Houdini Przewodnik Jak zostać zauważonym w Internecie

Czy kiedykolwiek zaplanowałeś, co Twoim zdaniem będzie genialnym, oszałamiającym tygodniem na swoim blogu?

Wlewasz swoje serce i duszę do pomysłowego posta (lub serii), a następnie siadasz i czekasz na pochwały, które nadejdą.

Ale zamiast tego słyszysz tylko od zwykłych czytelników, grzecznie komentujących i idących dalej.

Gdzie trąbki? Fajerwerki? Miliony szalonych recenzji i linków przychodzących?

Wiem, jak się czujesz. Tak jak legendarny magik i” uciekinier ” Harry Houdini.

Houdini rozpoczął swoją karierę od małych pokazów i pokazów medycznych. Wykonywał jedną hermetyczną sztuczkę magiczną po drugiej. Jaka była reakcja jego publiczności? Klaskali grzecznie, a następnie przechodzili do następnego wykonawcy.

Brzmi znajomo? (Może to być ta część, w której zaczniesz uderzać głową o biurko.)

Houdini też tego nie rozumiał i rozważał przejście na emeryturę. Dopiero po spotkaniu z showmanem Martinem Beckiem poznał tajemnicę urzekania publiczności. To jest wielka sztuczka showmanship. Jesteś na to gotowy?

Houdini nauczył się budować.

Gdy Houdini nauczył się budować swoje przedstawienia, zrobił to po mistrzowsku. Nie wykonał już długiej serii równie imponujących trików.

Zamiast tego opracował jeden spektakularny centralny element, który głównie obracał się wokół . . . czekam.

Houdini miał się skuć, związać linami, zamknąć w pudełku i zanurzyć w wodzie.

Zaprosił publiczność do wstrzymania oddechu wraz z nim i . . . czekaj. I czekaj. I czekaj.

Kiedy w końcu dokonał Wielkiej ucieczki i pojawił się dysząc, ludzie nie mogli przestać o tym mówić. Houdini stał się jednym z najbardziej udanych i znanych wykonawców swojego lub innego czasu.

To jest budowa.

Możesz zrobić to, co Houdini? Oczywiście, że możesz. (Nie ta sprawa z kajdankami, ta urzekająca publiczność.) A najlepsze jest to, że prawdopodobnie zajmie mniej potu i ścięgien niż to, co robisz teraz.

Oto pięć podstawowych strategii, aby to zrobić.

1. Talk it up

Podam wam przykład.

Powiedzmy, że chcę cię przedstawić dwóm osobom. Jeden to mój stary współlokator ze studiów. Drugi to mój wysoki, piękny przyjaciel, który robi najlepsze duńskie wypieki i opowiada najzabawniejsze historie o chodzeniu do publicznych Spa w Finlandii.

Teraz. Kogo najbardziej interesuje spotkanie? Moja współlokatorka Libbie czy moja współlokatorka Libbie? Tak. To ta sama osoba. Ale w drugim wstępie opowiedziałem o niej, co sprawiło, że byłeś gotowy podziwiać jej najlepsze cechy.

W kategoriach copywritingowych “talking it up” polega na użyciu konkretnych szczegółów, skupieniu się na korzyściach dla czytelnika i wyrażeniu wielkiego pomysłu.

2. Get the rhythm

Oglądałeś kiedyś ocean? Sposób, w jaki zasysa przypływ, zanim pojawi się wielka fala?

Pamiętaj o tym rytmie i cofnij się trochę przed następnym wielkim postem. Tuż przed rozpoczęciem Wielkiego wydarzenia, pozwól, aby wszystko poszło trochę ciszej i trochę prostsze.

Niekończąca się Sekwencja szumu i fanfar wypali uwagę publiczności. (Pomyśl o niektórych guru marketingu, którzy nigdy nie pozwalają, aby ich” ograniczony czas uruchomienia ” faktycznie się skończył).

