W moim pierwszym poście na temat Copyblogger, Seal The Deal: 10 Wskazówki dotyczące pisania ostatecznej strony docelowej, poświęciłem większość mojego czasu na wskazówki dotyczące copywritingu, ponieważ, cóż, jestem copywriterem. Tworzę słowa.
Jednak w przeciwieństwie do direct mail, Internet jest medium silnie wizualnym. Dobry projekt pomaga wspierać treść, prowadząc oko odwiedzającego stąd tam i kierując go przez Twoją wiadomość warstwa po warstwie, krok po kroku.
Dotyczy to zwłaszcza formatowania skutecznej strony docelowej. Dlatego poświęcę się ogólnemu wyglądowi, odczuciu i formatowaniu skutecznych stron docelowych dla tego postu.
Copywriterzy nie muszą być projektantami. Ale copywriterzy, którzy rozumieją podstawy skutecznego projektowania lądowania-co działa, a co nie – będą mogli lepiej pracować i dzielić się pomysłami z projektantami. Oznacza to, że ty i cały twój zespół kreatywny będziecie razem pracować nad wspólnym celem, jakim jest przechwytywanie większej liczby konwersji.
Omniture opublikował niedawno białą księgę o nazwie, Najlepsze praktyki konwersji: Nowy Lejek zaangażowania w 7 krokach. Ich Krok # 3: Organizowanie i optymalizacja struktury witryny wykonuje dobrą robotę, opracowując podstawowe wytyczne, które pomogą Ci zorganizować i sformatować kopię, aby uzyskać maksymalne wyniki:
- Przeanalizuj proces projektowania i organizacji stron docelowych konkurencji: Przejdź przez proces rozmowy i zanotuj miejsca, w których czujesz się nieco zakłopotany lub odkładany. Następnie wróć do własnej strony docelowej i porównaj. Zastanów się, co możesz zrewidować lub wyeliminować dla lepszego efektu.
- Umieść najważniejsze elementy strony docelowej w górnych 300 pikselach strony: Badania użyteczności pokazują, że ponad połowa odwiedzających Twoją witrynę nie przewija ” poniżej zakładki.”Więc zapomnij o kopii rozgrzewki, przejdź do rzeczy i zachowaj swoją propozycję wartości w pierwszym widoku ekranu.
- Myśl prosto: Użyj formatu jednokolumnowego z dużymi marginesami i białą spacją, aby zwiększyć rozumienie czytania. Podziel Duże akapity na mniejsze akapity – i nie więcej niż 5 linijek na każdy. Chcesz zachęcić odwiedzających do czytania i angażowania się w Twoją wiadomość. Gęsta Kopia nie zostanie odczytana, kropka.
- Bądź oczywisty i stosuj standardowe konwencje użytkowania: Podkreśl swoje linki, bądź jasny. opisowe i specyficzne przy ich opisywaniu. Żaden użytkownik nie powinien pracować, aby korzystać z twojej strony lub zrozumieć Twoją wiadomość.
- Upewnij się, że strona ładuje się szybko: Wciąż są miliony ludzi korzystających z dial-up. W zależności od marketingu i mieszanki produktów/usług, staraj się o 8-sekundowe lub mniejsze obciążenie strony. Nie wypełniaj swojej strony niepotrzebną grafiką. Zoptymalizuj niezbędną grafikę, aby zmniejszyć rozmiar pliku i czas ładowania.
Ale czekaj, to nie wszystko! Oto 5 więcej wskazówek, które chcesz przejrzeć i zachować pod ręką:
- Sformatuj swoją stronę zgodnie z zasadą śledzenia wzroku wzorem F: Czytelnicy sieci mają tendencję do śledzenia treści w szorstkim wzorze W Kształcie Litery F. Tak więc sformatuj ważne obrazy w lewo. (Więcej na ten temat można znaleźć w badaniach Jakoba Nielsena eyetracking.
- Użyj tej samej palety kolorów / elementów wizualnych z reklam na stronie docelowej: Nie powinno być sprawne, spójny przepływ, aby pomóc utrzymać perspektywę zorientowane i pewność, że są one rzeczywiście “wylądował” we właściwym miejscu.
- Żadnych clipartów! Wybierz jedno dominujące zdjęcie, aby zostać bohaterem: Użyj zdjęcia produktu lub, w przypadku usługi, możesz użyć swojego logo, a nawet zdjęcia swojej lokalizacji. Spraw, aby był klikalny i nie zapomnij dodać podpisu bogatego w korzyści.
- Umieść swoją wiadomość, kopię lub obraz, blisko środka strony. Mniej krytyczne elementy mogą być umieszczane na paskach bocznych, a może nawet eliminowane.
- Ułatw wypełnienie formularza zgłoszeniowego: Na przykład, aby kursor wejściowy przeskakiwał natychmiast od pola do pola po zakończeniu. Niech zakładka użytkownika wokół pól. Brak rozwijanych menu, wymaga tylko działania pola wyboru. I mój osobisty ulubiony-automatyczne wypełnianie dowolnych pól.
Pamiętaj, Twoja strona docelowa jest ostatnim przystankiem odwiedzającego, aby kupić coś wprost lub Krok 2, jeśli generowanie leadów jest twoim celem. Niezależnie od tego, czy jest to jeden krok, czy jeden z wielu, twoja kopia i projekt muszą skupić się na rozpalaniu własnego interesu użytkownika, a także budować zaufanie i zaufanie do produktu/usługi i do Ciebie/Twojej firmy.
Więc bądź szczery, szczery i zostaw ” ser ” za sobą.