Darmowy Raport: Wielki Spisek Copywritingowy

Właśnie skończyłem czytać darmowy raport z obozu Clayton Makepeace i jest naprawdę solidny. Właściwie, jestem trochę zmieszany, że tego nie napisałem.

Oczywiście, Clayton ma ponad 20 lat doświadczenia na mnie, i to widać w raporcie. Clayton i jego prawa ręka Tony Flores rozumieją podstawy copywritingu lepiej niż ktokolwiek inny, więc z radością odkładam.

Ale nadal jestem zdumiony tym, jak raport zawiera szczegóły dotyczące tego, co głoszę od ponad dwóch lat.

To co mnie dopadło to temat raportu—że copywriting jest podstawowym elementem marketingu internetowego. Zrobiłem to dokładnie pod koniec mojego postu wczoraj, i to jest dokładny powód, dla którego zacząłem Copyblogger.

Innymi słowy, podstawą każdego systemu marketingu internetowego, modelu, formuły itp. to copywriting. Jak powiedział dziś Seth Godin, ludzie chcą lekarstwa, ale bez podstawowych umiejętności, które zasilają strategie i taktyki, robisz tylko jakiegoś guru marketingu internetowego, który rozumie moc copywritingu, że znacznie bogatszy.

Raport następnie szczegółowo potwierdza to twierdzenie, pokazując, w jaki sposób modele marketingu online są zasilane przez copywriting na każdym kroku. Co ważniejsze, sukces każdego modelu marketingu online zależy od konwersji, która jest napędzana przez świetną kopię.

Dostaniesz również studium przypadku, jak Clayton wykonane $22.3 milion dla Klienta w ciągu zaledwie sześciu krótkich tygodni(i jak biedny Clayton tylko dostał się do utrzymania 10%, że-ponad $2 milion dolarów-jako jego opłaty).

Wiele “darmowych raportów” ostatnio było krótkich pod względem merytorycznym i wysoko na zbyt dużych czerwonych nagłówkach i głupim żółtym zakreślaczu. Jasne, Tony mówi o imponujących osiągnięciach Claytona, ale poza tym, to wszystko jest mięso i bez sera.

Pobierz kopię raportu tutaj. W drodze jest też kilka cennych i darmowych treści uzupełniających.

I oczywiście nie jesteś głupi—jest jeszcze jeden punkt w raporcie. Clayton wyda Ultimate Desktop Copy Coach, kompleksowy kurs copywritingu od A do Z, który obiecywał od zawsze, ale nigdy nie miał czasu się zebrać.

Myślę, że Tony Flores był katalizatorem tego, zbierając 30 lat doświadczenia Claytona w jednym tomie. Zobaczę, czy mogę zrobić dla Ciebie recenzję przed jej wydaniem, ale bezpłatny raport jest doskonałym miejscem na początek.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Teaching Sells and Lateral Action.

Total
0
Shares
Related Posts

Uwaga na idee marca

Zbliża się rok, prawda? Wszystkie te noworoczne wibracje całkowicie się wyczerpały. Wróciliśmy do codziennych obowiązków. Jak twoje postanowienia?…