Chociaż jestem wielkim zwolennikiem oryginalnych treści, dostrzegam również możliwość podniesienia swojego profilu, która wiąże się z dołączeniem do rozmowy, którą rozpoczęli inni blogerzy. Kluczem jest oczywiście nie tylko połączenie, ale także połączenie i rozwiń w sposób, który pokazuje, że jesteś kimś, kogo warto posłuchać.
W nowej przestrzeni medialnej Scott Karp z wydawnictwa 2.0 jest w tym mistrzem. Zawsze możesz polegać na Scotcie, który przeprowadzi wnikliwą analizę najnowszych wiadomości, a niezależnie od tego, czy się z nim zgadzasz,czy nie, nadal będziesz miał wartość.
Chociaż możesz nie być mistrzem retorycznym, każdy może łatwo zostać perswazyjnym blogerem konwersacyjnym. Kluczem jest zaoferowanie czegoś więcej niż tylko twojej opinii, odkąd ostatnio sprawdzałem, każdy wydaje się mieć taką. Uzyskasz lepsze wyniki, jeśli dasz ludziom coś, z czym mogą się odnosić na poziomie osobistym.
Jak?
Opowiedz historię.
Pomyśl o tym. Podczas rozmowy można znaleźć coś do powiedzenia w odpowiedzi dość szybko w oparciu o osobiste wspomnienia, które poruszył głośnik. Bez tych wspomnień nie miałbyś nic do powiedzenia. Te wspomnienia są związane z doświadczeniami, a doświadczenia są opowiadania.
Powodem, dla którego historia działa lepiej niż proste oświadczenie o opinii, jest to, że z kolei wywołuje żywe obrazy umysłowe w umysłach czytelnika, oparte na ich własne wspomnienia doświadczeń. Stworzyłeś teraz relacyjną więź z czytelnikami, która sprawia, że jest bardziej prawdopodobne, że zobaczą (i zgodzą się z) twój punkt widzenia. Nie. tell im, że masz rację; niech powiedz sobie że masz rację, bazując na ich własnych podobnych doświadczeniach.
Spróbuj. Następnym razem, gdy zobaczysz coś, co zainspiruje cię do blogowania, poświęć chwilę i zidentyfikuj jedno lub więcej doświadczeń, które skłoniły tę reakcję. Może to być osobisty incydent, zawodowa anegdota lub historia sukcesu jednego z Twoich klientów lub klientów.
Historie są kluczem do sprzedawania ludziom swoich pomysłów i autorytetów w angażujący sposób. A twoje pomysły i autorytet są kluczem do sprzedaży ich później rzeczy, które zarabiają pieniądze.