Jest to ostatnia część trzyczęściowej serii o tym, jak przetłumaczyć porady od guru marketingu dana Kennedy ‘ ego na nowe środowisko online.
Jedną z najmądrzejszych rzeczy, jakie może zrobić każdy marketer online, jest badanie “starej szkoły” facetów, którzy pisali bezpośrednią pocztę, reklamy w czasopismach i inne artefakty historii reklamy.
Dlaczego? Ponieważ potrzeba było ogromnego zrozumienia psychologii perswazji, aby ta taktyka zadziałała.
Łącząc nową technologię komunikacji ze sprawdzonymi metodami przekonywania i sprzedaży, znacznie zwiększasz szanse na sukces.
Kontynuujmy więc odkrywanie tego, czego staromodny guru Dan Kennedy może nas nauczyć o marketingu XXI wieku. W tym tygodniu omówimy lekcje od 11 do 14 z książki Kennedy ‘ ego The Ultimate Marketing Plan.
Nie mogę obiecać, że te wskazówki sprawią, że pieniądze zaczną wypluwać z twojego laptopa. Ale oni do reprezentują dużo zdrowego myślenia biznesowego.
(Nawiasem mówiąc, linki do książki są linkami partnerskimi Amazon,co oznacza, że jeśli ją kupisz, będę mógł kupić paczkę gumy! Zastosuj każdą z tych rad do działania, a powinieneś uzyskać o wiele więcej z transakcji.)
11. Stwórz krótkotrwały wzrost sprzedaży
Jednym z czynników, które dręczą większość małych firm, zwłaszcza gdy zaczynają, jest brak gotówki.
Tworzenie szybkich “wzrostów sprzedaży” jest jedną ze specjalności Kennedy ‘ ego i ma wiele sugestii, jak to zrobić. (Aby uzyskać więcej pomysłów, mogę zdecydowanie polecić odebranie jego książki.)
Zasadniczo jednak wszystkie odmiany sprowadzają się do jednej podstawowej strategii:
- Złóż świetną ofertę.
- Ogranicz to w czasie, liczbę sprzedanych kopii lub oba.
- Upewnij się, że wymyślisz dobrą historię lub powód awansu.
Kennedy, jak można sobie wyobrazić, daje kilka raczej oldschoolowych pomysłów, takich jak sprzedaż red tag lub ” mój księgowy myśli, że jestem szalony!”
Lubi też wyrywać ciekawe tematy z bieżących wydarzeń. Na przykład na niedawnej konferencji zaprosił lojalnych klientów, aby przynieśli stare kopie swoich produktów w promocji “Cash for Clunkers”.
Kreatywność Kennedy ‘ ego jest głównie zaangażowana w wymyślanie powodów jego awansu. Ale jeśli sprzedaż informacji jest częścią tego, co robisz, możesz również stworzyć zupełnie nowy produkt dla swojego ” przypływu gotówki.”Nie musi być obszerny (to denerwujące, jak często brakuje nam zarówno gotówki oraz czas). W rzeczywistości możesz zaoferować coś, co rozwijasz w weekend.
Te “przepięcia” mogą pomóc każdej firmie, małej lub dużej, przejść przez chude czasy i zwiększyć zarobki podczas najlepszych. Krótkoterminowe wzrosty nie tylko przynoszą gotówkę, ale także budują listę klientów, wzmacniając Twoją firmę na dłuższą metę.
12. Skorzystaj z nowych technologii marketingowych
Jak można sobie wyobrazić, czytelnicy Copyblogger są daleko przed krzywą tutaj. Jeśli któregokolwiek z nich brakuje w Twojej obecnej mieszance komunikacyjnej, możesz z bardzo zyskiem dodać je, aby Twoja firma była silniejsza.
Audio, wideo i webinaria: Nagraj spotkanie, szkolenie lub prezentację i opublikuj je w Internecie, gdzie możesz wielokrotnie korzystać.
Autorespondery: Dzięki wspaniałej serii autoresponder możesz napisać kopię, która jest dostarczana w sekwencji, niezależnie od tego, kiedy potencjalny klient się zarejestruje. Pozwoli to zautomatyzować marketing i zwolnić czas, aby udoskonalić inne aspekty twojej firmy. I są świetne do tworzenia relacji i zaufania z klientami.
Kolejna technologia hot communication. Kennedy jest notorycznym technofobem; osobiście nie używa poczty elektronicznej ani sieci.
Ale jak wielu inteligentnych biznesmenów, jest gotów zarabiać pieniądze dzięki nowej technologii, MIMO że osobiście jej nie lubi. W rzeczywistości, Sonia wydawała się doświadczyć ciepłego przyjęcia, kiedy niedawno przemawiała na jednej z jego konferencji.
