48 elementów perswazyjnej treści pisanej

Czujesz wzrost ciśnienia krwi.

Może jesteś zły, może jesteś zainspirowany, a może jesteś po prostu podekscytowany, aby znaleźć kogoś, kto naprawdę, naprawdę gets ty. Niezależnie od tego, twoja uwaga jest przykuwana-nie możesz odwrócić wzroku.

Bang!

Właśnie oczarowała Cię treść, która perswazje. Chwyta nas jak nic innego.

Jak?

Prawda jest taka, że słowa są bardzo potężnymi rzeczami.

Mogą nam sprawić, że kupimy rzeczy, których nie potrzebujemy. Mogą ujawnić pomysły, których szukaliśmy od lat. Mogą sprawić, że będziemy płakać lub śmiać się niemal histerycznie.

Profesjonalni pisarze wiedzą, jak używać odpowiednich słów, aby przekazać swoje intencje, stają się mistrzami opowiadania historii z czasem.

Ale nie piszą tylko losowych treści. Piszą przekonujące treści.

A jeśli chcesz opanować to rzemiosło, Musisz zacząć od podstaw.

Jest o wiele więcej dostępnych dla Twojego zestawu narzędzi, ale oto podstawowe elementy 48 od A do Z (cóż, prawie) na początek …

1. Niepokój

Słowo pisane powinno wywołać reakcję, ale naprawdę przekonująca treść zawiera wiele odpowiedzi. Głównym wśród nich jest niepokój. Czytelnicy powinni czuć, że muszą iść do przodu teraz-teraz. Nie bój się, żeby się spocili.

2. Autentyczność

Zawartość dostarczana w czasie daje więcej miejsca do przekonania niż jednorazowa strona sprzedaży. Więc umieść te słowa w dobrym użyciu, czyniąc twój pierścień pisarski prawdziwym. Wiarygodność jest przekonująca.

3. Władza

Jeśli chcesz kogoś przekonać swoimi słowami, musi być prawdziwy. Pisz z autorytetem i pamiętaj, aby użyć przykładów, które rezonują z czytelnikami. Jeśli piszesz do mam, będą wiedzieć, czy naprawdę możesz mówić “mama”, na przykład.

4. Pudełka

Podziel tekst, dodając pola i paski boczne z dodatkowymi szczegółami, w tym Wykresy, Wykresy, listy punktowane i wciągające cytaty.

5. Przerwy

Nie ma nic gorszego niż gigantyczne bloki tekstu. Przestańcie, ludzie! Sformatuj treści, aby były łatwe do skanowania. Przerywaj wersy co dwa do trzech zdań. White space jest twoim przyjacielem.

6. Podpunkty

Listy są najczęściej czytaną rzeczą na stronie treści. Punkty punktowe są szczególnie skuteczne — są szybkie i łatwe do przejrzenia. Spędź trochę czasu pisząc je dobrze.

7. Przyciski

Daj mi znać, co mogę zrobić dalej. Masz przycisk, który pomoże mi “Kup Teraz” lub ” Kliknij tutaj, aby się zarejestrować.”Przyciski uzyskują lepszą odpowiedź niż losowe linki na stronie.

8. Catch Phrases

Umieść te pola w dobrym użyciu dzięki szybkim fragmentom tekstu. Pisz z zamiarem tworzenia fraz-rzeczy, które inni mogą tweetować lub pamiętać o tym, co czytają. Bądź sprytny, ale subtelny. Chcesz prowadzić czytelnika przez treść-nie zmuszać go do podawania sloganów.

9. Chwytliwe Nagłówki

Jeśli regularnie czytasz Copyblogger, wiesz, jak ważne są nagłówki. Jak inaczej skłonisz czytelników do zwrócenia na ciebie uwagi? “10 rzeczy, których nigdy nie dowiesz się o fasoli” jest o wiele bardziej przekonujące niż “fasola: fakty i informacje”

10. Kolor

Używaj koloru na swoją korzyść podczas pisania zabójczych treści. Nie musisz koniecznie zmieniać kolorów słów, ale pomyśl o samej stronie i o tym, jak zaprezentować tekst, który tworzysz.

11. Przecinki

Przecinki są świetne – ale używaj ich oszczędnie i tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Jeśli często umieszczasz więcej niż jeden przecinek w zdaniu, może to oznaczać, że Twoje zdania są zbyt długie. Długie zdania nudziły i dezorientowały czytelników.

12. Wspólny Język

Wiemy, że jesteś mądra i znasz różne wielkie, wymyślne słowa. Ale chyba, że jesteś próbuje aby być irytującym, nie mów do czytelnika. Daj nam coś konwersacyjnego ze wspólnym językiem, który możemy zrozumieć.

13. Skurcze

Formalny angielski może być trudny w użyciu, jeśli chcesz, aby wszystko było przystępne i godne zaufania. Zamiast “nie mogę”, użyj “nie mogę”. zamiast” nie robi”, użyj “nie robi”. jest to szybkie, szybkie i natychmiast wygodne dla czytelników.

14. Kreski

Przecinki na pewno mają swoje miejsce, ale także rozważ potężną kreskę. Myślniki są świetne do wizualnego łamania tekstu i sprawiają, że treść wydaje się mniej formalna. Ponieważ są one tak silnym elementem wizualnym, mogą również pomóc w jasności-łatwo jest dostrzec złamanie w zdaniu.

15. Głębokość

To, że unikasz zbyt wymyślnych słów, nie oznacza, że obrażasz inteligencję czytelnika. Twoje treści potrzebują głębi. Pozostaw czytelników tak usatysfakcjonowanych, jakby właśnie zjedli dobry posiłek.

16. Adresy E-Mail

Jeśli chcesz, aby Twoje treści były autentyczne, zwłaszcza na stronie docelowej, nie każ klientowi wyszukiwać Twoich danych kontaktowych. Spraw, aby twój adres e-mail lub formularz kontaktowy był łatwy do znalezienia. Jeśli Twoja firma ma adres fizyczny, Uwzględnij go również.

17. Reakcja Emocjonalna

Angażujące treści to potężny biznes. Jeśli możesz wywołać emocjonalną reakcję czytelnika — rozśmieszyć ją, płakać, oparzyć gniewem — będzie bardziej zaangażowana i prawdopodobnie będzie czytać i działać na to, co czyta.

18. Dodatki

Jeśli Twoje treści prowadzą do dużej promocji, pamiętaj, aby dorzucić kilka dodatków. Dołącz cenny bonus, a może link do dodatkowych zasobów w ramach treści, aby zbudować dodatkowe zaufanie do czytelnika. Dostarcz wiele wartości.

19. Oczy

Prosta sztuczka perswazyjnych Treści-obejmują obraz z oczami. Jeśli masz zdjęcie kobiety spoglądającej w lewo, Oczy czytelnika też spoglądają w lewo. Chcą zobaczyć, na co patrzy. Więc jeśli potrzebujesz uwagi na coś na stronie, pozwól oczom prowadzić drogę.

20. Fakty

Dobra treść opiera się na faktach. W tym prawdziwe fakty i statystyki sprawia, że materiał niezapomniany i wiarygodne, jak również.

21. Płynność

Perswazyjne treści muszą być płynne i łatwe do naśladowania. Poruszaj się po podtytułach z logicznymi przejściami i unikaj oczywistych powtórzeń. Spraw, aby płynął do oczu i umysłu czytelnika.

22. Gwarancja

Jeśli umieszczasz swoje przekonujące treści na stronie docelowej lub liście sprzedaży, zachęcaj czytelników do dokonania właściwego wyboru. Zaoferuj im żelazną gwarancję. Upewnij się, że jest to coś, co możesz naprawdę uhonorować — “gwarantujemy, że będziesz miał czas swojego życia dzięki tym nowym wskazówkom!”nie jest szczególnie żelazny. (Ale jeśli czujesz się bardzo pewnie, możesz zaoferować gwarancję zwrotu pieniędzy, jeśli klient nie jest zachwycony, zachwycony i pozytywnie zaskoczony.)

23. Obrazy

Obrazy ładnie rozbijają tekst Twojej perswazyjnej treści. Obrazy mogą prowadzić Oczy czytelnika po stronie, a także mogą pomóc czytelnikowi uzyskać dodatkowe znaczenie z treści. Dla perswazyjnych treści podpisy są doskonałym dodatkiem.

24. Instrukcje

Treści prowadzące do czegoś-Rejestracja, petycja, zakup — muszą zawierać wyraźne instrukcje. Oczywiście, możesz zostawić czytelnika w spokoju, aby to rozgryźć, lub możesz pomóc mu w prostych instrukcjach, aby po prostu wypełnić poniższy adres e-mail, aby uzyskać nowe kupony i promocje!

25. Miejscowość

Nic nie przebije lokalności. Spraw, aby Twoje treści przemawiały do lokalnych rynków dzięki sprytnym odniesieniom do zabytków, wydarzeń lub lokalnego slangu. Buduje zaufanie czytelników, a także autentyczność.

26. Logika

Perswazyjne treści muszą być logicznie ułożone na stronie. Przejście od rejestracji wyborców do polityki konkretnego kandydata i powrót do statystyk wyborczych, a kończąc na znaczeniu obywatelskiego obowiązku, da czytelnikom wizualny szarpnięcie. Planuj z wyprzedzeniem i nie bój się przesuwać rzeczy po ich napisaniu.

27. Mięso

Wszyscy lubimy coś, co skłania nas do myślenia. Daj czytelnikom coś, co naprawdę gryzie i przeżuwa psychicznie.

28. Opinie

Podczas gdy fakty są świetnym fundamentem przekonujących treści, opinie są tym, co sprawia, że czytanie jest zabawne. Wywiad z ekspertami, wstawić własną opinię, lub kopać wokół poprzedniego komentarza na temat, aby ożywić rzeczy trochę.

29. Paragrafy

Absolutnie, pozytywnie, musisz używać krótkich akapitów, gdy piszesz perswazyjne treści. Jeśli chcesz to przeczytać, przerwij to.

30. Okresy

Prosimy o dołączanie okresów do perswazyjnych treści i częste ich używanie. Krótsze zdania tworzą równowagę. Użycie krótkiego zdania obok dłuższego sprawia, że materiał staje się bardziej liryczny i przyjemny. (Pamiętaj, aby to huśtawka.)

31. Numery Telefonów

Czytelnicy zainteresowani śledzeniem Twoich treści lub szukaniem dodatkowych informacji powinni być w stanie się z Tobą skontaktować. Chociaż wszyscy jesteśmy wielkim fanem wiadomości błyskawicznych i e-maili, rozważ prawdziwy numer telefonu. Buduje zaufanie czytelników.

32. Frazowanie

Uważaj na frazowanie w przekonujących treściach. Twoje zdania powinny być czytelne i czytelne, a powinny powiedz coś sensownego. Unikaj dwuznacznych słów, takich jak” jeden “i” jednostka ” i staraj się pozostać w aktywnym głosie tak bardzo, jak to możliwe. Nie brzmi jak korporacyjny robot.

33. Polskie

Literówki zdarzają się najlepszym z nas, ale powinniśmy podjąć wysiłek w dobrej wierze, aby ich uniknąć. Daj swoją perswazyjną treść trochę pluć i polerować, zanim zaczniesz żyć, a następnie wróć i przeczytaj ją ponownie okresowo w celu ciągłego doskonalenia.

34. Skrypty Postów

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego jest tak wiele wpisów w listach sprzedaży? To dlatego, że są jednym z najczęściej czytanych elementów strony. Możesz też użyć P. S. w swojej perswazyjnej treści. Możesz użyć ich do pracy w jakimś humorze, ponownego określenia gwarancji lub prowadzenia kluczowego zasiłku do domu.

35. Obecność

W Internecie jest miejsce na bezmyślne bzdury, ale nie w formie perswazyjnych treści. Twoje treści powinny być obecne w Internecie i na twojej stronie. Powinna stać sama.

36. Pytania

Czy jest lepszy sposób, aby ludzie myśleli podczas czytania Twojego materiału niż zadawanie pytań? Pytania retoryczne są bardzo skutecznym sposobem zaangażowania czytelnika i przejścia przez tekst.

37. Cytaty

Chcesz naprawdę przekonujących treści? Zapytaj eksperta, co myśli i Zacytuj jej odpowiedź w treści. Możesz również odpowiedzieć na prowokujący do myślenia post w swoim temacie, cytując obficie (oczywiście z linkami i przypisami). Lub wymyślić kilka sprytnych elementów, które mogą pięknie działać w polach cytatów po bokach tekstu.

38. Uzasadnienie

Kopia jest napisana, aby przekonać. Copywriting ma podejście “albo / albo” … kupujesz albo nie. ale treść pozostawia dużo miejsca na debatę. Zamiast wymuszać opinię na czytelniku, użyj treści, aby zbudować argumenty za lub przeciwko czemuś z głośnym uzasadnieniem. Żadnych dziur w tej kłótni!

39. Pieczęcie i pieczątki

Jeśli Twoje treści wyjaśniają lub opisują produkt lub usługę, śmiało rzuć kilka nazw. Umieść pieczęć lub pieczęć zatwierdzenia na dole treści, aby była wiarygodna.

40. Krótkie Wprowadzenie

Zainteresuj czytelnika krótkim wstępem, a następnie wejdź w sedno sprawy.

41. Krótkie Zdania

Długie zdania mogą być skuteczne. Ale to długie zdanie powinno mieć przynajmniej trzech krótszych przyjaciół. Krótkie zdania są potężne. Użyj ich.

42. Podpis

Jeśli treść jest częścią listu sprzedażowego, Dodaj podpis. Jeśli Twoja treść jest bardziej formalna, rozważ dodanie podpisu lub pola bio, nawet jeśli znajduje się na Twojej własnej stronie internetowej. Co za wspaniałe miejsce, aby dowiedzieć się więcej o autorze, ekspercie w tej dziedzinie!

43. Kontakty Towarzyskie

Jaki jest sens treści, których nie można polubić lub zamieścić na Twitterze? Dołącz wszystkie ważne przyciski, aby ułatwić udostępnianie.

44. Odstępy

Tekst to nie tylko słowa, ale także pozycjonowanie. Akapity, interpunkcja i krótkie zdania pomagają pozycjonować słowa na stronie. Pomyśl również o rozstawie stron internetowych. Biała przestrzeń kadruje słowa dla maksymalnej mocy.

45. Referencje

Jeśli coś sprzedajesz — nawet szczególnie pomysł-będziesz potrzebował referencji. Uzyskaj opinie innych, aby włączyć je do swoich treści, a będziesz prezentował zrównoważoną, uczciwą opinię. Zrównoważona treść może działać zaskakująco dobrze na uspokojenie czytelników.

46. Tekstura

Tekstura to “odczucie” twojego napisanego utworu. Dobrze wygląda na stronie? Czy łatwo płynie? Czy wymiary sekcji są prawidłowe i wyważone? Czy obrazy są odpowiednio rozmieszczone? Warstwy obrazów, tekstu i równowagi tworzą wyjątkową teksturę dla przekonujących treści.

47. Ton

Zastanów się nad tonem swojego utworu i pozostań w charakterze podczas pisania. Żartujesz sobie z przyjaciółmi? Ostrzeganie potencjalnych ofiar? Stwarzanie poczucia zagrożenia? Ton jest tworzony poprzez budowę zdań, frazowanie i dobór słów. Krótkie, podekscytowane zdania brzmią pilnie! Dłuższe, bardziej płynne zdania pomagają czytelnikowi stworzyć poczucie spokoju i zadowolenia.

48. Głos

Ręka w rękę z tonem to dźwięk twojego głosu przechodzący przez treść. Perswazyjne treści nie są pisaniem technicznym, a Twój unikalny głos powinien być obecny podczas pisania. Silny głos jest zabawny, wciągający i przyjemny do czytania.

Perswazyjne treści wciąż są na tronie …

Wiemy, jak cenny jest copywriting.

Ale bardzo przekonujące treści-wyciekające z czasem — wykonują 90% pracy, którą kiedyś wykonywał copywriting jednorazowy. Dlatego content marketing jest w tym roku gorącym tematem — i będzie nim przez wiele lat.

Dzięki treściom masz więcej szans na zaprezentowanie swojej sprawy, więcej okazji do budowania zaufanych relacji. Możesz grać z tonem, podejściem i uprzedzeniem. Ale jedyna treść, którą warto przeczytać, jest bardzo różnorodna-perswazyjna treść z pewnością nadal jest królem.

Total
0
Shares
Related Posts