Jak Stworzyć Idealną Stronę Zoptymalizowaną Pod Kątem Wyszukiwarek

Gdy Google patrzy na ponad 200 czynników podczas rankingu strony internetowej, skąd wiesz, na których z nich się skupić?

Albo jeszcze lepiej, jakie kroki należy podjąć, aby poprawić swoje rankingi?

Aby pomóc ci w optymalizacji strony, zacznijmy od stworzonej przeze mnie infografiki, która pokazuje, jak sprawić, aby każda ze stron była przyjazna wyszukiwarkom.

Zaczynajmy.

How to Structure a Perfect SEO Optimized Page

Jak widać, istnieje wiele czynników związanych z tworzeniem idealnie zoptymalizowanej strony. Optymalizacja na stronie może przejść na głębszy poziom niż tylko upewnienie się, że metatagi są wypełnione. I możesz wejść na ten głębszy poziom bez konieczności bycia weteranem SEO.

Oto jak:

Taktyka # 1: Szukaj synonimów za pomocą Google

Użycie synonimów w tworzeniu planu SEO dla Twojego bloga lub strony internetowej jest dość powszechne. Znalezienie tych synonimów nie zawsze jest jednak łatwe lub odbywa się prawidłowo.

Myślę, że najlepszym sposobem wyszukiwania tych terminów jest użycie Google. Powodem tego jest to, że możesz zobaczyć nie tylko same synonimy, ale także ich ranking na stronach konkurencji.

Aby wyszukać synonimy w Google, po prostu umieść symbol tyldy ( ~ ) przed wyszukiwanym terminem. Oto, jak to wygląda, jeśli Szukam synonimów za pomocą ” ~ small budget marketing.”

google synonyms

W ten sposób sprawdziłem terminy, których użyłem w sekcji linki wewnętrzne, aby znaleźć synonimy dla mojej strony internetowej.

Jeśli chcesz wyszukać synonimy bez frazy w wynikach, zrób to: “~ + fraza-fraza.”

To da ci synonimy bez powrotu oryginalnej frazy wyszukiwania. Następnie możesz wziąć te słowa kluczowe i zintegrować je z kopią, gdziekolwiek płynie płynnie i organicznie. Używając synonimów w treści, zauważysz, że zaczynasz rankingować swoją witrynę pod kątem bardziej odpowiednich słów kluczowych o długim ogonie.

Wszyscy wiemy, że linki z witryn o wysokich autorytetach są ważne. Mówią wyszukiwarkom, że Twoja witryna może być zaufana, ponieważ witryna o wysokim autorytecie łączy się z nią.

Co to jest strona o wysokim autorytecie? Są to strony informacyjne / treści, takie jak Boing Boing, CNN, Drudge lub Huffington Post. Istnieją również inne formy witryn z treściami, takie jak witryny .edu i. gov.

Link z tych stron informuje Wyszukiwarki, że można ci zaufać. Ale czy wiesz, że zewnętrzny link wychodzący do tych witryn o wysokim autorytecie może zwiększyć twoje SEO?

Kiedy Wyszukiwarki indeksują Twoją witrynę, widzą link i podążają za nim do CNN lub Huffington Post, oceniają ją jako pozytywną. Sztuką jest znaleźć organiczne sposoby linkowania do tych stron, tak jak zrobiłem w tym poście.

Dodanie ich do tekstu kotwicy sprawi, że będą jeszcze bardziej naturalne. Na przykład ,jeśli “uzyskanie linku z CNN może zawiesić Twoje serwery” było linkiem, z tym linkiem przechodzącym do konkretnej strony CNN, byłoby to bardzo naturalne łącze zewnętrzne.

Dodając te linki autorytetów do swojej witryny, pokażesz wyszukiwarkom, że Twoja strona może być powiązana z tymi witrynami o wysokich autorytetach.

Taktyka # 3: zwróć uwagę na sygnały wyszukiwania sentymentów

Mimo że jest to nauka wschodząca, idea wyszukiwarek zwracających uwagę na nastrój, emocje i postawy treści internetowych nie może być ignorowana.

Czym dokładnie jest sentyment?

