Przewodnik krok po kroku, aby dominować nad dowolnym wybranym słowem kluczowym

Strona pierwsza, pozycja pierwsza.

To ostateczny cel każdego marketera SEO.

Ale oczywiście osiągnięcie tego celu może być trudne i istnieje pozornie nieskończona liczba zmiennych, które określają, w jaki sposób Twoje treści trafiają w ranking.

I nie zapominajmy o zmienności Google.

Ich niekończące się aktualizacje mogą pozostawić cię drapanie głowy, co twój następny ruch powinien być.

Wiem, że byłem sfrustrowany więcej niż kilka razy.

Ale co, jeśli powiem ci, że istnieje konkretna formuła, którą możesz naśladować, aby zdominować dowolne słowo kluczowe, które wybierzesz?

Co, jeśli można wybić go z parku za każdym razem i stale przewyższać swoich konkurentów?

Jest!

Nie chcę brzmieć jak obskurny sprzedawca używanych samochodów lub okropny mówca motywacyjny, ale na pewno istnieje przepis na zmiażdżenie go za pomocą słów kluczowych.

Przez lata eksperymentowałem z prawie wszystkim pod słońcem i wymyśliłem niezawodną formułę dominacji w grze SEO, kierując odpowiednie słowo kluczowe i dostosowując kampanię, aby dotrzeć do odbiorców.

Oto jak to zrobić krok po kroku.

Docelowe frazy opisowe

Twoim pierwszym zadaniem powinno być podążanie za słowami kluczowymi o długim ogonie.

Jak być może już wiesz, niezwykle trudno jest uzyskać jakąkolwiek trakcję poprzez kierowanie szerokich fraz.

Jest po prostu zbyt duża konkurencja, a najlepsze miejsca są zwykle obsadzane przez zwykłych podejrzanych—wielkie firmy z głębokimi kieszeniami i ogromnym kapitałem marki.

Ale słowa kluczowe o długim ogonie znacznie wyrównują szanse. To dzięki nim mali chłopcy mogą zadawać się z dużymi chłopcami.

Lubię myśleć o nich jak o nisko wiszącym owocu SEO. Najlepsze miejsce w SERPs jest tam do podjęcia.

Moją ogólną zasadą dla słów kluczowych o długim ogonie jest to, że powinny one składać się z co najmniej czterech słów.

Powinno to zapewnić realną szansę na przebicie się i przynajmniej dotarcie na pierwszą stronę (jeśli nie na trzy pierwsze miejsca).

Oto ładny wykres, który ilustruje długi ogon SEO i długość słów kluczowych:

image03

Zauważ, że im więcej słów dodasz do frazy kluczowej, tym bardziej zmniejszy się konkurencja, koszty i ryzyko, a prawdopodobieństwo konwersji wzrośnie.

Najlepsze jest to, że istnieje wiele słów kluczowych o długim ogonie do wyboru.

W rzeczywistości stanowią one około 70% wszystkich słów kluczowych.

Oto jak” krzywa popytu wyszukiwania ” rozkłada się ogólnie:

image01

I wiem, co możesz powiedzieć.

Mało kto będzie szukał super konkretnych fraz kluczowych. To zaprzeczy całemu celowi pójścia tą drogą, jeśli jest mała liczba użytkowników, którzy faktycznie znajdują moje treści.

Ale jak wspomniałem wcześniej w innym artykule na temat Quick Sprout, ” długie ogony nie mają dużej ilości wyszukiwań. Ale nie powinieneś się tym martwić. Nie idziesz na haju objętość—idziesz na skupienie intencja.”

Sztuką jest znalezienie frazy kluczowej o długim ogonie przy minimalnej konkurencji, która nadal otrzymuje wystarczającą liczbę wyszukiwań, aby uzasadnić kierowanie jej.

Wróćmy do przykładu SEO ze słowem kluczowym long-tail. Byłoby znacznie lepiej kierowania “red Nike męskie buty do biegania” niż ” męskie buty.”

Wyszukiwanie słów kluczowych o niskiej konkurencji

Jeśli szukasz skrótu, jest prosty w Planerze słów kluczowych Google.

Oto, co robisz:

Kliknij “filtry słów kluczowych” znajdujące się po lewej stronie pulpitu nawigacyjnego.

image06

Następnie kliknij “niski”, a pozostawi znacznik wyboru wskazujący, że chcesz, aby wszystkie Twoje wyniki miały niską konkurencję. Więc zapisz.

image00

Twoje wyniki będą wypełniane tylko przez frazy kluczowe o niskiej konkurencji.

image02

Uwaga: czasami mogą występować dość wąskie liczby słów kluczowych o niskiej konkurencji. W takim przypadku możesz również wyszukać średnią konkurencję.

Pozwoli to zaoszczędzić dużo czasu od konieczności ręcznego przesiania wyników, aby znaleźć coś odpowiedniego.

Jeśli używasz innego rodzaju oprogramowania, po prostu poszukaj podobnej funkcji, aby usprawnić proces badania słów kluczowych.

Idealnie, znajdziesz frazę kluczową, która otrzymuje rozsądną liczbę wyszukiwań, ale nie jest całkowicie nasycona konkurencją.

Zrozumienie intencji użytkownika

Intencja jest wszystkim.

Podczas tworzenia treści ważne jest, abyś dokładnie zrozumiał, czego szukają Twoi odbiorcy i dostarczył towary.

Spójrzmy na dwa nieco różne frazy kluczowe jako przykład.

Fraza 1: kup czerwony Nike Męskie Buty Do Biegania

Fraza 2: Red Nike Męskie Buty Do Biegania recenzja

Chociaż obie frazy są nastawione na to samo—czerwone męskie buty do biegania Nike-użytkownik jest na dwóch bardzo różnych etapach w lejku sprzedaży.