Tak długo, jak taktyka marketingowa jest etyczna, bądź gotów rozważyć to, nawet jeśli osobiście nie jesteś fanem. Jeśli nienawidzisz Facebooka, ale tam są twoi klienci, możesz chcieć to wciągnąć.
13. Unikaj sabotażu pracowników
Dla tych, którzy korzystają z VAs lub innych pracowników (niezależnie od tego, czy są na kontrakcie, czy na regularnej liście płac), istnieją specjalne obszary, na które należy zwrócić uwagę.
Pracownicy są odzwierciedleniem Ciebie i Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy dzwonisz do sprzedaży, czy odpowiadasz na e-maile, są ambasadorami Twoich zasad i tego, co myślisz o swoich klientach.
W moim pierwszym biznesie były chwile, kiedy wychodziłem ze sklepu na posyłki tylko po to, by wrócić do raczej nieprzyjemnej niespodzianki.
“Co powiedziałeś?”
“Komu?!?!”
Delegowanie jest świetną rzeczą (i zwykle konieczne, jeśli chcesz, aby Twoja firma się rozwijała). Ale musisz być kapitanem własnego statku marketingowego, a także nawigatorem i załogą.
Nawet najcenniejsi pracownicy wciąż są właśnie tymi — pracownikami. I nikt nigdy nie będzie dbał tak bardzo o twój biznes jak ty.
Jest to jeden z powodów, dla których Model Partnering Profits ma tak wiele sensu w świecie online. Tworzenie małych firm jest coraz łatwiejsze. Warto współpracować z ludźmi, aby prowadzić je z Tobą, dzieląc się pracą i zyskiem.
14. Zatrudnianie i zwalnianie ekspertów
Ucz się od najlepszych, ale bierz wszystko z przymrużeniem oka.
Kupiłem i wchłonąłem wiele produktów informacyjnych w ciągu ostatniego roku. Niektóre były dobre, inne świetne, a niektóre ledwo lepsze niż kiepskie.
Niemniej jednak, nawet najgorsze nauczyło mnie czegoś.
Nie nauczysz się tego wszystkiego w ciągu dnia lub pobrania, ani nie powinieneś się tego spodziewać. Ktoś zadał niesamowite pytanie na niezwykłym Forum marketingowym Sonii. Zastanawiali się: “jaki jest sens posiadania członkostwa w różnych miejscach, takich jak działania boczne, Marketing trzeciego plemienia i plan?”
Jestem członkiem wszystkich trzech, więc chętnie podzielę się swoimi przemyśleniami na ten temat.
Nie ma jednego pliku, który zawiera wszystkie odpowiedzi. Jak życie, podnosimy się trochę tu i tam, wszystko to łączy się, aby uczynić nas tym, kim jesteśmy. Doświadczamy rzeczy inaczej w różnych momentach. Prawdziwym sukcesem jest powolna i stabilna wspinaczka, szczebel po szczeblach.
Kiedy angażujesz się w wysokiej jakości ludzi, którzy publikują wysokiej jakości informacje, dostajesz lepszą drabinę. Sam musisz się wspinać..
Nie ma guru ani autorytetu, który mógłby dać ci wszystkie odpowiedzi.
Ani Dan Kennedy, ani Brian Clark, ani Sean Platt.
To powiedziawszy, chcesz mieć pewność, że przyjmujesz rady od kogoś, kto przeszedł spacer.
W często cytowanym filmie Camerona Crowe ‘ a “Say Anything” pojawia się scena, w której bohater, Lloyd Dobler, stoi na stacji benzynowej, słuchając garstki samotnych mężczyzn rozdających porady dotyczące związku. Na co Lloyd mówi:
Skoro tyle wiecie o kobietach, to dlaczego jesteście tu w sobotni wieczór, zupełnie sami pijąc piwo bez kobiet?
Dobre pytanie.
Zdecydowanie polecam ostateczny plan marketingowy dana Kennedy ‘ ego jako potężny zasób, który powinien znajdować się w zestawie narzędzi każdego copywritera. “Szedł pieszo” i doradzał tysiącom tradycyjnych firm. A przy odrobinie kreatywności jego porady działają równie dobrze w nowym środowisku online.
Oczywiście książka zawiera więcej informacji, niż mógłbym wcisnąć w kilka tysięcy słów. Ale mam nadzieję, że wersja” Cliff ‘s Notes” była przydatna!
Przeczytaj inne posty z tej serii
- Lekcje od jednego z najlepiej opłacanych copywriterów na świecie: 1-5
- Lekcje od jednego z najlepiej opłacanych copywriterów na świecie: 6 – 10