że po prostu zmiana koloru marki może zmienić współczynniki konwersji.
Wybór odpowiednich kolorów na stronie Informacje może skłonić odwiedzających do robienia tego, co chcesz – niezależnie od tego, czy chcesz kupić od Ciebie, zaufać ci, czy zapisać się na webinar.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak wykorzystać kolor do wpływania na odbiorców, zapoznaj się z naszym przewodnikiem.
Bądź kreatywny dzięki grafice
Jeśli naprawdę. chcesz wyróżnić się z tłumu, możesz użyć grafiki, aby utrzymać zaangażowanie odbiorców.
Zobacz, jak Twitter gra z designem na swojej stronie O nas:
Podczas przewijania w dół masz zmieniającą się grafikę, która prezentuje tweety. Pomaga to utrzymać zainteresowanie czytelnika, jednocześnie cementując markę i produkt.
Jeśli Twoja firma zajmuje się technologią lub projektowaniem, szczególnie ważne jest, aby mieć ciekawy układ. Użytkownicy będą oceniać Twoją firmę po stronie informacje, więc musisz pokazać im, że jesteś dynamiczny, innowacyjny i kreatywny.
Zamiast tego rozważ użycie wideo
Neil Patel nie ma strony o-zamiast tego ma stronę O wideo.
Nadal stosuje tę samą formułę, co większość stron-opowiada nam, co robi, swoją historię i pokazuje autorytet dzięki wszystkim nagrodom i partnerstwom, które ma – ale formuła Wideo czyni go jeszcze bardziej osobistym i jeszcze lepiej łączy się z publicznością.
Nie tylko to, ale łatwiej jest użytkownikom pozostać zaangażowanym i odróżnia go od innych marketerów.
Jest to świetny przykład tego, że nie ma dobrego lub złego sposobu na posiadanie strony o nas, o ile skupia się na odwiedzających i łączy poprzez historię, działa.