Co powiesz na nagłówek?
Jeśli widziałeś wczoraj wiadomości z obozu Obamy,” Hej ” był najbardziej udanym tematem wiadomości e-mail z bardzo opartej na danych i dziwnie osobistej kampanii e-mailowej do pozyskiwania funduszy. Według wszystkich kont (zwłaszcza wyników wyborów) strategia cyfrowa Obamy była dzikim sukcesem.
Postanowiłem więc spróbować tego nagłówka z tym postem. Będę mógł łatwo zobaczyć, jak to działa na podstawie otwartych stawek e-mail i poziomów ruchu, a także innych wskaźników, takich jak udostępnianie społecznościowe i komentowanie.
I pomimo naruszenia każdego nagłówka i tematu porady, które kiedykolwiek Ci daliśmy, to po prostu może zadziałać. Powód może cię zaskoczyć.
Dam Ci znać wyniki. Ale dodajmy dwa punkty widzenia do tego prezydenckiego podejścia.
Punkt pierwszy: nie jesteś Barackiem Obamą
Pierwszą rzeczą, która wpadła mi do głowy, kiedy zobaczyłem wiadomość, było to, że zwolennicy” z linii ” wkrótce wejdą w życie. To są ludzie, którzy mówią, że liczy się tylko kto e-mail jest od, nie co liczy ok.
Na co powiedziałbym: “oczywiście. Zwłaszcza jeśli jesteś prezydentem Stanów Zjednoczonych. Wiesz, najpotężniejszy człowiek w wolnym świecie.”
Ty, mój przyjacielu, jesteś pięknym i niepowtarzalnym płatkiem śniegu. Ale ty nie jesteś Barackiem Obamą.
Cała idea content marketingu ma stać się sympatyczny ekspert. Stać się kimś znanym, lubianym i zaufanym. Chcesz zdobyć prawo do uwagi w oparciu tylko o kim jesteś.
Problem, który mam z tymi, którzy mówią, że “od linii” jest ważniejszy niż temat, niekoniecznie jest taki, że się mylą. To dlatego, że ignorują drogę do osiągnięcia tego celu w pierwszej kolejności.
Zanim będziesz mógł polegać na ludziach, którzy zwracają na ciebie uwagę, ponieważ ty są ważne, trzeba stać się ważnym, aby oni. Jeśli nie jesteś już dobrze znany, oznacza to, że Twoje nagłówki i tematy muszą być skoncentrowane na tym, co jest ważne dla odbiorców.
Oto dlaczego dzisiejszy nagłówek i tak może zadziałać.
Temat Obamy był kontekstowo dziwny. Spójrzmy prawdzie w oczy, prezydent Stanów Zjednoczonych wysłanie Ci wiadomości o temacie ” Hej ” jest nieoczekiwane i wyjątkowe. Może to być nawet trochę przerażające, co tylko zwiększa nieodłączną potrzebę otwarcia Go.
Podobnie, otrzymanie wiadomości e – mail lub postu w kanale RSS od Copybloggera z tematem ” Hej ” jest również nieoczekiwane i unikalne w kontekście tego, co zwykle robimy. Brakuje mu specyfiki, ale udaje mu się stać pilnym ze względu na nowość kontekstową.
Jeśli naprawdę chcesz upiec swój makaron, weź pod uwagę efekt Grafiki artykułu Na “click through cues”, gdy czytelnicy go szukają lub widzą go najpierw w niektórych środowiskach czytania cyfrowego. A co z efektem otwarcia linii w Zapowiedzi?
Zostawię cię, żebyś się z tym zmagał.
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli ten post zrobi dobrze, czynniki te będą powodem, w połączeniu z naszym własnym zaufaniem” z linii”. Ale i tak nie zmieniłbym naszego stylu nagłówka, ponieważ wyjątek może wystąpić tylko w tym kontekście ze względu na regułę, a nie Mimo niej.
Ale to nie wszystko.
Punkt Drugi: Specyfika Wygrywa Z Czasem
Oto przybliżenie niedawnej wymiany wiadomości e-mail między naszym dyrektorem finansowym, Seanem Jacksonem i mną:
Sean: Hej, czy wiesz, że Quantcast pokazuje, że mamy większy ruch niż Seth Godin i Chris Brogan?
Na: No i?
Sean Powinniśmy powiedzieć ludziom!
Na: Jasne, wyobcujmy naszego mentora i przyjaciela, napawając się ruchem.
Sean Nieważne.
Dzielę się tym z wami nie po to, żeby się chwalić, ale żeby zilustrować sprawę. Seth i Brogan są konsekwentnie wskazywani jako osoby, które odniosły sukces pomimo napisania niejasnych, niespecyficznych tytułów.
Copyblogger.com sam dostaje więcej ruchu niż te dwie popularne witryny marketingowe online, ponieważ piszemy celowo angażujące, konkretne tytuły, aby dopasować celowo angażujące treści (jakość treści jest tym, co robią wszystkie trzy witryny). To, pomimo faktu, że mamy najmłodszą stronę internetową z tych trzech.
Teraz ruch sam w sobie oznacza bardzo niewiele, jeśli nie napędza Twoich celów biznesowych. Dla nas maksymalizacja naszego docelowego ruchu pozwoliła nam zbudować grupę odbiorców, która zbudowała firmę programistyczną z ponad klientami 100,000. Wynikało to zasadniczo z niczego poza treścią i, co ważne, z tytułów, które wybraliśmy dla tej treści.
To I Banda genialnych programistów. Nikt by się do mnie nie odezwał, gdybym nie zbudował pierwszej widowni. Ale dygresję.
Proste testy A / B pokażą ci siłę specyfiki, gdy ludzie będą reagować. Prostszą metodą jest dla nas oglądanie kawałka inaczej doskonałego zbiornika treści w otwartych stawkach i udostępnianiu społecznościowym po prostu dlatego, że przegapiliśmy znak z nagłówkiem.
Ponadto Wyszukiwarki muszą wiedzieć, o co chodzi w Twoich treściach, aby cię zaszeregować, bez względu na to, jak dobrze cię kochają lub jak dobrze cię kochają. Tytuły pozostają dużą częścią tego … nie tylko dla rankingu, ale także dla klikalności według ludzie Szukam.
Seth jest doskonałym przykładem potęgi ” z linii.”Ludzie (w tym Sonia i ja) przeczytają wszystko, co Seth napisze. Jest on internetowym odpowiednikiem prezydenta Stanów Zjednoczonych.
Czy Seth uzyska jeszcze większy ruch i zaangażowanie, jeśli napisze bardziej konkretne nagłówki? Tak.
Chris Brogan i ja omawiamy jego nagłówki za każdym razem, gdy rozmawiamy. Z tego, co wiem, Chris wie, że poradziłby sobie lepiej z lepszymi nagłówkami, ale to nie jest dla niego priorytet. A Chris z pewnością zasłużył na swoją wiarygodność “z linii”.
Czy Chris uzyska jeszcze większy ruch i zaangażowanie, jeśli napisze bardziej konkretne nagłówki? Tak.
Seth i Chris odnoszą sukces, ponieważ ludzie wiedzą, lubią i ufają im. Kiedy już to osiągniesz, wszystko inne jest tylko kwestią pożądania, stopnia i kierunku.
Ale należy pamiętać, że w każdym z ich własnych sposobów, Seth i Chris byli wczesnymi adopterami i pionierami. Będziesz musiał zbudować własne zaufanie w kontekście teraz dla twojej konkretnej firmy.
Czy to ważne?
Oto moje ostateczne spojrzenie na ten temat z 2010 roku:
Ale jeśli zdobędziesz to początkowe zaufanie, a co ważniejsze, potwierdzisz je i rozwiniesz, możesz pisać całkiem kiepskie wątki, a ludzie nadal będą czytać Twoje wiadomości.
Może nie zależy ci na maksymalizacji swojego ostatecznego zasięgu na zawsze. Może twój model biznesowy nawet tego nie wymaga.
Ale musisz zejść z ziemi.
Możesz to zrobić, dostarczając świetne treści, które przyciągają jak najwięcej osób, których szukasz. A nagłówki, które obiecują dostarczyć tę wielką wartość, są świetnym sposobem, aby to się stało.
Powiedz ” Hej ” w komentarzach i daj znać, co myślisz.