Jak Usprawnić Kreację Marketingową

blog process

Nigdy nie odniesiesz sukcesu w content marketingu, jeśli nie możesz regularnie tworzyć treści. W istocie musisz nauczyć się usprawniać tworzenie treści.

Dobra wiadomość jest taka, że to nie takie trudne.. Wymyśliłem, jak usprawnić proces tworzenia treści. Działa tak dobrze, że piszę osiem postów na blogu w tygodniu. Publikuję trzy razy w tygodniu na Quick Sprout, a gościnnie publikuję pięć razy w tygodniu.

Oto, jak usprawniam tworzenie treści, i oto, jak możesz to zrobić:

Krok # 1: Wygeneruj listę potencjalnych tematów

Pierwszym krokiem w moim procesie tworzenia treści jest znalezienie tematów, na których mogę pisać. Najprostszym sposobem, aby to zrobić, jest znalezienie blogów w swojej przestrzeni i sprawdzenie, jakiego rodzaju treści zrobili dobrze.

Wszystko, co musisz zrobić, to umieścić adres URL bloga konkurenta w Quick Sprout Analyzer, a otrzymasz listę wyników, które wyglądają mniej więcej tak:

blog ideas

Użyłem Copyblogger jako mojego konkurenta. Jeśli spojrzysz na powyższy obrazek, zobaczysz listę wszystkich postów na blogu Copyblogger. Narzędzie Quick Sprout organizuje listę na podstawie udziałów społecznościowych, umieszczając najpopularniejsze posty na górze.

Jednym z najpopularniejszych postów Copybloggera jest http://www.copyblogger.com/ingredients. aby dowiedzieć się tytuł postu, wpisałem ten adres URL do mojej przeglądarki. Pełny tytuł postu brzmiał ” 11 Essential Ingredients every Blog Post Needs [Infografika].”

Ponieważ mamy podobną publiczność, gdybym miał napisać post na ten sam temat, prawdopodobnie zrobiłby to dobrze. Ale nie chcesz kopiować ludzi – nie chcesz być znany jako blog, który zwraca te same stare informacje.

Zamiast tego, chcesz wziąć ten tytuł i obrócić go. Zakładając, że masz blog marketingowy, oto, w jaki sposób możesz potencjalnie zakręcić ” 11 Essential Ingredients every Blog Post Needs [Infografika]”:

  • 11 Niezbędnych Składników, Których Potrzebuje Każda Strona Docelowa [Infografika]
  • 11 Niezbędnych Składników, Których Potrzebuje Każda Strona Docelowa
  • 11 Niezbędnych Składników, Których Potrzebuje Każda Witryna E-Commerce
  • 11 niezbędnych składników, których potrzebuje każda kampania SEO

Jeśli spojrzysz na cztery warianty, które stworzyłem powyżej, zobaczysz, że pierwsza jest podobna do oryginalnego tytułu. Właśnie zmieniłem frazę “blog post” na ” landing page.”Ale potem zdałem sobie sprawę, że tworzenie infografiki będzie czasochłonne, więc z drugą wariacją usunąłem słowo” infografika ” z tytułu.

Co do trzeciego i czwarte wariacje, zastąpiłem frazę “blog post” frazami “Strona e-commerce” i ” kampania SEO.”

Mógłbym napisać o każdej z tych odmian tytułu, a post zrobiłby dobrze. Skąd mam to wiedzieć? Ponieważ oryginalny tytuł z Copyblogger spisał się wyjątkowo dobrze, a Copyblogger i Quick Sprout mają podobną publiczność. Pewnie, mój post może nie być tak dobry, ale będzie dobrze.

Ty też możesz przejść przez ten sam proces wymyślania pomysłów na treść. Wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć dobre tytuły, których używają inni blogerzy i zastąpić słowo lub dwa, aby uczynić je wyjątkowymi.

Termin: Powinieneś poświęcić nie więcej niż dziesięć minut na wymyślanie pomysłów na treść.

Krok # 2: Utwórz kontur

Gdy już wiesz, na czym będziesz pisać, Utwórz kontur. Zarys powinien zawierać wstęp, treść i konkluzję.

Zazwyczaj, gdy tworzysz kontur, polecam, abyś faktycznie napisał swoje wprowadzenie i wniosek. Jeśli chodzi o ciało, wymień główne punkty, które chcesz objąć w formacie punktora.

Wstęp nie powinien być dłuższy niż kilka akapitów. Powinien powiedzieć czytelnikom, czego się nauczą, a także być wystarczająco przekonujący, aby przekonać ich do przeczytania reszty postu.

Dla ciała, nie musisz robić wiele innego niż zrobić kilka punktów, opisując pomysły, które chcesz omówić. Twoje myśli nie muszą być nawet kompletnymi zdaniami – możesz się tym martwić w następnym kroku. Wszystko, co musisz zrobić w tym kroku, to lista trzech lub czterech głównych punktów, które chcesz omówić w swoim poście na blogu.

Pisząc wniosek, powinieneś powtórzyć to, czego czytelnicy nauczyli się w poście. Jeśli zdecydują się przejrzeć Twój post, będą przynajmniej w stanie uchwycić jego treść, czytając wniosek.

Termin: Na tworzenie konturu należy poświęcić nie więcej niż dwadzieścia minut. Jeśli trwa to dłużej, wybierasz tematy, z którymi nie jesteś zbyt zaznajomiony.

Krok # 3: Napisz

Teraz, gdy masz swój zarys, nadszedł czas, aby napisać post na blogu. Na szczęście dla Ciebie, wprowadzenie i wniosek są już napisane. Musisz tylko wypełnić ciało, wchodząc w głębszą głębię tego, co próbujesz ukryć.

Pisząc post, miej na uwadze kilka rzeczy:

  • Zachowaj swoje posty poniżej 1500 słów – oczywiście, może to nie być idealne z perspektywy wyszukiwarki, ale twoi czytelnicy są bardziej skłonni do czytania Twoich treści, jeśli utrzymujesz rzeczy krótkie i na temat.
  • Utwórz rozmowę – użyj słów ” ty “i” ja ” w swoim poście. Pomoże to stworzyć rozmowę i podłączyć czytelników.
  • Użyj danych – opinie są świetne, ale fakty są lepsze. Utwórz kopię zapasową punktów, które tworzysz za pomocą danych, jeśli chcesz zwiększyć ruch. Kiedy używam danych w moich postach, mam tendencję do większego zaangażowania. Post, który zamieściłem w poprzednim zdaniu, wygenerował ponad 200 komentarzy.
  • Prostota jest najwyższym wyrafinowaniem – nie używaj zaawansowanych słów, których nikt nie rozumie. Trzymaj swoją wiadomość prosto. Jeśli piątoklasista to zrozumie, dobrze się spisałeś. Jeśli musisz użyć obrazów, aby przekazać swoje punkty, zrób to.

Kiedy piszesz, nie martw się o naprawianie błędów. Zawsze możesz ponownie przeczytać swój post i wprowadzić zmiany później. Twoim celem na tym etapie jest po prostu napisać.

Termin: Powinieneś poświęcić nie więcej niż sześćdziesiąt minut na ukończenie swojego postu. Część pisania zwykle zajmuje mi czterdzieści pięć minut, a następnie spędzam piętnaście minut na ponownym czytaniu i dostosowywaniu posta.

Krok # 4: korekta, Dodaj zdjęcie i harmonogram

Idealnie, nie powinno być robi krok # 4 . Powinieneś zatrudnić kogoś innego, kto zrobi to za Ciebie.. Możesz znaleźć ludzi poprzez Upwork.

Odkryłem, że szybciej jest napisać post w Dokumentach Google lub Microsoft Word i poprosić kogoś innego o poprawienie go, opublikowanie go w WordPress, a nawet dodanie zdjęć.

Twój czas jest cenny. Powinieneś trzymać się tworzenia treści w najbardziej usprawnionym procesie. Kiedyś pisać do WordPress i dodawać zdjęcia do każdego z moich postów siebie, ale ten proces zajmie mi 20-30 minut.. Zatrudniając kogoś, zaoszczędzisz czas.

Jeśli chodzi o harmonogram publikacji, powinieneś trzymać się poniedziałków i czwartków. Według HubSpot, to są idealne dni, a poranki to idealne czasy.

Mój ulubiony czas na publikację, oparty na danych Quick Sprout, to 8: 00 czasu pacyficznego w poniedziałek. Pamiętaj, że większość moich czytelników pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, konkretnie-Zachodnie Wybrzeże.

Termin: Nie powinieneś spędzać czasu na tym kroku. Zatrudnij kogoś do zrobienia Krok #4.

Wniosek

Nie jest tak trudno usprawnić proces tworzenia treści. Musisz tylko dowiedzieć się, ile razy w tygodniu (lub miesiącu) chcesz opublikować treść i trzymać się jej.

Gdy zdecydujesz się na częstotliwość publikowania, upewnij się, że utworzysz kilka dodatkowych postów oprócz wymaganej liczby. W ten sposób, jeśli coś się nie uda, będziesz miał kilka postów zapasowych. Twoi czytelnicy poczują, że jesteś konsekwentny nawet jeśli upuścisz piłkę w procesie tworzenia treści.

Jak inaczej można usprawnić proces tworzenia treści?

Total
0
Shares
Related Posts