Jak Budować Swoją Markę Poprzez Zasięg

Zasoby, takie jak witryna i blog, działają jako centrum twoich osobistych wysiłków związanych z brandingiem. Są to miejsca prawdy, gdzie ludzie mogą udać się, aby uzyskać informacje o Tobie prosto ze źródła. Ale trudno jest zbudować publiczność, jeśli używasz tylko swoich wysiłków na tych dwóch kanałach.

Aby zbudować swoją markę i dążyć do swoich celów zawodowych, musisz iść tam, gdzie jest twoja grupa docelowa i musisz zwrócić ich uwagę. Zasięg jest aktem dostarczania wartości tym, którzy utworzyli odbiorców wypełnionych ludźmi, do których chcesz dotrzeć. Dostarczasz wartość, a w zamian dają Ci szansę na sprzedaż się publiczności.

W tym rozdziale pokażemy, jak wykorzystać zasięg, aby zwiększyć liczbę odbiorców, jednocześnie zwiększając możliwości, które mogą prowadzić do awansu zawodowego w miarę osiągania osobistych celów brandingowych.

Jak Budować Relacje, Które Prowadzą Do Możliwości

Zadaliśmy Lewisowi Howesowi następujące pytanie:

Jeśli budujesz dziś obecność online od zera, jakie 3 rzeczy rozważyłbyś, aby zapewnić największy zwrot z inwestycji w twój czas i pieniądze?

Jego odpowiedź zawierała ważny punkt dotyczący budowania relacji:

Nawiązywanie przyjaźni: Zaprzyjaźnij się z influencerami… nie tylko nawiązuj z nimi kontakty. Poświęć trochę czasu, aby rozwinąć więź, która jest silniejsza niż umowa biznesowa. Kiedy to zrobisz, twoi przyjaciele “przyjmą kulkę” za ciebie… a umowa biznesowa lub promowanie Cię również jest bezmyślne.

Wiele możliwości powstaje z pierwszych połączeń. Możesz usiąść i czekać, aż te połączenia staną się przypadkowe, takie jak oczekiwanie na wyświetlenie reklam dla nowych miejsc pracy lub na właściwy trop, który magicznie wejdzie za pośrednictwem Twojej witryny lub możesz wyjść i nawiązać połączenia.

Jak wiecie, druga opcja jest lepsza. Życie nie czeka na nikogo, więc jeśli chcesz kopnąć swoją karierę w overdrive będziesz musiał wyjść i nawiązać kontakty, ponieważ każde połączenie może być tym, który prowadzi do następnej okazji.

Oto kroki i metody nawiązywania kontaktów i budowania relacji zawodowych.

Krok Pierwszy Znajdź Osoby Chętne Do Kontaktu Na Lokalnych Wydarzeniach

Lokalne wydarzenia w Twoim mieście lub Społeczności są nadal jednymi z najlepszych miejsc do spotkania ludzi i budowania więzi i relacji, które prowadzą do możliwości. Wiele osób koncentruje się na sile mediów społecznościowych, a media społecznościowe z pewnością są ważne (mówimy o tym w następnym kroku), ale interakcja twarzą w twarz jest nadal niezbędnym sposobem wspierania możliwości w życiu zawodowym.

Oto mała sztuczka, której można użyć, aby znaleźć lokalne wydarzenia, w których można znaleźć ludzi chętnych do nawiązania kontaktu.

Przejdź do Google.

Wpisz następującą frazę, ale nie wciskaj jeszcze” Enter”:

[twoje miasto] biznes

To wszystko. Oczywiście Dodaj swoje miasto, Aby uczynić je czymś w rodzaju “Seattle Business” lub “Bangkok Business”. Niech sugerowane wyszukiwania Google ujawnią potencjalne zdarzenia łączące.

Czasami samo użycie słowa “biznes” nie wystarczy. Być może będziesz musiał dodać słowo “wydarzenie” na końcu lub coś podobnego, aby uzyskać odpowiednie sugestie. Możesz również zastąpić słowo” profesjonalny “dla biznesu i dodać” wydarzenie ” lub coś bliskiego, aby uzyskać jeszcze więcej wyników.

Na przykład wpisanie w wydarzenia Biznesowe w Seattle przyniesie następujące sugestie:

  • Seattle Business Events
  • Wydarzenia Biznesowe Seattle W Tym Tygodniu
  • Seattle Business Networking Events
  • Kalendarz Wydarzeń Biznesowych Seattle
  • I więcej

Następnie naciśnij “enter” na kilku sugerowanych wyszukiwaniach, które wyglądają najbardziej adekwatnie do twojej sytuacji. Powinieneś odkryć wiele możliwości, w których ludzie tacy jak Ty będą łączyć się z innymi.

Istnieje wiele różnych wydarzeń. Niektóre będą przypadkowe spotkania, takie jak koktajle z profesjonalistami, gdzie można mieszać się z profesjonalistami z okolicy, swobodnie dyskutować o czymkolwiek chcesz. Inne wydarzenia będą bardziej zaplanowane z prelegentami i sesjami pytań i odpowiedzi.

Znajdź wydarzenia, które najlepiej pasują do twojej niszy zawodowej. Idź na różne wydarzenia; te, które są bardziej swobodne i te z prelegentami i harmonogramami. Znajdź możliwości nawiązania kontaktu z ludźmi i dowiedz się, co inni robią w swoim życiu zawodowym.

Twoim celem jest nawiązanie kontaktów i sprawdzenie, czy istnieje możliwość budowania relacji. Szukasz osób, które mają podobne aspiracje jak ty i które zajmują się podobnymi dziedzinami. Na przykład księgowy będzie szukał innych, którzy interesują się rachunkowością i biznesem. On lub ona połączy się z tymi ludźmi, ich poznać i dzięki tej relacji mogą pojawić się możliwości pracy, czy jest to stanowisko w pełnym wymiarze godzin, stanowisko freelancera, a nawet okazja do założenia nowej firmy.

Krok Drugi Odkryj Osoby Chętne Do Angażowania Się W Media Społecznościowe

Teraz możemy dostać się do mediów społecznościowych. Istnieje wiele możliwości nawiązywania kontaktów w mediach społecznościowych, które mogą prowadzić do możliwości zawodowych. Możesz łączyć się z ludźmi, którzy mogą tworzyć potencjalnych pracodawców, pracowników, partnerów biznesowych, klientów i innych.

Jednak w przypadku relacji zawodowych nie wszystkie sieci społecznościowe są sobie równe.

Twitter jest dobrą siecią do łączenia się z ludźmi. Wielu jest gotowych odpowiedzieć na ich wzmianki, zwłaszcza jeśli angażujesz się w intrygującą rozmowę. Istnieje łatwy sposób, aby ludzie odpowiadali na twoje tweety na Twitterze.

Po pierwsze, znajdź kogoś, kto jest dobrze znany w Twojej branży. Prawdopodobnie już śledzisz takich ludzi na Twitterze. Spójrz na ich oś czasu, aby zobaczyć rodzaje tweetów, na które odpowiedzieli i z którymi współpracowali w przeszłości. Są to wskazówki dotyczące rodzaju aktualizacji, które ich interesują.

Następnie napisz tego samego typu aktualizacje, które w przeszłości zyskały zaangażowanie od celu.

Na przykład zauważysz, że twój cel skomentował wiele razy wydarzenie branżowe. Udostępnili wiele artykułów. Odpowiedzieli na tweety swoją opinią na ten temat. Aby rozpocząć swoje zaangażowanie, po prostu skomentuj temat z podobnym punktem widzenia do tego, który udostępnił twój cel. Oczywiście lepiej, jeśli podzielasz tę samą opinię, ponieważ to sprawia, że potencjalny związek jest autentyczny, więc poszukaj czegoś, na czym Ci zależy. Skomentuj. Osoba prawdopodobnie zareaguje, a związek może się stamtąd rozwinąć.

Relacje zdarzają się w prawdziwym życiu po tej metodzie cały czas. Zaczyna się od jednego wspólnego zainteresowania lub wspólnego doświadczenia i stamtąd rośnie. Z Twitterem masz ogromną platformę pełną potencjalnych relacji i możesz kierować połączenia na podstawie swoich zainteresowań. Identyfikuj ludzi z twojej branży, śledź ich i komentuj rzeczy, na których im zależy. To takie proste.

Powtórz te same wysiłki na Facebooku, Google+ i innych sieciach społecznościowych.

Krok Trzeci Jak Połączyć Się Z Ludźmi W Grupach I Na Forach

Przed LinkedIn, Facebook, a nawet MySpace istniała bardzo społeczna kultura online. Ludzie gromadzili się na forach i czatach z innymi, którzy mieli podobne zainteresowania. Te grupy i fora są nadal jednymi z największych społeczności online i możesz z nich korzystać na swoją korzyść.

Są szanse, że istnieje wiele tych społeczności online dla twojej niszy zawodowej. Przejdź do Google i wyszukaj rzeczy takie jak [twoja nisza] forum lub zastąp ” forum “słowami takimi jak” społeczność “lub umieść słowo” online ” przed wyszukiwaniem, aby znaleźć odpowiednie społeczności.

Na przykład wyszukaj “forum dyskusyjne księgowości online”, a otrzymasz wynik dla AccountingForums.com. to forum jest pełne dyskusji wśród księgowych.

Aby rozpocząć dyskusję, znajdź rozmowy, w których czujesz się komfortowo i dodaj swoje przemyślenia i opinie. Staraj się pomóc tym, którzy mają pytania, w których czujesz się komfortowo, udzielając porad. Jeśli nie czujesz się komfortowo odpowiadając na pytania zawsze możesz zadać własne pytania. Nawet jeśli uważasz, że Twoje pytania są podstawowe, Zwykle znajdziesz wiele osób chętnych do udzielenia porady.

Z tych dyskusji można budować relacje, które mogą przekształcić się w możliwości.

Jak Uzyskać Ekspozycję Przez Blogowanie Gości

Szef zespołu spamu Google Matt Cutts złożył oświadczenie, że publikowanie gości stało się spamem. A jeśli jesteś w branży SEO, wiesz, że spamowanie gości rośnie.

Wydaje się jednak, że Google po prostu przyznaje, że wielu nadużywało linkowania gości wyłącznie w celu zdobycia linków. Jako sposób na skalowanie wysiłków, ludzie pisaliby posty gości o niewielkiej wartości i publikowali je na dowolnej stronie, która zaakceptowałaby artykuły.

Na szczęście Google wydaje się kierować tego typu posty gości, pozostawiając realnym władzom możliwość publikowania wysokiej jakości postów gości w celu SEO i brandingu.

Blogowanie gości nadal działa. Zapytaliśmy Jona Morrowa o GuestBlogging.com następujące pytanie:

Jeśli budujesz dziś obecność online od zera, jakie 3 rzeczy rozważyłbyś, aby zapewnić największy zwrot z inwestycji w twój czas i pieniądze?

Jego odpowiedź zawierała notkę o blogowaniu gości:

Jeśli wytrzesz mi umysł i będę musiał zacząć od nowa całkowicie od zera, prawdopodobnie zacznę od blogowania gości. Moim zdaniem jest to najlepszy sposób na poprawę umiejętności pisania, jednocześnie budując podstawową grupę odbiorców.

Budując swoją osobistą markę, możesz korzystać z publikowania gości, aby uzyskać ekspozycję na odbiorców i zbudować profil siebie jako pisarza oraz profil swojej witryny i bloga. Oto, jak możesz to osiągnąć dzięki strategii publikowania gości.

Krok Pierwszy Jak Znaleźć Strony Internetowe, Które Akceptują Wysokiej Jakości Posty Gości

Istnieje wiele stron internetowych, które nadal akceptują posty gości, ale te z silnymi odbiorcami, do których chcesz dotrzeć, stają się coraz bardziej wybredne w stosunku do osób, do których pozwalają gościom publikować posty. Najlepsze strony chcą tylko najlepszych treści, więc weź udział w tym wysiłku z myślą, że będziesz musiał napisać swoje najlepsze rzeczy w historii dla tych najwyższej klasy stron internetowych.

Użyj mediów społecznościowych, wyszukiwarek i narzędzi wyszukiwania, takich jak Topsy, aby zidentyfikować najlepsze strony internetowe w swojej niszy. Prawie każda branża ma czasopisma branżowe, blogi i strony internetowe poświęcone specjalnie tematom dla tej branży. Są to najlepsze miejsca do publikowania postów gości, a wiele z nich będzie miało możliwości dla pisarzy zewnętrznych.

Utwórz listę potencjalnych stron internetowych, na których możesz gościć post. Następnie sprawdź, czy mają procedurę przesyłania pomysłów na Artykuły dla pełnych artykułów. Niektóre z witryn będą miały strony zatytułowane “napisz dla nas” lub “przyczyń się”.

Jeśli nie widzisz takich stron, nie martw się. Nadal istnieją sposoby publikowania na tych stronach. Wskazówką będzie liczba różnych autorów, które widzisz na stronie. Zazwyczaj strona będzie miała regularnych pisarzy, ale często będą akceptować pisarzy zewnętrznych i zwykle Ci z doświadczeniem w branży mają dobrą szansę na zaakceptowanie postu gościa.

Jeśli nie widzisz strony “napisz do nas”, poszukaj strony” Kontakt”. Ta strona zwykle ma formularz lub serię adresów e-mail, w tym jeden dla redaktora lub redaktora stowarzyszonego.

Jeśli nadal nie możesz znaleźć tych informacji, skorzystaj z wyszukiwarki lub LinkedIn, aby znaleźć osoby związane z publikacją. Możesz nawet kliknąć nazwiska autorów w artykułach na stronie, aby sprawdzić, czy mają strony autorów. Strony te często zawierają linki do kont na Twitterze i LinkedIn.

Krok Drugi Jak Pisać E-Maile, Które Otrzymują Odpowiedzi

Jeśli witryny mają oficjalne procedury publikowania gości, postępuj zgodnie z zasadami i prześlij najlepsze treści. Nawet jeśli Twoja treść zostanie odrzucona, odpowiedz, pytając, co sprawiłoby, że artykuł byłby wart akceptacji. Zapytaj o konkretne rzeczy. Następnie wróć i ulepsz swój artykuł lub napisz nowy artykuł po każdym elemencie zaadresowanym w odpowiedzi. Gdy postępujesz zgodnie z określonymi instrukcjami, prawdopodobnie zostaniesz zaakceptowany, więc zawsze pytaj o konkretną opinię.

Jeśli witryny mają formularze kontaktowe i adresy e-mail, będziesz musiał pisać e-maile, aby pracować w kierunku możliwości publikowania gości. Kluczem do tych e-maili jest budowanie relacji z osobą, którą wysyłasz, gdy pracujesz nad możliwością publikowania gości.

Aby rozpocząć swój e-mail, Użyj słowa “ponieważ” wcześnie. Daje to odbiorcy konkretny powód przesłania wiadomości e-mail i sprawia, że jest on bardziej skłonny do czytania i odpowiadania na pytania oraz do zaakceptowania zgłoszenia.

Na przykład, można by napisać:

Cześć.,
Piszę, ponieważ widziałem, że [nazwa publikacji] zaakceptował wkłady artykułów od zewnętrznych pisarzy, w tym [nazwa artykułu].

Jaka jest procedura zgłaszania artykułu do recenzji i jakie kryteria stosuje się do przyjmowania zgłoszeń?

Słowo” ponieważ ” jest używane wcześnie, a wiadomość prosi o konkretne kryteria składania. W ten sposób wiesz dokładnie, co musisz zrobić, aby artykuł został zaakceptowany.

Nawet jeśli usłyszysz, że publikacja nie akceptuje artykułów, Kontynuuj wysiłki. Jeśli osoba mówi, że artykuły nie są już akceptowane, odpowiedz czymś takim jak: “co sprawiłoby, że artykuł byłby atrakcyjny do publikacji na twojej stronie?”i podobne pytania, aby zobaczyć, czy można uzyskać odpowiedź z konkretnych informacji.

Odpowiedzi, które otrzymujesz, mogą doprowadzić do zaakceptowania Twojego artykułu, o ile napiszesz rodzaj artykułu, który osoba opisuje w swojej korespondencji.

Krok Trzeci Jak Pisać Wysokiej Jakości Posty Gości

Tylko najlepsze artykuły są akceptowane na najlepszych branżowych stronach internetowych. Najprostszym sposobem, aby dowiedzieć się, co jest wymagane w witrynach, które identyfikujesz, jest przejrzenie najlepszych artykułów na stronie.

Jeśli dany rodzaj postu był w przeszłości popularny w witrynie, wiesz, że właściciele witryny szukają więcej takich treści. Zidentyfikuj najlepsze treści i stwórz artykuł, który jest równie dobry, a nawet lepszy.

Jeśli nadal nie możesz znaleźć popularnych artykułów, wróć do osób, z którymi się skontaktowałeś na stronie i poproś ich o krótką listę najlepszych artykułów na ich stronie. Mogą po prostu wysłać Ci pięć najlepszych artykułów i z tego możesz ekstrapolować pomysł na artykuł, który może być równie dobry.

Na przykład konto stwierdza, że trzy popularne artykuły na stronie branżowej odnoszą się do przedsiębiorców i nowych podatków biznesowych. Księgowy stworzyłby pomysł na tytuł, który wiązałby się z powszechnymi błędami podatkowymi popełnianymi przez nowe firmy i przedsiębiorców po raz pierwszy. To świetny temat i taki, który strona prawdopodobnie zaakceptuje.

Spraw jednak, aby twój artykuł był wszechstronny i dogłębny. Pokryj każdy kąt i zapewnij czytelnikom praktyczne kroki. Najlepsze artykuły ustanawiają korzyść dla czytelnika w tytule (np.: zaoszczędź pieniądze na podatkach, unikając tych błędów 5 Po raz pierwszy właściciela firmy). I zapewnić działania kroki z każdym z błędów. Zobacz, co zostało napisane wcześniej na ten temat i popraw te pomysły. Nie kopiuj tylko poprzednich pomysłów. Dowiedz się, jakie pomysły zadziałały i ulepsz je.

Istnieją dwa narzędzia, które mogą pomóc Ci znaleźć popularne artykuły i tematy, dzięki czemu możesz je rozszerzyć i zdobyć zainteresowanie swoją marką osobistą.

Pierwszy to SocialCrawlytics, który pozwala zidentyfikować popularne posty i tematy. Wpisz adres URL popularnych influencerów branżowych, ludzi, do których dążysz, i popularnych witryn branżowych. To narzędzie pokaże Ci najbardziej popularne treści. Na podstawie tych wyników określ tematy, o których możesz pisać. Następnie użyj techniki drapacza chmur, aby stworzyć coś jeszcze lepszego. Witryna, do której przesyłasz post gościa, zostanie zaskoczona i z przyjemnością opublikuje i wypromuje Twoje treści.

Drugim narzędziem jest Ahrefs, który pozwala odkrywać adresy URL, posty i inne treści, w szczególności witryny, które zawierają linki do treści. Kiedy znajdziesz bloga, poszukaj popularnych postów i użyj Ahrefs, aby zbadać linki zwrotne przychodzące do postu. Właściciele stron internetowych kochają linki zwrotne. Znajdując posty z największą liczbą linków zwrotnych, możesz utworzyć podobną treść, zapewniając, że otrzymasz linki zwrotne do swojego artykułu.

Znajdując skąd pochodzą linki zwrotne, znajdziesz również potencjalnych ludzi, którzy mogą dotrzeć do i udostępnić swój post Gości po jego opublikowaniu.

Jak Uzyskać Ekspozycję Poprzez Wkłady Artykuł & Wywiady

Publikowanie gości nie jest jedynym sposobem na przesyłanie treści do odbiorców zewnętrznych. Możesz przyczynić się do artykułów z innymi autorami i możesz udostępnić się do wywiadów.

W następnym rozdziale omówimy więcej na temat uzyskiwania relacji prasowych i korzystania z HARO (Help a Reporter Out), które jest doskonałym narzędziem do wywiadów. W tej sekcji omówimy kilka różnych sposobów poza HARO, które można wykorzystać do tworzenia artykułów i ujawniania się poprzez wywiady.

Krok Pierwszy Znajdź Autorów, Którzy Potrzebują Badań Lub Pracy Wykonanej Dla Swoich Artykułów

Na liście stron internetowych stworzonych dla Twojej branży zidentyfikuj autorów, którzy w swoich artykułach uwzględnili badania i inną czasochłonną pracę. Zwróć się do tych autorów z pytaniem, czy mogliby skorzystać z pomocy w badaniach nad przyszłymi artykułami.

Często autorzy będą mieli pomysły na badania nowych artykułów, ale nie będą mieli czasu na samodzielne badania. Mogą zapewnić Ci kierunek i możesz przeprowadzić badania jako sposób, aby im pomóc. W zamian często przypisują Ci pomoc w artykule i chociaż może to nie być status współautora, może to prowadzić do napisania artykułów w przyszłości i pozytywnych relacji, które mogą prowadzić do innych możliwości.

Krok Drugi Znajdź Blogerów Publikujących Wywiady I Skontaktuj Się Z Nimi

Większość wywiadów zaczyna się od właściciela strony internetowej docierającego do potencjalnych rozmówców. Kiedy dopiero zaczynasz swój osobisty wysiłek brandingowy, nie będziesz miał nikogo, kto skontaktuje się z Tobą w sprawie wywiadów. Nie czekaj, aż Twój profil zbuduje się w branży. Skontaktuj się z właścicielami witryn, aby sprawdzić, czy byliby zainteresowani wywiadem z Tobą w sprawie swojej witryny.

Wysyłając e-maile do właścicieli witryn, musisz wysłać wiadomość o nich. Opisz korzyści dla swojej strony internetowej i profilu. Chcesz powiedzieć, że udostępnisz artykuł całej sieci obserwujących i że zamieścisz link do wywiadu ze swojej strony internetowej.

Musisz również sprawić, by Twoja historia brzmiała atrakcyjnie. Zacznij od pytania, Jaki rodzaj rozmowy kwalifikacyjnej osoba byłaby najbardziej zainteresowana. Zapytaj, co sprawia, że atrakcyjny wywiad dla swoich czytelników. Następnie dostosuj swoją historię do kryteriów, a będziesz bardziej skłonny do przyjęcia na rozmowę kwalifikacyjną na stronie.

Jak Uzyskać Ekspozycję Poprzez Webinaria Partnerskie

Zadaliśmy Jonowi Morrowowi pytanie:

Jeśli budujesz dziś obecność online od zera, jakie 3 rzeczy rozważyłbyś, aby zapewnić największy zwrot z inwestycji w twój czas i pieniądze?

Jego odpowiedź zawierała dużą uwagę na webinarach:

Zakładam, że zachowam całą wiedzę i umiejętności, które rozwinąłem w ciągu ostatnich kilku lat?

Jeśli tak, zrobiłbym webinaria dla firm, które nie wiedzą, jak to zrobić dobrze, i prosiłbym o prowizję od całej sprzedaży. Na przykład niedawno rozmawiałem z facetem, który prowadził webinaria dla firmy spożywczej dla chomików, pokazując swoim klientom, jak czyścić klatki dla chomików, szkolić chomiki do robienia sztuczek i tak dalej. Firma zajmująca się żywnością dla chomików promowała webinarium, wygłosił prezentację, a na koniec zaoferowali program o wartości 10 dolarów miesięcznie, w którym żywność dla chomików będzie dostarczana do Twoich drzwi. W ciągu miesiąca dołączyło do nich 3000 osób, tworząc 30 000 dolarów miesięcznie w sprzedaży. Jego prowizja wynosiła 10% – około $3000 miesięcznie. Nieźle jak na trzy lub cztery webinaria.

Oczywiście, webinaria są skomplikowane. Średnio $ 40,000 w sprzedaży na webinar te dni, ponieważ jestem naprawdę dobry w nich, ale gdybym miał zacząć od zera bez wiedzy i doświadczenia mam teraz, nie ma mowy, że mogę zrobić to dobrze. Webinaria cieszą się coraz większą popularnością. Webinaria to prezentacje online na żywo, w których zwykle jest wielu gospodarzy omawiających określony temat. Firmy korzystają z webinarów, aby edukować obecnych i klientów na określone tematy.

Osoby prywatne mogą również korzystać z webinarów, aby podnieść swoje profile. Jako osoba fizyczna możesz oferować swoje usługi do współprowadzenia webinaru z kimś, kto ma odbiorców. Prowadzenie webinarium na własną rękę może być trudne, więc wiele osób szuka współgospodarzy. Jeśli wykraczasz poza zwykły wkład współprowadzącego, możesz uzyskać dobrą reputację jako prezenter webinarów i uzyskać kontakt z wieloma odbiorcami.

Oto jak:

Krok Pierwszy Zidentyfikuj Kluczowych Współpracowników Webinaru W Swojej Niszy

Najpopularniejsze publikacje w Twojej branży wraz z firmami i innymi organizacjami będą miejscami, w których można szukać webinarów. Kolejnym miejscem, w którym można znaleźć webinaria, są strony internetowe konferencji branżowych. Witryny te mogą nie mieć seminariów internetowych, ale często wymieniają poprzednich prelegentów. Wykonaj wyszukiwanie w Google imienia i nazwiska prelegenta oraz “webinarium”, a często znajdziesz webinaria, które zrobili prelegenci.

Dzięki tym badaniom powinieneś znaleźć kilka osób, które regularnie uczestniczą w webinarach i które są aktualne z ich udziałem w webinarach. To są Twoje potencjalne cele współorganizowanych webinariów.

Krok Drugi Zbadaj Najpopularniejsze Webinaria

Po zidentyfikowaniu popularnych hostów webinariów Znajdź popularne webinaria w swojej branży. Możesz to powiedzieć, patrząc na liczbę komentarzy i udziałów na stronach webinaru. Webinaria są często publikowane po ich przejściu na żywo w celu ciągłego przesyłania strumieniowego. Najpopularniejsze webinaria będą często udostępniane i komentowane przez wielu obserwujących.

Znajdź najpopularniejsze webinaria i ekstrapoluj popularne tematy. Z tych tematów stwórz pomysł na webinar, który stanie się popularny wśród ludzi z twojej branży.

Krok Trzeci Skontaktuj Się Z Gospodarzami, Którzy Korzystali Z Zewnętrznych Współgospodarzy

Teraz, gdy masz pomysł na świetne webinarium, wróć do listy hostów webinarów i skontaktuj się ze swoim pomysłem. Ponownie skup się na świecie “ponieważ” na początku wiadomości e-mail i wspomnij o swoim pomyśle na webinar. Możesz podać powód, dla którego chcesz omówić ten temat (ponieważ jest popularny).

Zaoferuj również wykonanie wszystkich prac gruntowych, aby przygotować webinar. Zaproponuj stworzenie konspektu i zapewnienie punktów badawczych dla webinarium dla współgospodarza. Ułatw im przyjęcie Twojej oferty. Może to potrwać kilka e-maili, aby wszystko się zaczęło, więc rozpocznij pierwszy e-mail, przedstawiając siebie i to, co jesteś zainteresowany. Stamtąd można omówić szczegóły.

Oto przykład pierwszej wiadomości e-mail do wysłania:

Cześć.,
Mam na imię Aaron. Piszę, ponieważ oglądałem Twoje webinarium na [temat webinaru]. To była świetna prezentacja i wiele się nauczyłem.

Badałem popularne webinaria w naszej branży i chciałbym uzyskać swoje przemyślenia na temat [Twój pomysł na webinarium].

Obecnie opracowuję badania i przygotowuję zarys i zastanawiałem się, czy byłbyś zainteresowany współprowadzeniem webinarium ze mną?

Zdrówko,
Aaron

Dowiedz się więcej o mnie na aaronagius.com

Link do twojej osobistej strony internetowej pozwala odbiorcy dowiedzieć się więcej o Tobie.

Jak Budować Swoją Markę Za Pomocą LinkedIn

LinkedIn jest zbudowany jako sieć, w której możesz dotrzeć do osób z grupy docelowej, aby nawiązać połączenia. Na początek chcesz połączyć się z grupą docelową. Chcesz zoptymalizować swój profil i dołączyć do odpowiednich grup, ale są bardziej zaawansowane sposoby, sposoby, które wykorzystali eksperci, aby uzyskać lepsze wyniki z LinkedIn.

Krok Pierwszy Zastosuj Się Do Pięciu Wskazówek Lewisa Howesa Dotyczących Korzystania Z LinkedIn

Lewis Howes jest uznawany za jednego z ekspertów na LinkedIn. Zbudował własne firmy za pomocą połączeń na LinkedIn i konsultuje się z innymi, jak zrobić to samo, a także przemawia na licznych wydarzeniach.

Lewis ma pięć kroków, aby jak najlepiej wykorzystać LinkedIn, jeśli chcesz rozwijać swoją markę osobistą.

Pierwszy, uzupełnij swój profil. LinkedIn daje Ci przewodnik do wypełniania swojego profilu, ale Lewis odkrył, że aby w pełni wykorzystać swój profil, musisz opowiedzieć swoją historię wraz z tym, kim jesteś, komu pomagasz i jak im pomagasz. Pozwala To potencjalnym połączeniom sprawdzić, czy możesz im pomóc, a jeśli zostaną zmuszeni, skontaktują się z Tobą. Lewis wypełnił swój profil całkowicie pod każdym względem, w tym przesyłając filmy i projekty.

Drugi Lewis zaleca kontakt ze wszystkimi. Dotyczy to ludzi z twojej branży, zwłaszcza liderów branży. Nie bój się poprosić o połączenie od ważnych osób, ponieważ ludzie zazwyczaj akceptują LinkedIn, A gdy twoje połączenia rosną, osoby, o które pytasz, zobaczą, że masz wspólne połączenia, co sprawi, że będą jeszcze bardziej skłonni zaakceptować Twoją prośbę.

Trzeci, popierać i polecać innym. Dużą częścią Lewisa i jego sukcesu z LinkedIn jest pomaganie innym. Proponuje popierać innych za to, na czym im najbardziej zależy. Sugeruje również rekomendowanie ludzi do obszarów, w których są najbardziej zaangażowani. Te adnotacje są nie tylko dobre dla ludzi, którym je dajesz; mogą być również dobre dla Ciebie, ponieważ ludzie często odwzajemniają.

Czwarty, stwórz niszową grupę w swojej branży, taką jak liderzy marketingu w Australii.

Jako właściciel grupy masz potencjał, aby zbudować kolejny zasób online, który może być częścią twojej osobistej marki. Skontaktuj się z ludźmi z twojej branży, aby zainteresować ich uczestnictwem. Daj im konkretne tematy do napisania w grupie, aby zacząć. Moderuj grupę, aby nie było żadnego artykułu udostępniającego spam. Chcesz, aby grupa była miejscem, w którym ludzie mogą zadawać pytania i udzielać odpowiedzi, jeśli czują, że mogą pomóc. Możesz nawet zacząć pisać własne artykuły specjalnie dla swojej grupy LinkedIn. Publikowanie go tylko w grupie zwiększa wartość dla członków i może zachęcić innych do dołączenia, aby uzyskać dostęp do treści.

Wreszcie Dodaj słowa kluczowe do swojego profilu, aby zoptymalizować go pod kątem wyszukiwania zarówno w LinkedIn, jak i w profilu publicznym, który można znaleźć w zewnętrznych wyszukiwarkach, takich jak Google. Jeśli jesteś księgowym, Dodaj słowa kluczowe, które pracodawcy mogą wyszukiwać do swojego profilu zarówno w opisie i podsumowaniu, jak i jako listę swoich specjalności.

