Jak wycisnąć dochody z e-maili potwierdzających

E-mail to jeden z najlepszych sposobów komunikacji z klientami.

Wysyłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem może pomóc w nawiązaniu silniejszych relacji z obecnymi klientami.

Dzięki temu są na bieżąco.

Nie będą musieli zastanawiać się, czy ich zamówienie zostało zrealizowane, czy akcja, którą wykonali, zakończyła się sukcesem.

Dlatego wszystkie firmy muszą korzystać z wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli nie wysyłasz wiadomości z potwierdzeniem, musisz zacząć jak najszybciej.

Ale dla tych z Was, którzy już korzystają z tej strategii komunikacji, oto pytanie: co mówi treść waszego komunikatu?

Jeśli e-mail jest tylko zwykłym potwierdzeniem, nie wykorzystujesz w pełni tej taktyki marketingowej.

Paragony nie wystarczają i nie wyciskają z klienta żadnych dodatkowych dolarów.

Pomyśl o swoim obecnym kampanie e-mail marketingowe.

Aby twój marketing odniósł sukces, Twoi subskrybenci muszą otworzyć wiadomość i kliknąć coś w niej.

Jakie są Twoje obecne otwarte stawki i CTRs?

image1 13

Liczby te drastycznie poprawiają się w przypadku e-maili z potwierdzeniem w porównaniu do masowych kampanii marketingowych.

Dlatego jest to tak wielka szansa z marketingowego punktu widzenia.

Teraz jest idealna okazja, aby wysłać e-mail promocyjny oprócz e-maila z potwierdzeniem.

Odniosłem wiele sukcesów, korzystając z tej strategii, i pomogłem innym firmom zwiększyć swoje przychody poprzez e-maile z potwierdzeniami.

Pokażę Ci, jak to osiągnąć.

Zawsze wysyłaj wiadomości powitalne do nowych subskrybentów

Zacznijmy od samego początku.

Nie czekaj na następny newsletter lub wiadomość promocyjną, aby skontaktować się z nowym subskrybentem.

Jeśli to zrobisz, może minąć ponad tydzień lub dwa, zanim ta osoba usłyszy od ciebie.

Wyślij im wiadomość powitalną, gdy tylko się zarejestrują.

Ponieważ właśnie podali Ci swój adres e-mail, Twoja marka jest świeża w ich umysłach.

To wczesne potwierdzenie jest świetną okazją do zachęcenia do sprzedaży lub innej akcji, takiej jak pobieranie.

Wiadomości powitalne są również niezbędne, jeśli masz double opt-in strategia na miejscu.

Lubię używać podwójnych lądowania opt-in, ponieważ pomaga wyeliminować fałszywe adresy e-mail z listy subskrybentów.

To ostatecznie prowadzi do większego zaangażowania ze strony odbiorców i sprawia, że analizy marketingowe są znacznie dokładniejsze.

Wystarczy spojrzeć na to, jak Podwójna wiadomość powitalna wpływa na twoje otwarte stawki:

image3 13

Teraz, gdy masz nowego subskrybenta, który otworzy Twoją wiadomość, masz szansę zarobić trochę pieniędzy.

  • Promuj swój najnowszy produkt lub usługę.
  • Wyjaśnij, w jaki sposób Twoja marka może wnieść wartość dodaną do klienta.
  • Daj im inne zachęty, takie jak bezpłatna wysyłka lub łatwy proces zwrotu.
  • Zaoferuj zniżkę. One też działają dobrze. Każdy lubi układać.

Załóżmy, że masz sklep ecommerce.

Jeśli ktoś zarejestruje się na twojej liście subskrypcji e-mail, można śmiało powiedzieć, że ma prawdziwe zainteresowanie zakupem czegoś.

Cóż, powitalne potwierdzenie e-mailowe oferujące zniżkę może być tylko czynnikiem decydującym, który zamienia abonenta w klienta.

Oto świetny przykład tej strategii z GAP:

image9 12

Zauważ, że oferta jest ważna tylko przez 30 dni.

Dostosowanie oferty promocyjnej do czasu jest również dobrym sposobem na zachęcenie do sprzedaży.

Uzyskaj subskrybentów przyzwyczajonych do e-maili z potwierdzeniem, wysyłając im natychmiast wiadomość powitalną.

Przypomnij kupującym o porzuconych wózkach

Zdarza się to każdemu z witryną ecommerce.

Klienci przeglądają produkty online, dodają produkty do swoich koszyków, ale nigdy nie kończą procesu realizacji zamówienia.

To przygnębiające.

Często Kupujący był tylko jedno kliknięcie lub dwa od dokonania zakupu.

Tylko dlatego, że wózek został porzucony, nie oznacza, że musisz zrezygnować z tej sprzedaży.

Jeśli klient przeglądał swój unikalny profil klienta w Twojej witrynie, będziesz mieć jego adres e-mail w pliku.

W przeciwnym razie mogli podać Ci swój adres e-mail jako jeden z wcześniejszych etapów procesu realizacji zakupu, zanim porzucili koszyk.

Niektóre z głównych powodów porzucenia koszyka to:

  • nieoczekiwane koszty (takie jak podatki, koszty wysyłki Lub inne opłaty)
  • ogólna cena jest zbyt wysoka
  • shopper właśnie przeglądał
  • problemy ze stroną
  • znaleźli lepszą cenę gdzieś indziej
  • Proces jest zbyt skomplikowany
  • obawy dotyczące bezpieczeństwa

Jeśli okaże się, że cena była powodem, dla którego ta osoba nie ukończyła procesu zamawiania, wyślij im e-mail ze zniżką lub inną promocją.

Zobacz jak Kate Spade Nowy Jork osiąga to dzięki wiadomościom o porzuceniu koszyka:

image4 13

Teraz klient ma dodatkową zachętę do zakupu.

Byli już zainteresowani tymi produktami w pierwszej kolejności, więc rabat może być naprawdę czynnikiem decydującym o finalizacji sprzedaży.

Po zakończeniu sprawdzania koszyka online będą nadal otrzymywać od ciebie więcej wiadomości e-mail z potwierdzeniem, które omówię wkrótce.

Rozważ tę statystykę: 69,23% wózków sklepowych online daj się porzucić.

Jeśli wskaźnik porzucenia jest wysoki,nadal możesz wycisnąć pieniądze z tych wózków za pośrednictwem wiadomości potwierdzających.

Informuj klienta na bieżąco po złożeniu zamówienia

Jak już wspomniałem, e-maile z potwierdzeniem nie kończą się, gdy Klient składa zamówienie.

Musisz je aktualizować przez cały proces.

Każdy krok jest pretekstem do wysłania kolejnej wiadomości.

Klientowi spodobają się również te wiadomości, ponieważ otrzymują cenne informacje o swoim zakupie.

Za każdym razem, gdy coś zostanie kupione online, masz pretekst, aby wysłać cztery e-maile z potwierdzeniem do Klienta, w tej kolejności:

  1. Zamówienie potwierdzone
  2. Paczka wysłana
  3. Dostarczone przedmioty
  4. Kontynuacja

Wiadomość potwierdzająca zamówienie jest prosta. To będzie ich rachunek. Możesz podać numer zamówienia, artykuły i podział cen.

Ale to może być coś więcej niż tylko Paragon. Możesz również promować inne produkty jako Cel robi z tym potwierdzeniem:

image6 13

Gdy paczka zostanie odebrana z magazynu i rozpocznie się proces wysyłki, wyślij im kolejną wiadomość e-mail z przewoźnikiem i informacjami o śledzeniu.

Wyślij kolejną wiadomość, gdy paczka zostanie dostarczona.

Ludzie nie zawsze są w domu cały dzień. Więc ten e-mail będzie ekscytujący.

Wiedzą, że coś na nich czeka po powrocie z pracy.

Lub mogą zorganizować dla przyjaciela lub członka rodziny, aby chwycić paczkę, jeśli nie będą w domu przez jakiś czas.

Na koniec, około tygodnia po dostarczeniu zamówienia, możesz wysłać im wiadomość uzupełniającą.

Dołącz ankietę i poproś o opinię.

Chcesz dowiedzieć się, czy byli zadowoleni z procesu zamawiania i ostatecznie, czy są zadowoleni z twojego produktu.

Ta ostatnia wiadomość w sekwencji kroplówki osiąga kilka rzeczy. Informatyka:

  • informuje klienta, że zależy ci na jego opinii
  • dostarcza im informacji o Twoim produkcie i procesie
  • zwiększa zaangażowanie
  • służy jako pretekst do wysłania kolejnego e-maila z potwierdzeniem

Ale tu jest haczyk.

Wszystkie cztery wiadomości, które właśnie wysłałeś do klienta po złożeniu zamówienia, muszą być czymś więcej niż tylko ich oczywistą wartością.

Dołącz także treści promocyjne, podobnie jak Target w powyższym przykładzie.

Zaoferuj zniżkę.

Małe Nadruki czy to z ich e-maili z potwierdzeniem:

image5 13

Dodatkowe rabaty dają klientowi powód do stania się stałym klientem.

Pomaga wycisnąć więcej dolarów z jednej osoby.

Upsell i cross-sell

Jak widać z niektórych przykładów, które już przyjrzeliśmy, metody upsellingu i cross-sellingu można również włączyć do tych wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Upselling zachęca klienta do zakupu czegoś podobnego do posiadanego produktu, ale po wyższej cenie.

Cross-selling Promuje inne produkty związane z przedmiotem, który właśnie kupił klient.

