Oczywiście, twoje treści muszą być przydatne. Tak, absolutnie, musi poprawić życie czytelników. I bez wątpienia musi wzmocnić twoje relacje ze społecznością treści.
Ale czasami, po prostu chcesz dostać trochę sizzle idę.
Oto kilka pomysłów na to, kiedy chcesz tworzyć treści, które są wystarczająco gorące, aby spalić palce czytelników.
Ustaw nastrój
Nic nie ustawia nastroju na gorący post, jak absolutnie doskonałe zdjęcie. Znajdź obraz, który chwyta czytelnika za kołnierz i nie puści.
Przez “idealny” nie mam na myśli ładny. Zachody słońca i uśmiechnięte modelki ustawiają odbiorców na letni post, który mogą bezpiecznie zignorować.
Mam na myśli szokujące, zaskakujące, wzruszające, intrygujące, albo po prostu wspaniale głupie.
Podobnie jak powinieneś prowadzić listy pomysłów na posty, upewnij się, że masz zapas wspaniałych darmowych lub tanich obrazów, których możesz użyć do swoich postów. Nastrój, ton i energia porywającego obrazu mogą być trampoliną dla palącego gorącego fragmentu treści.
Get your rant on
Następnym razem, gdy przeczytasz coś online, co sprawi, że Twoja skóra głowy będzie kłująca, a krew spadnie na twoją twarz, przyłóż palce do klawiatury.
Nic tak nie rusza ludzi jak stara, dobra gadka o spalaniu stodoły. Bądź namiętny. Na górę. Nie myśl o niczym podczas pisania, po prostu weź swoje dobre poczucie oburzenia w piksele.
Gdy już napiszesz post, pewnie, dobrym pomysłem może być trochę ochłodzenie. Jeśli wręcz atakujesz kogoś, jesteś wredny lub niesprawiedliwy, prawdopodobnie chcesz przeciąć kilka linii. (Gwarantuję, że będą twoje najlepsze linie, ale tak to już jest.)
Ale nie nijak się-zostaw trochę trzasków w swoim poście. Okazjonalna rant przybliży ci najlepszą publiczność i jest to świetny sposób na przyciągnięcie tłumu.
Afiszować swoje brudne pranie
Naomi Dunford miała solidny, przydatny blog z Ittybiz, ale nie wystartował, dopóki nie zaczęła pisać o rzeczach takich jak utknięcie ręki w pudełku z winem.
Im bardziej jesteś apodyktyczny i autorytatywny (a Naomi nie ma problemów w tym dziale), tym bardziej zabawne jest, gdy mówisz o całkowicie głupich rzeczach, które czasami robisz.
Wszyscy jesteśmy idiotami. Wspaniale wiedzieć, że nie jesteśmy sami. Robienie totalnego spektaklu z siebie każdego dnia jest prawdopodobnie złym pomysłem, ale raz na jakiś czas, nawiązanie kontaktu z wewnętrznym klaunem klasy może ładnie podgrzać rzeczy dla Ciebie.
Get over yourself
Wiem, że nienawidzisz numerów. Wszyscy nienawidzimy numerowanych postów. Jeśli będziemy musieli napisać jeszcze jeden post “błędy treści 8, Które Sprawiają, że Twój Blog wygląda grubo”, zwymiotujemy.
Więc kopnij się w Spodnie i wymyśl, jak napisać taki, który nie jest do bani. Wlej w to swoje serce. Overdeliver. Wymyśl dziki kąt. Stwórz zasób, bez którego nikt nie chce żyć.
Spróbuj użyć zmęczonego formatu, takiego jak numer postu, aby zaskoczyć, zachwycić, a może nawet przytłoczyć.
Nienawidzimy postów numerycznych, ponieważ blogerzy podkręcają je, gdy nie wiedzą, co jeszcze opublikować. Nie rób tego. Jeśli nie wiesz, co opublikować, napisz stronę lub dwie kompletne śmieci, a następnie zapisz je bez publikowania.
Czy istnieje konkretny blogowy banał, którego nie możesz znieść? Dowiedz się, jak stworzyć z nim coś wyjątkowego. Wciśnij format i wciśnij siebie. Idź na oparzenia.
O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji.