Jak pokonać 7 wspólnych lęków Self-Publishing

Być może oglądałeś innych blogerów wypuszczających swoje e — booki i chcesz zrobić to samo-ale coś cię powstrzymuje.

Prawdopodobnie znasz już zalety publikacji ebooka …

  • Ustanowienie siebie jako autora ekspertów
  • Wreszcie zarabianie prawdziwych pieniędzy na swoim blogu
  • Stworzenie taniego produktu, który przyciągnie nowych klientów w

Powtarzasz sobie, że Wola napisz kiedyś ebooka … tylko jeszcze nie teraz. I prawie na pewno jest tak, że jeden z siedmiu powszechnych lęków w tym artykule Cię powstrzymuje.

Utknięcie nie jest zabawne, więc przejdźmy do rzeczy …

Strach # 1: nie jestem gotowy

To największe zmartwienie, jakie słyszę od blogerów: Nie jestem gotowy..

Zbyt często blogerzy, którzy to mówią, są bardziej niż gotowi.

Blogują od sześciu miesięcy, roku lub dłużej.

Albo są ekspertami.

Albo pisali od lat, a nawet dekad.

Nawet jeśli najdłuższą rzeczą, którą napisałeś do tej pory, jest post na blogu, prawdopodobnie jesteś gotowy (lub przynajmniej o wiele bliżej ready niż myślisz).

Tip: Wybierz datę, kiedy Wola rozpocznij swój ebook, niezależnie od tego, czy czujesz się gotowy. Umieść to w kalendarzu.

Strach # 2: Nie wiem o czym pisać

Strach ten przybiera dwie formy:

  • Nie mam żadnych pomysłów.
  • Mam tyle pomysłów, że nie wiem, który wybrać

Najlepszym sposobem jest zapytać odbiorców.

Daj im listę swoich potencjalnych pomysłów i poproś ich, aby głosowali na swoich ulubionych. Jeszcze lepiej, zapytaj ich, z czym się zmagają, używając pytań otwartych.

Tip: Chociaż pytania otwarte są zawsze najlepsze, możesz użyć SurveyMonkey do uruchomienia ankiety wielokrotnego wyboru — jest ona bezpłatna na poziomie podstawowym oraz szybka i prosta w użyciu dla odbiorców.

Strach # 3: nikt tego nie kupi

Żaden pisarz nie chce wrzucać tygodniami pracy do ebooka … tylko po to, aby stwierdzić, że sprzedaż jest zerowa (lub tak bliska, jak nie robi różnicy).

Nie mogę zagwarantować, że czytelnicy kupią twojego ebooka. Ale jeśli napisałeś co oni chcesz czytać (patrz #2) zamiast tego, co ty myślę, że chcą, są bardzo prawdopodobne, że to zrobić.

Nie musisz też sprzedawać setek kopii podczas premiery. Ebooki nigdy nie znikają: mogą pozostać na wirtualnej półce przez miesiące lub lata, przynosząc regularne dochody.

Tip: Nie spędzaj miesięcy na swoim ebooku. Napisz coś krótkiego i postaraj się ukończyć to w ciągu kilku miesięcy — lub wypróbuj Plan ebooka 30 Day tutaj.

Strach # 4: to nie wystarczy

Może martwisz się, że nie wiesz wystarczająco dużo. Może uważasz, że twoje pismo nie jest do niczego. Ten strach jest taki, że cierpi prawie każdy początkujący pisarz ebooków. (A wielu pisarzom jeszcze trudno pobić.)

Pamiętaj, że twój ebook nie musi być ostatnim słowem na Twój temat.

W rzeczywistości znacznie lepiej (dla Ciebie i Twoich odbiorców) napisać e — booka, który porusza jeden temat-a nie taki, który ma być jedynym ebookiem, jakiego kiedykolwiek będą potrzebować.

Poza tym, nie musisz iść sam.

Może jest kilka rozdziałów w twoim planie, które wykraczają poza twoje osobiste doświadczenie. Możesz je zbadać, przeprowadzić wywiad z ekspertem, a nawet poprosić kogoś innego o przesłanie dla nich tekstu.

Tip: Poproś innych pisarzy lub niektórych członków swojej publiczności, aby działali jako ” beta-czytelnicy.”Poproś ich, aby skomentowali Twój projekt i wykorzystali swoje komentarze i sugestie, aby go ulepszyć.

Strach # 5: nie rozumiem technologii

Jeśli dopiero uporasz się z WordPressem, myśl o opanowaniu technologii stojącej za e-bookami może zniechęcić cię do rozpoczęcia.

Dobrą wiadomością jest to, że ebooki są stosunkowo łatwe do wyprodukowania.

Jeśli zamierzasz sprzedać swój ebook za pośrednictwem własnego bloga, możesz po prostu zrobić .plik pdf, który czytelnicy mogą przeglądać na swoim komputerze. (I możesz zatrudnić projektanta, aby wyglądał świetnie.)

Jeśli chcesz, aby twój ebook do głównych sklepów internetowych, takich jak Amazon, istnieje kilka dodatkowych kroków do podjęcia — ale nie są one w żaden sposób nie do pokonania.

Amazon KDP (Kindle Direct Publishing) jest prosty w użyciu, a Smashwords pomoże Ci sformatować ebooka do dystrybucji do innych sklepów internetowych.

Tip: Istnieje wiele osób, a także firm takich jak BookBaby, które mogą wziąć rękopis ebooka i sformatować go dla Ciebie. Rozejrzyj się i poproś o rekomendacje.

Strach #6: nie mam dużej listy

Tak, Lista e-mail to potężny sposób na sprzedaż produktów … ale nie musisz budować ogromnej listy, zanim będziesz mógł stworzyć swój pierwszy ebook.

Nawet jeśli Twoja lista ma tylko kilkudziesięciu członków — lub jeśli w ogóle jej nie masz — możesz opublikować ebooka.

Możesz użyć innych technik, takich jak publikowanie gości, aby uzyskać słowo i zbudować listę w czasie. W końcu, jeśli najpierw napiszesz ebook, będziesz miał coś dla nowych członków do kupienia.

Tip: Użyj bezpłatnego rozdziału lub dwóch ze swojego e-booka jako zachęty do rejestracji na liście e-mail. To nie tylko daje im powód, aby dołączyć do listy, ale także pomaga nakłonić ich do zakupu.

Strach # 7: nienawidzę idei marketingu

Niektórzy ludzie są naturalnymi marketerami: pewni siebie, charyzmatyczni i instynktownie rozumieją, jakie korzyści zachęcą ich odbiorców.

Inni-prawdopodobnie większość z nas! – na początku uważam marketing za niewygodny.

Marketing może nie przychodzi ci naturalnie, ale jesteś do tego doskonale zdolny. Marketing ebooka oznacza po prostu informowanie ludzi, co może dla nich zrobić.

Niektórzy z Twoich odbiorców zdecydują się oczywiście nie kupować: być może nie potrzebują tej konkretnej książki lub nie czują, że mają czas, aby z niej skorzystać.

Inni będą jednak zachwyceni, że otrzymujesz dokładnie to, czego potrzebują.

Tip: Skup się na swoich odbiorcach w marketingu. Zamiast pisać o tym, jak świetny jest twój ebook, napisz o tym, jak może im pomóc.

Jeśli jeden z tych lęków Cię powstrzymuje, zdecyduj dzisiaj, jak zamierzasz iść do przodu.

Dodaj komentarz poniżej, aby opowiedzieć nam o swoich planach.

Total
0
Shares
Related Posts