Na przykład, załóżmy, że Klient kupił parę słuchawek lub inne urządzenie elektroniczne, takie jak tablet lub komputer, w sklepie ecommerce.

Podczas wysyłania kampanii drip e-maili, aby być na bieżąco z ich zamówieniem, jedna z tych wiadomości może zawierać strategię cross-sellingu.

Zaoferuj im futerał ochronny lub torbę podróżną, aby zapewnić bezpieczeństwo nowego produktu.

Każde akcesorium kompatybilne z tym, co właśnie kupiło, jest warte uwzględnienia w tych e-mailach z potwierdzeniem.

To świetny sposób na zwiększ zyski, zwłaszcza, że jesteś marketing do istniejącego klienta.

Łatwiej sprzedać stali klienci:

image2 13

Ponadto lojalni klienci wydają od trzech do pięciu razy więcej pieniędzy na każdy zakup.

Więc zdecydowanie trafiasz do właściwego tłumu tutaj, jeśli oferujesz promocję upsell lub cross-sell.

Zachęcaj do udostępniania społecznościowego, aby uzyskać polecenia

Osoba otrzymująca e-maile z potwierdzeniem nie powinna być jedyną osobą, z której próbujesz wycisnąć więcej pieniędzy.

Ci ludzie mają przyjaciół i członków rodziny, którzy mogą być również cennymi źródłami dochodów.

Musisz tylko uświadomić im swoją markę.

Dlatego musisz zachęcić subskrybentów do udostępniania treści.

Jeśli wysyłasz zniżkę w wiadomości potwierdzającej, Dołącz link do udostępniania dla serwisów społecznościowych, takich jak Facebook lub Twitter.

Możesz również poprosić odbiorcę o przesłanie wiadomości bezpośrednio do swoich znajomych.

Ale nie każdy zrobi to z dobroci serca.

Nawet jeśli naprawdę kochają Twoją markę, mogą nie zejść z drogi, aby potencjalnie spamować swoich przyjaciół.

Musisz dać im coś w zamian.

Sprawdź ten e-mail z potwierdzeniem zamówienia Grubhub:

image7 13

Jeśli polecą przyjaciela Grubhubowi, dostaną 7 dolarów.

To proste i skuteczne.

Teraz otrzymujesz dodatkowe dochody od więcej niż jednej osoby.

Klient, który dokonał polecenia, jest bardzo prawdopodobne, że kupi od ciebie ponownie, ponieważ będzie chciał spieniężyć swoją zniżkę lub nagrodę.

Ponadto pozyskujesz nowych klientów i dodajesz więcej subskrybentów do listy od osób, które polecają.

I wiesz co?

Jak już wspomnieliśmy, nowi subskrybenci otrzymają również wiadomość powitalną od ciebie, aby potwierdzić swoją subskrypcję.

To cykl, który działa.

Wniosek

Każdy e-mail wysyłany do klientów musi być strategiczny.

Chociaż możesz chcieć codziennie wysyłać swoim klientom wiadomość promocyjną, aby zachęcić do sprzedaży, subskrybenci tego nie chcą.

W rzeczywistości otrzymywanie zbyt wielu e-maili jest numer jeden powód dlaczego konsumenci wypisują się z list e-mail.

image8 13

Musisz jak najlepiej wykorzystać każdą wiadomość, którą możesz wysłać.

E-maile z potwierdzeniem są idealnym sposobem na ukrycie ofert promocyjnych.

Dane, na które spojrzeliśmy wcześniej, mówiły nam, że wiadomości potwierdzające mają wyższe współczynniki otwarcia i klikalności niż inne rodzaje wiadomości e-mail.

Zawsze powinieneś wysłać wiadomość powitalną do nowych subskrybentów, aby potwierdzić, że zostali dodani do twojej listy e-mail.

Jeśli masz sklep ecommerce, a klienci porzucają swoje koszyki, nie oznacza to, że sprzedaż zostaje utracona.

Wyślij e-mail z przypomnieniem o rezygnacji z koszyka ze zniżką jako zachętę dla Klienta do zakończenia procesu realizacji zakupu.

Po tym, jak klienci coś kupią, informuj ich na bieżąco o statusie swoich zamówień.

Daj im znać, kiedy zamówienia zostaną wysłane i kiedy zostaną dostarczone.

Wszystkie te wiadomości potwierdzające są świetną okazją do upsell i cross-sell.

Możesz również zachęcić subskrybentów do dzielenia się tymi promocjami z przyjaciółmi i rodziną, aby zdobyć więcej klientów i zarobić więcej pieniędzy.

Jakie rodzaje promocji oferujesz w wiadomościach e-mail z potwierdzeniem, aby zachęcić klientów do wydawania większych pieniędzy na kolejne zakupy?

Total
0
Shares
Related Posts