Jak stać się światowym ekspertem #1 w swojej niszy

Niezależnie od tego, czy jesteś marką, webmasterem, czy samotnym blogerem, ważne jest, aby Twoi odbiorcy traktowali cię poważnie.

Musisz udowodnić, że znasz się na rzeczy.

Ale w świecie, który jest coraz bardziej nasycony samozwańczymi “Guru”, niezwykle trudno jest oddzielić się od mas.

Dlatego autorytet i wiarygodność stały się nazwą gry.

Jak osiągnąć autorytet i wiarygodność?

To nie jest coś, co można kupić. Musi być uprawiana, a to wymaga czasu.

Możesz po prostu przejść od bycia nieznanym do bycia najlepszym ekspertem w branży z dnia na dzień.

Ale w ciągu ostatniej dekady dowiedziałem się, że istnieje kilka sposobów na przyspieszenie procesu i osiągnąć status eksperta w rozsądnym czasie.

W tym poście chciałbym podzielić się z wami lekcjami, których się nauczyłem, najlepszymi strategiami, z których korzystałem, a także pewnymi konkretnymi narzędziami, których możesz użyć, aby stać się światowym ekspertem numer jeden w swojej niszy.

You need to be all in

Zanim cokolwiek zrobisz, musisz upewnić się, że naprawdę interesujesz się i pasjonujesz niszą, na której się skupiasz.

Bądźmy szczerzy.

Będzie to bitwa pod górę, jeśli jesteś tylko letni w temacie, który wybierasz.

Mówienie o tym, pisanie o tym, vlogowanie o tym nieuchronnie stanie się obowiązkiem i stracisz impet.

Nie mogę powiedzieć, ile projektów porzuciłem przez lata, tylko dlatego, że nie byłem w nie w pełni zaangażowany.

Brakowało mi pasji.

Jak powiedziałby Gary Vaynerchuk: “pasja jest bezcenna.”

CNsZeDgWwAAxmu5

Zanim wejdziesz zbyt głęboko, upewnij się, że nisza, na której się skupiasz, jest czymś, co cię głęboko interesuje i pasjonuje.

To jest klucz do utrzymania Cię na dłuższą metę.

Szczerze mówiąc, to był ogromny czynnik mojego sukcesu.

Nie przez przypadek moja nisza to marketing cyfrowy.

Naprawdę mi się podoba. Jem, śpię i oddycham Digital marketingiem.

Mówienie o tym przez cały czas nie wygląda na pracę. To zabawne.

W ten sposób udało mi się napisz ponad 4000 postów na blogu przez ostatnie 10 lat.

Inaczej bym tego nie zrobił.

Najważniejsze jest to, musisz być w tym wszystkim przed czymkolwiek innym.

To warunek wstępny.

A oto mała rada.

Im mniejsza jest twoja nisza, tym szybciej możesz zbudować wpływ.

W rzeczywistości, badanie przez Technorati znaleziono,

ponad 54% konsumentów zgadza się, że im mniejszy rozmiar wspólnoty, tym większy wpływ.

technorati

Pamiętaj o tym, ponieważ “niszowanie” jest często dobrym pomysłem, gdy chcesz szybko osiągnąć status eksperta.

Uczyń naukę nawykiem

Zanim będziesz mógł podzielić się swoją wiedzą z innymi, musisz najpierw zgromadzić własną pulę wiedzy.

Najszybszy sposób, jaki znalazłem, aby zbudować solidną wiedzę, to otoczyć się tematem, który mnie interesuje.

Innymi słowy, musisz nabrać nawyku ciągłego uczenia się.

5qi0zqsQyeesviFEek2gg

Na szczęście Internet jest ostatecznym naczyniem do budowania swojej wiedzy.

To po prostu kwestia znalezienia najlepszych możliwych zasobów do badań i nauki.

Zwykle zaczyna się to od blogów, pokazów slajdów, infografik itp.

Ale mam mały trik na usprawnienie rzeczy i szybkie znalezienie najlepszych zasobów.

Oto, co zrobisz.

Powiedzmy, że chcesz zostać ekspertem w rolnictwie miejskim.

Pierwszy, przejdź do BuzzSumo.

Wpisz szukaną frazę.

QFcOI1Y3QB 1EY6x2Yw1YQ

Następnie kliknij ” analiza treści.”

7AtlpuiHR0WpNOgpXbcClw

Teraz kliknij ” Szukaj.”

lflqdiqpTw6gpSjbkDPNBg

Dostaniesz mnóstwo wyników.

Następny, przewiń w dół do sekcji o nazwie “Większość współdzielonych domen według sieci.”

Będziesz mógł zobaczyć, które strony internetowe, blogi i publikacje otrzymują najwięcej udziałów.

Od epOovSeeyL7kQeCs BQ

Wykres kołowy po prawej stronie daje wizualną perspektywę na rzeczy.

Na przykład jasne jest, że inhabitat.com zabija go pod względem udziałów związanych z ” rolnictwem miejskim.”

To zdecydowanie strona, którą chciałbym sprawdzić.

Możesz również przewijać w dół, aby zobaczyć 10 najlepszych elementów zawartości w danej chwili.

FNLQl853QYqMl8bNWMVysw

Odkryłem, że BuzzSumo jest absolutnie idealny do identyfikacji kluczowych zasobów do badań.

Zbuduj hub

Jest wiele rzeczy, które kocham W content marketingu!

Ale to, co kocham najbardziej (oprócz zwiększania sprzedaży), to to, że pozwoliło mi to zbudować moją reputację i ustanowić lojalną publiczność.

Jeśli chodzi o zwiększenie autorytetu i wiarygodności, nie mogę wymyślić lepszego sposobu niż po prostu tworzenie świetnych treści wokół twojej niszy.

To idealny sposób na umieszczenie pieniędzy tam, gdzie są Twoje usta i udowodnienie, że naprawdę wiesz, o czym mówisz.

Stwórz swój osobisty “hub”, w którym używasz różnych mediów, aby omówić swoją niszę.

Pozwól mi użyć NeilPatel.com jako przykład.

Używam go, aby pokazać potencjalnym klientom, że jestem legalny na kilka różnych sposobów.

Po pierwsze, jest mój blog.

40dD9BC3SwWJlJRsuQjJPA

Upewniam się, że pozostaje wypełniony wysokiej klasy, dogłębnymi postami na temat wszystkiego marketingu cyfrowego.

Następnie jest moja kolekcja filmów, które określam jako ” Neil Knowledge.”

eXdsMwQGQL62drNoeFrCyA

Tutaj odwiedzający mogą obejrzeć krótkie filmy, w których dzielę się swoją wiedzą na różne tematy marketingu cyfrowego.

Potem jest mój podcast, który nazywam ” szkołą marketingu.”

LPU7iB RUqKBydaJvR0hw

W tej chwili mam prawie 350 sesji podcastowych, które prowadzą gamę marketingu cyfrowego.

To jest model, który sugeruję Ci naśladować, ponieważ jest to twój klucz do bycia uznanym za eksperta.

Budowanie takiego Centrum daje możliwość szczegółowego omówienia swojej niszy i podzielenia się wiedzą z odwiedzającymi, którzy chcą się uczyć.

To nie znaczy, że musisz używać tych samych mediów, co ja.

W rzeczywistości polecam eksperymentowanie z różnymi formatami, aby zobaczyć, co działa najlepiej dla Ciebie i co najbardziej rezonuje z publicznością.

Oto kilka pomysłów:

41 types of content marketing infographic

A im więcej wysokiej jakości treści gromadzisz, tym poważniej potraktują Cię ludzie.

Połącz się z innymi influencerami

W tym momencie powinieneś wybrać niszę, dowiedzieć się wszystkiego na ten temat i stworzyć centrum, w którym możesz podzielić się swoją wiedzą.

Następnym krokiem jest rozpoczęcie tworzenia relacji z innymi wpływowymi osobami w swojej niszy.

Dlaczego jest to ważne?

Jest to jeden z najlepszych sposobów, aby uzyskać swoje imię i zwiększyć kapitał swojej marki.

Bycie powiązanym z innymi głównymi graczami pozwala Ci wyssać część ich “wizerunku ulicznego” i sprawić, że publiczność potraktuje cię bardziej poważnie.

Podam wam szybki przykład.

Jakiś czas temu niezależny pisarz Jorden Roper uruchomił swoją stronę internetową o nazwie Pisanie Buntu.

hyWPCR6BTgaY7pw7GrfIHg

Służy jako centrum online do mówienia o wszystkim, co wiąże się z pisaniem freelance, w tym o sposobach rozwoju na konkurencyjnym rynku.

Była up-and-comer i miał kilka lojalnych zwolenników, ale był to dość mały following.

Związała się z Bamidele Onibalusi z Pisarze za, jeden z najpopularniejszych zasobów dla niezależnych pisarzy.

eHdkEk CRRqDXCfgK6vH0w

Bamidele opowiedziała o swojej podróży, sposobie, w jaki Jorden stworzyła sobie miłe życie poprzez pisanie i o swoich wskazówkach, jak zrobić to jako niezależny pisarz.

W ten sposób kapitał jej marki gwałtownie wzrósł, a ona zyskała ogromny szacunek jako ekspert w swojej niszy.

Dla mnie łączenie się z odpowiednimi influencerami, takimi jak ten, jest najszybszym sposobem na zdobycie uznania i przypisanie imienia i nazwiska do konkretnego tematu.

W końcu, jeśli zaufana nazwa w twojej niszy daje Ci ich pieczęć zatwierdzenia, nieuchronnie będzie to miało na ciebie pozytywny wpływ.

Jak połączyć się z influencerami?

Na początek pozwolę sobie zasugerować niesamowicie oldschoolową, ale (czasami) skuteczną taktykę.

A to po prostu nabrać nawyku konsekwentnego zostawiania komentarzy na wysokim poziomie na najlepszych blogach w Twojej branży.

Możesz powiedzieć: “Neil, to wydaje się takie prymitywne i przestarzałe!”

Być może.

Ale to nadal może być świetny sposób, aby dostać się na czyjś radar.

Oto przykład komentarza jednego z moich najlepszych komentatorów, J. Ustpassing:

b759MEaZT2erpH13kS0I2Q

Oprócz potencjalnego budowania relacji z kluczowym influencerem, możesz również przyciągnąć uwagę ich czytelników.

I tak długo, jak Twoje komentarze są legalne, będą one podnieść swój autorytet.

Innym genialnym sposobem na znalezienie wpływowych osób, z którymi można się połączyć, jest użycie BuzzSumo.

W rzeczywistości funkcja “Influencers” jest jedną z najlepszych funkcji na tej platformie.

Nie będę tutaj opisywał całego procesu, ponieważ już go omawiałem, ale możesz znaleźć wszystkie szczegóły in this post.

Aby uzyskać więcej informacji na temat marketingu influencer, proponuję sprawdź ten artykuł.

Wykorzystanie Quora

Na koniec chciałbym podkreślić, jak wielki Quora jest dla budowania wiarygodności.

Jest to jedna z najbardziej zaawansowanych stron z pytaniami i odpowiedziami, z których korzystałem szeroko.

W tej chwili odpowiedziałem na różne pytania 287 i to pomogło mi zdobyć obserwujących 8K na Quora i odpowiedzi 47K tylko w tym miesiącu.

fueUXZK6SR6lC8lG05PTCg

Mówię ci., Quora dostaje wyniki i może być niezwykle silny, aby pozycjonować się jako ekspert w swojej niszy.

Uważam, że jest idealny do przekazywania mojej wiedzy.

Możesz się nauczyć Jak korzystać z Quora w tym poście.

Wniosek

Jako pierwszy powiem, że nie ma magicznej kuli, która z dnia na dzień zmieni cię w najlepszego eksperta w swojej niszy.

To proces, który wymaga czasu.

Na szczęście można znacznie przyspieszyć ten proces, postępując zgodnie z formułą, którą omówiłem tutaj.

Dzięki odpowiedniemu podejściu możesz zyskać poważne uznanie i uczynić swoje imię synonimem swojej niszy.

To oczywiście może przynieść wiele korzyści, np. zwiększony kapitał marki, ciągłe leady i wyższe konwersje.

Total
0
Shares
Related Posts