Jak poprawić swój ranking Alexa w 30 dni lub mniej

Liczby nie kłamią.

Jeśli chodzi o popularność i ogólną wartość firmy, ważne jest, aby mieć solidny Ranking Alexa.

Dlaczego? Jest to częsty wskaźnik, że potencjalni partnerzy biznesowi, inwestorzy itp. użyje do określenia stanu Twojej firmy.

Będą go używać do oceny kondycji Twojej firmy i tego, czy trendy rosną, czy spadają.

Im niższa Ranga Alexy, tym lepiej i odwrotnie.

To dlatego tak wielu właścicieli firm męczy się nad swoją pozycją Alexa i niestrudzenie pracuje nad jej ulepszeniem.

W tym poście chciałbym omówić dwie kluczowe sprawy.

Po pierwsze, chciałbym porozmawiać o czynnikach, które Alexa ocenia przy ustalaniu rankingów.

Po drugie, chciałbym zaoferować konkretną strategię, którą można wykorzystać do poprawy rankingu Alexa w ciągu 30 dni lub mniej.

Bierzmy się do roboty.

Co To jest Alexa Rank?

Aby mieć pewność, że jesteśmy na tej samej stronie, pozwól mi formalnie zdefiniować Alexa Rank.

Według Avangate,

“Jest to system rankingowy ustalony przez alexa.com (spółka zależna od amazon.com), który kontroluje i podaje do wiadomości publicznej częstotliwość wizyt na różnych stronach internetowych.

Sekcja wsparcia Alexy wyjaśnia sprawy jeszcze bardziej, wyjaśniając, w jaki sposób ustalane są rankingi ruchu:

“Szacunki ruchu i rangi Alexy opierają się na zachowaniu przeglądania osób w naszym globalnym panelu danych, który jest próbką wszystkich użytkowników Internetu. Rangi ruchu Alexy są oparte na danych o ruchu dostarczonych przez użytkowników w globalnym panelu danych Alexy w okresie 3 miesięcy.”

Oto jak wygląda pozycja Alexa w Google na pierwszym miejscu:

image01

A oto jak w tej chwili wygląda Quick Sprout:

image04

Nie tak dobry jak Google, ale solidny mimo wszystko, biorąc pod uwagę fakt, że najniższa strona w rankingu jest gdzieś około 30 milionów.

Jakie czynniki analizuje Alexa?

Zanim będziemy mogli sformułować plan gry, ważne jest, aby zrozumieć, na co patrzy Alexa przy przypisywaniu rankingu do stron internetowych.

Na szczęście Alexa jest bardzo z góry o tym, jak obliczane są jej dane.

Według bloga Alexa ” każdego dnia Alexa szacuje średnią dzienną liczbę odwiedzających i odsłon każdej witryny w ciągu ostatnich 3 miesięcy. Strona z najwyższą kombinacją odwiedzających i odsłon w ciągu ostatnich 3 miesięcy jest w rankingu # 1.”

“Strona z najmniejszą jest w rankingu gdzieś około 30 milionów. Jeśli nikt z naszego panelu pomiarowego nie odwiedził witryny w ciągu ostatnich 3 miesięcy, nie ma żadnej rangi dla tej witryny.”

Dostarczają również kilka wykresów, aby zilustrować to:

image05

Oczywiście Google otrzymuje więcej ruchu niż jakakolwiek inna strona w Internecie.

Codziennie przyciąga więcej odwiedzających i przeglądów stron, więc siedzi na szczycie góry.

Alexa zwraca również uwagę na fakt, że im bliżej szczytu fabuły, tym trudniej jest awansować w rankingu.

Chociaż ranking witryny 24,500,132 może być dość łatwy, aby przejść do, powiedzmy, 20 milionów, znacznie trudniej jest wspiąć się z 50 do 40.

image02

Najważniejsze jest to, że chodzi o dwa kluczowe czynniki: (1) średni dzienny odwiedzający oraz (2) przegląd stron przez ostatnie trzy miesiące.

Mając to na uwadze, oto, co musisz zrobić, aby szybko poprawić swój ranking Alexa.

Poświadczanie metryk witryny

Jeśli nie masz nic przeciwko niewielkim inwestycjom, dobrym pomysłem jest użycie certyfikowanych wskaźników witryny Alexy.

To daje certyfikat Alexa kod, który będzie bezpośrednio mierzyć ruch w witrynie.

Oferuje kilka zalet:

  • Dostajesz dokładniejszą pozycję Alexa
  • Masz dostęp do bardziej szczegółowych raportów analitycznych (jest prywatny pulpit nawigacyjny)
  • Możesz dokładnie monitorować wydajność swojej witryny
  • Masz również możliwość publicznego wyświetlania unikalnych odwiedzających, odsłon stron i Rang

Oto różne opcje cenowe:

image06

Ważne jest również, aby pamiętać, że co dwa tygodnie otrzymujesz bezpłatny miesięczny audyt SEO z planem “Insight” i pełny audyt witryny z planem “Advanced”.

Jest to po prostu coś, o czym należy pamiętać przy wyborze planu.

Oto zrzut ekranu z pomocy Alexa, wyjaśniając, jak uzyskać certyfikat witryny:

image03

Najważniejsze jest to, że certyfikowanie metryk witryny daje przewagę nad innymi witrynami.

Możesz uzyskać jaśniejszą perspektywę na zdrowie swojej witryny i są wyposażone w narzędzia, aby poprawić swój ranking.

Twórz epicką zawartość

Przepraszam, jeśli brzmię jak zepsuta płyta z tą całą “epicką zawartością”.

Ale kiedy to wszystko rozbić, jest to niezbędny element marketingu online na wielu poziomach.