Krok Drugi
Użyj LinkedSelling I LinkedUniversity, Aby Rozszerzyć Swoje Wysiłki Na LinkedIn

LinkedSelling i LinkedUniversity to dwie firmy koncentrujące się na pomaganiu firmom w zdobywaniu leadów i sprzedaży za pomocą LinkedIn. Dostępne są bezpłatne treści wraz z treściami premium i możesz je wynająć do zarządzania kampaniami LinkedIn.

Na razie możesz zacząć od użycia podstawowych kroków, aby połączyć się z docelowymi połączeniami.

Pierwszy, w tym momencie będziesz już miał połączenia z docelowymi połączeniami i zaczniesz budować swoją niszową grupę, jak Lewis Howes wspomniany w poprzednim kroku. W tym momencie zaczniesz wysyłać wiadomości do tych ludzi. LinkedIn daje Ci możliwość wysyłania wiadomości do Twoich kontaktów i członków twojej grupy. Pierwszym krokiem nie jest poproszenie tych ludzi o pracę lub o stanie się twoim klientem. Musisz zbudować związek. Z pierwszym e-mailem możesz po prostu przedstawić się, wyjaśniając, kim jesteś, ludzie, którym pomagasz i jak im pomagasz. To wszystko.

Następny, przejdziesz przez proces sprzedaży swojej marki na LinkedIn, czyli Twój profil i twoja grupa. W swojej grupie możesz udostępniać cotygodniowe wiadomości wraz z najlepszymi dyskusjami, udostępnionymi artykułami i komentarzami.

Z czasem zbudujesz zaufanie ze swoimi obserwatorami. Jeśli twój profil jest skonfigurowany tak, aby był atrakcyjny, a twoje połączenia wiedzą, o co ci chodzi i co oferujesz, skontaktują się z tobą.

Jak Kontrolować Swoją Osobistą Markę Za Pomocą Reklamy Online

Wreszcie, reklama online to sposób na ochronę i promocję marki. Ceny dla konkretnej nazwy będą zwykle dość niskie, chyba że masz nazwę zbliżoną do popularnego tematu lub nazwy marki.

Krok Pierwszy Zabezpiecz Reklamę W Google I Innych Wyszukiwarkach

Zabezpiecz spoty reklamowe w Google dla frazy kluczowej, która pasuje do Twojej dokładnej nazwy. Licytuj również kilka słów kluczowych podobnych do Twojego imienia, szczególnie literówek, które ludzie mogą wyszukiwać. Połącz te reklamy z nową osobistą stroną internetową i użyj odpowiednich tytułów i opisów w reklamach. Pomyśl o reklamach jak o mini-wizytówkach. Użyj swojego imienia, tytułu i krótkiego opisu, aby przyciągnąć uwagę. Możesz nawet podać swój numer telefonu w reklamie, aby zachęcić ludzi do skontaktowania się z tobą.

Krok Drugi Bezpieczna Przestrzeń Reklamowa Na Facebooku Dla Docelowych Odbiorców

Możesz uzyskać bardzo szczegółowe informacje na temat osób, które kierujesz za pomocą reklam na Facebooku. Jeśli nie masz dużego budżetu, możesz zacząć od zaledwie $1 dziennie i skierować swoją dokładną grupę docelową. Może to być menedżerowie sprzedaży w określonych miastach, w których chcesz pracować. Jeśli twój budżet jest większy, możesz zwiększyć liczbę odbiorców i zwiększyć budżet dziennie.

Użyj tego samego podejścia do reklam. Skorzystaj z profesjonalnego Zdjęcia i skorzystaj z połączenia skoncentrowanego na korzyściach w tekście. Napisz coś takiego jak:

  • Aaron Agius– Profesjonalny Marketer
  • Zdobądź więcej leadów i sprzedaży– Zadzwoń Już Dziś

Niewiele osób korzysta z reklamy, aby zbudować swoją osobistą markę, ale ludzie o silnej rozpoznawalności marki używają jej z sukcesem i Ty też powinieneś.

Nie sądzisz, że zrobienie reklamy na Facebooku naprawdę zadziała?

Ian Greenleigh po raz pierwszy użył reklam na Facebooku, aby uzyskać wywiady i w ciągu kilku tygodni znalazł nową pracę. Ale na tym nie poprzestał. Chciał dalej sprawdzić, jak dobrze działają reklamy na Facebooku, więc prowadził reklamy skierowane do jednej z najlepszych firm na świecie: Google. Celował w konkretne osoby, które pracowały w Google i zarobiły 48 kliknięć. Te kliknięcia reprezentują zainteresowanie nim jako kandydatem, a wszystko pochodziło z prostej reklamy na Facebooku. Później wykorzystał tę technikę, aby uzyskać nową pracę jako wiceprezes ds. marketingu. W tej kampanii skierował do dyrektora generalnego firmy bezpośrednio swoją reklamą.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts