Jak generować ruch z tej strategii marketingowej Quora

quora

Istnieje wiele rodzajów witryn, za pomocą których można generować ruch.

Ale jest jeden w szczególności, który jest świetny dla małych, a nawet niektórych średnich witryn:

strony z pytaniami i odpowiedziami (Q&A).

Strony te składają się wyłącznie z użytkowników zadających pytania i innych użytkowników odpowiadających na te pytania.

Ponieważ są to” naturalne ” pytania, w większości przypadków zawierają słowa kluczowe z długim ogonem.

Z tego powodu witryny te szybko gromadzą ruch w wyszukiwarkach oprócz zwykłego ruchu w bazie użytkowników.

Istnieją setki Q & A stron tam, ale dla tego postu, mam zamiar skupić się na Quora. 

Yahoo Answers jest również duży, ale nie jest przyjazny dla marketerów (linki często są usuwane), a ja uważam, że jakość pytań i odpowiedzi jest niska.

Prawdopodobnie przynajmniej słyszałeś lub widziałeś Quorę. To około 140. co do wielkości witryna na świecie:

image09

Obejmuje prawie każdy temat, jaki można sobie wyobrazić.

Podobnie jak w przypadku każdej metody generowania ruchu, potrzebujesz strategia podczas korzystania z tej strony.

Oto, co będę wam tutaj: plan krok po kroku, aby wykorzystać Quora.

Podczas gdy mam zamiar skupić się na Quora tutaj, ta strategia będzie działać dla prawie każdej stronie Q&A. Tak więc, jeśli możesz znaleźć niszową stronę z pytaniami i odpowiedziami, jesteś ustawiony.

Które firmy powinny napędzać ruch z Quora? Zanim zaczniemy, musisz dowiedzieć się, czy tego typu witryny mogą Dla ciebie pracować.

Chociaż możesz generować znaczny ruch na swojej stronie (tysiące miesięcznie), będziesz ciężko generować naprawdę ogromne ilości ruchu.

Oznacza to, że ta strategia jest najlepsza dla witryn, które odwiedzają tylko kilka tysięcy użytkowników miesięcznie. Dla nich to nowe źródło ruchu zrobi dużą różnicę.

Jeśli to brzmi jak ty, zaczynajmy.

Krok 1: Zidentyfikuj tematy, kategorie i frazy wyszukiwania

Po pierwsze, wiedz, że nie będziesz odpowiadać na pierwsze pytania, które widzisz—to byłaby strata czasu.

Wszystko, co robisz na tych stronach z pytaniami i odpowiedziami, powinno zmaksymalizować twoje odwiedzający / czas spędzony stosunek.

Jeśli odpowiadasz na pytania, które nikogo nie obchodzą, nie dostaniesz wielu odwiedzających, a ten stosunek będzie do bani.

Idealne pytania do odpowiedzi mają kilka wspólnych czynników:

  • Nie są zbyt Starzy. – na Quora najlepsze pytania nie mają więcej niż kilka godzin. Im starsze jest pytanie,tym więcej innych odpowiedzi będziesz konkurować.
  • Mają stosunkowo dużą liczbę odsłon – jeśli uzyskają więcej opinii niż inne pytania, Wiele osób musi być zainteresowanych.
  • Mają małą liczbę innych odpowiedzi – im więcej odpowiedzi jest, tym bardziej prawdopodobne, że Twoja odpowiedź zostanie zakopana na dole.

Jest jeden atrybut, który łączy czynniki 2. i 3. razem.

Jeśli Wiele osób jest zainteresowanych pytaniem, Dlaczego nie ma wielu odpowiedzi?

Bo pytanie brzmi: trudno odpowiedzieć.

Ważne jest, aby to zrozumieć, ponieważ będziesz kuszony, aby uniknąć tych pytań, myśląc, że łatwiej jest zrobić szybką odpowiedź na proste pytanie.

Ale proste pytania dostają mnóstwo odpowiedzi.

Spodziewaj się włożyć trochę poważnej pracy w swoje odpowiedzi na te trudne pytania. Czasami odpowiedź może zająć 15-30 minut, ale jeśli masz kilkuset odwiedzających (lub tysiąc), może być tego warte.

Przeprowadzę Cię przez kroki znalezienia tych pytań na obu stronach.