Jeśli wejdę na stronę O części motocyklowej, a ja na to: “Boże, nie tylko jest to dobrze napisane, to jest trochę zabawne. To zabawne. Zawiera kilka anegdot. Ma trochę historii tej części. Ma świetne zdjęcia. Człowieku, w ogóle mnie nie obchodzą Części do motocykli, a przecież to jest po prostu cholernie dobra strona. Świetna strona. Gdybym był zainteresowany, pisałbym o tym na Twitterze, podzieliłbym się tym. Wysłałbym go wujkowi, który kupuje motocykle. Chciałbym tę stronę.”Do tego trzeba optymalizować. To zupełnie inna sprawa niż Optymalizacja dla Czy użyłem słowa kluczowego co najmniej trzy razy? Czy umieściłem to w tytule? Jest tam zawarte? Czy reszta treści ma znaczenie dla słów kluczowych?

Tak więc, jeśli chcesz uzyskać zdrowe wyniki, oto kilka rzeczy, które możesz zrobić:

  • Recenzje – Wyszukiwarki przeglądają recenzje produktów, aby ocenić uczucie treści plus całą zawartość na stronie. Oznacza to jednak, że duża reakcja na treść, czy to poprzez rzeczywiste zalecenia, czy poprzez głosowanie, będzie miała większe znaczenie. Może się to wydawać poza Twoją kontrolą, ale w rzeczywistości możesz wykorzystać te informacje, aby ulepszyć swój produkt lub treść.
  • Zawartość – Bądź na bieżąco z ciągle zmieniającym się krajobrazem tego, co Wyszukiwarki postrzegają jako odpowiednią treść. Na przykład przez najdłuższy czas przeszukiwalna zawartość była ograniczona do tekstu. To zaczyna się zmieniać, ponieważ wyszukiwarki odkrywają sposoby definiowania treści wideo.
  • Kontekst – Wyszukiwarki uczą się również, jak zrozumieć znaczenie treści przez otoczenie, zadając pytania typu ” Czy odpowiedź na film była pozytywna czy negatywna?””Czy tweety w odpowiedzi na wideo były dobre czy złe?”
  • Osobowość – Musisz sprawić, aby treść na stronie czuła się tak, jakby napisał ją zabawny ciepłokrwisty człowiek. Albo ktoś, kto jest ciągle zły. Innymi słowy, musi pokazać, że został napisany przez sympatyczną osobę, i nie Maszyna.

Ta technika jest dość zaawansowana i wymaga oprogramowania do analizy nastrojów.

Taktyka # 4: daj Google świeże treści na stronie internetowej

Wiemy, że wyszukiwarki lubią świeże treści. Wiemy, że codzienne wypychanie świeżych treści buduje ruch i prowadzi do naszych drzwi. Dlatego poświęcamy tyle czasu na tworzenie nowych postów na blogu.

Ale nie zapomnij o świeżej zawartości na jednej stronie. To samo w sobie jest sygnałem dla wyszukiwarek, że zaktualizowałeś stronę i całkiem możliwe, że nadal będziesz ją aktualizować, więc będą odwiedzać częściej.

Im więcej odwiedzają,tym większe zaufanie i, miejmy nadzieję, wyższe rankingi. Jeśli nie aktualizujesz często, pająki wydłużą czas między wizytami.

Wystarczy spojrzeć na Wikipedię…Jej pozycje dominują w rankingach. Większość jego stron jest często aktualizowana.

Inną rzeczą, którą możesz zrobić, to dołączyć aktualizację Twittera na swojej stronie głównej. Lub lista ostatnich komentarzy lub najlepszych komentatorów:

top commentors

Popularne posty widget może zrobić sztuczkę zbyt:

top posts

W przypadku stron innych niż domowe, możesz odświeżyć zawartość, dodając do historii aktualizacje, więcej statystyk, rosnące portfolio projektów, studia przypadków, a nawet komentarze.

Możesz to zrobić, identyfikując garść stron o silnych linkach, a następnie opracowując strategię ich regularnej aktualizacji. Powinieneś spróbować zaktualizować te strony co najmniej kilka razy w miesiącu.

Taktyka # 5: użyj elementów metadanych Dublin Core

Jury wciąż zastanawia się, czy i ile wyszukiwarek przywiązuje wagę do słów kluczowych w metadanych. Większość ekspertów zgadza się, że na wszelki wypadek powinieneś dodać słowa kluczowe do metadanych. Ważne jest, aby twoje słowa kluczowe pasowały do metadanych, od tytułu do opisu, aby nie zostać ukaranym. Podobnie jest z wykorzystaniem metadanych Dublin Core.

Dublin Core jest ruchem open source powstałym w Dublinie. Został stworzony, aby pomóc w przygotowaniu treści do odkrycia dla przyszłości sieci, a mianowicie sieci semantycznej.

Zaletą korzystania z metadanych Dublin Core, według teorii, jest to, że być może Wyszukiwarki patrzą na ten kod jako dodatkowy krok, który twórca treści podejmuje, aby jego treść była jak najbardziej odpowiednia dla konkretnego wyszukiwania.

Inne korzyści z Dublin Core obejmują następujące:

  • Może pomóc w niektórych wyszukiwarkach wewnętrznych.
  • Może pomóc w wysiłkach SEO.
  • Jest łatwy do wdrożenia.
  • Nie nadyma Twojego kodu.

Zainstalowanie metadanych Dublin Core na swojej stronie jest łatwe. Umieszczasz go w nagłówku HTML swojej strony, tzn. w <head>, zaraz po dodaniu normalnych danych HTML.

Oto jak to wygląda:

< head>

< link rel= ” schemat.DC ” href=”http://purl.org/dc/elements/1.1/”>

< meta name= ” DC.title “content=” SEO z Dublin Core”>

< meta name= ” DC.description “content=” jak osadzić metadane Dublin Core na stronie internetowej, aby zapewnić oparte na standardach podejście do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), które uzupełnia metadane HTML.”>

< meta name= ” DC.subject “content=” seo dublin core, porady SEO dublin core, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek za pomocą dublin core”>

< meta name= ” DC.language ” scheme=” ISO639-1 “content = “en”>

< / head>

Jeśli chcesz pomóc w dodaniu go do kodu XML i XHTML, przejdź do strony SEO with Dublin Core. Nawiasem mówiąc, powinieneś przetestować swoje wysiłki SEO w stosunku do linii podstawowej, aby ustalić, czy istnieją jakiekolwiek korzyści z korzystania z Dublin Core w Twojej witrynie. Nie wierz mi na słowo..

Taktyka # 6: Definiowanie treści absolutnie

Jeśli szukasz “Dublin Core”, pierwsze cztery wyniki wyszukiwania są dla dublincore.org. piąty jest dla Wikipedii.

dublin core

Jeśli szukasz “metadanych”, wpis Wikipedii znajduje się na górze.

meta data

Szukaj słowa “strategia”, a w pierwszej piątce wyników znajdują się trzy wpisy w Wikipedii i dwa słowniki:

strategy

Ta prosta demonstracja pokazuje coś, co nazywa się ” autorytetem związku.”Wyszukiwarki widzą te witryny i ich strony dla słów kluczowych jako martwe dopasowania dla słów kluczowych.

Dlaczego?

To dlatego, że cała strona jest nastawiona na definiowanie słów kluczowych. Lekcją dla Ciebie jest przyzwyczajenie się do tworzenia stron, które “definiują” słowa kluczowe, takie jak strony autorytetów, takie jak Dictionary.com a Wikipedia tak.

Trudno będzie konkurować z tymi witrynami z konkurencyjnymi warunkami, ale przy mniej konkurencyjnych warunkach łatwo będzie uzyskać wysoką pozycję.

Wniosek

Korzystanie z tych taktyk optymalizacji na stronie Da aktualną taktykę impuls i pomoże ci uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwarkach. Więc spróbuj. Są one w rzeczywistości dość łatwe do wdrożenia.

Największym błędem, jaki widzę, jest zepsucie struktury adresów URL. Jeśli jesteś przywiązany do czasu, skup się na naprawieniu tego najpierw. To jedna z najtrudniejszych rzeczy do naprawienia, ale na dłuższą metę się opłaci.

Resztę można naprawić w czasie i nie jest to tak skomplikowane. Na przykład poprawa czasu ładowania można zrobić za pomocą Google PageSpeed.

Total
0
Shares
Related Posts