Twórz Świetne Treści Za Każdym Razem: Przydatny 11-Punktowy Framework

checklist

Ile artykułów przeczytałeś o tworzenie wspaniałych treściSporo, mam nadzieję, że…

Tworzenie wartościowych dla czytelników treści jest jednym z kluczowych elementów skutecznego content marketingu.

Ale tu jest problem:

Jak połączyć lekcje z tych wszystkich artykułów?

Wszystkie uczą cię czegoś wartościowego, ale konsolidacja tych wszystkich przydatnych technik i taktyk nie zawsze jest łatwa. Na przykład możesz przeczytać artykuł o prostym, ale skuteczne techniki copywritingu.

Jesteś podekscytowany, a następnie skupiasz się na ćwiczeniu tych w następnych artykułach, które publikujesz. Ale napisanie kilku artykułów to za mało, aby ustal nawyk.

Nawet jeśli naprawdę rozumiesz, jak stosować rzeczy, których się nauczyłeś, możesz nie pamiętać, aby robić je w przyszłości. Chyba, że masz sposób, który zmusza cię do zapamiętania ich. Lista.

Za każdym razem, gdy piszesz artykuł, powinieneś upewnić się, że zastosujesz jak najwięcej pozycji na liście, jak to możliwe.

Ty powinien Stwórz własną listę.

Pomyślałem jednak, że stworzę ten post, aby zapewnić Ci solidny początek. Zebrałem listę punktów 11, które powinny spełniać Twoje treści, jeśli chcesz, aby były skuteczne.

Nie ma znaczenia, czy treści są tekstowe, audio czy wideo—większość z tych punktów nadal będzie obowiązywać.

Nie ma również znaczenia, do czego zostanie wykorzystana zawartość.

Świetna treść jest niezbędna nie tylko dla Twojego bloga i wszelkich postów gości, które tworzysz, ale także dla inne kanały, takie jak media społecznościowe.

W końcu, zanim zaczniemy, wiem, że listy kontrolne nie są naprawdę zabawne, ale są skuteczne i wydajne.

Utwórz listę raz (lub weź moją), a podniesie to jakość Twoich treści na wiele lat.

Od 70% marketerów tworzy więcej treści każdego roku, małe ulepszenia oparte na liście kontrolnej w jednym artykule mogą spowodować dużą różnicę w ogóle. 

1. Nagłówek haki mój docelowy czytnik

Zastanów się, gdzie rozpowszechniasz swoje treści po ich opublikowaniu.

Media społecznościowe to prawdopodobnie jeden z pierwszych przystanków.

Ty też prawdopodobnie wyślij swoją listę e-mailem.

Następnie fora, grupy i inne społeczności.

Wszystkie one mają jedną wspólną cechę:

Sukces zależy od nagłówka.

Twój nagłówek nie jest jedynym czynnikiem, ale zwykle jest to jedna z głównych rzeczy, która powoduje, że ludzie klikają lub nie klikają na twój post:

image06

Wiemy już, że większość akcji społecznościowych pochodzi od ludzi, którzy nawet nie czytają nagłówka.

Nawet jeśli masz świetny artykuł,nie będzie miało znaczenia, jeśli nikt go nie zobaczy.

Zaczyna się od nagłówka. Oczywiście nie kończy się na nagłówku. Jeśli Twoje treści są do bani, nikt nie udostępni ich po kliknięciu.

Powrót do nagłówka…

Napisanie świetnego nagłówka nie jest łatwe. Wymaga wiedzy i praktyki. Napisałem wiele postów o tym, jak możesz pisać świetne nagłówki dla różnych sytuacji:

  • Formuła idealnego nagłówka
  • Przewodnik krok po kroku do pisania potężnych nagłówków
  • Nagłówek 101

Ale pamiętaj, co tu robimy.

To nie jest czas, aby wymyślić nagłówek—powinieneś już to zrobić.

To jest punkt na liście kontrolnej. Prosi Cię o Oceń nagłówek, który jest o wiele łatwiej.

Mogę powiedzieć, czy obraz jest dobry, czy nie (w większości), ale na pewno sam nie potrafię namalować Wielkiego. Ocenianie jest prawie zawsze łatwiejsze niż robienie.

