15 Essentials to Creating a trust-Boosting YouTube Profile Page

Czy wiesz, że więcej niż 500 milionów godzin filmy są oglądane na YouTube każdego dnia?

To zadziwiające!

Ale oto, co jest naprawdę szalone.

W 2017 roku ” więcej treści wideo jest wysłano w 30 dni niż główne amerykańskie sieci telewizyjne powstały w ciągu 30 lat.”

Te dwie statystyki pokazują, jak ogromny YouTube i marketing wideo w ogóle stały się.

A to, co naprawdę kocham w wideo w porównaniu z innymi mediami, to możliwość budowania zaufania, jaką daje.

Nie zrozum mnie źle.

Tradycyjne blogowanie, publikowanie gości i inne formaty tekstowe są świetne.

Ale mają one nieodłączne ograniczenia w porównaniu do wideo.

Ktoś może przeczytać jeden z moich wpisów na blogu i poczuć moją osobowość, styl, poczucie humoru i tak dalej.

Ale oglądanie nawet krótkiego filmu pozwala im zobaczyć cały pakiet:

na mbKMyQvGRoBSwCDTGZg

Widzą mnie, słyszą mój głos, czytają mowę ciała i czują, jaka jestem naprawdę jako osoba.

Zaufanie jest tak integralną częścią marketingu, wideo jest niemal koniecznością i powinno być częścią każdej dobrze zaokrąglonej kampanii.

To prowadzi nas do bardzo ważnego pytania.

Jak stworzyć stronę profilu YouTube zwiększającą zaufanie?

W tym poście omówię kilka istotnych elementów, które powinna mieć Twoja strona YouTube, a także kilka praktycznych wskazówek dotyczących angażowania widzów.

1. Zacznij od niestandardowego banera

Oto strona Gary ‘ ego Vaynerchuka na YouTube:

4tAgQIbLR6mVOxqPD831JQ

A oto Pat Flynn ‘ s:

9mZkNvYISoKK06IAk8EdNg

Obie mają solidne naśladowania i cieszą się zaufaniem w swoich branżach.

Kiedy wyląduję na ich stronach internetowych YouTube, jedną z pierwszych rzeczy, które przyciągają Moje oczy, są ich profesjonalne, w pełni spersonalizowane banery.

Oba pop z estetycznego punktu widzenia i nadają powietrza legitymizacji swoim kanałom.

Nie mogę wystarczająco podkreślić, jak ważny jest Twój baner.

Nie tylko musi wyglądać świetnie, ale musi uchwycić istotę Twojej marki.

To jest to, do czego dążyłem z moim banerem YouTube:

Proponuję trzymać się z dala od ogólnego banera i stworzyć spersonalizowany wizerunek dopasowany do Twojej marki.

Sprawdź YouTube Banner Maker od FotoJet więcej na ten temat.

2. Wzmocnij swoją sekcję O mnie

Czy kiedykolwiek słyszałeś ten termin tabula rasa?

To po łacinie czyste konto.

I tak właśnie lubię myśleć o odwiedzających kanał YouTube po raz pierwszy.

Prawdopodobnie nigdy o tobie nie słyszeli, nie mają pojęcia o tym, o co ci chodzi i nie mają pojęcia, jaki rodzaj treści opisujesz.

Twoim zadaniem jest szybko i zwięźle powiedzieć im, o czym jest Twój kanał.

Opis na stronie Informacje musi być na miejscu.

Oto świetny przykład ze strony Briana Deana na YouTube:

zBunEuSuR 26YAXUgpkmUg

W kilku słowach linia otwierająca wyjaśnia dokładnie, o czym jest jego kanał.

Stamtąd odwiedzający mogą przeczytać więcej szczegółów.

Ale pierwsza linia natychmiast przyciąga uwagę większości jego demografii.

Pat Flynn również wykonuje świetną robotę.:

ziGQks4QJGJc8FG7L 4ig

Upewnij się, że stosujesz tę samą formułę na stronie Informacje.

3. Przybij go swoim wideo” explainer”

Za każdym razem, gdy odwiedzający po raz pierwszy wylądują na stronie głównej YouTube, są przedstawiani z wprowadzeniem lub wideo “wyjaśniającym”.

Daje im to krótki przegląd kanału i informuje ich o temacie, temacie itp.

Jeśli jesteś dużą marką, taką jak TED Talks, możesz nagrać dowolny film, ponieważ jesteś już ugruntowany.

AivRyPL2Qb2rN9xvlbhWQg

Jest już wbudowane zaufanie.

Ale co, jeśli jesteś początkującą marką, próbując ujawnić swoje imię?

Musisz wyjaśnić swoją misję i to, co robisz.

Tak podszedłem do mojego profilu na YouTube:

TyXNlmsVQfyN 7cE 1KfOw

Chris Ducker robi coś podobnego ze swoim”Intro kanału YouTube:”

4I OU5dcRY2w83wN522euA

Polecam zrobienie tego ze swoim filmem głównym, ponieważ odpowie na pytania widzów po raz pierwszy, wzbudzi zainteresowanie i stworzy początkowe zaufanie.

4. Nagrywanie W HD

Prezentacja jest wszystkim.

Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest tworzenie ziarnistych, niskiej jakości filmów na swoim kanale.

Musisz nagrywać w HD.

W rzeczywistości, studium analiza 1,3 miliona Filmów na YouTube wykazała, że ” 68,2% wszystkich filmów na pierwszej stronie YouTube jest w jakości HD.”

HD videos

To ważny czynnik rankingowy.

W dzisiejszych czasach standardowa definicja tego nie załatwi.

Jeśli oczekujesz, że ludzie potraktują cię poważnie, musisz mieć zawartość w jakości HD.

A jeśli potrzebujesz pomocy w tworzeniu filmów HD na YouTube, zobacz ten film.

5. Nagrywaj filmy poniżej 15 minut

Jednym z największych pytań nowych youtuberów jest długość ich filmów.

Niektórzy wolą szybkie fragmenty, podczas gdy inni wolą dłuższą, bardziej dogłębną zawartość.

Według badań,

średnia długość rankingu wideo na pierwszej stronie YouTube wynosi 14 minut, 50 sekund.

Mniej niż 15 minut.

video length chart

YouTube potwierdził nawet, że film “watch time” jest ostatecznym sygnałem rankingowym:

youtube creator blog screenshot 1

Nie musi to oznaczać, że jest to odpowiednia długość dla wszystkich.

W rzeczywistości większość moich filmów jest znacznie krótsza.

Ale jest to dość dobra długość, aby dążyć, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz i chcesz zbudować zaufanie do odbiorców.

Niecałe 15 minut powinno pozwolić ci na dogłębne wyjaśnienie tematu bez przytłaczania widzów.

6. Prześlij co najmniej jeden nowy film tygodniowo

Inne główne pytanie brzmi: “jak często powinienem przesyłać nowy film?”

Większość ekspertów zgodziłbym się, że powinno to być co najmniej raz w tygodniu.

Z taką częstotliwością trzyma się Marie Forleo.

wPa i0a6QqS6TOK Pwlr4w

Jednak dwa lub trzy razy powinny działać również.

Twoim celem jest zbudowanie bazy subskrybentów, dostarczając widzom świeże treści, aby nie zapomnieli o tobie lub nie stracili zainteresowania.

Ale jednocześnie nie chcesz ich przytłaczać, publikując codziennie.

Tworzenie od jednego do trzech filmów tygodniowo jest bezpiecznym zakładem.

7. Zachęcaj do komentarzy

Komentarze są jedną z głównych form waluty YouTube używa do decydowania, gdzie do rankingu filmów.

Wystarczy spojrzeć na to, jak większa liczba komentarzy koreluje z wyższymi rankingami:

youtube comments chart

Komentarze mogą również zwiększyć Twoją wiarygodność, zwłaszcza gdy są pozytywne.

Pomyśl o tym.

Które byś wziął bardziej poważnie?

Filmik z 5 komentarzami czy 5000?

Wiem, że jestem trochę sceptyczny, gdy sekcja komentarzy wideo na YouTube jest miastem duchów.

Jeśli nikogo to nie obchodzi, to dlaczego ja?

Chodzi mi o to, że powinieneś nabrać nawyku zachęcania widzów do zostawiania komentarzy i ważenia się z ich opiniami.

Jeszcze lepiej, Zadaj pytanie na końcu każdego filmu, aby wywołać dyskusję.

8. Zachęcaj do polubień i akcji

Polubienia i akcje to inne kluczowe formy waluty YouTube.

Ten rodzaj zaangażowania nie tylko koreluje z wyższymi rankingami, ale może również zwiększyć poziom zaufania, jaki widzowie czują do ciebie.

9DMSOAA0R 6Y6gUJYoFhSw

Oczywiście łatwiej powiedzieć niż zrobić, aby uzyskać dużą liczbę polubień i akcji.

Ale poproszenie widzów o zaangażowanie za pomocą CTA na końcu filmu pomoże.

Oto naprawdę prosty skrypt, którego możesz użyć:

Dzięki za obejrzenie tego filmu. Pamiętaj, aby zostawić swoje komentarze i polubić lub udostępnić, jeśli uznałeś tę treść za pomocną.

9. Wprowadźcie influencerów

Co jeśli kapitał Twojej marki jest tylko taki sobie?

Jednym z najszybszych sposobów, aby go podnieść, jest posiadanie znanego influencera na swoim kanale.

Pat Flynn zrobił to kilka lat temu.:

jXlIhfIqTe2GLcr1LF8Sbg

Ten konkretny film został opublikowany w Halloween 2014, kiedy Pat nadal mógł być uważany za up-and-comer.

To oczywiście opłaciło się i pomogło mu podnieść swoją markę i zyskać większe uznanie.

Nie oznacza to, że musisz mieć kogoś o statusie Gary Vee, aby wywrzeć wpływ.

Po prostu spróbuj znaleźć kogoś z wystarczająco dużą grupą fanów, aby zrobić plusk.

Skontaktowanie się z kimś za pośrednictwem YouTube jest łatwe.

Wystarczy kliknąć na pole “Wyślij wiadomość” na stronie O nas:

862FAqztRti87vS nkXsRg

10. Bądź pomocny bez ukrytych motywów

Content marketing różni się od większości konwencjonalnych technik wychodzących tym, że zapewnia wartość, nie prosząc o nic w zamian.

Chodzi bardziej o pomoc konsumentowi niż bezwstydne promowanie produktu.

I właśnie dlatego content marketing jest tak skuteczny.

Większość ludzi jest chora i zmęczona byciem blokowanym przez reklamy.

Wystarczy spojrzeć na rozwój oprogramowania blokującego reklamy w ciągu ostatnich kilku lat:

adblock growth Pagefair.pngt1496940266574width690height415nameadblock growth Pagefair

Adblock Plus, najpopularniejszy na świecie dodatek do blokowania reklam, został pobrano ponad 500 milionów times!

Moment, w którym rażąco próbujesz wypchnąć swój produkt na widzów YouTube, to moment, w którym tracisz zaufanie.

Zamiast tego skup się na pomaganiu i informowaniu widzów bez ukrytych motywów:

mGUhXRTKQcuJvSGAt9goHg

Oczywiście chcesz promować swoją markę, ale takie podejście zwiększy twoją wiarygodność i ostatecznie doprowadzi do sprzedaży.

11. Przekierowanie widzów do pomocnych zasobów

Możesz opisać wiele w swoich filmach, a twoja wiedza przechodzi długą drogę.

Ale nigdy nie poznasz wszystkich odpowiedzi.

Często bardziej sensowne jest wysyłanie widzów do zasobów zewnętrznych, gdzie mogą dowiedzieć się więcej na ten temat.

To tylko kolejny sposób na udowodnienie, że naprawdę angażujesz się w pomoc, co ma ogromne znaczenie dla zwiększenia zaufania.

12. Stwórz intymną atmosferę

To, co uwielbiam w YouTube, to to, że pozwala mi łączyć się z publicznością w sposób, który nie jest możliwy w przypadku większości innych mediów.

Podczas tworzenia filmów, to jest bardzo ważne, aby osiągnąć intymne uczucie i natknąć się jako personalne i przystępne.

HubSpot ściąga to cóż.

6RiglVboRoyyvb xhtrXtQ

Mimo że są dość dużą firmą, większość ich filmów jest dostarczana w bezpośredni, jeden na jeden sposób.

13. Trzymaj się swojej niszy

Nie doszedłem do tego, gdzie jestem, próbując nosić kapelusze.

Skupiam się przede wszystkim na biznesie i marketingu cyfrowym i nie zbłądziłem z niego.

Wystarczy spojrzeć na tematy moich filmów na YouTube:

zYwsYC1IQAOQT1hrrqeZFw

Wszyscy pod tym parasolem.

Nie mówię, że powinieneś zaszufladkować się do jednej mikro-niszy, ale musisz skupić się na swojej dziedzinie wiedzy.

Pozwoli Ci to zostać uznanym za autorytet i pomoże Ci zbudować zaufanie.

W przeciwnym razie bycie postrzeganym jako generalista może zaszkodzić twojej wiarygodności.

14. Natychmiast odpowiadaj na komentarze

A badanie z wysokości okazało się, że

84% konsumentów oczekuje, że firmy zareagują w ciągu 24 godzin od opublikowania w mediach społecznościowych.

Ale w rzeczywistości większość ludzi oczekuje tego jeszcze szybciej.

Słyszałem, że niektórzy ludzie oczekują nawet odpowiedzi w ciągu 30 minut!

Najważniejsze jest to, że gdy ktoś poświęca czas na pozostawienie komentarza, chce wiedzieć, że go widzisz i chce być szybko potwierdzony.

Zdaję sobie sprawę, że nie da się odpowiedzieć na każdy komentarz w ciągu kilku minut. To wymagałoby życia na YouTube.

Ale powinieneś spróbować odpowiedzieć w ciągu 24 godzin.

lqwUGJr9SSmRwolskgikCw

Pomoże Ci to z punktu widzenia zaufania i może prowadzić do bardzo lojalnych subskrybentów.

15. Transmisja strumieniowa na żywo część treści

Koncepcja wideo na żywo jest całkiem nowy.

Facebook, Instagram i inne mają swoje własne wersje transmisji na żywo.

Nie tylko widzowie mogą oglądać cię w czasie rzeczywistym, mogą wysyłać swoje komentarze i pytania na żywo.

W przypadku YouTube musisz mieć co najmniej 1000 subskrybentów, więc nie jest to opłacalne dla małych kanałów.

Ale jeśli masz subskrybentów 1,000+, wysoce sugeruję przesyłanie strumieniowe na żywo przynajmniej dla niektórych treści.

Po prostu sprawdź ten przewodnik z YouTube, aby dowiedzieć się więcej o transmisji na żywo.

Wniosek

Ilość zaufania, którą jesteś w stanie zbudować ze swoimi odbiorcami, wpływa bezpośrednio na ich otwartość na Twoją markę i prawdopodobieństwo zakupu.

Dlatego budowanie zaufania powinno być na czele Twojej misji.

Na szczęście, YouTube jest idealnym źródłem do budowania zaufania, które mogą rozlać się do szerszej kampanii marketingowej.

To tylko kwestia powiększenia odpowiednich obszarów i podążania za najważniejszymi.

Co sprawia, że ufasz marce na YouTube?

Total
0
Shares
Related Posts