Uzyskanie informacji prasowych może ustanowić Cię jako autorytet w swojej branży. Możesz uzyskać dostęp do odbiorców pełnych osób, które mogą zatrudnić cię jako pracownika, partnera i dostawcę. Uzyskanie bezpłatnych informacji prasowych jako osoba fizyczna może być wyzwaniem, ale można to zrobić i skutecznie prowadzić do możliwości, których szukasz, pracując nad rozwojem osobistego profilu marki.
W tym rozdziale przedstawimy proces, który inni wykorzystali do zwiększenia własnych profili. Następnym razem, gdy zobaczysz kogoś w telewizji lub w artykule, będziesz wiedział, że posiadasz zdolność do uzyskania tego samego rodzaju zasięgu.
Jak Tim Ferriss Dostaje Darmową Prasę
Tim Ferriss miał dylemat, kiedy przygotowywał się do wydania swojej popularnej książki, the 4-Hour Workweek. Tim i jego wydawca chcieli, aby Tim zrobił rund medialny, ale nikt nie chce rozmawiać z kimś dla tego rodzaju reklamy, chyba że opinia publiczna go zna lub ma doświadczenie w mówieniu z innymi dużymi mediami.
Oczywiście trudno jest poznać opinię publiczną i uzyskać relację z mediów, jeśli nie możesz znaleźć sposobu, aby zacząć. Dlatego Tim stał się kreatywny dzięki swojemu podejściu do uzyskania wolnej prasy.
W poście na swoim blogu, od pierwszej telewizji do Dr Oz—jak zdobyć lokalne Media…następnie Media krajowe, Tim przedstawia proces, którego użył i proces, którego możesz użyć, aby uzyskać bezpłatną prasę dla siebie.
Pierwszy Tim spojrzał na aktualny krajobraz wiadomości, aby zobaczyć, co dzieje się na świecie. Znalazł coś, czym w tej chwili interesowały się media i znalazł związek między jego wiedzą a tematem.
Drugi, Tim skontaktował się z lokalnymi stacjami telewizyjnymi będącymi filiami krajowych kanałów-ABC, CBS i NBC. Powiedział, że jest ekspertem w temacie wiadomości i że ma inne zdanie niż wspólna myśl i może dostarczyć swój wkład widzom. Nie odezwał się od wielu, ale odezwał się od jednego.
Trzeci, przeciwna opinia była kluczowa dla Tima. To sprawiło, że wyróżniał się jako ktoś z innym spojrzeniem na bieżące wydarzenie. A ten, lokalny spot partnerski był dowodem, że musiał pokazać innym w mediach, że będzie mówił jasno i skutecznie w telewizji, radiu itp.
Reszta postu Tima na blogu mówi o tym, jak możesz zagłębić się w temat i stworzyć swoje punkty rozmów. Warto poświęcić czas na przeczytanie całego artykułu, ale na razie zrobimy krok wstecz i omówimy, w jaki sposób możesz stać się ekspertem w swojej branży, abyś mógł rozmawiać z mediami, gdy pojawią się bieżące wydarzenia.
Oto proces opisany w książce Tima, 4-godzinny tydzień pracy:
Krok Pierwszy Rejestracja W Oficjalnych Organizacjach Branżowych
Źródło: American Accounting Association
Stanie się ekspertem oznacza po prostu uznanie za osiągnięcia w określonym temacie. Nie oznacza to, że masz najlepszą pracę, najlepszy biznes lub nawet pracował w branży bardzo długo. To po prostu uznanie, że zrobiłeś pewne rzeczy i masz dowód na poparcie swoich osiągnięć.
Pierwszym krokiem do zbudowania swojej wiedzy i uznania jest zarejestrowanie się w oficjalnych organizacjach branżowych. Nie powiemy, że każda branża, ale wiele branż ma oficjalne organizacje, które reprezentują sprawy, które się w niej dzieją. Ludzie rozpoznają te placówki i jeśli jesteś z nimi związany, zyskujesz dowód społeczny, łącząc się z nimi.