Tworzenie kompilacji dla tego dużego postu lub serii oznacza, że nie publikujesz codziennie w tym samym woluminie. Ustawiasz swoje większe posty z mniejszymi (ale nadal świetnymi).

3. Rozkoszuj się oczekiwaniem

Bloguję o prezentach. Ostatni dzień ojca postanowiłem prawie zabić się, tworząc, gotując i fotografując każdy prezent, który mógłbym po ludzku zrobić.

Tak jak urządzanie przyjęcia-niespodzianki, nie powiedziałem ani słowa Aż do wielkiego dnia. I każdy troszczył się-trochę. Mam fajny link lub dwa, ale to było to. Kiedy wyzdrowiałem z wycieńczenia, zobowiązałem się do zmiany.

Nie marzyłem już o dobrym pomyśle, a potem ukrywałem go przed moimi czytelnikami, aż do dnia, w którym udostępniłem cały projekt na moim blogu.

Na przykład, kiedy wpadłem na mój kolejny wielki pomysł, pomysł testowania poczty, aby zobaczyć, co będą wysyłać w pierwszej klasie, potraktowałem sprawy inaczej.

Sadzonki pomysłu przedstawiłem w poście. Burza mózgów w innym poście. Dopiero wtedy zacząłem wysyłać maile i blogować na ten temat.

Jeśli masz naprawdę duży projekt (powiedzmy uruchomienie niezwykłej nowej społeczności online), możesz rozpocząć sekwencję Przewidywania z tygodniowym lub nawet miesięcznym wyprzedzeniem.

Ludzie lubią przewidywanie. Dlaczego oglądamy Thrillery? Dlaczego lubimy planować wakacje? Dlaczego czekamy z wyczekiwaniem, gdy zapiekanka Pauli Dean piecze się w piekarniku?

To dlatego, że ludzie lubią budowę. Budowa jest fajna. Nie zapominaj o budowie i psuj całą przyjemność.

4. Mieć coś podpisu

Weź kolejną lekcję od Houdiniego i skup się tylko na tym, co robisz najlepiej.

Houdini nie uciekał z wodnistej Komory śmierci w ciągu tygodnia, a za chwilę nurkował na klifie. Nie, rozwinął swój “unlock-himself-while-almost-topiący” i został przy tym. Dowiedz się, co ludzie lubią robić, i zrób to.

Bądź charakterystyczny. Robią to wielcy artyści, robią to doświadczeni aktorzy i wy też powinniście. Wkrótce znajdziesz inne blogi, które wiedzą, czego się od Ciebie spodziewać i dają Ci uznanie za robienie swoich rzeczy lepiej niż ktokolwiek inny. Czytelnicy będą cię za to znać i chętnie wskażą ci nowe pomysły, które mogą ci się spodobać.

5. Nadaj swojemu podpisowi nazwę

Nazwiska są ważne. Jeśli ludzie chcą porozmawiać o Twoim pomyśle, muszą mieć uchwyt.

Houdini określił się jako ” Król kajdanek.”

Nazwałem moją serię o poczcie ” 13 uncji lub mniej.”Przejrzysty, opisowy, powtarzalny i łatwy w Google.

Prosty akt nadania pomysłu nazwy utrwala go w mózgach czytelników i w wynikach wyszukiwania.

Brzmi łatwo? Zaufaj mi, gdy spróbujesz, otrzymasz szczęśliwych czytelników i większe reakcje, a wszystko to przy mniejszej pracy z twojej strony.

Nie bój się budować. Wszyscy lubimy, gdy mówi się, że jesteśmy częścią czegoś wielkiego i ekscytującego. To miłe oderwanie się od mniej dużych i ekscytujących części naszego życia.

Szczęśliwy budynek!

Zapisz

Total
0
Shares
Related Posts

Długi Ogon Wiatr

Nie wierzę, że kiedykolwiek widziałem, że główny temat książki biznesowej zyskuje tak ogromną trakcję – przed wydaniem książki…