Tutaj chcesz wziąć pod uwagę dwa główne czynniki…

Czynnik # 1 zawsze ma znaczenie: Pierwsze pytanie, które powinieneś zadać sobie oceniając nagłówek, to: “Czy jest to istotne z punktu widzenia mojej publiczności?”

Zasadniczo oznacza to, że Twój nagłówek powinien zawierać słowa kluczowe związane z Twoją niszą.

I to nie tylko jakieś słowa kluczowe, ale takie, które Twoja rzeczywista grupa docelowa rozpozna i prawdopodobnie się nimi zajmie.

Oczywiście dużo piszę o marketingu na Quick Sprout. Jeśli spojrzysz na moje nagłówki, zobaczysz wiele następujących słów:

  • ruch drogowy
  • leads
  • zawartość
  • sprzedaż
  • SEO
  • autoresponder

Są to popularne słowa kluczowe zawarte w frazach kluczowych, które mogę kierować na moje treści.

Ale są to również powszechnie używane terminy, które rozpoznają prawie wszyscy moi czytelnicy.

Tak więc, kiedy widzą jeden z moich nagłówków, widzą przynajmniej jedno z pojęć, które ich interesują, co zmusza ich do przeczytania całego nagłówka.

Częsty błąd: Łatwo zapomnieć o perspektywie czytelników. Tylko dlatego, że możesz znać zaawansowany termin na coś,nie oznacza, że twoi czytelnicy będą. Jeśli zobaczą nagłówek, ale nie są pewni, czy odnosi się on do ich zainteresowań, większość przekaże go.

Czynnik # 2 to ciekawość: Gdy zobaczą słowo kluczowe związane z ich zainteresowaniami, większość czytelników rzuci okiem na cały nagłówek.

Potem decydują, czy warto czytać, czy nie.

Zasadniczo sprowadza się to do tego pytania: “Czy to wygląda ciekawie?”

Jeśli czytelnik jest wystarczająco ciekawy, nie ma wyboru, jak tylko kliknąć. Wtedy wiesz, że masz dobry nagłówek.

Oto ćwiczenie, które możesz zrobić…

Przejdź do głównej witryny z wiadomościami lub bloga w swojej niszy. W moim przypadku, dla przykładu, poszedłem do Wyszukiwarka Land, duża strona z wiadomościami SEO.

Idealnie, chcesz znaleźć listę ich aktualnych najpopularniejszych treści lub przynajmniej ich najnowszych treści gdzieś na stronie głównej.

image04

Następnie zastąpisz jeden z tytułów tytułem zawartości.

Aby to zrobić, kliknij prawym przyciskiem myszy jeden z tytułów w Chrome i wybierz “inspect element.” To stworzy małe wyskakujące okienko.

Po lewej stronie wyskakującego okienka kliknij dwukrotnie tekst tytułu (w kodzie HTML) i wpisz zamiast niego nagłówek:

image00

Po zakończeniu naciśnij klawisz enter i zamknij wyskakujące okienko.

Zmiana, którą wprowadziłeś (do podświetlonej części na powyższym obrazku), pojawi się teraz na Twoim ekranie:

image08

Teraz Postaraj się wejść w mentalność czytelnika, którego próbujesz przyciągnąć.

Zadaj sobie pytanie, w jakiej kolejności klikałbyś na te tytuły (jeśli w ogóle).

Jeśli wybierzesz swój własny artykuł jako ostatni, masz duży problem.

Jeśli wybierzesz go pierwszy, prawdopodobnie masz świetny tytuł.

Oczywiście, ciężko jest być bezstronnym. Jeśli to możliwe, uzyskaj drugą opinię od znajomego lub dowolnego z Twoich fanów, którzy chętnie pomogą Ci w ten sposób.

2. Wprowadzenie ma jeden główny cel…

Zgadniesz? Cel wprowadzenia?

To pochodzi z copywritingu.

Aby dotrzeć do celu wprowadzenia, zacznijmy od nagłówka.

Nagłówek ma jeden cel: tniech ktoś przeczyta pierwsze zdanie.

Pierwsze zdanie ma skłonić ich do przeczytania drugiego zdania i tak dalej.

