Najlepszy przewodnik po budowaniu linków treści

Jednym z największych mitów w SEO jest to, że wysokiej jakości treść generuje naturalne linki. Nie ma. tysiące właścicieli witryn wybijają setki kawałków wysokiej jakości treści każdego dnia … bez jednego linku zwrotnego, aby go pokazać. Aby zdobywać linki w dzisiejszym zatłoczonym świecie treści, musisz przenieść swoje rzeczy na wyższy poziom. W tym rozdziale przeprowadzę Cię przez kroki, które musisz podjąć, aby móc produkować takie epickie rzeczy, które generują linki na autopilocie (lub z małym naciśnięciem).

Znajdź To, Co Już Działa

Zanim będziesz mógł napisać treść z magnesem linków, musisz opanować to, co już jest w twojej niszy. Oto jak.

Pierwszym krokiem jest znalezienie słów kluczowych w swojej niszy, które można oprawić w treści. Nie ma sensu pisać artykułu o słowie 3000, który wstrząsa Twoją branżą, jeśli ma być klasyfikowany jako słowo kluczowe z tylko wyszukiwaniami 100 miesięcznie.

Najpierw otwórz narzędzie słowa kluczowe Google i wprowadź kilka słów kluczowych, dla których chcesz uszeregować pozycję:

W sekcji ” Typy dopasowań “wybierz”dokładne”.

Następnie zobaczysz listę słów kluczowych, które uzyskają przyzwoitą objętość wyszukiwania w twojej niszy.

Sortuj według lokalnych wyszukiwań miesięcznych.

Eksportuj te słowa kluczowe do .csv klikając przycisk Pobierz i wybierając “wszystkie wyniki wyszukiwania”:

To .plik csv będzie roboczą listą słów kluczowych, na których będziesz tworzyć epickie treści.

Teraz usuń wszystkie słowa kluczowe, które są nieistotne lub mają szaloną konkurencję:

Wyszukiwanie Słów Kluczowych Za Pomocą SEMRush

Jeśli słowa kluczowe, które Google wyciągnął dla ciebie, są zbyt konkurencyjne lub nie są szczególnie istotne dla Twojej witryny, możesz użyć niesamowitego darmowego narzędzia, SEMRush, aby zobaczyć słowa kluczowe, dla których konkurencja już jest w rankingu.

Po utworzeniu konta Zaloguj się i przejdź do Pulpitu nawigacyjnego. Wprowadź domenę konkurenta w polu na górze strony:

Otrzymasz mnóstwo fantazyjnych wykresów i wykresów, ale chcesz zerować w obszarze “Organiczne słowa kluczowe” strony:

Czasami znajdziesz unikalne słowa kluczowe, których narzędzie Google Keyword nie pokazało. Skopiuj i wklej do arkusza kalkulacyjnego dowolne słowa kluczowe, dla których chcesz nadać rangę:

Po sfinalizowaniu listy nadszedł czas, aby zobaczyć, co jest już w rankingu dla docelowych słów kluczowych.

Weź pierwsze słowo kluczowe z przyzwoitą głośnością wyszukiwania i sprawdź top-10 Google:

Należy pamiętać, że wiele z tych stron jest pozycjonowanych ze względu na autorytet domeny i ogólną popularność witryny (więcej oczek = więcej linków).

Twoim zadaniem jest spojrzeć na każdy z top-10 wyników i napisać coś, co jest nie tylko lepsze, ale jest produkowane w sposób, który generuje naturalne powiązania i udziały społeczne. Co prowadzi nas do następnego kroku…

Zrób coś jeszcze lepszego (dla ludzi i wyszukiwarek)

Większość treści-nawet świetne treści – ma potencjał na inny poziom. Oto jak znaleźć dziury w panującej treści, abyś mógł stworzyć coś jeszcze lepszego.

Używając powyższego słowa kluczowego przykład, weźmy wynik # 3 dla spinu (http://www.seobook.com/archives/001792.shtml):

Zgodnie z oczekiwaniami jest to wspaniały artykuł na temat autorytatywnej domeny. Ciężko będzie to pokonać. Istnieje jednak kilka sposobów na przebicie tego artykułu zarówno pod względem jakości, jak i SEO na stronie.

Otwórz WordPress i podążaj za nim, aby przedstawić swój kolejny fragment epickiej treści.

Analiza SEO na stronie

Najpierw zapoznaj się z SEO strony, w tym metatagami i optymalizacją treści, korzystając z narzędzia do analizy wyszukiwarek: http://www.seoworkers.com/tools/analyzer.html

Po prostu przejdź do strony i wprowadź adres URL strony konkurującej:

Otrzymasz dokładny raport na temat SEO strony.

W takim przypadku ta strona nie ma słowa kluczowego “dopasuj” (“link building”) w znaczniku title:

Na stronie brakuje również tagu opis:

A znacznik obrazu alt nie zawiera żadnych informacji (target keyword lub LSI keywords) aby dać wskazówki Google na temat tego, o czym jest strona:

URL

Idealnie chcesz dołączyć swoje słowo kluczowe do adresu URL strony. W tym przypadku strona nie ma adresu URL bogatego w słowa kluczowe:

Są to cztery proste możliwości uzyskania przewagi na stronie nad tą stroną. Rozpocznij swój projekt postu WordPress z tymi.

Ustaw link permalink zawierający słowo kluczowe target.

Dodaj tekst alt bogaty w słowa kluczowe do obrazu:

I dołącz swoje słowo kluczowe w tytule i opisie:

To jednak nie wystarczy. Jeśli chcesz stanąć twarzą w twarz z dużymi chłopcami, musisz pokonać ich lepszymi rzeczami.

Znajdź Słabe Strony Treści

Teraz nadszedł czas, aby zobaczyć, gdzie można poprawić treści, które już są dostępne. Oto lista kontrolna, której używam.

  • Terminowość

    Jednym z najprostszych sposobów na prześcignięcie treści, które już istnieją, jest stworzenie czegoś bardziej aktualnego. Podczas gdy niektóre nisze mają głównie wiecznie zieloną treść(tj. randki), większość zmienia się cały czas. Aby znaleźć datę utworzenia strony, po prostu skopiuj i wklej adres URL do Google:

    W rzeczywistości ten post został stworzony jako bardziej aktualna wersja innego postu budowania linków:

    Chociaż post SEOBook jest dość nowy, w szybko rozwijającej się branży, takiej jak SEO, nigdy nie możesz być zbyt aktualny. Jednak samo uaktualnienie tej listy nie wystarczy. Ale to pomoże.

  • Wow Factor

    Zdziwiłbyś się, ile kawałków treści otrzymuje linki z ich czystej objętości lub “wow factor.”Chociaż artykuł SEOBook w tym przykładzie jest wysokiej jakości, fakt, że jest to solidny wskazówki i strategie 101 zdecydowanie odgrywa rolę. W rzeczywistości kolejny wynik top-10 dla tego słowa kluczowego to lista 100+ :

    Jednym ze sposobów, w jaki możesz się wyróżnić, jest stworzenie listy o wiele większej niż te. Czy możesz stworzyć listę 200, 300 lub nawet 500 strategii budowania linków? Wyobraź sobie, jak łatwo byłoby zbudować linki do strony z 500 strategiami lub wskazówkami.

    Dodaj to do swojego projektu postu:

  • Projekt

    Design jest jednym z aspektów budowania linków, który nie jest często omawiany. Ale jest to kluczowe, ponieważ ludzie mają tendencję do oceny wiarygodności treści witryny w oparciu o projekt.

    W przypadku naszego przykładu SEOBook, projekt jest profesjonalny. Ale brakuje w nim dzwonków i gwizdków, takich jak zrzuty ekranu, obrazy i infografiki. Jeśli nie tylko stworzysz większą listę-ale także stworzysz lepszy projekt – będziesz mógł generować linki po dotknięciu.

    Możesz utworzyć niestandardową stronę w WordPress (musisz zatrudnić profesjonalnego projektanta) lub po prostu dodaj wiele zrzutów ekranu. Najlepszym darmowym oprogramowaniem do zrzutów ekranu jest Jing. Pamiętaj, aby dodać strzałki i inne wyróżnienia dla swoich postów, aby śledzić wzdłuż jeszcze łatwiejsze. Dodaj zrzut ekranu z Jing do swojego posta WordPress, abyś pamiętał, aby je uwzględnić:

  • Dokładność

    Innym sposobem na uzyskanie przewagi nad treścią konkurenta jest zrobienie czegoś dokładniejszego niż to, co tam umieścili. Post SEOBook zawiera kilka instrukcji… ale bardziej szczegółowe kroki dla niektórych wskazówek i strategii z pewnością dodadzą więcej wartości.

    Napisz “kroki” w swoim projekcie postu, aby przypomnieć, aby ułożyć kroki w swoim artykule.

Napisz treść

Teraz, gdy masz już zarys swoich treści, zaczyna się ciężka praca: tworzenie zwycięskiego fragmentu treści, którym ludzie naturalnie chcą się dzielić z innymi. Ale tylko dlatego, że SERP dla docelowego słowa kluczowego są zaśmiecone ogromnymi listami, nie oznacza, że musisz podążać za tym. Oto kilka innych formatów treści, które mają udokumentowane przyciąganie linków.

Obrady Ekspertów

Zbieranie opinii ekspertów w swojej dziedzinie jest jednym z najprostszych sposobów, aby uzyskać garść linków do treści. Ponieważ przedstawiasz spostrzeżenia blogerów w swojej niszy, oni (i inni) nie mogę pomóc, ale link do ciebie.

Po pierwsze, pomyśl o temacie w swojej niszy, nad którym wiele osób zastanawia się lub ma różne opinie. W dziedzinie SEO, roundup na przyszłość SEO, black hat vs. white hat i wpływ sygnałów społecznych będzie działać dobrze. Możesz również zrobić podsumowanie lekcji, zabawnych historii lub wskazówek, jak zrobić ___ lepiej.

Po drugie, znajdź blogerów, których możesz użyć AllTop.com i Technorati.

Alltop to moderowany katalog najlepszych blogów i stron internetowych w prawie każdym pionie pod słońcem.

Przejdź do http://alltop.com / i wprowadź słowo kluczowe opisujące twoje pole:

Strona prezentuje listę opcji. Czasami istnieją blogi w pokrewnych dziedzinach, które możesz napotkać, więc rozważ przeszukanie sugerowanych list słów kluczowych później.

Na razie trzymajmy się tego, czego szukaliśmy: SEO. Alltop pokaże Ci listę najlepszych blogów w twojej niszy:

Następnie przejdź do strony głównej Technorati” http://technorati.com/. u góry ekranu naciśnij przycisk “blogi”, więc szukasz blogów, a nie postów:

Wprowadź swoje słowo kluczowe i naciśnij przycisk lupy:

Najlepsze w Technorati jest to, że często można znaleźć Strony powiązane z Twoim, których w ogóle nie znalazłeś.

Chociaż możesz spojrzeć na metryki, takie jak Strona główna PR, Obserwujący na Twitterze i inne oznaki jakości, nie jest to konieczne. Witryny wymienione w Alltop i Technorati zwykle mają mnóstwo ruchu i mają więcej niż wystarczająco dużo PR, aby rzucać. Zamiast tego zrób szybki arkusz kalkulacyjny wszystkich witryn na tej stronie wraz z ich danymi kontaktowymi.

Teraz jest tylko kwestia dotarcia do nich jeden po drugim, aby zapytać, czy chcieliby przyczynić się do Twojej łapanki.

Reach Out

Jeśli jesteś nowy w swojej dziedzinie, spodziewaj się niskiego wskaźnika odpowiedzi. Aby zmaksymalizować swoje szanse, użyj tego sprawdzonego szablonu wiadomości e-mail:

Hej [Nazwa Blogera],

Chciałbym usłyszeć Twoją opinię na temat [industry topic] Dla [your site]. Robię przegląd opinii na mojej stronie i myślę, że ludzie chcieliby usłyszeć, co myślisz o [temat branżowy].

Oto pytanie:

[Pytanie]

Oczywiście dołączę link do twojej strony (ze zdjęciem).

Dzięki!

[Twoje Imię]

The Definitive Guide

Produkcja bar-none ultimate guide to something to ponadczasowa strategia budowania linków. Mając najbardziej dokładne informacje w Internecie, ludzie będą naturalnie linkować do niego, gdy wspomną o tym temacie.

Tworzenie ostatecznego przewodnika nie jest łatwe: musisz popracować nad tym, aby stworzyć coś tak wszechstronnego i użytecznego.

Po pierwsze, znajdź temat, który nie ma solidnego, definitywnego przewodnika. Przejdź do Topsy.com i wprowadź te ciągi wyszukiwania:

  • definitive guide + keyword
  • ultimate guide + słowo kluczowe
  • krok po kroku + słowo kluczowe

Wybierz “cały czas” z lewego paska bocznego:

I wybierz sortowanie według linków:

Teraz przejrzyj listę i znajdź ostateczny temat przewodnika, który możesz pokonać:

Nie widziałem nic na liście o anchor text. Biorąc pod uwagę, jak ważne staje się to w SEO, wydaje się to fantastyczną szansą. Aby się upewnić, umieściłem te same ciągi wyszukiwania w Google, aby zobaczyć, co tam jest. Tyle że tym razem używam bardziej konkretnego słowa kluczowego:

Nic tam nie widzę na podstawie pierwszych 30 wyników w Google:

Wygląda dobrze! Nie ma tam nic, co konsoliduje wszystko, co trzeba wiedzieć o anchor text.

Oto jak właściwie napisać ostateczny przewodnik.

Po pierwsze, znajdź najlepszą zawartość, która już istnieje. To będą twoje referencje. Przejdź do najlepszych blogów w swojej niszy i wprowadź swoje słowo kluczowe:


Wygląda na coś niesamowitego! Powtórz proces w innych wiodących witrynach lub za pomocą Google.

Przeczytaj każdy fragment treści i użyj go, aby utworzyć kontur w WordPress. Pamiętaj, aby uzupełnić wszelkie luki informacyjne, które Inne artykuły wydają się przeoczyć:

Teraz po prostu wypełnij puste pola, odwołaj się do źródeł, które znalazłeś i masz magnes na link!

Quizy

Quizy mają tendencję do przyciągania wielu linków, ponieważ są wyjątkowe i interaktywne. Pamiętaj, że quiz może być nieco kapryśny i zabawny, jak te Znalezione w http://theoatmeal.com/quizzes. lub możesz zrobić quiz, który mówi osobie coś o tym, kim jest. Tradycyjne quizy, które sprawdzają wiedzę ludzi, mogą również działać.

Załóżmy, że chcesz zrobić quiz związany z SEO: “czy jesteś SEO w białym kapeluszu czy w czarnym kapeluszu?”

Przejdź do pulpitu WordPress i kliknij kartę “wtyczki”.

Kliknij “Dodaj Nowy”:

Wpisz “Quiz” w pasku wyszukiwania wtyczki:

Wybierz Wp-Pro-Quiz z listy opcji.

I aktywuj wtyczkę. Kliknij “WP-Pro-Quiz” z paska bocznego pulpitu WordPress:

Następnie dodaj tytuł quizu.

I dodaj opis swojego quizu.

Kliknij “Zapisz”.

Umieść kursor pod tytułem quizu i kliknij “pytania”.

Następnie “Dodaj Pytanie”:

W przypadku quizu takiego jak ten, chcesz zapisać określoną liczbę punktów w zależności od ich odpowiedzi.

Zaznacz ” różne punkty za każdą odpowiedź.”

Następnie utwórz pierwsze pytanie:

Wybierz”Wielokrotnego Wyboru”:

I twórz swoje odpowiedzi. W zależności od quizu możesz nie mieć “poprawnych” odpowiedzi. W przypadku quizu takiego jak ten w tym przykładzie możesz rozważyć pewne odpowiedzi “poprawne” (jak biały kapelusz odpowiada) i inni “niepoprawni”:

Możesz też przypisać różnym wyborom różną liczbę punktów i określić wynik quizu na podstawie liczby punktów, które mają.

Gdy skończysz z pierwszym pytaniem, naciśnij “Zapisz”:

Powtarzaj, dopóki nie dodasz około 10-20 pytań. Następnie wróć do pulpitu wtyczki i kliknij “Edytuj” pod swoim quizem:

Teraz dodaj coś do “tekstu wyników”, aby Twoi uczestnicy wiedzieli, na czym stoją:

Na koniec skopiuj krótki kod znajdujący się obok nazwy quizu:

I wklej go do posta na blogu:

Kiedy opublikujesz post, quiz pojawi się w nim:

Zdobądź Swoje Linki

Szpiegowałeś swoich konkurentów i wyprodukowałeś materiał, który wyrzuca ich rzeczy z wody. Co teraz? Twój cel jest prosty:Udostępnij swoje treści jak największej liczbie osób. Im więcej osób zobaczy Twoją zawartość, tym bardziej prawdopodobne jest, że wygenerujesz z niej linki zwrotne. A trzy dni po opublikowaniu treści są Dojrzałe na linki i akcje społecznościowe.

Uderz Swoich Obserwujących Na Twitterze

Ostrzeganie istniejących obserwujących w mediach społecznościowych jest jednym z najszybszych sposobów na poinformowanie o epickich treściach. To nie jest Twój średni post, co oznacza, że musisz być taktykiem w swojej strategii zasięgu na Twitterze.

Po pierwsze, Zaplanuj swoje tweety, aby wyszły w czasie, w którym będą retweetowane przez większość ludzi: Zwykle 17: 00 EST w dzień powszedni.

Możesz jednak również sprawdzić Tweriod, który zapewnia bezpłatne, spersonalizowane informacje o optymalizacji Tweetów.

Przejdź do http://www.tweriod.com/. kliknij przycisk “Zarejestruj się za pomocą Twittera”:

I zezwól aplikacji na dostęp do Twojego konta na Twitterze.

Następnie aplikacja pokaże Ci najlepszy czas na tweetowanie, w oparciu o aktywność obserwującego:

Dane te są oczywiście bardziej precyzyjne i wiarygodne niż ogólna zasada tweetowania o 17: 00 EST.

Aby upewnić się, że masz odpowiedni czas, użyj bufora.

Najpierw zaloguj się za pomocą konta na Twitterze.

Następnie naciśnij przycisk sharer u góry ekranu:

Umieść swoją wiadomość i naciśnij “bufor”, aby odmierzyć tweety:

W razie potrzeby zmień harmonogram buforów, aby dopasować informacje o czasie otrzymane od Tweriod:

Płatne Potknięcia

Płatny program Discovery StumbleUpon to błyskawiczny sposób na przyciągnięcie większej liczby odwiedzających do świeżych, epickich treści. Przy kliknięciach tak niskich, jak 5 centów, zwykle można uzyskać kilkaset gałek ocznych przy niewielkiej inwestycji. A spora ich ilość organicznie potknie się, tweetuje i polubi twoje treści … co oznacza więcej potencjalnych linków zwrotnych.

Najpierw przejdź do https://www.stumbleupon.com/pd i utwórz konto:

Kliknij ” Utwórz nową kampanię.”

Wprowadź adres URL swojej zawartości.

I ustal swój budżet. Prawdopodobnie chcesz prowadzić kampanię tylko przez kilka dni, aby dodać paliwa do szumu.

Nazwij swoją kampanię.

StumbleUpon automatycznie kieruje Twoje treści do grupy demograficznej, która ich zdaniem najlepiej na nią zareaguje. Ale jeśli chcesz się upewnić, możesz nacisnąć przycisk “Edytuj” w sekcji “Odbiorcy” i wybrać informacje demograficzne i zainteresowania, które najlepiej pasują do Twoich treści.

Hit “Zapisz i przejrzyj”:

Następnie ” Stwórz Kampanię.”

I gotowe!

Uzyskaj Ekspozycję Z Scoop.it

Scoop.it jest kuracja zawartości na sterydach. I to jest wielki (bezpłatny) sposób na nadanie treści impulsu, którego może potrzebować, aby stać się wirusowym.

Najpierw Utwórz konto. Kliknij przycisk “Moje Tematy” na górze strony Scoop.it strona. Wybierz ” Utwórz Temat.”

Spraw, aby było to coś związanego z tym, o czym są Twoje treści.

Teraz wyszukaj innych kuratorów, którzy mają Scoop.It Strony podobne do O co chodzi w Twojej treści.

Zwróć szczególną uwagę na użytkowników z dużą ilością widoków:

I obserwujących na Twitterze (większość Scoop.It uzależnieni mają tendencję do tweetowania treści, które zgarniają):

Podążaj za nimi, naciskając przycisk “Obserwuj” po prawej stronie ich strony.

Gdy masz kilku obserwujących, nadszedł czas, aby zgarnąć własne treści.
Kliknij ” Nowa Miarka.”

I wybierz ” Stwórz własną gałkę.”

Następnie skopiuj i wklej adres URL swojej zawartości.

Zapyta cię, gdzie chcesz opublikować treść. Wybierz jednego z innych kuratorów, których obserwujesz:

I kliknij ” Zaproponuj.”

Teraz twoja zawartość zostanie wysłana do tego kuratora. Jeśli uważają, że to jest tak niesamowite, jak ty, opublikują to w swoim Scoop. Strona It!

Zasięg Witryny

Kiedy kurz opadnie, a buzz wokół twoich treści nieco ucichnie, nadszedł czas, aby zasięgnąć informacji i zdobyć kilka dodatkowych linków wysokiej jakości.

Roundupy linków mogą być najbardziej niedocenianą techniką budowania linków na świecie. Gdzie jeszcze możesz znaleźć właścicieli witryn w swojej niszy, którzy chcą połączyć się z Twoimi treściami? Jeśli nie znasz podsumowań linków, są to po prostu posty na blogu, które łączą się z najlepszymi treściami tygodnia.

Znajdź Swoje Łapanki

Oto kilka ciągów wyszukiwania, które pomogą Ci szybko znaleźć podsumowania linków w swojej niszy.

  • “link roundup” + twoja nisza
  • “Friday link roundup”
  • “cotygodniowe roundup link”

Upewnij się, że ustawiłeś datę na ostatni rok lub tak, aby upewnić się, że patrzysz tylko na witryny z aktywnymi łapankami:

Oto jeden, który wygląda obiecująco:

Oczywiście, wygląda na to, że ten bloger publikuje roundup w każdy piątek:

Teraz jest to kwestia dotarcia do tego blogera i zasugerowania Twoich treści.


Jeśli nic nie znajdziesz-lub chcesz uzyskać jeszcze więcej linków-poszukaj podsumowań linków w niszach ściśle związanych z Twoją.

I powtórz proces.

To jest trochę przebiegłe, ale jest cholernie skuteczne. To, co robisz, to sprawdzanie, kto już linkuje do treści twojego konkurenta… i staraj się, aby zamienili link na Twój. Powodem, dla którego działa to tak dobrze, jest to, że już wiesz, że osoba chce połączyć się z zasobem na Twój temat (bo już mają). To tylko kwestia przekonania ich, że twoje jest lepsze (więcej o tym później).

Po pierwsze, weź kilka wyników z najlepszych wyników 10 docelowego słowa kluczowego.

I wprowadź ich do OSE.

Wybierz “tylko zewnętrzne” i kliknij przycisk Filtruj.


Teraz sprawdź każdy z wyników i sprawdź, czy zauważysz okazję, aby właściciel witryny zamienił swój link na Twój (lub po prostu dodaj swój do strony).

Oto jeden, który ma potencjał:

Oczywiście, post został opublikowany trzy lata temu, co oznacza, że prawdopodobnie należy go zaktualizować:

Jednym z najskuteczniejszych sposobów opublikowania linku jest poinformowanie blogera, że masz bardziej aktualny zasób niż ten, do którego się łączą. Właścicielami witryny są petrified linkowania do przestarzałych rzeczy.

Po prostu skontaktuj się z właścicielem witryny i poinformuj go o swoim świeżym, najnowocześniejszym zasobie.

Możesz uzyskać tylko 10% wskaźnik odpowiedzi. Ale 10% linków będzie zawierało starsze, mocno powiązane strony, które przekażą mnóstwo zaufania i autorytetu na Twoją witrynę.

Total
0
Shares
Related Posts