Jak opublikować pracę na LinkedIn

W dzisiejszych czasach publikowanie pracy na platformach takich jak LinkedIn może być świetnym sposobem na przyciągnięcie najlepszych talentów.

Problem w tym, że możesz nie wiedzieć jak.

A z dosłownie setkami tysięcy wykwalifikowanych specjalistów na LinkedIn, nie wiedząc, jak opublikować tam swoją pracę, może oznaczać brak najlepszych potencjalnych kandydatów.

Nie martw się-ten przewodnik pokaże, co zrobić krok po kroku, aby opublikować atrakcyjną pracę, w której Twoi idealni potencjalni kandydaci zobaczą ją od razu.

Łatwe Części zamieszczania ofert pracy na LinkedIn

Możesz pomyśleć, że publikowanie pracy w Internecie jest wyzwaniem – że istnieje wiele złożonych procesów do przeskoczenia.

Dobrą wiadomością jest to, że jest to prawdopodobnie znacznie prostsze niż myślisz. Istnieje wiele szybkich i łatwych sposobów, aby opublikować pracę online.

To dobry punkt, aby krótko porozmawiać o rekrutacji oprogramowania.

Oprogramowanie rekrutacyjne to nowoczesny i łatwy sposób na zatrudnianie talentów najwyższego szczebla bez konieczności ręcznego wykonywania całej pracy-na przykład oprogramowanie może zautomatyzować publikowanie otwartych stanowisk na wielu tablicach ogłoszeń (w tym na LinkedIn), a także planowanie rozmów kwalifikacyjnych i wysyłanie e-maili uzupełniających.

Niezależnie od tego, czy jesteś małym zespołem z kilkoma pracownikami, czy większą firmą, oprogramowanie rekrutacyjne może pomóc. Niektóre oprogramowanie, takie jak Bullhorn, zawiera funkcje integracji LinkedIn i wzajemnej współpracy. Aby rozpocząć, musisz poprosić o wycenę z Bullhorn.

Zebraliśmy najlepsze oprogramowanie rekrutacyjne na naszej liście najlepszych i możesz to sprawdzić tutaj.

Pomijając to, publikowanie pracy na LinkedIn nie musi być trudne, niezależnie od tego, czy korzystasz z dedykowanego oprogramowania, czy nie. Dzięki LinkedIn łatwiej niż kiedykolwiek skontaktować się z osobami ubiegającymi się o twoje stanowisko.

Będziesz mógł sprawdzić ich Stronę profilową, która pokazuje ich historię zatrudnienia, lokalizację i kwalifikacje.

Co więcej, możesz połączyć się z nimi bezpośrednio, dodając je do swojej profesjonalnej sieci. To świetny sposób, aby poczuć kandydata i czy pasowałby do Twojej firmy.

Trudne części delegowania pracy na LinkedIn

Tak więc publikowanie pracy na LinkedIn jest łatwe. To nie znaczy, że po drodze nie będzie żadnych frustracji.

Na początek zastanów się nad ceną. Wiemy, o czym myślisz: “myślałem, że publikowanie pracy na LinkedIn jest bezpłatne!”I masz rację, można opublikować pracę za darmo, tak jak kliknąć przycisk i napisać opis pracy.

Jednak publikowanie pracy na LinkedIn opiera się na modelu płatności za kliknięcie. Jeśli chcesz uzyskać zaangażowanie w swój post, będziesz musiał za to zapłacić. Możesz ustawić kwotę, którą chcesz licytować za każde kliknięcie, w ramach dziennego budżetu.

Nic z tego nie jest koniecznie problematyczne, ale potrzeba trochę pieniędzy i strategii finansowej, aby skonfigurować i utrzymać. Jeśli masz napięty budżet, publikowanie pracy na LinkedIn może być dla ciebie trudniejsze.

Ale zakładając, że jesteś gotowy zainwestować przynajmniej trochę pieniędzy w uzyskanie kliknięć na swoim stanowisku pracy, zaczniemy od niektórych krytycznych kroków, które powinieneś podjąć, aby go skonfigurować.

Krok 1: Zacznij Korzystać Z LinkedIn

Istnieje duża szansa, że już spędziłeś miesiące, a nawet lata, korzystając z LinkedIn, ale nie dla wszystkich tak będzie.

Możesz być zupełnie nowy na platformie.

Jeśli to prawda, utworzenie profilu na LinkedIn jest proste i konieczne do opublikowania pracy. Twój profil wyszczególni Twoją historię pracy, kwalifikacje, umiejętności i będzie zawierał Twoje zdjęcie, które każdy na platformie może zobaczyć.

Innymi słowy: nie możesz opublikować pracy bez założenia tego profilu, więc jest to niezwykle ważne.

Wskazane jest również skonfigurowanie strony firmowej na LinkedIn. Dzięki temu kandydaci będą mogli zobaczyć listę twoich ofert pracy.

Na tej stronie potencjalni kandydaci stworzą pierwsze wrażenie na temat Twojej firmy, dlatego ważne jest, aby opisać swoje wartości, etos firmy i to, co odróżnia cię od innych pracodawców.

Utwórz Swój Profil

Aby utworzyć swój profil na LinkedIn, przejdź do strony głównej. Będziesz chciał poszukać, gdzie jest napisane Dołącz teraz. Kliknij tekst, jak pokazano poniżej:

Spowoduje to przekierowanie do głównej strony rejestracji dla nowych użytkowników. Musisz zdecydować się na podstawowy adres e-mail, którego chcesz użyć, hasło, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi stamtąd.

Pamiętaj, aby dołączyć profesjonalne zdjęcie siebie, szczegółową historię i zwięzłą sekcję “o”—kandydaci mogą łączyć się z pracodawcami ze względną łatwością, więc będziesz chciał wyglądać.

Stwórz Stronę Swojej Firmy

Po skonfigurowaniu profilu LinkedIn odblokowana jest możliwość utworzenia strony firmowej.

Tworzenie strony firmowej jest często pomijane, ponieważ jest ukryta w rozwijanym menu znajdującym się na górnym pasku.

To ten tutaj, pod którym jest napisane Praca:

Będziesz chciał kliknąć tam, gdzie jest napisane Twórz stronę firmy.

Musisz wybrać ekskluzywny adres URL dla swojej strony firmowej i utworzyć Opis firmy w zakresie od 250 do 2000 znaków.

Najlepsze strony firmowe na LinkedIn opowiadają historię swojej działalności, prezentują swoje produkty i udowadniają kandydatom wartość pracy tam. Ta strona jest miejscem do sprzedaży marki, więc poświęć trochę czasu, aby zabłysnąć.

Krok 2: opublikuj swoją pracę na LinkedIn

Po utworzeniu profilu i strony firmowej możesz teraz przejść do publikowania samej pracy. Jest tu kilka ważnych części.

Chociaż publikowanie pracy nie jest trudne, musisz mieć pewność, że opisujesz stanowisko najlepiej jak potrafisz. Kandydaci na LinkedIn są szczególnie świadomi żargonu, więc będziesz chciał, aby było to jak najmniejsze.

Będziesz także musiał wymienić kluczowe umiejętności wymagane do pracy i jak kandydaci mogą aplikować.

Jedną z opcji jest umożliwienie im ubiegania się o stanowisko z ich profilami.

Delegowanie pracy

Musimy zacząć od kliknięcia na stronę, która pozwala ci opublikować pracę.

Znajdziesz to tam, gdzie jest napisane Dodaj pracę. Dla ułatwienia, jest to po prawej stronie miejsca, w którym kliknęliśmy, aby utworzyć stronę firmową, jak pokazano poniżej:

Zostaniesz przeniesiony na nową stronę, aby ponownie wprowadzić informacje o koncie LinkedIn za pośrednictwem strony rekrutera.

Wprowadź ponownie Informacje o koncie LinkedIn w wyświetlonych polach:

Po zakończeniu musisz wprowadzić firmę oferującą pracę, tytuł pracy i lokalizację.

Platforma z łatwością poinformuje Cię, ilu biernych kandydatów ma tytuł pracy, na którą zatrudniasz-często są to ogromne liczby, podkreślając różnorodność dostępnych talentów.

Opisz pracę

Dokładne opisanie swojej pracy jest niezbędne, aby zostać zauważonym. Należy pamiętać o liczbie stanowisk dostępnych na platformie już.

Musisz podać kilka szczegółów, w tym funkcję stanowiska, rodzaj zatrudnienia, poziom stażu pracy i branżę, w ten sposób:

Dobrą wiadomością jest to, że opis Twojej firmy automatycznie wypełni się ze strony Twojej firmy, dzięki czemu zaoszczędzisz trochę czasu.

Wybór umiejętności potrzebnych kandydatom

Po spisaniu opisu stanowiska i wypełnieniu głównych szczegółów musisz teraz wybrać umiejętności potrzebne kandydatom do pracy.

LinkedIn wypełni niektóre z tych umiejętności z istniejącego opisu stanowiska, ale najlepiej wybrać odpowiednie ręcznie.

Idealnie, powinieneś dążyć do około 10 umiejętności. Zastanów się nad tym uważnie, ponieważ umiejętności są istotnym czynnikiem decydującym o tym, jak LinkedIn decyduje się pokazać pracę kandydatom.

Oczywiście będziesz również potrzebował wysoce ukierunkowanych kandydatów z odpowiednimi umiejętnościami, więc poświęć trochę czasu na ich listę.

Ustaw Budżet Stanowiska Pracy

Jak wspomniano wcześniej, LinkedIn korzysta z modelu przychodów pay-per-click. Ten model oznacza, że naliczana jest opłata od liczby kandydatów klikających ofertę pracy.

Platforma zaleci, jaki powinien być twój dzienny budżet i szacunkową liczbę kandydatów, których przyciągniesz.

Budżet jest tu mocno szacowany—rzeczywiste koszty mogą być wyższe.

Po ustawieniu budżetu możesz przejść do kasy. Wypełnij dane dotyczące płatności zgodnie z wymaganiami. Następnie opublikuj swoją pracę i weź świętującego drinka.

Krok 3: Udostępnij stanowisko pracy

Publikowanie swojej pracy na LinkedIn to tylko jedna z części jej rozpowszechniania.

Przy tak dużej konkurencji musisz upewnić się, że twoje stanowisko pracy ma dobrą widoczność, aby przyciągnąć najlepszych talentów do Twojej firmy.

Istnieje kilka sposobów, aby to zrobić, od poproszenia pracowników o udostępnienie go do korzystania z firmowego kanału informacyjnego.

Wymieniliśmy kilka metod udostępniania stanowiska pracy tak dużej grupie odbiorców, jak to możliwe.

Poproś Pracowników O Udostępnienie

Możesz być zaskoczony, ilu pracowników w Twojej firmie korzysta już z LinkedIn. Możesz poprosić ich o udostępnienie swoich stanowisk pracy w swoich sieciach zawodowych.

Jest to nie tylko darmowy sposób dzielenia się swoim postem daleko i szeroko, ale kto lepiej podkreśli poważaną pozycję niż ktoś, kto już pracuje dla firmy?

Co więcej, jest to sposób na zaangażowanie zespołu w proces, budując tego niezwykle ważnego ducha zespołowego.

Użyj pasza firmowego

Pamiętasz, jak założyliśmy stronę Twojej firmy jakiś czas temu? Możesz to wykorzystać jeszcze raz.

Aby to zrobić, kliknij na stronie firmy i poszukaj, gdzie jest napisane Rozpocznij post:

Kiedy publikujesz aktualizację z tej strony, możesz połączyć się z linkiem do zewnętrznej aplikacji. Spowoduje to wyświetlenie stanowiska pracy każdemu, kto śledził stronę Twojej firmy.

Bądźmy szczerzy: osoby, które zdecydowały się śledzić Twoją stronę firmową, najprawdopodobniej już są zainteresowane Twoją firmą.

Mogą być idealnym kandydatem do roli, którą chcesz wypełnić.

Udostępnij grupom LinkedIn

Inną pomijaną metodą udostępniania stanowiska pracy jest korzystanie z grup LinkedIn.

Jeśli należysz do grup na platformie, możesz opublikować w niej swoją pracę. Oczywiście zależy to od zasad grupy, więc zawsze sprawdzaj je i uważaj, aby nie spamować.

Dobrym sposobem na to jest regularne uczestnictwo w dyskusjach wewnątrz grupy. Możesz publikować swoje ogłoszenia o pracę tak długo, jak pozwalają na to zasady i jesteś aktywnym i wartościowym członkiem.

Niektóre grupy na LinkedIn docierają do tysięcy ludzi, więc jest to opłacalna metoda, jeśli zostanie wykonana ostrożnie.

Krok 4: zwiększenie i promowanie stanowiska pracy

Być może udostępniłeś swoje stanowisko pracy na LinkedIn, ale możesz zrobić więcej.

Chociaż technicznie płacisz już za promocję za pomocą platformy, możesz ją jeszcze bardziej zwiększyć.

Na przykład rejestracja w LinkedIn Recruiter pozwala korzystać z grupowania zadań.

Innym obszarem, na którym możesz się skupić, jest dodawanie wynagrodzenia za rolę. Zapewnienie tego może mieć bardziej znaczący wpływ,niż mogłoby się wydawać.

Zarejestruj się na LinkedIn Recruiter

Logowanie do LinkedIn Recruiter daje dostęp do różnych funkcji. Funkcje te obejmują zaawansowane wyszukiwanie na platformie, rekomendacje oparte na sztucznej inteligencji i wiele więcej.

Najważniejsze jest jednak to, że możesz zdecydować się na ” pakowanie zadań.”Ta funkcja umożliwia LinkedIn pobieranie pozycji bezpośrednio z systemu śledzenia kandydatów (ATS).

Skutecznie pobiera to informacje ze strony kariery Twojej firmy i umieszcza je w dostępnych miejscach pracy. Jest to szybsze i łatwiejsze niż ręczne wystawianie każdej pozycji.

Aby się zarejestrować, przejdź do tej strony tutaj.

LinkedIn przechodzi obecnie rebranding rekrutera, więc musisz skontaktować się z działem sprzedaży w celu owinięcia zadań i innych nowych funkcji w momencie pisania. Są one powoli wdrażane do członków.

Aby to zrobić, musisz kliknąć tam, gdzie jest napisane Kontakt sprzedaż na stronie głównej, jak pokazano tutaj:

Następnie wypełnij swoje dane na następnej stronie, a LinkedIn skontaktuje się z tobą.

Include Job Compensation

Istnieje szybki i łatwy sposób na zwiększenie widoczności stanowisk pracy na LinkedIn: Dołącz wynagrodzenie.

Wielu pracodawców tego nie robi, ale zalecamy to. Im więcej osób wie o twojej pozycji, tym lepiej-a znajomość wynagrodzenia, a nawet zakresu wynagrodzeń, jest jedną z największych informacji, które kusi potencjalnych kandydatów do ubiegania się o pracę.

Jeśli na początku nie podałeś tych informacji, LinkedIn oszacuje dla ciebie wynagrodzenie za pracę. Oczywiście może to być niedokładne, więc pamiętaj, aby zaktualizować swoje stanowisko pracy z prawidłowym wynagrodzeniem.

Przejdź do istniejących stanowisk pracy, klikając tam, gdzie jest napisane Na, a potem Konto Ofertowe, jak pokazano tutaj:

Wewnątrz możesz edytować wynagrodzenie za każdą pracę, jak chcesz.

Krok 5: Rekrutacja Biernych Kandydatów

Chociaż ten post obejmował publikowanie ofert pracy na LinkedIn, nie jest to jedyny sposób, w jaki powinieneś korzystać z platformy.

To, o czym mówimy, to bierna rekrutacja kandydatów z wykorzystaniem mocy LinkedIn. Osiągniesz to poprzez budowanie swojej marki, więc kandydaci przychodzą bezpośrednio do ciebie.

Korzyści z tego są jasne: nie będziesz musiał tracić czasu na tworzenie stanowiska pracy dla jednego, a osoby ubiegające się o pracę w Twojej firmie będą miały do tego pasję i wiedzę od samego początku.

Chodzi o proaktywne dotarcie do przyszłych kandydatów i istnieje kilka kluczowych sposobów, aby to zrobić.

Pracownicy Spotlight

Istnieje kilka lepszych sposobów na budowanie marki i jej humanizację niż podkreślanie pracowników.

Możesz wyróżnić pracowników bezpośrednio ze strony swojej firmy na LinkedIn, z cytatem pracownika i jego nazwiskiem, w ten sposób:

Zastanów się, co to pokazuje potencjalnym kandydatom: zależy ci na ludziach, którzy dla Ciebie pracują i jesteś dumny z tego, co osiągają w firmie.

To dobry wygląd i na pewno rezonuje z innymi.

Udostępnianie Odpowiednich Treści

Udostępnianie odpowiednich treści jest proste.

Niezależnie od tego, czy chodzi o aktualizacje produktów, wiadomości biznesowe czy wydarzenia, Promuj je wszystkie na stronie firmowej, a nawet w swoim profilu.

Obserwujący doceniają aktualizacje. Chcą zobaczyć Twoją wiedzę, więc kultywowanie jej za pomocą treści zwiększa twoją tożsamość zawodową.

Pisz świeże treści i publikuj je na LinkedIn, kiedy tylko możesz.

Bądź Taktowny Ze Swoimi Inmailami

Właściwe wypisywanie wiadomości oznacza mówienie bezpośrednio do ludzi, jakby byli ludźmi, a nie robotami z liczbami. Poprawnie przeliteruj nazwy i spersonalizuj wiadomości.

Można na przykład wymienić konkretne osiągnięcia danej osoby.

Innym dobrym sposobem połączenia jest upewnienie się, że temat jest naturalny i do rzeczy. Temat powinien mieć wrażenie, że zwracasz się do nich i tylko do nich.

Wszyscy korzystaliśmy z szablonów e-maili. Chociaż oszczędzają czas, brakuje im osobistego kontaktu. Pamiętaj, aby dostosować i dostosować swoją wiadomość.

InMails są skuteczne w rekrutacji biernych kandydatów, jeśli są poprawnie wykonane, więc nie marnuj ich.

Total
0
Shares
Related Posts

Przegląd ADP

Z ponad 860 000 klientów na całym świecie, ADP software współpracuje z organizacjami każdej wielkości w celu uproszczenia…