Nie będę cię zanudzać wszystkimi krwawymi szczegółami, ale niezwykle ważne jest stworzenie treści+, która naprawdę zadowoli Twoich odbiorców.

Sprawdź ten przewodnik, który napisałem na temat Neila Patela, aby uzyskać prawie wszystko, co musisz wiedzieć na ten temat.

Będzie to konieczne do zwiększenia rankingu Alexa.

Uzyskaj wysokiej jakości linki zwrotne

Jakie są dwa krytyczne czynniki, które Google bierze pod uwagę przy przypisywaniu rankingu do twojej witryny?

Zaufanie i autorytet. W rzeczywistości ” domain trust / authority reprezentuje 23.87% algorytmu rankingu Google.”

image00

Jednym z najprostszych sposobów na zwiększenie zaufania/autorytetu witryny jest uzyskanie wysokiej jakości linków przychodzących.

Znasz zasady. Muszą pochodzić z renomowanych, odpowiednich stron internetowych.

Zdaję sobie sprawę, że łatwiej to powiedzieć niż zrobić.

Chciałbym, aby było to tak proste, jak opublikowanie kilku przyzwoitych postów na blogu i posiadanie wielu dużych publikacji o wielkich nazwach, które chomping na trochę, aby połączyć się z Tobą.

Oczywiście, jest to dość żmudny proces.

Ale pod koniec dnia wszystko wraca do tworzenia świetnych treści.

W rzeczywistości Lubię stosować się do zasady 90/10 budowania linków, gdzie ” 90% twojego wysiłku powinno iść na tworzenie wspaniałych treści, a 10% na budowanie linków.”

image09

A jeśli chodzi o proces budowania linków, istnieje jedna technika, która przyćmiewa całą resztę: publikowanie gości.

Nie będę powtarzał tego, co już napisałem na ten temat. Ale możesz nauczyć się podstawowych rzeczy z tego przewodnika na temat Quick Sprout.

Jeśli możesz opublikować nawet kilka postów gości na renomowanych stronach internetowych, powinno to spowodować poprawę rankingu Alexa w ciągu miesiąca.

Analizuj słowa kluczowe konkurencji

Mam pytanie do ciebie.

Jaka jest Twoja motywacja za chcąc poprawić swój Ranking Alexa?

Założę się, że to po to, aby mieć lepszą pozycję niż Twoi główni konkurenci. Prawda?

Oczywiście, będziesz chciał wyprzedzić konkurencję. Ale jak się do tego zabrać?

Jednym z najlepszych sposobów na zdobycie przewagi dzięki Alexa Rank i ogólnie dzięki SEO jest analiza słów kluczowych konkurencji.

Będziesz chciał wiedzieć, które słowa kluczowe przynoszą im największy ruch, generują linki zwrotne i tak dalej.

Gdy już wiesz, które słowa kluczowe napędzają większość ruchu na ich stronach internetowych, możesz zoptymalizować swoją witrynę pod kątem tych słów kluczowych i zwiększyć rozmach.

To jak zabicie dwóch ptaków na jednym ogniu. Nie tylko poprawi się pozycja Alexa, ale także poprawi się ogólny ranking SEO.

Ale jak można analizować ich słowa kluczowe?

Polecam korzystanie z Google Keyword Planner.

Istnieje wiele narzędzi, ale jest to chyba najbardziej uniwersalne. Poza tym Google jest zwykle źródłem danych internetowych.

Oto, co zrobisz.

Przejdź do pulpitu planowania słów kluczowych.

Kliknij ” Szukaj nowych słów kluczowych za pomocą frazy, strony internetowej lub kategorii.”

image10

W sekcji “Twoja strona docelowa” wpisz adres URL konkurenta.

Użyję tylko quicksprout.com jako przykład:

image07

Kliknij “Zdobądź pomysły” na dole, a ekran zostanie wypełniony listą konkurencyjnych słów kluczowych.

Oto tylko garstka, która wyskoczyła z moich poszukiwań:

image08

Wspaniałą rzeczą w korzystaniu z Planera słów kluczowych jest to, że możesz natychmiast określić ilość miesięcznych wyszukiwań i poziom konkurencji dla każdego słowa kluczowego.

Tworzenie lepszych treści, które przewyższają konkurencję,to świetny sposób na stopniowe zwiększenie SEO i jednocześnie poprawę pozycji Alexa.

Ale aby zobaczyć znaczną poprawę w ciągu 30 dni, sugerowałbym najpierw pójście po “nisko wiszący owoc”, czyli słowa kluczowe przy minimalnej konkurencji i wielu wyszukiwaniach.

Skup się na tych początkowo dla wzrostu w rankingu.

Wniosek

Pod wieloma względami Twoja Alexa Rank bezpośrednio wpływa na zdrowie i postęp Twojej firmy.

Jest to coś, na co główni interesariusze często zwracają uwagę przy określaniu, czy warto współpracować z Twoją firmą.

Dlatego osiągnięcie korzystnego rankingu (co najmniej w pierwszej 100 000) powinno być priorytetem.

Jeśli zastosujesz się do tej formuły, mogę zagwarantować, że dość szybko zobaczysz przynajmniej rozsądną poprawę.

Jeśli jednak Twoja witryna znajduje się naprawdę źle, dojście do punktu, w którym Twoja firma jest atrakcyjna dla interesariuszy, może trochę potrwać.

A ponieważ Alexa ranga jest tak ważnym metryką, polecam podejmowania wysiłków na rzecz poprawy go w toku.

Jak dużym czynnikiem jest Twój Ranking Alexa pod względem partnerstwa biznesowego i możliwości?

Total
0
Shares
Related Posts