Dlaczego Twój najlepszy nagłówek może być zbyt potężny

Jako geek jestem kompulsywnym testerem. Odkryłem, jak naprawdę działają techniki copywritingu na podstawie testów. Jednym z rezultatów, który mnie zszokował było to, że możemy zrobić nasze nagłówki też dobrze. Czasami piszemy nagłówki, które są tak potężne, że są nieskuteczne.

Jak to możliwe? Jest tu jedna prosta koncepcja, która może działać na Twoją korzyść lub zniszczyć wyniki nagłówka.

  • Zapłać zero podatku w 2007 roku!
  • Zamień kampanię przynoszącą straty w maszynę z milionowym zyskiem w 10 minut
  • Schudnij 10 funtów, grając w Gry Komputerowe

Co myślisz, gdy czytasz nagłówki, takie jak te?

Procent ludzi chciałoby kliknąć, ale wiele innych osób, zwłaszcza gdy jest szczególnie zajęty lub rozproszony, przeglądałoby się obok.

Problemem jest wiara. Inaczej mówiąc, wiarygodność.

Kiedy czytamy nagłówek, przekazujemy go przez nasze wbudowane filtry BS. Jakiś alarm i idziemy dalej. Codziennie bombarduje nas Reklama, spam, hype i snake-oil. Twoi odbiorcy cierpią na zmęczenie sprzedażą.

To może być Twoja propozycja jest całkowicie prawdziwa. W rzeczywistości dwa z powyższych nagłówków są oparte na rzeczywistości. Ludzie nie schudnąć grając w Wii i dance mat gry. Naprawdę przekształciłem kampanię przynoszącą straty w milion dolarów zysku (w rzeczywistości były to euro i zaowocowały nieco ponad milionem dolarów, ale cała historia była mniej niesamowita niż sugeruje nagłówek i prawdopodobnie jest historią na inny czas). Z zbyt niesamowitym nagłówkiem, choć nikt nie będzie czytać wystarczająco daleko, aby znaleźć wyjaśnienie.

Jednym ze sposobów naprawienia tych nagłówków może być użycie “Jak” lub zamieszczenie ich w cudzysłów; ” jak … “Inną drogą może być użycie poparcia eksperta lub celebryty. Najprostszym podejściem jest jednak przetestowanie, a następnie zmniejszenie szumu pokrętła.

Warto pamiętać o słynnym cytacie Carla Sagana:

Nadzwyczajne roszczenia wymagają niezwykłego dowodu.

Czytaj więcej od Chrisa Garretta na jego blogu chrisg.com.

Total
0
Shares
Related Posts