Siedem wskazówek dotyczących copywritingu dla dobrze obsadzonej strony biznesowej

Czy kiedykolwiek stałeś w sklepie z czymś w ręku, a następnie spojrzałeś w górę, aby zobaczyć, czy w pobliżu jest sprzedawca, którego mógłbyś poprosić o pomoc?

Pewnie, że tak. Jak my wszyscy. Trudno znaleźć dobrą pomoc.

Firmy obniżają koszty, przechodząc na samoobsługę bardziej niż kiedykolwiek. W zależności od tego, gdzie mieszkasz, być może będziesz musiał zapakować własne zakupy, pompować własny gaz lub butelkować własną wodę.

Postaw się w umyśle konsumenta. Zastanów się, co się dzieje w tym momencie, kiedy zdajesz sobie sprawę, że potrzebujesz pomocy. Dwie sekundy temu skupiałeś się na zakupie, ale potem stało się coś bardzo ważnego.

Twój mózg przeskoczył.

“Znajdź kogoś”, powiedział.

“Nie kupuj. Masz pytania. Uzyskaj odpowiedzi.”

Twoje skupienie się zmienia. Nie myślisz już o zakupie. Byłeś prawie gotowy, by wypłacić pieniądze, ale teraz jesteś w trybie wyszukiwania. Teraz szukasz odpowiedzi.

“Halo … czy ktoś może mi pomóc? Ktokolwiek?”

Teraz pomyśl o swojej stronie internetowej. Nie ma urzędników. Żaden sprzedawca nie pozostaje w pobliżu. Korytarze sklepowe są puste, a kasjerów nie ma. Nie ma nikogo, kto mógłby pomóc – i tak nie od razu.

Kopia na twojej stronie internetowej jest jednym rozwiązaniem. Użyteczna treść zmieszana z sensownymi wiadomościami jest jedynym sprzedawcą w personelu. Jeśli zawartość witryny nie spotyka się, nie pozdrawia i nie przekonuje ludzi, nie wykonuje swojej pracy.

Potrzebujesz czegoś więcej niż strony internetowej… potrzebujesz strony internetowej, która sprzedaje.

Aby pomóc Ci sprzedawać więcej, Oto siedem wskazówek dotyczących copywritingu dla strony internetowej, która działa jak dobrze wyposażony sklep:

  1. Zdobądź profesjonalnego sprzedawcę – Nadmiernie podekscytowana treść pełna wykrzykników i słońca-jasny entuzjazm bardzo często ma odwrotny efekt spokojnej, pewnej siebie kopii. To po prostu nie działa dobrze. Uspokójcie cheerleaderki i zbierzcie rozum.
  2. Wyeliminuj dress code – Spokojny i opanowany nie znaczy mdły i nudny. Dobrze jest pokazać trochę osobowości, więc rozbierz się ze swoimi treściami. W rzeczywistości większość konsumentów lubi dobry peep show (minus pompony, czyli).
  3. Powiedz personelowi, żeby mniej mówił– Czytelnicy szybko tracą zainteresowanie długimi, gadatliwymi akapitami i w końcu odchodzą. Nikt nie lubi faceta, który nie może się zamknąć. Przycinanie treści. Używaj zwięzłych zdań, które wywołują efekt-a nie zbędny puch.
  4. Lepsze informowanie konsumentów – Powiedz konsumentom o swojej firmie. Chcą poznać Twoją historię – tak, jak chcą ją usłyszeć. Co czyni cię wyjątkowym? Dlaczego powinni wybrać Ciebie? Co możesz zaoferować więcej niż konkurencja?
  5. Sprowadźcie specjalistę – Jakość Twoich treści odzwierciedla wizerunek Twojej firmy. Jeśli nie jest dobrze napisany, nie pomoże Ci sprzedać. Zrób to sam copywriting jest w porządku dla osób z umiejętnościami. Ale jeśli to nie ty, to wynajmij pisarza do pomocy.
  6. Zatrudnię sprzedawcę – Upewnij się, że ludzie mogą szybko i łatwo skontaktować się z Tobą za pomocą widocznego formularza kontaktowego. Rów zakodowane (e-maile) ma (do) cięcia spamu, jak również. To zmusza konsumentów do podjęcia dodatkowych kroków w celu skontaktowania się z Tobą-kroki, które mogą nie być zainteresowane podjęciem.
  7. Nie wygłupiaj się w pracy – Jest czas i miejsce na zabawę klasowego klauna. Przechwytywanie klientów to nie ten czas. Podaj proste informacje, podaj jasny komunikat i przestań się wygłupiać.
Total
0
Shares
Related Posts