Osoby szukające pierwszej frazy są dalej wzdłuż lejka sprzedaży i gotowe (lub przynajmniej blisko gotowe) do dokonania zakupu.

W takim przypadku prawdopodobnie sensowne byłoby włączenie wezwania do działania (CTA) do treści.

Jednak ludzie szukający drugiej frazy jeszcze nie są i szukają informacji, które pomogą im zdecydować, czy jest to produkt, który faktycznie chcą kupić.

W takim przypadku po prostu chcesz przekazać im informacje, których szukają i rozgrzać je, zamiast od razu próbować dokonać sprzedaży.

Na przykład możesz wskazać im inne zasoby w swojej witrynie, skłonić ich do zapisania się do newslettera, abyś mógł je później kupić itp.

Pamiętaj o tym podczas tworzenia treści, ponieważ wpłynie to na twoje podejście i szybkość sprzedaży.

Myślę, że ta grafika dość dobrze łamie intencje użytkowników:

image04

Najważniejsze jest to, że misją Google jest dostarczanie Użytkownikom treści, które najlepiej odpowiadają ich intencjom.

Jeśli jesteś w stanie to zrobić skutecznie, masz duże prawdopodobieństwo osiągnięcia korzystnego rankingu.

Twórz epicką zawartość

OK, więc wybrałeś długie słowa kluczowe z rozsądną liczbą wyszukiwań i minimalną konkurencją, i masz zrozumienie, czego szukają Twoi odbiorcy.

Kolejnym krokiem do dominacji w wynikach wyszukiwania jest stworzenie epickiej treści, która znacznie przewyższa wszystko, co robi konkurencja.

Jest to prawdopodobnie najważniejszy krok w procesie i bilet na uzyskanie wyników, których szukasz.

Oparłem całą kampanię marketingową na tej koncepcji.

I nie mówię o tym, ale o mojej zdolności do konsekwentnego tworzenia dogłębnych, wnikliwych i wartościowych treści, które w dużej mierze przyczyniły się do mojego sukcesu.

Jak mam to zrobić?

Cóż, jest kilka rzeczy, które wyróżniają treść, ale z mojego doświadczenia powinieneś skupić się na następujących kwestiach:

  • Longform content-nieco ponad 2,450 słów to średnia długość treści, która zajmuje pierwsze miejsce w Google.

image05

  • Korzystaj z wysokiej jakości efektów wizualnych, aby uzyskać maksymalną estetykę
  • Włącz filmy
  • Posypywanie wykresów i wykresów opartych na danych
  • Umieszczać linki zewnętrzne do wiarygodnych i istotnych publikacji osób trzecich
  • Spraw, aby można było go skanować (np. użyj krótkich akapitów, pod nagłówków i punktorów)

Ale to tylko wierzchołek góry lodowej.

Nie mam czasu, aby w pełni uruchomić wszystkie komponenty, które tworzą epicką zawartość tutaj. Ale możesz dowiedzieć się o wiele więcej, sprawdzając ten inny post, który napisałem.

Wolę myśleć o każdej treści, którą piszę, jako o” ostatecznym przewodniku”, a nie o kolejnym poście.

Posiadanie tego rodzaju nastawienia pomaga mi zapewnić, że wykraczam poza status quo i zwiększa szanse na to, że moje treści będą udostępniane, otrzymają masową ekspozycję itp. tak, że nieuchronnie plasuje się wysoko.

Rozpowszechniaj swoje treści

Załóżmy, że twój post jest w rzeczywistości Epicki.

To świetnie. Ale nie możesz siedzieć i czekać na dobre rzeczy.

Musisz podjąć działania.

Ale co powinieneś zrobić?

Na początek będziesz chciał opublikować go na odpowiednich kontach w mediach społecznościowych, aby wygenerować początkowy szum.

Jeśli masz znaczną liczbę obserwujących, to powinno mieć przyzwoity wpływ.

Ale to, co naprawdę polecam, to dotarcie do wpływowych osób, aby sprawdzić, czy będą linkować do Twoich treści.

Jeśli możesz to zrobić, liczba akcji, które otrzymuje twoja zawartość, może gwałtownie wzrosnąć.

W rzeczywistości badanie przeprowadzone przez OkDork i BuzzSumo wykazało, że ” posiadanie jednej wpływowej osoby dzielącej się Twoimi treściami spowodowało 31.8 procent więcej udziałów społecznościowych.”

image07

Ale spójrz, co się dzieje, gdy więcej influencerów łączy się z nim. Liczba akcji nadal rośnie.

Uzyskanie pięciu wpływowych linków do niego można uznać za punkt zwrotny z dramatycznym skokiem liczby akcji.

Aby uzyskać więcej informacji na temat tworzenia treści, do których będą linkować influencerzy, po prostu sprawdź ten post, który napisałem.

Wniosek

Podsumujmy.

Istnieje szeroki wachlarz czynników, które decydują o tym, gdzie zawartość zostanie sklasyfikowana. Jednak zdecydowanie istnieje pewien stopień przewidywalności tego procesu.

Kiedy używasz formuły, o której mówiłem, powinieneś być w stanie kierować odpowiednie słowa kluczowe, o które masz najlepszą możliwą szansę konkurować.

Następnie, budując swoje treści wokół tych słów kluczowych i postępując zgodnie z moim przepisem, możesz przewyższyć swoich głównych konkurentów.

To ostatecznie przekłada się na świetny ranking w SERP i mnóstwo wysoce ukierunkowanego, organicznego ruchu, który może się przekształcić.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts