Czy pojawił się Ranking autora Google?

W tym artykule zamierzam przedstawić krótki przegląd ostatnich wydarzeń związanych z autorstwem i funkcją dogłębnych artykułów Google,a następnie przedstawić moją analizę, co to oznacza dla rangi autora i narodzin ” dogłębnego artykułu SEO.”

W styczniu 2013 przewidziałem, że ranking autora stanie się prawdziwym sygnałem rankingowym w 2013. Pisałem bardziej szczegółowo o rankingu autora w marcu 2013.

Jeśli nie widziałeś ostatnich artykułów Copybloggera na temat rangi autora, wszystko zaczęło być czymś, co ludzie spekulowali, gdy Google ogłosiło jego intiative rel = author w czerwcu 2011 roku.

Wywołało to spore poruszenie w świecie publikacji internetowych.

Tag rel = author był sposobem, w jaki autorzy mogli oznaczyć treści, które stworzyli, a krótkoterminową wypłatą byłoby umieszczenie zdjęcia autora w wynikach wyszukiwania podobnych do tego:

Korzyści płynące z posiadania zdjęcia autora obok artykułu były oczywiste, ale zaznaczyły również moment, w którym świat uświadomił sobie, że Google zbiera zachowania na poszczególnych autorach. Ludzie szybko spekulowali-na pewno Google chce tych informacji za coś więcej niż tylko dając możliwość zapewnienia bogatych znaczników w wynikach wyszukiwania?

Niewiele później usłyszano, dopóki Google nie ogłosił dogłębnych artykułów. Oto jak to wygląda na wolności:

To, co widzisz, to Dół strony wyników wyszukiwania dla wyszukiwania ” Konstytucja USA.”Na dole widać zupełnie nową funkcję wyszukiwania, podświetlony zestaw artykułów, które odnoszą się do tematu w sposób kompleksowy. Wreszcie pojawiła się dodatkowa wypłata za tagowanie rel=author!

Zapowiedź prezesa Google

Zaledwie 19 dni po moich przewidywaniach na rok 2013, The Wall Street Journal opublikował swoje komentarze na temat nowej ery cyfrowej, książki napisanej przez przewodniczącego Google, Erica Schmidta. Te komentarze zawierają ten cytat (pogrubiony jest mój):

W wynikach wyszukiwania informacje powiązane ze zweryfikowanymi profilami online będzie wyżej w rankingu niż treści bez takiej weryfikacji, co spowoduje, że większość użytkowników naturalnie kliknie na top (zweryfikowane) wyniki. Prawdziwy koszt pozostania anonimowym, a następnie, może być nieistotne.

Jest to potężne oświadczenie jednego z najpotężniejszych ludzi w Google. Schmidt wyjaśnia, że autorstwo będzie bardzo istotnym czynnikiem w rankingu wyszukiwania.

Analiza

Dogłębne Artykuły po raz pierwszy Google wyraźnie pokazało jeden sposób, w jaki może potencjalnie wykorzystać rangę autora, aby wpłynąć na wyniki wyszukiwania.

Szczerze mówiąc, cieszyłem się z Oświadczenia Google w ogłoszeniu uzasadnienia tej inicjatywy: “do 10% codziennych potrzeb informacyjnych użytkowników wiąże się z poznawaniem szerokiego tematu.”Tak, ludzie rzeczywiście czasami chcą zrobić prawdziwe badania, a nie tylko uzyskać dźwięk gryza. Czytelnicy Copybloggera i / lub moich pism wiedzą, że oboje zawsze w to wierzyliśmy.

Jednym z ciekawszych stwierdzeń na temat inicjatywy jest strona pomocy Google Webmaster Tools na dogłębnych artykułach:

Znaczniki autorstwa pomagają naszym algorytmom znaleźć i zaprezentować odpowiednich autorów i ekspertów w wynikach wyszukiwania Google.

Jest to jedno oświadczenie złożone przez Google w związku z dogłębnymi artykułami, które brzmi tak, jakby mówiło o randze autora. Należy jednak pamiętać, że orientacja oświadczenia ma bardziej” odkrycie ” smak do niego. Myślę, że jest to jeden wielki klucz do myślenia o prawdziwym znaczeniu funkcji dogłębnych artykułów.

Z punktu widzenia Google ważne jest, abyśmy myśleli o dogłębnych artykułach jako o nowej funkcji wyszukiwania, ponieważ to jest to, co naprawdę reprezentuje.

Fakt, że widzą 10% codziennych potrzeb informacyjnych użytkowników wymagających dogłębnej treści, jest ogromny. Jak wielki? Porównajmy to z innymi rodzajami segmentów rynku, które ludzie zwykle uważają za ogromne:

Widać, że wiele segmentów rynku, które uważamy za mające ogromne wolumeny (Podróże, Edukacja, ubezpieczenia, nieruchomości) blednie przed liczbą 10%. Jednak Google szczególnie traktuje wiele z tych mniejszych segmentów rynku.

Weź pod uwagę wyniki wyszukiwania “hotele Rzym”:

To nam coś mówi — 10% to wieloryb segmentu, a Google ma wiele powodów, aby go namierzyć. Nie wykluczone jest nawet, że był to jeden z podstawowych początkowych powodów tworzenia autorstwa w pierwszej kolejności. Nie zrozum mnie źle, myślę, że będą go używać w inny sposób, ale to zastosowanie jest duże.

Obecna implementacja dogłębnych artykułów wydaje się jednak bardziej wykorzystywać autorytet wydawcy (“PublisherRank”) niż autora. Osobiście, z różnych powodów, oczekuję, że to się zmieni w przyszłości, ale nie odgrywa to jeszcze dużej roli. Zgodnie z oświadczeniami Google, wygląda na to, że obecne użycie jest zorientowane na odkrycie.