Krok Drugi Przeczytaj Trzy Bestsellerowe Książki Branżowe
Następnie przeczytaj najpopularniejsze książki publikowane w Twojej branży. Jeśli chcesz rozmawiać z prasą w wywiadach, musisz znać historię branży. Znajdź najpopularniejsze książki i przeczytaj je od przodu do tyłu i upewnij się, że możesz przypomnieć sobie informacje później. Chcesz być w stanie odnieść się do najlepszych materiałów w swojej branży, gdy mówisz o bieżących wydarzeniach. Daje Ci wiarygodność, a to może zapewnić Ci wyższy status eksperta wśród odbiorców.
Krok Trzeci Zorganizuj Godzinne Seminarium
Następnie zaproponuj bezpłatne seminarium w lokalnej uczelni lub na Uniwersytecie. Seminarium będzie poradnikiem na temat rzeczy w Twojej branży. Chcesz pomóc studentom lub każdemu, kto chce wziąć udział w zajęciach, w jaki sposób mogą zaangażować się w Twoją branżę i co mogą zrobić, aby odnieść sukces. Zaleca się również, aby przemawiać w lokalnej firmie zaangażowanej w Twoją branżę, jeśli to możliwe, ale robienie tego na uniwersytecie jest dobre dla Twojego portfolio, aby rozpocząć.
Powodem, dla którego prowadzisz to seminarium, jest to, że możesz umieścić go na swoim profilu i wykorzystać go, aby uzyskać dostęp do wywiadów w mediach i innych wypowiedzi jako ekspert. Prowadzenie seminariów i bycie częścią organizacji pokazują mediom, że nie jesteś tylko ekspertem, ale że możesz mówić publicznie i robić to skutecznie; tak skutecznie, że Uniwersytet zaprosił cię na seminarium.
Krok Czwarty Napisz Artykuł Do Magazynu Branżowego
Na koniec napisz artykuł do magazynu branżowego. Skorzystaj z danych uwierzytelniających, które stworzyłeś w tym procesie, aby uzyskać dostęp do pisania artykułu dla magazynu branżowego. Ponownie, publikowanie w magazynie branżowym to kolejne pióro w czapce, którego możesz użyć do pracy w łańcuchu za pomocą wolnej prasy (więcej o łańcuchu później).
Na początek znajdź popularny temat w branży i przedstaw przeciwny pogląd na to, co oferują teraz inni eksperci. Utwórz kopię zapasową swojego widoku, oczywiście, ale zaoferuj coś innego, ponieważ media lubią wnosić coś innego, co przyciągnie uwagę swoich zwolenników.
Jeśli nie możesz zostać zaakceptowany, aby napisać o gorącym temacie w branży, zaproponuj rozmowę z kimś w branży, aby uzyskać opinię na temat. Możesz nie być w stanie wyrazić własnych myśli, ale nadal będziesz wiarygodny w magazynie i możesz go wykorzystać, aby uzyskać więcej informacji w prasie.
Ostatnia uwaga od Tima, w innym poście na swoim blogu, Jak zdobyć krajową prasę bez budżetu, Tim ma współzałożyciela Reddit, Alexisa Ohaniana, przyczynić się do jego procesu uzyskiwania bezpłatnych relacji prasowych. Kluczem do tego, co Alexis był w stanie zrobić dla swoich relacji prasowych na początku, było zawsze wypłacać je do przodu. Spotykał się z mediami i naprawdę z każdym, kogo mógł i zawsze szukał sposobów, aby im pomóc.
Alexis patrzyła na to, jakby wkładał grosza do skarbonki. Za każdym razem, gdy komuś pomagał, dodawał grosz do banku, a z czasem zbudował wystarczająco dobrą wolę wśród ludzi w mediach, że byli bardziej niż szczęśliwi, mogąc mu zwrócić przysługę i omówić swój ekscytujący nowy startup, który okazał się Reddit.
Przeczytaj cały artykuł od Alexis. Daje świetne rady, w tym szczegółowe informacje na temat tego, jak tworzyć swoje boiska wokół “kołków” lub dużych przedmiotów dnia, które są coraz prasowe. Dołączając się do kołków, możesz uzyskać ” in ” z mediami i zbudować drogę do uzyskania dużego (i bezpłatnego) zasięgu.
Jak używać HARO, aby uzyskać niesamowitą ekspozycję prasową
Help a Reporter Out lub HARO, to usługa, która łączy źródła lub ekspertów z dziennikarzami. Jako osoba rozwijająca swoją markę osobistą, możesz używać HARO do nawiązywania kontaktów z dziennikarzami, aby uzyskać darmową prasę. Korzystając z porad Tima z poprzedniej sekcji, możesz ustalić swoją wiarygodność i zbudować swój status eksperta, dzięki czemu będziesz bardziej skłonny do akceptacji przez dziennikarzy korzystających z HARO.
Oto kilka kroków wraz ze studiami przypadków, w jaki sposób najlepiej używać HARO, aby uzyskać swoje nazwisko w prasie i zbudować swój profil.
Krok pierwszy rejestracja w HARO
HARO Basic jest bezpłatny. W wersji podstawowej codziennie otrzymujesz trzy e-maile wypełnione zapytaniami od dziennikarzy i producentów treści. Możesz zarejestrować się w pakietach premium, jeśli chcesz mieć więcej możliwości z usługą, takich jak filtrowanie zapytań według określonych słów kluczowych i budowanie profilu.
Krok Drugi Konfiguracja Kryteriów Odpowiedzi Na Zapytania
Nie wszystkie zapytania na HARO są sobie równe. Aby uzyskać trakcję i uzyskać bezpłatną prasę, istnieje dobra równowaga w znalezieniu queries queries, które mogą również wykorzystać twój cytat podczas pracy w górę łańcucha (więcej na ten temat później).
Istnieją dwa czynniki, które wchodzą w kryteria odpowiedzi.
Pierwszy, publikacja powinna mieć grupę docelową. Jeśli uważasz, że publikacja zamieści Twoje nazwisko przed ludźmi, którzy mogliby cię zatrudnić lub którzy chcieliby zostać klientami, to warto poświęcić na to czas.
Drugi, publikacja powinna wyglądać dobrze na twojej osobistej stronie internetowej lub powinna wyglądać dobrze, gdy wysyłasz e-mail do innych publikacji, aby pokazać dowód, że byłeś wcześniej omawiany w prasie. Oczywiście publikacja może mieć powszechne uznanie i być dobra, ale nawet jeśli nazwa jest rozpoznawalna i oficjalnie brzmiąca, warto odpowiedzieć na zapytanie.
Krok Trzeci Szybko Reaguj, Aby Zwiększyć Szanse Na Publikację
Wszystkie typy twórców treści korzystają z HARO. Niektórzy pracują nad długoterminowymi projektami, ale inni i prawdopodobnie większość pracują nad napiętymi terminami. Mogli szukać źródeł innymi kanałami i w ostateczności przybyli do HARO. Potrzebują szybkiej informacji zwrotnej od ekspertów, aby dotrzymać terminów.
Zawsze Bądź dokładny w swoich odpowiedziach. Chcesz udzielić atrakcyjnych odpowiedzi, ale bądź świadomy czasu, który poświęcasz na odpowiedź. Podstawowe wiadomości e-mail HARO wychodzą wcześnie rano, około południa i wieczorem. Jeśli możesz odpowiedzieć w ciągu godziny lub kilku godzin od zapytania, najprawdopodobniej otrzymasz odpowiedź.
Krok Czwarty Użyj Poprzednich Poświadczeń
Jak krótko wspomniano, Użyj poświadczeń poprzednich miejsc, w których zostały opublikowane lub zostały uwzględnione w artykułach. Jeśli dopiero zaczynasz, dołącz do organizacji branżowych i weź udział w seminarium, aby zbudować swoje referencje.
Inne rzeczy, które możesz zrobić, to zamieszczanie gości lub oferowanie pomocy w artykułach na blogach i innych publikacjach. Poszukaj sposobów na opublikowanie swojego imienia w artykułach, filmach i innych artykułach. Są to dowody na to, że można bezpiecznie cytować i używać w artykułach.
Dziennikarze korzystający z HARO mają termin, ale nadal muszą być ostrożni ze swoimi źródłami. Szukają poświadczeń, aby dać im spokój ducha, w tym Ciebie lub kogokolwiek innego.
Krok piąty Kontynuuj, gdy używane są Cytaty
Zwykle usłyszysz od dziennikarza, gdy uwzględni cię w artykule. Znajdź artykuł i udostępnij go na swoich profilach w mediach społecznościowych, dodaj go do listy poświadczeń w swojej witrynie i wykorzystaj do przyszłych zapytań.
A kiedy to się skończy, pamiętaj, aby odpowiedzieć na e-mail, który dziennikarz wysyła Ci z notatką z podziękowaniem. Nawet jeśli nie otrzymasz e-maila, ale twoje cytaty zostaną opublikowane, wyślij wiadomość e-mail z podziękowaniem. Zawsze dobrze jest zakończyć pozytywnymi wibracjami i zakończyć stwierdzeniem, że zawsze jesteś dostępny dla cytatów na temat przyszłych artykułów.
Jak korzystać z ProfNet by PR Newswire, aby uzyskać jeszcze więcej
Ekspozycja Prasowa
ProfNet by PR Newswire to usługa, z której dziennikarze korzystają, aby uzyskać informacje od ekspertów do artykułów. Dziennikarze mogą korzystać z serwisu, aby znaleźć wiarygodne źródła artykułów. Kiedy w branży jest gorący temat, dziennikarz może udać się do ProfNet i poprosić ekspertów o odpowiedź na pytania. To jest jak HARO i jest to kolejna okazja dla ciebie, aby uzyskać dostęp do dziennikarzy, w tym tych, którzy piszą o twojej branży.
Oto zalecany proces korzystania z ProfNet i uzyskiwania wolnej prasy poprzez odpowiadanie dziennikarzom w sposób, który sprawi, że będą chcieli cię uwzględnić w swoich artykułach.
Krok Pierwszy Poproś O Informacje O Subskrypcji ProfNet
Dołączenie do ProfNet jako ekspert jest kosztowne. Zarejestruj się tutaj, aby uzyskać informacje o tym, jaką opłatę będziesz musiał zapłacić, aby uzyskać pełny dostęp. Jeśli mieści się w Twoim budżecie, warto zarejestrować się w pełnej usłudze. Będziesz miał większy dostęp do dziennikarzy korzystających z usługi, ale istnieje bezpłatna alternatywa, która może również działać.
Krok Drugi Rejestracja W ProfNet Connect
ProfNet Connect to internetowa społeczność dziennikarzy i ekspertów. Dzięki ProfNet Connect tworzysz treści, aby udowodnić swoją wiedzę. Odpowiadasz na pytania na forach, publikujesz inne treści i łączysz się z innymi ekspertami i dziennikarzami.
Krok Trzeci Wypełnij Swój Profil Swoimi Poświadczeniami
Treści, które udostępniasz i publikujesz w ProfNet, są oczywiście ważne, ale równie ważny jest sposób, w jaki wypełniasz swój profil. Dziennikarze spojrzą na Twoje treści, ale będą chcieli wiedzieć, kim jesteś. Nie będą umieszczać nikogo w swoich artykułach i historiach.
Aby być atrakcyjnym, musisz użyć poświadczeń zbudowanych w tym rozdziale na swoją korzyść. Przytocz organizacje, do których należysz i wspomnij o seminarium, które odbyłeś na Uniwersytecie. Przechodząc przez ten proces, otrzymasz wzmianki o publikacjach. Wymień te publikacje z czymś w rodzaju ” jak widać w…” na swoim profilu i na treści, które publikujesz w ProfNet.
Zrób to samo z ProfNet, jeśli dołączysz do pełnej usługi. Wysyłając dziennikarzom e-maile z odpowiedziami na ich pytania, Wymień swoje poświadczenia bezpośrednio w wiadomości e-mail. Te referencje zaintrygują dziennikarzy i przeczytają Twoje treści.
Na koniec UWAGA na temat treści, które udostępniasz, czy to w ProfNet Connect, czy za pośrednictwem poczty e-mail-wykonaj dokładne badania, odpowiadając na zapytania. Dziennikarze otrzymają mnóstwo odpowiedzi i aby Twoja była jedną z nich, musisz zaprezentować swoje referencje, ale Twoje treści będą musiały zostać zbadane na ten temat. Pokaż, że wiesz, o czym mówisz i spróbuj przedstawić przeciwny punkt widzenia, kiedy tylko możesz. To sprawia, że wyróżniasz się i to jest to, co dziennikarze ogólnie chcą.
Jak Handlować Łańcuchem Jak Prawdziwa Gwiazda Mediów
Ryan Holiday napisał książkę Zaufaj mi kłamię: wyznania medialnego manipulatora. W książce Holiday napisał o swoich doświadczeniach w nowym świecie mediów online, gdzie mógł manipulować ludźmi i systemami, aby uzyskać informacje prasowe i uwagę dla swojej osobistej marki i firm, dla których pracował i reprezentował.
Manipulacja może wydawać się mocnym słowem i prawdopodobnie było używane do manipulowania potencjalnymi czytelnikami, aby myśleli, że wakacje to jakiś oszust, aby sprzedawać więcej książek. Ale niektóre z metod wymienionych w książce były solidne strategie uzyskania wolnej prasy, w tym jeden o nazwie, “Trading Up the Chain”.
Jeśli zaczynasz proces budowania swojej reputacji, handel w łańcuchu jest idealną strategią na uzyskanie rozgłosu w mediach i przejście do coraz większych publikacji. Tim Ferriss wspomniał o tym i wspominaliśmy o tym kilka razy.
Oto proces.
Pre-Step Budowanie Swoich Historii
Za każdym razem, gdy chcesz uzyskać darmową prasę, musisz opracować historię. Historie to rzeczy, które blogerzy i dziennikarze przyciągają i zabierają do swoich odbiorców. Musisz stać się dobry w opowiadaniu historii, którą publiczność byłaby zainteresowana.
Twoja historia może być czymś, co robisz w lokalnej społeczności. Może to być wydarzenie charytatywne dla popularnej sprawy lub interesujący projekt, w którym uczestniczysz, aby pomóc społeczności. Wydarzenia te zamieniają się w historie, o których dziennikarze chcą rozmawiać.
Szukaj w lokalnych wiadomościach rzeczy, które przyciągają uwagę. Spójrz również na popularne tematy, które możesz zatrzasnąć, które są teraz gorące. Dziennikarze chcą mieć pewność co do swoich reportaży, więc korzystanie z popularnych tematów i trendów w swoich historiach daje im coś, o czym wiedzą, że ich publiczność będzie dbać.
Gdy już masz swoją historię, możesz zacząć ją wymieniać.
Krok Pierwszy Zidentyfikuj Małe Blogi W Swojej Branży
Handel łańcuchem zaczyna się od małych blogów. Istnieją blogi dla prawie każdej branży w istniejących. Wykonaj proste wyszukiwanie w Google, aby znaleźć blogi związane z Twoją branżą. Prawdopodobnie na początku znajdziesz większe blogi, ale przejdź do witryn takich jak Alltop i Technorati, aby znaleźć blogi, które są w Twojej branży, ale nie tak popularne jak te na pierwszej stronie Google. Szukaj również lokalnych blogów w Twojej okolicy.
Po zidentyfikowaniu małych blogów w swojej branży, skontaktuj się z nimi i przedstaw swoją historię. Zobacz, co zrobili w przeszłości i połącz swój pomysł z ich pomysłem za pomocą wiadomości e-mail, takiej jak:
Widziałem, że napisałeś o tym artykuł. Piszę, ponieważ pracuję nad podobnym projektem w naszej okolicy i pomyślałem, że będziesz zainteresowany. Jeśli masz czas, chętnie podzielę się szczegółami. Myślę, że czytelnikom spodoba się ta historia.
To może zwrócić uwagę mniejszych blogerów, ponieważ chcą podzielić się wiadomościami. Daje im to możliwość zgłaszania wiadomości, które większe kanały medialne mogą przegapić na wczesnym etapie.
Kluczem do handlu w łańcuchu jest opublikowanie twojej historii na małym blogu, dowolnym blogu. Zdobycie pierwszej publikacji lub pierwszych kilku publikacji jest kluczowe, ponieważ gdy już je masz, możesz je wykorzystać do pracy w większych punktach sprzedaży.
Krok Drugi Handluj Z Lokalnymi Mediami I Dużymi Oddziałami Sieciowymi
Gdy masz mały zasięg bloga, chcesz zbudować coś o nieco większym obszarze zasięgu, ale coś, co ma również połączenie z czymś jeszcze większym. Może to być lokalna stacja informacyjna, która jest filią większej sieci krajowej, takiej jak CBS, ABC i NBC. Może to być również lokalna gazeta, która ma powiązania z większymi publikacjami w całym kraju lub na świecie.
Sięgnij do tych publikacji za pomocą tego samego rodzaju wiadomości e-mail, ale użyj relacji z mniejszych blogów jako sposobu na udowodnienie, że Twoja historia ma coś wartego omówienia. Kiedy możesz pokazać, że inni pomyśleli o Tobie wystarczająco dużo, aby cię opublikować, daje to większy komfort publikacji i będą bardziej skłonni opublikować Twoją historię własnymi słowami.
W swojej książce Holliday mówi o czasami używaniu fałszywych adresów e-mail i fałszywych nazwisk, aby dać tym większym publikacjom wskazówki na temat historii publikowanych przez blogerów. To trochę bardziej nieuczciwe, ale jeśli masz problemy z dotarciem do zwykłych wiadomości, możesz spróbować użyć anonimowych nazwisk.
Krok Trzeci Uzyskanie Dużych Publikacji, Aby Napisać O Tobie
Gdy zdobędziesz blogerów i lokalne media, aby pokryli Twoją historię, możesz poszukać, aby media krajowe pokryły Twoją historię.
Kluczem jest połączenie z uznaną w kraju publikacją. Na przykład, jeśli jesteś w stanie uzyskać zasięg w lokalnym oddziale CBS, będziesz mógł używać logo CBS w wiadomościach e-mail, gdy docierasz do większych publikacji, czy to Krajowego bloga, czy dużej gazety. Dziennikarze rozpoznają te rodzaje logo i będą zainteresowani, aby zobaczyć, dlaczego jesteś związany z tym logo.
Handel w łańcuchu może być używany do manipulowania mediami w nieetycznych rzeczach, ale jeśli robisz to z właściwych powodów, takich jak omawianie wydarzeń charytatywnych lub biznesowych w Twojej okolicy, a zdarza się, że dostajesz tam swoje imię, sytuacja jest korzystna dla obu stron.
Zacznij od swojej historii. Zapoznaj się z tym przez małych blogerów. Następnie przejdź do większych blogów i lokalnych mediów i pracuj nad większymi publikacjami.
Z każdym krokiem budujesz swoje poświadczenia, które mogą przejść długą drogę, jeśli chodzi o znalezienie nowej pracy lub znalezienie nowych klientów.