Szukasz łatwego i skutecznego sposobu na zwiększenie widoczności reklamy i CTR?
Nie szukaj dalej niż Rozszerzenia reklam!
Rozszerzenia reklam oferują możliwość wyświetlania potencjalnym klientom numeru telefonu,adresu, aplikacji mobilnej, a nawet statystyk mediów społecznościowych w ramach kampanii Google Ads.
Pokażę Ci, jak korzystać z rozszerzeń reklam, aby uzyskać więcej z kampanii Adwords. Czym są Rozszerzenia reklam? Być może zauważyłeś, że podczas wyszukiwania niektórych słów kluczowych widzisz reklamy, które mają więcej niż typowy nagłówek, pierwszą linię, drugą linię I wyświetlany adres URL. Mają coś ekstra. W tym przypadku 1-800-Flowers ma linki do stron, które prowadzą do określonych kategorii ich witryny, takich jak sekcja kwiatów tego samego dnia i sekcja najlepiej sprzedających się kwiatów.
Jeśli szukasz Staples w Internecie, możesz zasubskrybować ich biuletyn bezpośrednio ze strony głównej Google. Teraz na szczęście nie musisz być firmą z listy Fortune 500, aby skorzystać z tych rozszerzeń reklam. Właściwie to nie kosztuje ani grosza więcej niż zwykła reklama. Pokażę Ci, jak to ustawić.
Pierwszym krokiem jest upewnienie się, że masz odpowiednie ustawienia podczas konfigurowania nowej kampanii w Adwords. Po skonfigurowaniu nowej kampanii w Adwords, klikając “kampanie”, a następnie dodając nową kampanię wyszukiwania i wyświetlania, tylko w sieci wyszukiwania lub tylko w sieci reklamowej, chcesz upewnić się, że masz włączone wszystkie funkcje, ponieważ jeśli nie, ta standardowa kampania da Ci tylko kilka opcji rozszerzenia reklam, a wszystkie funkcje pozwolą Ci skorzystać ze wszystkich różnych rozszerzeń reklam w Google Adwords.
Być może zastanawiasz się: “co zrobić, jeśli skonfigurowałem już kampanię ze standardowymi ustawieniami, a teraz chcę ją zmienić na wszystkie funkcje, aby móc korzystać z rozszerzeń reklam?”Na szczęście bardzo łatwo to zmienić. Nie musisz zakładać nowej kampanii. Możesz zmodyfikować istniejącą kampanię. Aby to zrobić, przejdź do obszaru kampanii na koncie Adwords i kliknij kampanię, którą chcesz zmienić. Następnie kliknij kartę ” Ustawienia “i pod” wpisz”, jeśli jest napisane” Standard”, kliknij” Edytuj “i zmień to na” wszystkie funkcje”, a następnie kliknij ” Zapisz.”Bingo. Twoja kampania ma teraz włączone wszystkie funkcje.
Teraz, gdy masz włączone wszystkie funkcje, nadszedł czas, aby rozpocząć kołysanie i toczenie z rozszerzeniami reklam. Aby to zrobić, po prostu kliknij kartę “Rozszerzenia reklam”. Teraz zamierzam przejść nad tym, jak korzystać z sekcji Rozszerzenia reklam Google Adwords.
Pierwszy przycisk, Gdzie jest napisane “Widok”, a następnie rozszerzenie, jest rodzajem rozszerzenia, które chcesz albo spojrzeć na dane, albo zacząć włączać do swojej reklamy, więc rozszerzenia lokalizacji lub rozszerzenia, w których będziesz zawierać adres, linki do witryny lub, jak pokazałem wcześniej z 1-800-Flowers, gdzie możesz połączyć się z konkretnymi obszarami witryny. Zaraz omówię, jak to ustawić.
Segmenty są ważne, jeśli uruchamiasz Rozszerzenia reklam, ponieważ wtedy możesz zobaczyć, jak różne czasy, różne sieci, różne urządzenia wchodzą w interakcje z różnymi rozszerzeniami reklam i masz dobry pomysł, jakich rozszerzeń reklam należy używać w jakim czasie lub z jakimi odbiorcami.
Kolumny to po prostu sposób na dostosowanie sposobu wyświetlania danych rozszerzeń reklam, więc to, co chcesz zrobić, to kliknąć “niestandardowe kolumny.”Domyślnie pokazuje normalne rzeczy, takie jak kliknięcia i wyświetlenia oraz współczynnik klikalności, a jeśli chcesz zmienić ich kolejność, wyjąć je lub dodać, możesz to zrobić, przeciągając elementy na bok, klikając “Dodaj” lub klikając “Usuń”, a następnie klikając “Zastosuj”, aby zastosować te zmiany.
W końcu nadszedł czas, aby faktycznie zacząć dodawać rozszerzenia do naszej reklamy. Domyślnie widok dotyczy rozszerzeń lokalizacji, ponieważ jest to najpopularniejszy typ rozszerzenia, który jest zwykle używany, jeśli jesteś lokalną firmą, która chce pokazać swój adres innym osobom. Więc jeśli ktoś szuka naprawy rowerów w San Francisco, chcesz pokazać mu swój adres i powiedzieć: “Hej, gdzie w San Francisco?”Aby to zrobić, kliknij “adresy z Miejsc Google”, a następnie kliknij “rozszerzenie Plus”, a następnie doda to adres, który masz w Miejscach Google lub na koncie lokalnym Google Plus do konta Adwords.
Jeśli zdarzy ci się zaktualizować adres, możesz to zrobić w Google Places, a następnie automatycznie zintegruje nowy adres w rozszerzeniu reklamy w Adwords. Po skonfigurowaniu kliknij ” Zapisz.”Ale jeśli nie masz konta Google Places, to jest OK. Możesz kliknąć “ręcznie wprowadzone adresy”, kliknąć” Plus rozszerzenie”, a następnie dodać swój adres, tak jak w Google Places, z wyjątkiem tego, że robisz to w Adwords i jest to adres, który się pokaże.
Po skonfigurowaniu wszystkiego możesz dodać rozszerzenia połączeń. Jest to kolejny popularny rodzaj rozbudowy w lokalnych zakładach ceglanych. Pokażę Ci, jak to ustawić. Kliknij na rozszerzenia połączeń. Jeśli nie ustawiłeś tego przed domyślnym napisem “ustawienie rozszerzeń połączeń, brak ustawień.”To, co chcesz zrobić, to dodać numer telefonu. Aby to zrobić, kliknij “Edytuj”, a jeśli masz już numer telefonu na swoim koncie, jak w Google Places, możesz go wybrać tutaj.
Jeśli nie, kliknij nowy numer telefonu. Domyślnie Google pokazuje to, co jest znane jako przekierowanie numeru telefonu Google i jest to ważne, jeśli chcesz śledzić i zobaczyć, jak działają te rozszerzenia reklam, ponieważ gdy ludzie dzwonią za pośrednictwem tego numeru telefonu, Google zostanie powiadomiony i możesz wiedzieć, z jakiej reklamy dzwonili na ten numer, jeśli zdarzy im się kliknąć na niego z urządzenia mobilnego, możesz zobaczyć, jak długo trwa rozmowa. Takie rzeczy.
Jeśli nie chcesz tego robić po prostu kliknij na mój własny numer telefonu, a następnie po prostu dodaj swój własny numer telefonu tutaj. Gdy wszystko wygląda dobrze, kliknij “Zapisz”, a będziesz miał skonfigurowane rozszerzenia połączeń.
Następnie pokażę Ci, jak skonfigurować rozszerzenie oferty. Aby to zrobić, wybierz “Rozszerzenia oferty” z rozwijanego menu. Następnie kliknij “Edytuj”, a następnie dodaj ofertę, klikając przycisk” Nowa Oferta”. Tutaj dodajesz informacje o swojej ofercie, takie jak nagłówek, jaki to rodzaj rabatu, obraz, czy zamierzasz korzystać z tej oferty w sieci reklamowej itp. Po skonfigurowaniu wszystkiego kliknij przycisk “Zapisz”, a do konta zostanie dodane rozszerzenie reklamy oferty.
Teraz nadszedł czas, aby przejść na jak skonfigurować linki witryny. Aby to zrobić, wybierz ” Rozszerzenia linków do witryny “z rozwijanego menu, kliknij” Edytuj”, a następnie ” nowy Link do witryny.”Tutaj możesz dodać tekst linku, który jest w zasadzie tekstem kotwicy linku do witryny, adresem URL, niezależnie od tego, czy chcesz pokazać te linki do Witryny na urządzeniach mobilnych i opisem. Po skonfigurowaniu kliknij “Zapisz”, a link do strony zostanie dodany tutaj. Chcesz powtórzyć ten proces, dopóki nie masz co najmniej czterech linków do witryny, więc możesz wybierać różne linki do różnych reklam. Gdy wszystko jest już skonfigurowane, kliknij “Zapisz”, a następnie będziesz mógł wyświetlać linki do witryny z reklamami.
Następnie nadszedł czas, aby przejść do rozszerzeń społecznych. Aby to skonfigurować, wybierz “Rozszerzenia społecznościowe” z rozwijanego menu. Kliknij “rozszerzenie Plus”, a następnie po prostu dodaj adres URL swojej strony Google Plus Tutaj i kliknij “Zapisz”, a będziesz gotowy do pracy. Jeśli masz dużo aktywności na swojej stronie Google Plus, szczególnie wiele plusów, które będą wyświetlane w reklamach, gdy ludzie wyszukają określone słowa kluczowe.
Teraz, gdy masz już skonfigurowane rozszerzenia społecznościowe, nadszedł czas, aby rozpocząć pracę nad dynamicznymi rozszerzeniami reklam w wyszukiwarce. Chociaż brzmi to trochę skomplikowanie, jest to naprawdę proste. To w zasadzie miejsce, w którym Google wybiera treści w Twojej witrynie, aby je pokazać, w zależności od tego, czego szukają ludzie. Aby to skonfigurować, kliknij “Dynamic Search Ad Extensions”, a następnie kliknij “Plus Extension”, a następnie dodaj domenę witryny i swój język. Umieścić coś w stylu “Backlinko.com,” kliknij na “Zapisz” i możesz iść.
Na koniec przejdę do rozszerzeń aplikacji, co jest miłe, jeśli masz aplikację mobilną. Aby z niego korzystać, wybierz “Rozszerzenia aplikacji” z rozwijanego menu, kliknij “Edytuj.”Kliknij” nowa aplikacja”, a następnie wprowadź informacje o swojej aplikacji. Jeśli więc Twoja aplikacja działa na Androidzie, chcesz ją tutaj zachować, ale jeśli korzystasz z urządzeń mobilnych Apple, wybierz iOS, a następnie wprowadź identyfikator aplikacji.
To wszystko na temat rozszerzeń reklam. Jak widać, istnieje tu mnóstwo opcji, ale najważniejszą rzeczą jest wybranie rozszerzenia reklamy, które ma sens dla Twojej witryny i Twojej firmy, a co najważniejsze, przetestowanie, aby zobaczyć, które z nich faktycznie dają Ci więcej wyników.