Znajdowanie świetnych pytań na Quora: Aby rozpocząć, przejdź do swojego profilu. Będzie sekcja o nazwie “knows about”, gdzie można opisać swoje obszary wiedzy.

W obszarze tekstowym zacznij wpisywać główne słowa kluczowe (np. “marketing”, “SEO”, ” Biżuteria“, itp.), które odzwierciedlają Twoją niszę.

image07

Quora zaproponuje odpowiednie i popularne tematy. Wybierz je i naciśnij ” Dodaj.”

Im więcej tematów dodasz, tym więcej potencjalnych pytań będzie do odpowiedzi, ale zachowaj tematy istotne.

Gdy to zrobisz, kliknij link “Odpowiedz” na górnym pasku narzędzi.

image03

To generuje listę pytań, które pasują do tematów, które właśnie wybrałeś.

Irytujące części o Quora jest to, że nie można sortować pytania.

Domyślnie (jedyna opcja) pytania są sortowane na podstawie algorytmu, który bierze pod uwagę datę opublikowania oraz liczbę innych komentarzy i wyświetleń.

image02

Jedyną prawdziwą opcją jest przewijanie ich.

Spójrz na powyższe zdjęcie, aby zobaczyć, jakie informacje są dostępne dla każdego pytania.

Jak widzisz, to nie jest idealne, ale to dobry początek. Dla każdego pytania możemy określić:

  • liczba odpowiedzi
  • kiedy zadano pytanie
  • liczba osób po

W każdym pytaniu znajdziesz więcej przydatnych danych. Jeśli klikniesz na którykolwiek z tych tytułów, aby przejść do strony pytań (ze wszystkimi odpowiedziami), zobaczysz pole “statystyki pytań” na prawym pasku bocznym.

image14

To pudełko pokaże Ci najważniejsze statystyki, których szukamy: widoki.

Typowo, widoki będą odpowiadać liczbie obserwujących, ale nie zawsze, więc powinieneś sprawdzić oba.

Teraz, gdy wiesz, czego szukamy i gdzie je znaleźć, potrzebujesz tylko skutecznego procesu, aby określić, które pytania są dobre.

To dobry początek.:

  • screen out pytania, które zostały zadane ponad dzień temu
  • ekranuj pytania, które mają zero obserwujących lub mniej niż 100 wyświetleń (Nie dotyczy to bardzo ostatnie pytania, oczywiście)
  • wyświetla pytania, które mają już ponad 10 odpowiedzi (możesz zejść niżej)

To pozostawi Ci kilka dobrych pytań do odpowiedzi. Te pytania będą:

  • bądź najnowszy
  • mieć dobrą kwotę odsetek
  • mieć małą konkurencję (więcej na ten temat później)

Krok 2: Oto jak ustrukturyzować odpowiedzi, aby uzyskać maksymalną skuteczność

Teraz, gdy wiesz, jak znaleźć dobre pytania, na które możesz odpowiedzieć, zaczyna się ciężka praca.

Na większości Q & A witryn, w tym Quora, odpowiedzi są uporządkowane według liczby” upvotes ” otrzymasz.

Teoretycznie najlepsza odpowiedź powinna wznieść się na szczyt.

Oznacza to, że Twoje odpowiedzi muszą być najlepsze.

Jednak chcesz również być w stanie przyciągnąć ruch do swojej witryny.

Istnieją trzy główne metody, aby to zrobić, ale wszystkie zależą od jednego kluczowego kryterium wyboru pytania:

Odpowiadaj tylko na pytania związane z treścią, o której już napisałeś.

W przeciwnym razie nie będzie naturalnego sposobu na powrót ruchu do twojej witryny.

Metoda 1-Krótka odpowiedź z linkiem do posta: Raz na jakiś czas będziesz miał szczęście i natkniesz się na pytanie, które rozwiązałeś prawie idealnie w poprzednim poście.

Na przykład, gdy ktoś na Quorze zapytał, czy content marketing jest skuteczny i czy warto poświęcać czas na SEO, musiałem na to odpowiedzieć.

I już had a post that answer this question exactly.

image01

To sprawiło, że moja odpowiedź była prosta, ale wiarygodna.

Udzieliłem krótkiej odpowiedzi, ale byłem w stanie wskazać osobie zadającej pytanie bardziej szczegółową odpowiedź.

W takich przypadkach Twój link idealnie pasuje do sytuacji i nie wydaje się, że próbujesz go tam zablokować.

Metoda 2-odnośniki w odpowiedzi: Przez większość czasu pytania będą dotyczyły twoich wcześniejszych problemów z treścią.

W takim przypadku będziesz musiał podać szczegółową odpowiedź na temat samej Quory.

Wymaga to dużo więcej pracy, ale jeśli zdobędziesz kilka tysięcy wyświetleń, warto.

Jeśli chodzi o linkowanie, po prostu umieść linki 1-3 do ściśle powiązanych treści, gdy tylko ma to sens. Nie uzyskasz niesamowitego współczynnika klikalności, ale nadal będziesz prowadzić dobry ruch.

Oto przykład odpowiedzi Eli Rubel, gdzie sprytnie wsunął link do postu na blogu o pomiarach wyników:

image04

Metoda 3-Poleć produkt bezpośrednio: Musisz uważać, aby nie spamować tych stron z promocyjnymi linkami i odpowiedziami, ale jeśli sprzedajesz produkt, od czasu do czasu będziesz miał szansę go polecić bezpośrednio.

Kluczem jest zrobić to w sposób przejrzysty i autentyczny.

Zacznij od Oświadczenia o tym, kim jesteś. Oto przykładowa odpowiedź:

image00

Kluczową rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że Twoja odpowiedź nadal musi być cenna, jeśli chcesz, aby została przegłosowana.

Jeśli więc ktoś poprosi o produkt, który pozwoli mu wykonać “x, y, z”, upewnij się, że szczegółowo wyjaśnisz wszystkie sposoby, w jakie Twój produkt pomaga mu wykonać te zadania.

Wskaż szczerze, gdzie twój produkt jest silny, a także gdzie jest słaby, ponieważ czytelnicy to docenią.

Podczas gdy te pytania zazwyczaj nie uzyskać tak wiele opinii, jak inne, mogą one prowadzić bezpośrednio do sprzedaży, co czyni je znacznie bardziej wartościowe.

Krok 3: Śledź i modyfikuj swoje podejście

Ostatnią rzeczą, którą musisz zrobić, to śledzić wyniki, aby określić, czy odpowiadanie na pytania jest warte twojego czasu.

Ogólnie rzecz biorąc, jest to prosty proces dwuetapowy.

Uczciwe ostrzeżenie: Twoje pierwsze 5-10 odpowiedzi prawdopodobnie nie będzie dobrze. Szybko dowiesz się, co działa, a co nie na stronie pytań i odpowiedzi, którą wybrałeś na początek.

Śledź (1) czas spędzany na każdej odpowiedzi i (2) liczbę odwiedzających, które otrzymujesz od tego czasu (jeszcze lepiej—konwersje).

Możesz śledzić widoki bezpośrednio na stronie z pytaniami i odpowiedziami, ale widoki na Twoją rzeczywistą witrynę są ważniejsze.

W Google Analytics przejdź do “Akwizycja > przegląd > cały ruch > polecenia” na pasku po lewej stronie:

image06

Dostaniesz lista wszystkich różnych witryn, które skierowały odwiedzających do twojej witryny, miejmy nadzieję, że w tym witryny z pytaniami i odpowiedziami:

image13

Następnie możesz kliknąć tę witrynę, a zobaczysz listę stron, do których wysłał ruch:

image11

Daj każdemu postowi co najmniej tydzień, aby zobaczyć, jaki ruch prowadzi (zarówno natychmiast, jak i konsekwentnie).

Gdy masz próbkę o wielkości co najmniej 20-30 pytań, masz wystarczająco dużo informacji, aby określić, czy korzystanie z witryn z pytaniami i odpowiedziami jest skuteczną strategią generowania ruchu dla Twojej firmy.

Zwykle będzie tak, jeśli jesteś dobry w zbieraniu pytań i uzyskiwaniu najlepszych odpowiedzi, ale w niektórych branżach będzie to trudniejsze niż w innych. Dlatego musisz zmierzyć i ocenić swoje wyniki.

Wniosek

Quora przedstawia ogromną szansę dla marketerów, którzy chcą rozwijać mniejsze witryny-nawet jeśli ich używanie nie jest skalowalne.

Pokazałem wam prosty, ale skuteczny 3-stopniowy proces, który działa.

Zacznij od użycia tego procesu, aby odpowiedzieć na najmniej 20 pytań i dostosuj proces stamtąd w razie potrzeby.

Total
0
Shares
Related Posts