Brian i ja wybieramy się w tym tygodniu na BlogWorld i New Media Expo, gdzie mamy nadzieję spotkać wielu czytelników Copybloggera.
Jak zapewne wiesz, jedną z najmądrzejszych rzeczy, które możesz zrobić na konferencji, jest sprawdzenie, czy jest ktoś, od kogo możesz się nauczyć w barze po głównych wydarzeniach Dnia. Kup im drinka, a może dostaniesz trochę darmowych i szczerych porad na temat swojego projektu.
Ale ponieważ wiemy, że trekking do Las Vegas nie jest w harmonogramie każdego, pomyśleliśmy, że damy Ci znać o sposobie na „Kup nam drinka” i uzyskać kilka nieziemskich porad na temat własnej firmy, strony internetowej lub bloga.
Jeden z naszych obiecujących pisarzy gościnnych (Dave Navarro) wprowadza w tym tygodniu teleseminar online z udziałem przedsiębiorców internetowych 12, którzy zbudowali od podstaw własne Kwitnące firmy.
Brian i ja jesteśmy dwoma mówcami. Inni, których możesz rozpoznać jako pisarzy gości Copyblogger, a niektórzy mogą być świeżymi nowymi twarzami, które możesz poznać. Każdy z nich ma cenne doświadczenie, aby podzielić się z tobą o tym, jak zdobyć więcej klientów.
Każde połączenie jest ustawione jak sesja konsultacyjna. Dave zadaje pytania, które byś zadał, gdybyś płacił każdemu z tych dwunastu ekspertów za godzinę ich czasu, jeden na jednego.
(Lub jeśli kupowałeś im piwo na konferencji. Mam słabość do Sama Adamsa. Tak dla jasności.)
Połączenia są już nagrane, więc nie będziesz musiał żonglować swoim harmonogramem, aby je usłyszeć, a Dave będzie dostarczał skoroszytów na podstawie każdej sesji, abyś mógł jak najlepiej wykorzystać połączenia.
The inside scoop: what you ’ ll hear on the calls
Podczas teleseminar jest nastawiony na nauczanie, jak uzyskać więcej kupujących w swojej firmie, otrzymasz również kilka osobistych spostrzeżeń na temat psychologii, myślenia, zarządzania czasem i innych czynników, które go do utrzymania firmy rośnie silny.
Na przykład:
- Co Pam Slim przykleja do ściany nad wanną, aby utrzymać swój biznes na dobrej drodze
- Co Sonia Simone naprawdę myśli o danie Kennedy 'm (i co to znaczy dla Twojego plemienia)
- Co robi Naomi Dunford, gdy się boi
- Dlaczego Laura Roeder nie dba o to, kto nie śledzi jej na Twitterze
- O czym myślał Brian Clark, gdy po raz pierwszy wydał Teaching Sells
- Jak Charlie Gilkey powstrzymuje się przed utonięciem w internetowych rozrywkach
- Chris Garretts’ take on being zastraszany (prosto z angielskiego pubu)
- Jak Christine O ’ Kelly poradziła sobie z bezdomnością i odwróciła to wszystko
- Strategia Chrisa Guillebeau na rzecz stworzenia ciężko pracującej armii fanów
- Jak podejście Marka Silvera „woo-woo” działa w przypadku sprzedaży nie „woo-woo”
- Dlaczego Clay Collins się martwi, kiedy nie ma żadnych konkurentów krążących
- Na czym skupia się Michael Martine, aby utrzymać swój blog na pierwszej stronie Google
Jak słuchać z Brianem, Sonią i 10 innymi, którzy „tam byli”
Dobrą wiadomością jest to, że ten teleseminar to świetny pakiet w cenie, która jest w zasięgu praktycznie każdego.

Poruszającą wiadomością jest to, że pod koniec tygodnia (Piątek, w rzeczywistości) cena podwoi się . . . a miesiąc później znów w górę, by potroić dzisiejszą cenę.
Jeśli więc powyższa lista kolumn wygląda dla Ciebie interesująco, zdecydowanie powinieneś rzucić na nią okiem raczej wcześniej niż później.
Kliknij ten link, aby to sprawdzić.
(Jak pewnie sobie wyobrażasz, to nasz link partnerski. Innymi słowy, Copyblogger zarabia trochę gotówki, jeśli kupisz po kliknięciu. Widzisz? Naprawdę stawiasz nam piwo.)
Niezależnie od tego, czy chcesz odebrać teleseminar, powinieneś spojrzeć na stronę sprzedaży z punktu widzenia copywritingu — Dave powiedział mi, że konwertuje na swoją osobistą listę na 27%. Więc wskazówki, które zbierał jako wieloletni czytnik Copybloggera, wyglądają, jakby się opłacały. 🙂
Sprawdź pełny skład tutaj.
O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji. Pisze zupełnie nowy biuletyn marketingu internetowego Copyblogger, bezpłatny zasób, który daje najmądrzejsze wskazówki, sztuczki i strategie promowania biznesu w Internecie.