Pisanie wiarygodnych, przydatnych nagłówków, że praca jest jednym z najważniejszych-jeśli nie na najważniejsze-sposoby spędzania czasu i wysiłku marketingowego w Internecie.
Jeśli się nagłówki dobrze, to zmieni rozprzestrzenianie się pomysłów. Jeśli pomylisz się z nimi, przegapisz niezliczone możliwości związane z Twoimi treściami.
Użyj tych linków. Przeczytaj je. Przeczytaj je ponownie. Co najważniejsze, zrozum dlaczego te formuły działają.
Ćwicz pisanie prawdziwych nagłówków, które ludzie chcą kliknąć ,i (parafrazując Dr. Seussa) zobacz, dokąd zaprowadzi cię to rzemiosło …
//
Jak pisać nagłówki, które działają
Podstawowa definicja dlaczego dobre nagłówki znaczenia, a następnie przez poszczególnych contsructions ośmiu głównych kategorii nagłówek, dzięki uprzejmości Pana Bob Bly. Przeczytaj ten post sam, a dowiesz się więcej o nagłówkach niż większość pracujących pisarzy.
//
10 Sure-Fire Formuły Nagłówka, Które Działają
Nagłówek” jak to zrobić ” jest wiernym koniem roboczym, ale czasami musisz wyjść, rozprostować nogi i spróbować czegoś innego. Te formuły 10 okazały się angażować czytelników, ale nie tylko Kopiuj i wklej je na górze artykułu. Kop głębiej, pracuj nad zrozumieniem dlaczego te formuły działają, a następnie sprawiają, że własne.
//
9 Sprawdzone Formuły Nagłówek, Które Sprzedają Się Jak Szalone
Pan Rieck otwiera 9 więcej formuł nagłówkowych w tym artykule, rozszerzając każdy z ważnym “dlaczego”. I nie martw się, zawiera wiele użytecznych przykładów, z których można się uczyć.
//
7 Bardziej Niezawodnych Szablonów Nagłówków, Które Działają
W tym momencie Clark w zasadzie oddał farmę. Poważnie, jeśli do tej pory przestudiowałeś artykuły z tej listy — naprawdę studiował – dostałeś Klucze do królestwa, jeśli chodzi o nagłówki gazet. Jeśli nie przeczytają twojego nagłówka, nie przeczytają Ciebie.
//
Ostrzeżenie: używaj tych 5 formuł nagłówkowych na własne ryzyko
A teraz mały alarm. Tak, ucz się i korzystaj z tych szablonów. Nie, Nie kopiuj i nie wklejaj (ani nie przesuwaj) ich hurtowo. Jeśli to zrobisz, szybko napotkasz ten problem kontekst i jest bezlitosnym nauczycielem. Musisz zrozumieć dlaczego formuły te działają przed ich zastosowaniem. Oto 5 więcej do wykorzystania na własne ryzyko …
//
Trzy kluczowe elementy nieodpartych tematów wiadomości e-mail
Temat wiadomości e-mail is nagłówek. Biorąc pod uwagę, że e-mail marketing jest jednym z najpotężniejszych narzędzi, z których będziesz korzystać w Internecie, dobrze, dostajesz to. To jest ważne umiejętności do opanowania. Nie martw się, Pan Clark przeprowadzi Cię przez podstawy, szczegóły i sekretny sos, jak pisać tematy wiadomości e-mail, które zostaną otwarte.
//
Sztuka pisania wielkich nagłówków na Twitterze
Z punktu widzenia przeciętnego czytelnika, Twitter jest niekontrolowanym ognistym tekstem, zalewającym ekrany duże i małe, bezlitośnie przejście do następnego. Każda lekcja, która dotyczy pisania nagłówków, które działają, musi być zastosowana do pisania na Twitterze, w pikach. W tym artykule Pan Clark pokazuje, jak zostać klikniętym, przesłanym dalej i śledzonym na Twitterze , poprzez pisanie dobrze … specjalnie dla krótkiego medium.
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.