Jedną z fundamentalnych zasad marketingu bezpośredniego (co oznacza, że wszystkie online marketing) jest ” powód, dla którego.”
- Dlaczego jesteś najlepszy?
- Dlaczego mam ci wierzyć?
- Dlaczego warto kupować teraz?
Powodzenia. Możesz ubiegać się o wszystko, co chcesz … i w tym problem.
Te pytania zostały udzielone w umyśle perspektywa przed wiedział, że były one perspektywa. Internet sprawia, że proces sprzedaży wewnętrznej żart.
Te trzy pytania stają się jednym: dlaczego powinienem kupować od Ciebie w ogóle kiedy Rozumiem Twoją konkurencję lepiej niż ty i nie ma różnicy?
Mówisz, że jesteś inny i lepszy, ale oni myślą (wiedzą), że nie jesteś. W rzeczywistości, może nie dostać szansę być brane pod uwagę w ogóle.
Najpierw muszą cię znaleźć. Nie przez przerwanie, ale przez odkrycie. Musisz pojawić się w odpowiedzi na pytania, które zadają za pośrednictwem wyszukiwania i społecznego.
Więc musisz wykazać różnicę. Nie roszczenia, zademonstrować, z content marketing.
Zawartość pozwala na odkrycie i wyrażenie różnicy w potężny sposób, nawet jeśli twoja ostateczna oferta jest towarem. Jeśli nie chcesz grać, nie przegrasz … nie jesteś w grze.