Wprowadzenie, jako całość, ma jeden główny cel:

Aby czytelnik przeczytał resztę artykułu (w szczególności pierwszą podtytuł / sekcję).

Jak to robisz?

Ponownie, istnieje wiele sposobów, ale tutaj po prostu oceniamy to, co już masz.

Kluczowym czynnikiem jest to, czy wprowadzenie jest łatwy do odczytania.

Czytelnicy powinni mieć poczucie, że przelatują przez nią, rozumieją ją i poruszają się po stronie. To pomaga im poczuć się jak robią postęp.

Wyobraź sobie czytanie gęstego wprowadzenia, które zajmuje Ci pięć minut, aby zrozumieć. Następnie patrzysz na resztę artykułu i widzisz, że ma 2000 słów.

Są szanse, że nie przeczytasz reszty.

Dlatego chcesz, aby Twój był prosty: aby dać czytelnikowi trochę rozmachu i pomóc mu w przeczytaniu reszty artykułu.

Możesz spojrzeć na wstępy napisane przez twoich ulubionych blogerów, aby zobaczyć to w akcji.

Na przykład, oto jeden z Briana Deana:

image02

Mogę odczytać te siedem linijek w około 10 sekund i przejść do pierwszej sekcji.

Brian pisze w krótkich zdaniach i akapitach i używa prostych słów. Powinieneś zrobić to samo.

Otwórz swój artykuł ponownie i czas, ile czasu zajmuje przeczytanie i zrozumienie wprowadzenia (z punktu widzenia docelowego czytelnika).

Nie powinien być dłuższy niż 1-2 sekundy na linię. Jeśli tak, oznacza to, że Twoje wprowadzenie zawiera zbyt wiele złożonych informacji i/lub jest źle sformatowane.

3. Zawartość jest zoptymalizowana pod kątem “odpieniaczy”

Twoi najbardziej lojalni czytelnicy czytają każdy twój post.

Badają każde zdanie i każde słowo, ponieważ kochają to, co produkujesz.

Stanowi to około 1-5% Twoich czytelników.

Bądź im wdzięczny; oni są niesamowite.

Ale co z pozostałymi 95-99%?

Nadal są ważne, ale albo nie mają czasu ani zainteresowania, aby przeczytać każdy post i każdą część tego postu.

Przeciętny czytelnik postu tylko czyta 20-28%.

Innymi słowy, oni przejrzyj to.

I nie ma w tym nic złego. Wszyscy mamy ograniczoną ilość czasu w ciągu dnia na naukę, a każdy musi ustalić priorytety swojego czasu.

Wolałbym, żeby ktoś przejrzał moje posty, niż w ogóle ich nie czytał.

Element # 1-Jasne i intrygujące podtypy: Jest kilka rzeczy, które Skimmers szukać jak oni skim post.

Zastanów się, dlaczego w ogóle kradną. To do oszczędzaj czas.

Nie są pewni, czy przeczytanie całego postu jest warte ich czasu. Jeśli produkujesz dłuższe treści, jak oczywiście robię, to jest to jeszcze większy problem.

Typowy czytelnik, jak pewnie sobie wyobrażasz, patrzy, czy któraś z Twoich sekcji zawiera przydatne dla nich informacje.

To ma sens.

Powiedzmy, opublikowałem post “8 Content Marketing Tactics to Do X.”

Jeśli ktoś wie już sporo o content marketingu, nie wszystkie z tych ośmiu taktyk będą dla niego nowe.

Więc, na co patrzą?

Subheadlines.

Po pierwsze, zadaj sobie pytanie: “Czy moje pod-nagłówki są łatwe do znalezienia podczas skimmingu?”

Po prostu przejrzyj swój post i zobacz, które części wyskoczą na Ciebie. Jeśli Twoje formatowanie jest dobre, Twoje podtytuły będą się wyróżniać:

image17

Jednocześnie pamiętaj, że pierwszy punkt w tej całej liście kontrolnej dotyczył Twojego głównego tytułu.

Podobnie powinieneś zadać sobie pytanie, Czy każdy podtytuł jest jasny (jeśli chodzi o temat), ale także czy tworzy wystarczająco ciekawość dla czytelników, aby chcieli przeczytać sekcję, którą wprowadza.

Dlatego nie używam często prostych 1-3 słów, chyba że z jakiegoś konkretnego powodu.

(Zaawansowany) Element # 2-formatowanie tła w celu wskazania nowych sekcji: Jeśli chcesz zainwestować trochę dodatkowego czasu i zasobów, możesz sprawić, że Twoje treści będą jeszcze lepsze dla odpieniaczy (i wszystkich czytelników).

Jeśli kiedykolwiek czytałeś jeden z moich zaawansowanych przewodników Quick Sprout (na pasku bocznym), zauważyłbyś, że każda sekcja ma inny kolor tła.

image11

Zamiast skanowania w poszukiwaniu linii podrzędnej, którą można przegapić, odpieniacze mogą łatwo znaleźć nową sekcję w oparciu o kolor tła.

Będziesz musiał nauczyć się kilku podstawowych CSS, aby to zrobić. Jednak po nałożeniu go raz, możesz go używać w kółko, nie poświęcając na to dużo czasu.

(Advanced) Element # 3-niestandardowe pola CSS dla ważnych części: Innym zaawansowanym elementem formatowania, z którego możesz skorzystać, jest ramka wokół każdej szczególnie ważnej lub imponującej treści. O tak.:

image01

Wyobraź sobie przewijanie strony i zobaczenie jasnozielonego pudełka wyskakującego na Ciebie.

Pewnie poświęcisz temu trochę uwagi.

Jeśli jest coś nowego lub wnikliwego w tym polu, możesz wrócić do góry i przeczytać od początku tej sekcji.

Polecam umieszczenie w nich cytatów ekspertów lub imponujących wyników(np.

Ponownie, musisz nauczyć się trochę CSS. Przeprowadzę Cię przez prosta procedura w tym poście o zaawansowanym formatowaniu.

4. Treść jest zrównoważona między tekstem a tekstem nietekstowym

Jest bardzo niewiele osób, które mogą przeczytać długi post, który składa się tylko z tekstu.

Jeśli nie jesteś niesamowicie zabawnym pisarzem, nikt nie przeczyta Twojego posta, jeśli nie uwzględnisz dobrych zasad formatowania.

Rozmawialiśmy już o kilku z nich, ale zdecydowanie najważniejsze jest uwzględnienie elementów nietekstowych, takich jak obrazy, listy i cytaty.

image13

Możesz przesadzić z tym?

Oczywiście.. W większości przypadków potrzebujesz zwykłego tekstu, aby uzyskać główne punkty. Obrazy i inne elementy nietekstowe po prostu wspierają te punkty.

Jedna z analiz wykazała, że idealny stosunek jest co najmniej jedno zdjęcie na każde 350 słów. Nie zejdę poniżej tego.

To zależy od tematu i twojej niszy, ale prawdopodobnie nie chciałbyś przekroczyć jednego obrazu na każde słowo 100 w prawie każdym przypadku. Więc trzymaj się czegoś pomiędzy.

Możesz grupować listy, cytaty i wszystko, co rozbija tekst dla czytelnika w tym stosunku.

Jeśli twój post spełnia te kryteria, zaznacz ten element z listy.

5. Jest lepiej niż cokolwiek innego tam (zdecydowanie)

Wspomniałem, że istnieje kilka zasad content marketingu, których nie można zignorować, jeśli chcesz zobaczyć świetne wyniki.

Jednym z nich jest to, że Twoje treści muszą dodaj coś za gigantyczne stosy treści już tam są.

Musi być lepszy przynajmniej w jeden sposób, o znaczną ilość, niż wszystkie inne najpopularniejsze treści na temat, o którym piszesz.

Jeśli to możliwe, poprawić go w wielu obszarach. To sprawia, że jeszcze bardziej oczywiste jest, że jest to coś szczególnego, na co należy zwrócić uwagę.

Aby to sprawdzić, wykonaj ten dwuetapowy proces.

Krok # 1-zbadaj konkurencję: Zanim zacząłeś pisać swój post, prawdopodobnie zidentyfikowałeś jedną lub dwie główne frazy kluczowe opisujące to, o czym piszesz.

Jeśli nie, zrób to teraz.