Co to wszystko znaczy?

Rzućmy okiem na chwilę na segmencie wyszukiwania lokalnego. Oto przykładowy wynik wyszukiwania Google na “wynajem samochodów”:

Mam nadzieję, że uderzy cię tak samo jak mnie. Google zaprojektował unikalne doświadczenie wyszukiwania dla wyszukiwania lokalnego, widać, że wyniki wyglądają inaczej i gdzie pojawiają się na ogólnej stronie wyników wyszukiwania różni. Ponadto to, co jest wyświetlane w lokalnych wynikach wyszukiwania, jest określane przez unikalny i inny algorytm wyszukiwania.

Obecnie artykuły pogłębione Udostępnij wszystkie te same atrybuty poza tym, że pojawiają się tylko na dole strony wyszukiwania (tzn. ich pozycja na stronie nie różni się tak jak w przypadku lokalnych).

Narodziny dogłębnego artykułu SEO

To jest nowy algo, i wygląda na to, że PublisherRank jest kluczem do dobrego działania w rankingach dla tej nowej kategorii wyszukiwania i byłbym zszokowany, gdyby ranking autora nie stał się dużą częścią procesu w przyszłości. Ale to prawda. Dlaczego warto rozwijać tę wiedzę? Niezależnie od segmentu rynku, w którym się znajdujesz, 10% to ogromna część. Nie tylko to, to konkretny fragment komunikuje władza.

Czy byłoby przydatne dla Twojej firmy, lub Twojego autora, być postrzeganym jako autorytet na twoim rynku? Jasne. Moja ostatnia kolumna tutaj w Copyblogger było 21 powodów, dla których musisz stać się ekspertem, więc wiesz, gdzie stoję na tym pytaniu!

Ten nowy rodzaj SEO będzie niezwykle trudny do gry (Alleluja!). Uznanie autorstwa dla Twojej witryny i ustanowienie siebie jako autorytetu w swoim temacie są niezbędne do sukcesu. Posiadanie silnej obecności w Google Plus prawdopodobnie będzie również czynnikiem.

Google nie może łatwo pobierać kompleksowych danych z innych sieci społecznościowych,ale mogą łatwo zobaczyć wszystkie dane w Google Plus. Zaangażowanie społeczne w treści będzie cennym sygnałem do pomiaru ogólnego autorytetu autora.

Mam również zamiar rekordu tutaj przewidzieć, że w miarę upływu czasu można oczekiwać, że umieszczenie dogłębne wyniki artykułu do zmiany. Nie zawsze będą one umieszczane na dole. Jeśli mam rację – podobnie jak wyszukiwanie lokalne – będziesz miał unikalny typ wyniku wyszukiwania pobrany z innej bazy danych, napędzany innym algorytmem i z innym wyglądem i stylem, a jego pozycja zostanie określona przez wyczucie Google, jak ważne są szczegółowe artykuły dla tego konkretnego zapytania.

Rozważmy dane dotyczące kliknięć w wyszukiwarce opublikowane przez Optify w 2012 roku:

2. pozycja w tym badaniu zyskała 12,5% kliknięć, a 3.pozycja 9,5%. Porównaj to z liczbą 10% reprezentującą popyt na głębsze poziomy informacji, a szybko zobaczysz, co mam na myśli.

Wniosek

Biorąc Oświadczenia Google za wartość nominalną, Ranga autora rzeczywiście narodziła się, choć w ograniczonym zakresie, ponieważ jej obecne zastosowanie jest czynnikiem dogłębnego SEO artykułu, ale patrząc na przykłady dogłębnych wyników artykułu, większym czynnikiem wydaje się być Ranga wydawcy. Być może Ranga autora jest kluczowym czynnikiem decydującym o randze wydawcy, ale tak naprawdę nie wiemy.

Biorąc pod uwagę te pytania, należy pamiętać, że Google nie polega wyłącznie na tagowaniu rel=author w celu oceny autorstwa lub rangi autora. Istnieje wiele dowodów na to, że używają innych źródeł do ustalenia, kim są autorzy. W końcu nie mogą zakładać, że wszyscy wydawcy wiedzą, jak zaimplementować rel=author, ani nawet, że wiedzą, że istnieje. Należy również pamiętać, że Google nigdy nie używał terminu “ranking autora” lub “Ranking Wydawcy”, jest to termin, którego lubimy używać w branży.

Z czasem zobaczymy, jak Google eksperymentuje z umieszczaniem i prezentacją dogłębnych artykułów. Prawdopodobnie zaczniemy się uczyć, jakie są niektóre czynniki napędzające tego typu SEO, ale na szczęście tego typu sygnały będą bardzo trudne do gry.

Chcesz wygrać w tego typu SEO? Zostań jednym z wiodących autorytetów w swojej dziedzinie i wdrażaj inteligentną strategię promowania tej wiedzy.

Ranking autora będzie prawdopodobnie używany również na inne sposoby. Jak Eric Schmidt zasugerował w nowej erze cyfrowej, może być używany do określenia, kto jest nieistotny vs. kto nie jest w sposób, który może być również filtrem w podstawowym wyszukiwaniu. Prawdopodobnie zobaczymy niektóre z tych innych aplikacji w nadchodzących miesiącach.

Ale na razie wiedz, że demonstracja swojej wiedzy (lub Twojej firmy) jest ważniejsza niż kiedykolwiek.

Total
0
Shares
Related Posts