Wyszukaj każdą z tych fraz w Google i zobacz 5-10 pierwszych wyników:

image15

Kliknij na każdy, aby zobaczyć, jakie są.

Rób notatki na temat mocnych i słabych stron każdego. Świetny post naprawi wszelkie słabości Znalezione w tych postach i wykorzysta ich mocne strony.

Na przykład, mój najlepszy wynik powyżej był ten post:

image10

Od razu zauważyłem, że ma link do podcastu, który psuje post. Jest to siła i bardzo fajna funkcja.

Nie jestem pewien, czy jest to ogromna korzyść dla tego konkretnego postu (listy są zazwyczaj lepsze w tekście), ale nadal daje czytelnikowi opcję.

Ale z reszty postu widzę, że jest to prawie cały tekst.

Ponadto wszystkie wyjaśnienia są bardzo krótkie, z kilkoma przykładami lub sugestiami, jak naprawić słabe części postu.

Uznałbym to za słabą część. Mogę poprawić post, po prostu dodając szczegółowe przykłady, a także zasoby, które pomogą moim czytelnikom.

Krok # 2-odpowiedz na te cztery pytania: Gdy zrozumiesz, co konkurencja ma do zaoferowania, po prostu porównaj z nimi swoje treści.

Oto kilka dobrych pytań, na które powinieneś być w stanie odpowiedzieć:

  1. Czy twój post jest jaśniejszy dla typowego czytelnika (bardziej szczegółowy)?
  2. Czy twój post jest również sformatowany, czy lepiej?
  3. Czy zająłeś się wszystkimi słabościami konkurencji?
  4. Czy przynajmniej dopasowujesz wszystkie mocne strony konkurenta (lub ich wysoki procent)?

Jeśli odpowiedziałeś tak. na wszystkie te pytania, możesz iść dalej.

6. Potraktuj to poważnie: podgląd przed publikacją

Jest to oczekiwany element dobrej treści.

Twoje treści powinny wyświetlać się poprawnie, bez względu na to, z jakiego urządzenia lub przeglądarki korzystasz.

Powinien mieć również poprawną pisownię i gramatykę. Przyznaję, oczekuje się kilku błędów tu i tam, ale ogólnie rzecz biorąc, twoje pisanie powinno być wolne od błędów.

Więc ten krok jest bardzo łatwy. Wystarczy wykonać następujące sprawdzenie:

  • Załaduj swój post na swój telefon i inne urządzenia mobilne, które posiadasz. Czy pokazuje się zgodnie z przeznaczeniem?
  • Załaduj post we wszystkich głównych przeglądarkach (Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari). Czy pokazuje się zgodnie z przeznaczeniem?
  • Skopiuj swój post do edytora tekstu (np.). Użyj funkcji sprawdzania pisowni, aby znaleźć oczywiste błędy.
  • (Opcjonalnie) zatrudnić redaktora do korekty pracy.

Gdy wszystko się sprawdzi, możesz przejść do następnego punktu.

7. Puch został wyeliminowany

Puch jest wrogiem wszystkich dobrych treści.

Odnosi się do tych części treści, które nie dodają żadnej wartości.

Każde zdanie powinno albo dodawać nowe informacje, albo służyć wyjaśnieniu wcześniej podanych informacji.

Jeśli kiedykolwiek chcesz zobaczyć doskonały przykład postu bez puchu, sprawdź dowolny z pisania Setha Godina.

Oto przykład jednego z jego typowych postów:

image05

Tak, to jest pełny post.

Jego zwięzłość ma związek z rodzajami rzeczy, o których pisze, ale także z jego pragnieniem, aby nie zmarnować żadnych słów.

Większość z nas ma niektóre puch w naszych postach, i to jest w porządku. Twoim celem jest wyeliminuj jak najwięcej puchu.

A big help-the Aplikacja Hemingway: Jeśli jesteś nowy w wycinaniu puchu, niekoniecznie jest to łatwe. Potrzeba czasu i praktyki, aby rozpoznać, co robi, a co nie dodaje wartości.

Na szczęście istnieje niesamowite Darmowe narzędzie o nazwie Hemingway App, które wykryje większość “złych” przypadków puchu.

Przygląda się powszechnym wzorcom” puszystego ” pisania, aby zidentyfikować słabo napisane i słowne zdania.

image03

Pokażę wam przykład.

Włożyłem małą część jeden z moich przewodników do Narzędzia, a oto co zobaczyłem:

image16

Widać, że wiele zdań jest nieco trudnych do odczytania i można je napisać bardziej zwięźle.

Tak to wyglądało, gdy naprawiłem te błędy:

image12

Od razu widać, że poziom czytelności spadł z klasy 8 do 7. Oznacza to, że moje treści są teraz łatwiejsze do odczytania.

Można również zobaczyć, że liczba słów spadła z 189 do 171, co stanowi około 90% pierwotnej długości.

Innymi słowy, 10% oryginalnego tekstu było puszyste. Zastosuj to do długiego postu, a to setki słów, bez których możesz się obejść.

Dokonywanie tych zmian nie jest łatwe na początku, ale oto świetne źródło informacji na temat taktyki edycji na początek.

Jeśli przejrzałeś zawartość i usunąłeś jak najwięcej puchu, sprawdź to z listy.

8. Świetna treść przepływy…

Czy zauważyłeś, że czasami po prostu wciąga cię artykuł?

Zaczynasz czytać i zanim się obejrzysz, jesteś na końcu.

Jako twórca treści zawsze powinieneś dążyć do stworzenia tego doświadczenia dla swoich czytelników.

W tym celu twój artykuł musi być spójny.

Musi płynąć z jednej sekcji do drugiej.

Jednym z błędów, które popełnia wielu marketerów treści, jest próba stworzenia postu, który jest jak Epicki jak to możliwe a potem w tym nieistotne (choć ciekawe) części.

Jeśli czytelnik musi przestać czytać i zapytać, “Jak to pasuje do tego, co właśnie przeczytałem?”, zniszczyłeś ich zanurzenie.

Oto podstawowy sposób, aby sprawdzić, czy pisanie płynie dobrze.

Zacznij od przejrzenia wszystkich podtytułów artykułu.

Jako przykład użyjmy mojego Przewodnik po tworzeniu strategii Social Media.

Podtytuły artykułu to:

  • Krok 1: zanurz się w umysłach czytelników
  • Krok 2: wybierz najbardziej skuteczne kanały i podwoić
  • Krok 3: Zbuduj Bank treści o wartości
  • Krok 4: Uzyskaj obserwujących lub Ignoruj
  • i tak dalej…

Poniżej znajduje się test, którego możesz użyć dla każdej pary podtytułów. Możesz wypełnić to zdanie?

Muszę wiedzieć [temat podtytułu 1], aby zrozumieć [temat podtytułu 2].

I przechodzicie przez każdy podtytuł w ten sposób, parami.

Na przykład, czy Twoi czytelnicy muszą wiedzieć, jak zrozumieć, co jest w ich umysłach (poddział 1), aby zrozumieć, jak wybrać najbardziej skuteczne kanały (poddział 2)?

Tak.

Jeśli nie rozumieją demografii i psychografii swoich odbiorców (z tej pierwszej sekcji), mogą zacząć na niewłaściwym kanale.

Następnie, czy muszą wybrać kanał, aby zbudować Bank treści?

Again, tak.

Każdy kanał potrzebuje innego rodzaju treści.

Rozumiesz?

Dla treści Utwórz listę wszystkich podtytułów. Następnie przejdź przez ten proces dla każdej sekcji.

Jeśli wszystkie naturalnie płyną z jednego do drugiego, możesz iść.

9. Czy odpowiedziałeś na wszystkie pytania czytelników?

Zanim napiszesz post, powinieneś wiedzieć, które z problemów swoich czytelników próbujesz rozwiązać.

Następnie powinieneś zrobić burzę mózgów z listą pytań, które mogą mieć na ten temat.

Na przykład, jeśli piszesz post o instalacji prostej witryny WordPress dla małej firmy, czytelnicy mogą mieć następujące pytania:

  • Jak kupić nazwę domeny?
  • Czy WordPress jest najlepszym rozwiązaniem?
  • Jaka jest najprostsza opcja hostingu?
  • Jakie są najlepsze motywy dla firm?
  • Jak zoptymalizować go pod kątem SEO?

Możesz również wymyślić tę listę po napisaniu postu. Możesz odkryć kilka ukrytych pytań podczas pisania.

Nie musisz mieć sekcji pytań i odpowiedzi w treści, ale powinieneś odpowiedzieć na wszystkie pytania gdzieś.

To może być sekcja poświęcona temu zagadnieniu.

Może to być link do więcej informacji na pokrewny temat (np. optymalizacja SEO w naszym przykładzie).

Albo może to być krótkie wyjaśnienie zmieszane z inną sekcją.

Przejdź na dół listy, a gdy będziesz mieć pewność, że wszystko zostało odebrane, sprawdź ten element z listy.

10. Czy zapewniłeś najlepsze zasoby?

Jeśli nie tworzysz ostatecznego, ponad 10,000 przewodnika po słowach na wąski temat, nie możesz go opisać wszystko trzeba wiedzieć o tym temacie.

Ale możesz połączyć się z dodatkowymi zasobami.

Zauważysz, że często linkuję w moich postach, gdy wspominam o czymś, co myślę, że czytelnik może być zainteresowany.

Na przykład, kiedy cytuję badanie lub analizę badawczą, linkuję do wyników.

image07

Jeśli czytelnik chce uzyskać więcej informacji na ten temat, może skorzystać z linku, aby go uzyskać. Biorąc pod uwagę, że tylko niewielka część czytelników będzie chciała wiedzieć więcej, prosty link jest lepszy niż szczegółowe wyjaśnienie w moim artykule.

Innym rodzajem użytecznego linku są powiązane tematy.

Na przykład, jeśli piszę o jakimś aspekcie SEO, mogę być w stanie połączyć się z moimi postami (lub cudzymi) na temat optymalizacji współczynnika konwersji lub marketingu treści:

image14

Chociaż nie wszyscy czytelnicy będą zainteresowani tymi pokrewnymi tematami, zdrowa część będzie.

Chodzi o to, aby zawsze dawać czytelnikom zasoby, aby dowiedzieć się więcej o konkretnej części twoich treści.

Przejrzyj swoje treści i udawaj, że jesteś typowym czytelnikiem (tak dobrze, jak możesz).

Przeczytaj każde zdanie i zadaj sobie pytanie, czy jest coś związanego z tym zdaniem, o którym chciałbyś przeczytać więcej. Jeśli istnieje, a nie uwzględniłeś tego zasobu, dodaj go.

Gdy poczujesz, że zapewniłeś świetne wrażenia użytkownika z linkami, zaznacz to z listy.

11. Co z tego powinien mieć czytelnik? Czy to jasne?

Myślę, że prawie każdy kawałek treści powinien mieć na końcu konkluzję (może niekoniecznie z tym tytułem).

Możesz spojrzeć na dowolny z moich postów jako przykład.

W tej ostatniej sekcji powinieneś podsumować główne rzeczy, które czytelnik powinien otrzymać z postu i zasugerować, dokąd powinien się udać.

Na przykład pod koniec ten post na pisanie dobrego powitalnego e-maila autor mówi czytelnikowi jak aby skorzystać z informacji zawartych w artykule:

image09

W tym przypadku mówi czytelnikowi, aby zaczął od tylko jednej taktyki, a następnie połączył ją z jedną lub dwiema więcej, aby uzyskać jeszcze lepsze wyniki.

Robię to samo w wielu moich wnioskach.

Jeśli uważasz, że dobrze podsumowałeś swoje treści, sprawdź ten ostatni element z listy.

Wniosek

Tworzenie świetnych treści nie jest łatwe.

Tworzenie go za każdym razem jest jeszcze trudniejsze.

Ale jeśli zadbasz o to, aby za każdym razem pisać wszystkie kluczowe elementy świetnej treści, będziesz konsekwentny.

Punkty 11, o których mówiłem szczegółowo, stanowią podstawę listy wymagań, które powinny spełniać wszystkie Twoje treści.

Stąd Stwórz własną listę, w tym tyle z tych 11 punktów, ile chcesz (może wszystkie). Jeśli uważasz, że coś przegapiłem, dodaj je do swojej listy.

Przyzwyczajaj się do przeglądania tej listy po utworzeniu każdego elementu treści.

Total
0
Shares
Related Posts